Stránka 2 z 3
Napsal: 20 bře 2008, 14:20
od Kamil
Anebo málo oleje.
Napsal: 20 bře 2008, 14:45
od Vladislav Bureš
Kamil píše:Anebo málo oleje.
to by mu svítilo oko oleje kdyby byl stav takový ale když narážíš na problém oleje tak protože budu předpokládat že takovou banalitu jako množství oleje určitě zkontroloval tak spíš přichází v otázku tlak oleje respektive stav olejového čerpadla případně zenešení mazacích kanálů a tudíš přísun oleje k hydroštelům
Napsal: 20 bře 2008, 14:50
od Kamil
Protože už mi auto olej papká,tak vím co je to cvakání ventilů,protože tam mám málo oleje.Když doliju,tak cvakání přejde.A ani jednou se mi nerozsvítila kontrolka oleje.Ta snad začne svítit těsně před zadřením.
Napsal: 20 bře 2008, 16:26
od mirpie
jo, tady souhlasím. Rendl 19 1,8 16V měla jako jediná 19ka taky zdvihátka a byla hodně náchilná na množství oleje. Jak ho bylo mín (někde u spodní rysky), zdvihátka už taky cvakaly a kontrolka mazaná spala dál. Po dolití opět ticho jak v kostele. Ale pokud to cvaká i při dostatečném množství oleje, jsou jasně opotřebovaný zdvihátka, nebo spíše některé z nich.
Napsal: 20 bře 2008, 19:06
od Adas
zitra jedu do Olmika do servisu tak pak napisu co to stalo..teda spis se poptam nez tu kapotu zvedne
No a kde mam sehnat dobrou hlavu? nemate nekdo na prodej treba?
Napsal: 21 bře 2008, 07:23
od tiburon
vcera mi to zase cvakalo, tak jsem to proslapnul a byl klid. Jeste jedna vec me jaksi zarazi. Stane se mi obcas, ze pri zarazeni vyssiho stupne auto jakoby vynechlo,. Svicky jsem menil, ze pry mozna jeste kabely, ze nepreskoci jiskra, nemuze to byt neco s tlakem? A zaroven i to s tim cvakanim, kdyz jsem to na neutral proslapnul a bylo vse ok?
Napsal: 21 bře 2008, 09:41
od mirpie
jde o to, co myslíš tím vynecháním. Nepálící válec poznáš ne? Já měl blbou jednu svíčkuz a při zrychlování z 2000otáček mi vynechával jeden válec, bylo to dost cejtit, náhlý úbytek výkonu, pak se chytl a zas to tahalo normálně. Vyměnil jsme všechny svíčky a je klid. Klidně to může dělat nejakěj ten zapalovací kabel...
Napsal: 21 bře 2008, 10:32
od tiburon
no spis jako ze ze to neztraci vykon, ale jakoby to uplne vynecha, jako kdyz se sepne trakce
Napsal: 21 bře 2008, 13:56
od mirpie
tomu nerozum, když neztratí výkon a zároven vynechá...
Napsal: 21 bře 2008, 14:05
od Vladislav Bureš
Prodleva tlaku paliva mezi stavem volnobehu při sundání nohy z plynu a opětném natlakování. jako když máš chudší směs. takže bych zkusil škrtící klapku koncoví snímač klapky volnoběžné čidlo/ventil a regulátor tlaku paliva.
Napsal: 21 bře 2008, 22:21
od Davepic
Klepe ti to pořad?? mě třeba u volnoběhu taky trošku něco klepe ale zjístil jsem co to je...Takovej řetízek
měl jsem to rozdělané jak sem si přetěsňoval víko tak jsem to vyfotil je to ten řetěz je krapet vychozeny a klepe do toho nad tím...ale ne tak hrozně aby se měnil..ale vyměnu plánuju..tak třeba jestli to není tohle jen zkouším třeba pomůžu
Napsal: 22 bře 2008, 11:58
od Adas
uz to neklepe ..ono to vlastne cvakalo
A asi to budou na sto pero ty posrane zdvihatka..sem zvedav kde na to zas vezmu
Ale asi zkusim i ten retez zkontrolovat..diky kez by to bylo ono
Napsal: 22 bře 2008, 12:10
od mirpie
jo, ten řetěz mám prověšený taky a taky mi asi mlátí do toho vedení nad tím, ale těžok říct, zda to cvakání, co taky občas slyším, je od toho řetězu, nebo od zdvihátek...
Napsal: 23 bře 2008, 11:04
od Davepic
Mě to děla do určitych otaček hlavně malych když pomalu přidavam plyn tak to slyším nad 1500 už ne...ten řetěz je volný jak cip...Pozjištuju kolik stojí a asi ho vyměnim myslím že už ho tady někdo měnil stal nějak 600Kč nebo tak nějak
Napsal: 23 bře 2008, 13:47
od MartasZ
Já ho měnil hned po koupi a od tý doby mám svatej klid.. ale hydroštely mi cvakaj dost.. s tim už asi nic neudělám