Nový budoucí majitel Atose
Moderátor: Moderátoři
Ahojte
Za chvilu to bude skoro rok co mame naseho Atoska. U nas je to po zigulaku, skodovke 105s tretie auto. Musim povedat, ze ako sa pise je velmi dobre na kratke vzdialenosti, ale da sa s nim ist na dlhsie trasy. Ja jazdievam niekedy dlhsie trasy na roznych znackach aut , ale bolenie nohy som nezaznamenal na nasom aute. Je to asi len zvyk. Teraz, ked sme preckali zimu teda miernu tuto co bude nasledovat budem zhanat disky aby sme mohli obut zimne gumy. Potom to mozem prezut aj v obyvaku
Prajem vsetkym vela stastnych km.
Za chvilu to bude skoro rok co mame naseho Atoska. U nas je to po zigulaku, skodovke 105s tretie auto. Musim povedat, ze ako sa pise je velmi dobre na kratke vzdialenosti, ale da sa s nim ist na dlhsie trasy. Ja jazdievam niekedy dlhsie trasy na roznych znackach aut , ale bolenie nohy som nezaznamenal na nasom aute. Je to asi len zvyk. Teraz, ked sme preckali zimu teda miernu tuto co bude nasledovat budem zhanat disky aby sme mohli obut zimne gumy. Potom to mozem prezut aj v obyvaku
Prajem vsetkym vela stastnych km.
Hyundai Atos Prime, r.v. V/2007
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
- Reklama
Tak už je rudý trhač asfaltu doma... Jakmile to rozdejcháme a trochu se povozíme, napíšu nějaký dojmy... Zdar všem atosákům
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Bol som ti to pozriet ziaden plech tam nie je a motor mam cisty a to uz rok na nom behame a aj teraz v zime sme atoska prehanali. Jasne, ze nie je ako ked sme ho dostali, ale ziadne znecistenie sa u nas v nasom nekona.
PS: GOGO mas sa naco tesit vazne je to trhac asfaltu
PS: GOGO mas sa naco tesit vazne je to trhac asfaltu
Hyundai Atos Prime, r.v. V/2007
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
tak dík za informaci, já ho nemám vyloženě pod nánosy bláta, ale přeci jen to není to pravé ořechové, ale jsem rád, že už vím, že se jedná o konstrukci. Měl jsem obavy jestli při mé smůle ho tam nezapoměli dát. Jinak jsem teď po 1000km měřil spotřebu a pohybuje se kolem 5,7. Kdyby ještě malinko klesla bylo by to super. Výrobce ale udává 5,5 takže to se to asi už moc nezmění. Je to spotřeba, kdy jsem jezdil jak po dálnici, tak ve městě, tak po klasických silnicích
Ahoj urcite pojdes zo spotrebou dole jazdime na nom dvaja ja a babina. Da sa povedat, ze po najazdeni cca 15000km uvidis, ze budes zo spotrebou urcite nizsie to nam povedali v servise. U nas je stav teraz cca 6000km niekde som to tu pisal ze na dlhiu trasu kolko sme mali spotrebu neviem teraz presne musel by som sa pozriet tu na fore kolko som to napisal.
tak som to nasiel je to tu
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=30
tak som to nasiel je to tu
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=30
Hyundai Atos Prime, r.v. V/2007
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
Tak to je on, bohužel mi manželka zakázala fotit přímo v autosalonu, abychom nevypadali jako pitomci, a než jsem se k tomu dostal, tak už se stmívalo...
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Možná půjčí, zatím si pořád nějak nemůže zvyknout na záběr spojky, takže poskakuje. Včera vtvrdila, že raději bude jezdit Loganem, na kterýho je zvyklá. Nezlobil bych se - mně Atos padl ihned do ruky a jede se mi v něm dobře...Borek píše:Gogo-pěkný.Myslíš,že ti ho manželka půjčí? Teď ji doma asi málo uvidíš. Přeji šťastné statisíce km.
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Mám vážnou obavu, že se u nás v rodině potvrdila domněnka, že ženskou na autě zajímá jenom barva - protože jakmile Atose v této barvě uviděla na salonu, tak bylo v minutě jasno, že to je přesně a jedině to auto, po kterém celý život toužila. A všechny Pandy, Sparky, Twinga a Picanta hodila přes palubu. Pravda - neprotestoval jsem: 1) objektivně i subjektivně je Atos nejprostornější, 2) v té výbavě vyjde nejlevněji.
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se taky trochu projel a "Bóbika" trochu prolezl. Zde první dojmy - moje i manželčiny:
PLUSY
1) pohodlný posez řidiče jde najít poměrně snadno, aniž by to omezovalo děti za námi - i já sám si za sebe sednu, ale nemám před koleny ani centimetr místa; celkově ale good - na tuto velikost auta a cenovou kategorii
2) dílenské zpracování se mi zdá dobré, všechno slušně slícované, nic nedrnčí
3) nasedání a výhled perfektní, včetně obřích zpětných zrcátek
4) má to docela slušnej odpich - překvapivě ochotně to jde za plynem (v rychlostech do 100 km/hod.)
5) maximálku jsem zatím zkoušel 130 tacho a pocitově to sedělo dobře, posilovač není přepálenej, takže se to nemuselo korigovat+ pravda: nefoukalo, to by asi bylo horší, ale na to jsem koneckonců zvyklej z Logana.
6) ve dne to není vidět, ale večer a v noci se mi hrozně líbí barva podsvícení přístrojovky
MÍNUSY:
1) zdá se nám, že to moc nebrzdí, resp. musí se poměrně dost šlápnout na pedál, aby to brzdilo (že by se to ještě hodlalo usadit?)
2) zvuková signalizace zapnutého blinkru by mohla být hlasitější...
3) plete se nám otvírání kufru a nádrže z místa řidiče
Je to ryze subjektivní hodnocení, nejsem žádnej automobilovej odborník. Nový auta jsem - pominu-li nějaké párminutové zkušební jízdy - řídil všeho všudy 2, a to Logana a Atose. Navíc asi na auta nemám příliš vysoký požadavky - mně stačí, aby bylo nový či zánovní, abych se o to nemusel moc starat, a aby se mi v něm dobře sedělo a dobře se mi řídilo.
Pokračování zase někdy příště, až mi manželka Bóbika zase někdy půjčí.
P.S.: Uvítám Vaše názory či rady na nástup a charakter brzd...
Zdar!
PLUSY
1) pohodlný posez řidiče jde najít poměrně snadno, aniž by to omezovalo děti za námi - i já sám si za sebe sednu, ale nemám před koleny ani centimetr místa; celkově ale good - na tuto velikost auta a cenovou kategorii
2) dílenské zpracování se mi zdá dobré, všechno slušně slícované, nic nedrnčí
3) nasedání a výhled perfektní, včetně obřích zpětných zrcátek
4) má to docela slušnej odpich - překvapivě ochotně to jde za plynem (v rychlostech do 100 km/hod.)
5) maximálku jsem zatím zkoušel 130 tacho a pocitově to sedělo dobře, posilovač není přepálenej, takže se to nemuselo korigovat+ pravda: nefoukalo, to by asi bylo horší, ale na to jsem koneckonců zvyklej z Logana.
6) ve dne to není vidět, ale večer a v noci se mi hrozně líbí barva podsvícení přístrojovky
MÍNUSY:
1) zdá se nám, že to moc nebrzdí, resp. musí se poměrně dost šlápnout na pedál, aby to brzdilo (že by se to ještě hodlalo usadit?)
2) zvuková signalizace zapnutého blinkru by mohla být hlasitější...
3) plete se nám otvírání kufru a nádrže z místa řidiče
Je to ryze subjektivní hodnocení, nejsem žádnej automobilovej odborník. Nový auta jsem - pominu-li nějaké párminutové zkušební jízdy - řídil všeho všudy 2, a to Logana a Atose. Navíc asi na auta nemám příliš vysoký požadavky - mně stačí, aby bylo nový či zánovní, abych se o to nemusel moc starat, a aby se mi v něm dobře sedělo a dobře se mi řídilo.
Pokračování zase někdy příště, až mi manželka Bóbika zase někdy půjčí.
P.S.: Uvítám Vaše názory či rady na nástup a charakter brzd...
Zdar!
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)