Stránka 2 z 2
Napsal: 30 bře 2008, 11:09
od Hujer
Pomaha to k lepsimu vyplachovani motoru,nehreje se tolik motorovy prostor a zaroven tim ochranis okolni casti z motoru,napr. hadice,alternator atd.Jinak az to Peto budes delat tak udelej aspon 3 vrstvy a pocitej stim ze tu pasku mas na jedny svody.Kdyz sem to motal na 6 valec tak sem potreboval 2 kousky.Az to budes mit hotove tak se nelekni,peknou chvili to trva nez se vypali a pekne to smrdi!To si myslis ze ti neco hori v motoru.
Jo ted me dochazi ze vy tam mate ty svody kratky tak stim udelas tak 2 auta.
Napsal: 30 bře 2008, 11:11
od petr rysavy
Hujer píše:Pomaha to k lepsimu vyplachovani motoru,nehreje se tolik motorovy prostor a zaroven tim ochranis okolni casti z motoru,napr. hadice,alternator atd.Jinak az to Peto budes delat tak udelej aspon 3 vrstvy a pocitej stim ze tu pasku mas na jedny svody.Kdyz sem to motal na 6 valec tak sem potreboval 2 kousky.Az to budes mit hotove tak se nelekni,peknou chvili to trva nez se vypali a pekne to smrdi!To si myslis ze ti neco hori v motoru.
Jo ted me dochazi ze vy tam mate ty svody kratky tak stim udelas tak 2 auta.
jo mi mame mini svody se zbatkem se omota turbo
Napsal: 30 bře 2008, 13:30
od vlastaFR
mozna sem jinej
ale u me to porad postrada smysl
ale to fuk
Napsal: 30 bře 2008, 13:49
od Mexican
no tak to zas vyzera ako nieco zazracne co nas vsekych zachrani. Nechapem ako moze paska pomoct motoru. Dolezita je teplota bloku a to paskou zrejme obmotavat nebude
A omotavat hadicku turba - zbytocnost, len sa znizi jej pruznost. Za tie prachy je mozne kupit 10 baleni aditiv na cca 15000 km a to motoru skor pomoze.. Alebo proste plnu nadrz a ist niekam na vylet
Napsal: 30 bře 2008, 15:32
od petr rysavy
Mexican píše:no tak to zas vyzera ako nieco zazracne co nas vsekych zachrani. Nechapem ako moze paska pomoct motoru. Dolezita je teplota bloku a to paskou zrejme obmotavat nebude
A omotavat hadicku turba - zbytocnost, len sa znizi jej pruznost. Za tie prachy je mozne kupit 10 baleni aditiv na cca 15000 km a to motoru skor pomoze.. Alebo proste plnu nadrz a ist niekam na vylet
myslis ze na teplote turba a svodu vykon nezalezi??? jinak kdo se bavil o hadicce od turba?to by me nenapadlo omotat ani ve snu
Napsal: 30 bře 2008, 18:42
od zdenek76
taky tomu příliš nevěřím, zaizolují se sice svody, ale o to větší teplotu budou mít výfukové plyny ve zbytku potrubí (tlumiče, kat, trubky), což se asi projeví na jejich životnosti
Napsal: 30 bře 2008, 20:52
od Hujer
Kluci neresteto!Peto ty to omotej a nerozvadejme debatu o ktere nekteri vedi prd.Myslim to v dobrem.
Napsal: 30 bře 2008, 21:02
od ivan
zdenek76 píše:taky tomu příliš nevěřím, zaizolují se sice svody, ale o to větší teplotu budou mít výfukové plyny ve zbytku potrubí (tlumiče, kat, trubky), což se asi projeví na jejich životnosti
Pro turbo absolutní zkáza
Čímž vyšší teplota výfukových plynu bude proudit do turbíny tím více a mhohem rychleji se bude zahřívat a hodně dlohou jí bude trvat než se zchladí, o no není problém třeba turbo zahřát ale chladit
Za sebe bych si to tam tohle třeba nedal,ba naopak sehnal celý výfukový svody ,který by ryhleji odvaděly teplo,jinak prostě horkej benzíňák prostě nejede
Spíše bych tohle uvítal u diesela ,líp by startovalo hlavně v zimě,takový malý ohřívadlo svodů,teda pokud to tak funguje ,teď jsem z toho jelen
Napsal: 30 bře 2008, 21:18
od Hujer
Takoveto veci se delaji u aut u kterych se navisuje vykon a davaji se napr. nerezove ladene svody.Na klasicke or. litinove to nepatri,jinak turbo je chlazene vodou a co turbu nejvic skodi prudke ohrati a nebo pri dojezdu nezachlazeni.Jinak tam uz Petr davno katak nema!
Napsal: 30 bře 2008, 21:22
od LongStar
to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
Napsal: 30 bře 2008, 21:53
od ivan
LongStar píše:to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
Tuňáci si tam mohou dávat co chtějí a vy také ,je to každého věc ,ale jestli čekáš ,že si z Hujerem vyjedem kvůly tomu do vlasů ,tak toho se nedočkáš
Jinak určitě budem mít svou debatu jako vždy mezi sebou a budem souhlasit oba dva jako vždy
Třeba to funguje nic nepopírám,ale vzhledem k tomu,že jsem tento víkend dělal repas turbíny na 2.0 turbo P-605 a má ji též chlazenou vodou aže ta voda to nestačila z chladit a výfukové plyny byly tak horké ,že to odpálilo vnitřek plnicího šneku tak potom nevím
Celou jsem jí přědělal a má zdravou teplotu i při plný zátěži a jede to jako bejk
Z toho jsem usuzoval zvlastní zkušenosti
Jinak nic ve zlím
Napsal: 30 bře 2008, 22:25
od LongStar
ivan píše:LongStar píše:to zacina byt zajimava debata odbornniku! jinak by me teda zajimalo IVANE proc to tam davaj teda tunaci???
Tuňáci si tam mohou dávat co chtějí a vy také ,je to každého věc ,ale jestli čekáš ,že si z Hujerem
vyjedem kvůly tomu do vlasů ,tak toho se nedočkáš
Jinak určitě budem mít svou debatu jako vždy mezi sebou a budem souhlasit oba dva jako vždy
Třeba to funguje nic nepopírám,ale vzhledem k tomu,že jsem tento víkend dělal repas turbíny na 2.0 turbo P-605 a má ji též chlazenou vodou aže ta voda to nestačila z chladit a výfukové plyny byly tak horké ,že to odpálilo vnitřek plnicího šneku tak potom nevím
Celou jsem jí přědělal a má zdravou teplotu i při plný zátěži a jede to jako bejk
Z toho jsem usuzoval zvlastní zkušenosti
Jinak nic ve zlím
tak to urcite ne ale prave ty vase vedomosti a zkusenosti se jen tak nevidi takze vymena nazoru je dobra pro vsechny:)
Napsal: 17 čer 2008, 19:40
od Zulu
to se dava na svody k turbu ... pokud mozno na lesteny a sportovni krouceny ...podivejte se treba naYoutube a tam se podivejte na auta na brzde jak jim sviti ty svody ....cele je to o tom uchladit turbo a pritom mu valit co nejtelplejsi vzduch protoze ten to turbo zene lepe a rychleji a hlavne na seriovku je tato paska uplne naprd .... to si kup za ty prachy radsi vyfuk poradny a nebo rezonator poradny ..
Napsal: 18 čer 2008, 18:05
od ZdeněkSvoboda
Napsal: 22 čer 2008, 21:48
od Zulu
jo a jeste sem zapomel ... kup si laminatovou pasku ta je nehorlava a je levna tim kdyz to omotas mas to same a stoji to par korun asi 200