Na TCS nedám dopustit-někdo řekne,že mu nevadí hrabání při rozjezdu(to můžu také,když ho na palubce vypnu),ale jeho obrovský bezpečnostní přínos je třeba,když pádím u nás do kopce,zatáčky,člověk autu nakládá a vše se zdá ok,ale najednou začne blikat kontrolka TCS-auto zjistilo,že se už kola ztrácí kontakt a samo ubere výkon(i když se sešklápne plyn třeba na podlahu)tak,aby se kola chytila a drží výkon tak,aby se neprotáčela.Zakročí v době,kdy ještě ani sebezkušenější řidič necítí,že se blíží problém.Nebo na vodě-kolikrát se mě stalo(hlavně na těch předražených šmejdech od Michelinu
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
),že TCS zjistilo aguaplaing(snad jsem to napsal dobře
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)a zakročilo dříve než by to řidič zjistil a s protáčejícími se koly,frčel neřiditelně do někam.
Kdo ho nemá a tvrdí,že ho nepotřebuje-to je stejné,jako ti co nemají ABS a také říkají,že ho nepotřebují nebo airbagy....Dokud nevyzkouší,že tyhle všechny systémy zachraňují životy.
Laxo trochu mě zaskočilá tvá odpověď.U nás prodávané modely GK 2,0 i 2,7l 6V měly všechny standartně TCS(až do faceliftu).To máš auto koupené v ČR,SK nebo dovoz?I první auta vyr.v r.2002 se k nám dodávala s TCS.Jo,Německo,Itálie a další "bohaté"
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
země dostávaly oškubané verze.
Kola se mě také líbí origo,ale kdo ví,jak by vypadaly v chromu?Kolik by tak koštovalo pochromování?