plnotučný člen :) !!!

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

wzoras píše:
macháček píše:Jó, tak to je paráda. Ať Ti lítá. Jestli Ty jsi se za nápisy nestiděl, jako bývalý litofo fozíčkář? :twisted:
COŽETO ?? :shock:

Jestli jsem se nestyděl za nápisy a znaky Hyundai máš na mysli ? :lol: :lol:
mno jako jestli se nestydis za hyundaie, kdyz jsi mel predtim "lidove überauto" :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

moc pěknej kousek. Tenhle model považuji za nejhezčí vyráběné coupé vůbec. Ať slouží !
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
wzoras
*
Příspěvky: 36
Registrován: 04 úno 2008, 12:24

Příspěvek od wzoras »

black_sheep píše:
mno jako jestli se nestydis za hyundaie, kdyz jsi mel predtim "lidove überauto" :-)
Jo táák, hehe :)

Kdepak,,, tohle je chlubivý autíko :)
Uživatelský avatar
macháček
***
Příspěvky: 632
Registrován: 14 lis 2005, 23:30
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od macháček »

wzoras píše:
black_sheep píše:
mno jako jestli se nestydis za hyundaie, kdyz jsi mel predtim "lidove überauto" :-)
Jo táák, hehe :)

Kdepak,,, tohle je chlubivý autíko :)
Já si taky myslím :D .
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

to borek : ja mam ten isty model co mas aj ty ale aj vtedy sa vyrabali bez TCS ja mam 2002 to boli tie uplne prve tiez je skoda ze tam neni ale zas mi to moc nevadi ja ked mam pravdu povedat tak najviac sa mi paci GK a jeho facelift myslim ten prvy nevravim ze by sa mi nepacil ten 2007 to nie ale keby som si mal vybrat tak by som siahol asi fakt zase po starsom je skoda ze ako pise borek uz nema ten vzhlad zraloka tie ziabre a predna maska potom so zatienenim kukatok to boli najkrajsie vecy ale to aby ma nechapali majitelia 2007 ze ich model neni pekny je a moc len skor sa mi paci ten starsi ale to je vec pohladu kazdy sme iny
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tringi »

Borek píše:Tringi-v sobotu jsem něco potřeboval koupit v Baumaxu v Hradci Králové a na parkovišti stál tvůj typ v červené.Tak jsem hned vedle postavil svého rudého žraloka.Majitel musel čučet,že se mu během nákupu auto naklonovalo. :lol: Docela zajímavý pohled-sám jsem kolem té dvojice dost dlouho chodil a porovnával.Ale ať jsem se díval ze všech stran,naše verze se mě líbí víc(i manželce,i dcerám-a děti nelžou :lol: ).Jediné plus jsem našel ve tvaru koncovek výfuků-ty tvé jsou zajímavější a hezčí. :wink: Jinak žraločí tlama je pryč,žábry jsou pryč i světla dostala běžný tvar-jako-by se vytratila žraločí dravost :( .
To musel bý pěkný pohled :o
Abych pravdu řekl, tolik jsem obě verze při nákupu neporovnával, i když jsem měl ještě možnost koupit model 2005. Prostě jsem vzal ten "novější", šlo mi dost o jedinečnost. V každém případě souhlasím s tím že vzhled nového modelu je méně dravý, na druhou stranu mi přijde elegantnější, uhlazenější :wink: Asi je to o zvyku, ale mě se prostě zase líbí více moje verze :wink: :D

wzoras: TCS je Traction Control System (nebo nějak tak), elektronická kontrola prokluzu, především při rozjezdu. Bývala na prostředním tlačítku vlevo od volantu, já tam mám už jen záslepku :cry:
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

ja taktiez :( ale to mas pravdu ze ten model co mas je viac taky luxusnejsi vzhladom a ten predchadzajucejsi je taky dravsii oba su proste pekne
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Příspěvek od asimo »

laxo18 píše:ja taktiez :( ale to mas pravdu ze ten model co mas je viac taky luxusnejsi vzhladom a ten predchadzajucejsi je taky dravsii oba su proste pekne
ja mam 2003 v6 a TCS mam.. bratu, keby si vyskusal bez a s TCS.. ver tomu, zeby si ozalel, ze to nemas.. par krat mi to v zime zachranilo zivot.. skusal som to aj s letnymi v zime co to spravy... ver tomu, ze je to potrebne.. a ked nie, tak si to stale mozes vypnut.. ehh.. a neni ani v priplatkovych moznostiach?neverim.. :?
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

ja nevravim ze to je zla vec to nie ja voem co je to TCS mam to v SONATE ale zas ked je smiklavo tak na aute nejazdim obcas som siel ale to vtedy idem vonkoncom opatrne dolezita je hlavne ABS to mi nie raz velmo velmo pomohlo ty to mas v aute ine V6 maju ESP co je dost dobra vec no skoda ze to slabsie modeli nemaju
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Na TCS nedám dopustit-někdo řekne,že mu nevadí hrabání při rozjezdu(to můžu také,když ho na palubce vypnu),ale jeho obrovský bezpečnostní přínos je třeba,když pádím u nás do kopce,zatáčky,člověk autu nakládá a vše se zdá ok,ale najednou začne blikat kontrolka TCS-auto zjistilo,že se už kola ztrácí kontakt a samo ubere výkon(i když se sešklápne plyn třeba na podlahu)tak,aby se kola chytila a drží výkon tak,aby se neprotáčela.Zakročí v době,kdy ještě ani sebezkušenější řidič necítí,že se blíží problém.Nebo na vodě-kolikrát se mě stalo(hlavně na těch předražených šmejdech od Michelinu :evil: ),že TCS zjistilo aguaplaing(snad jsem to napsal dobře :oops: :lol: )a zakročilo dříve než by to řidič zjistil a s protáčejícími se koly,frčel neřiditelně do někam. :roll:
Kdo ho nemá a tvrdí,že ho nepotřebuje-to je stejné,jako ti co nemají ABS a také říkají,že ho nepotřebují nebo airbagy....Dokud nevyzkouší,že tyhle všechny systémy zachraňují životy.
Laxo trochu mě zaskočilá tvá odpověď.U nás prodávané modely GK 2,0 i 2,7l 6V měly všechny standartně TCS(až do faceliftu).To máš auto koupené v ČR,SK nebo dovoz?I první auta vyr.v r.2002 se k nám dodávala s TCS.Jo,Německo,Itálie a další "bohaté" :lol: země dostávaly oškubané verze. :wink:
Kola se mě také líbí origo,ale kdo ví,jak by vypadaly v chromu?Kolik by tak koštovalo pochromování?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Borek píše:Na TCS nedám dopustit-někdo řekne,že mu nevadí hrabání při rozjezdu(to můžu také,když ho na palubce vypnu),ale jeho obrovský bezpečnostní přínos je třeba,když pádím u nás do kopce,zatáčky,člověk autu nakládá a vše se zdá ok,ale najednou začne blikat kontrolka TCS-auto zjistilo,že se už kola ztrácí kontakt a samo ubere výkon(i když se sešklápne plyn třeba na podlahu)tak,aby se kola chytila a drží výkon tak,aby se neprotáčela.Zakročí v době,kdy ještě ani sebezkušenější řidič necítí,že se blíží problém.Nebo na vodě-kolikrát se mě stalo(hlavně na těch předražených šmejdech od Michelinu :evil: ),že TCS zjistilo aguaplaing(snad jsem to napsal dobře :oops: :lol: )a zakročilo dříve než by to řidič zjistil a s protáčejícími se koly,frčel neřiditelně do někam. :roll:
Kdo ho nemá a tvrdí,že ho nepotřebuje-to je stejné,jako ti co nemají ABS a také říkají,že ho nepotřebují nebo airbagy....Dokud nevyzkouší,že tyhle všechny systémy zachraňují životy.
Laxo trochu mě zaskočilá tvá odpověď.U nás prodávané modely GK 2,0 i 2,7l 6V měly všechny standartně TCS(až do faceliftu).To máš auto koupené v ČR,SK nebo dovoz?I první auta vyr.v r.2002 se k nám dodávala s TCS.Jo,Německo,Itálie a další "bohaté" :lol: země dostávaly oškubané verze. :wink:
Kola se mě také líbí origo,ale kdo ví,jak by vypadaly v chromu?Kolik by tak koštovalo pochromování?
ono bezpecnostni prinos... to TCS zase posouva hranice ovladatelnosti a hlavne Rychlosti. nekdo kdo snim pocita ze v kriticky situaci zakroci jede do ty chvile rychlejc nez obvikle. a pak pak uz je to bud a nebo, protoze fizika porad plati. ( :!: mluvim o z ridicich pomalejsich nez auto :wink: :lol: ). treba ja pred zatackou na 95% vim jestly kola budou smejkat nebo ne :arrow:jak pri prijezdu tak i prujezdu a vyjezdu
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

hej aj ja som tym bol prekvapeny ze niektore modeli maju niektore zas nie je pravda ze v zahranici su verzie viac osklbane na ukor ceny hej mam z nemecka auto okrem TCS mam uplne vsetko co maju ostatne modely v plnej vzbave myslim bez V6 a ESP a koza ja som cital uz velmo davno clanky ze boli aj u nas predavane verzie bez TCS je pravda ze ked som videl niekoho kto si ho kupil tak mal plnu vybavu priznam ze som ich videl velmo malo presa toto auto neni tak casto k videniu ako golf tiez som toho nazoru ze to tam mali davat kazda bezpectnostna vec ci pasivna alebo aktivna je dobra vec najviac ma zarazilo ze v 07 uz ich nedavaju to je fakt skoda predsa to je najnovsie coupe ak nemylim genesis lego to je o inom radu vedsie
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

Borek píše:Na TCS nedám dopustit-někdo řekne,že mu nevadí hrabání při rozjezdu(to můžu také,když ho na palubce vypnu),ale jeho obrovský bezpečnostní přínos je třeba,když pádím u nás do kopce,zatáčky,člověk autu nakládá a vše se zdá ok,ale najednou začne blikat kontrolka TCS-auto zjistilo,že se už kola ztrácí kontakt a samo ubere výkon(i když se sešklápne plyn třeba na podlahu)tak,aby se kola chytila a drží výkon tak,aby se neprotáčela.Zakročí v době,kdy ještě ani sebezkušenější řidič necítí,že se blíží problém.Nebo na vodě-kolikrát se mě stalo(hlavně na těch předražených šmejdech od Michelinu :evil: ),že TCS zjistilo aguaplaing(snad jsem to napsal dobře :oops: :lol: )a zakročilo dříve než by to řidič zjistil a s protáčejícími se koly,frčel neřiditelně do někam. :roll:
Kdo ho nemá a tvrdí,že ho nepotřebuje-to je stejné,jako ti co nemají ABS a také říkají,že ho nepotřebují nebo airbagy....Dokud nevyzkouší,že tyhle všechny systémy zachraňují životy.
Laxo trochu mě zaskočilá tvá odpověď.U nás prodávané modely GK 2,0 i 2,7l 6V měly všechny standartně TCS(až do faceliftu).To máš auto koupené v ČR,SK nebo dovoz?I první auta vyr.v r.2002 se k nám dodávala s TCS.Jo,Německo,Itálie a další "bohaté" :lol: země dostávaly oškubané verze. :wink:
Kola se mě také líbí origo,ale kdo ví,jak by vypadaly v chromu?Kolik by tak koštovalo pochromování?
to mas svatou pravdu borku.. ikdyz s Tebou ne vzdycky souhlasim :-) airbagy teda zrovna nedoporucuju zkouset, ale ABS jo, a kolikrat jsem za nej fakt dekoval az do korejskyho nebe :-) akorat je to takova dvousecna zbran, cim vic systemu clovek ma, tim hur jede a bohuzel fyzikalni zakony to jeste neoklame a pak se stavaj srajdy podobny ty nedavny nehode na D1.. pocit bezpeci kdyz ma clovek pytel pred sebou, vedle sebe ja nevim kde jeste je k nezaplaceni, ovsem, tezko rict po 12ti letech, jak moc se na nich projevi starnuti..

tuhle jsem blbnul a zjistil jsem ze ABS na zpatkecku nefunguje, tak to docela zaskoci najednou ze clovek musi brzdit prerusovane.. (pro rejpaly, byl to velkej krpal, fabie vjede do cesty a tak clovek zastavi v kopci a hura zase dolu) :-)

kazdopadne si myslim, ze by clovek mel v prvnim aute brzdy bez ABS, protoze to si clovek, hlavne v zime, trikrat rozmysli co dela a brzdi s tim ze kouka dozadu apod.. coz se o odkojencich na ABS uz rict neda.. samozrejme zalezi na jedinci, kdo vi ze je rad ze se umi rozjet a je to fakt vestrze uzivatel, tomu bych ABS vrele doporucil.. (u novych aut je povinne, tam uz to nema cenu ani resit)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Gratuluju ti ke kupéčku.
Tu barvičku co máš se dělala i na Accenty viz foto mojeho Obrázek
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Vlasto,takhle to nefunguje-jako,že tě elektronika podrží a potom lup a auto je neovladatelné.Ta tě právě drží,reguluje techniku v mezích ovladatelnosti auta a ty se můžeš třeba p...t,prošlapávat podlahu plynem,ale ona zjistí,že už se kola začínají trhat a sníží výkon motoru(rychlost)tak,aby se auto pohodlně drželo na silnici-tzn.v mezích fyz.zákonů.Ona je nepřekračuje.Zato řidič,který si jen"myslí",že tu zatáčku projede 100km/h je ve svých snech překračuje....a bum. :wink: To stejné na vodě-když už se začnou kola protáčet a auto plavat,tak to řidič zjistí daleko později a reakce je zpožděná a mnohokrát už je pozdě.Elektronika zakročí v době,kdy ani nejlepší řidič netuší,že se něco začíná dít a zamezí ti přidávat plyn,protáčet kola a :shock: vyhlížet nejbližší strom. :lol: Také jsem odchovancem na autech,která neměla nic,ale že bych dnes nechtěl v autě nějaký z el.pomocníků-to právě naopak. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Odpovědět

Zpět na „COUPE“