Stránka 2 z 4
Napsal: 05 dub 2008, 19:32
od rastos
Rudolf píše:Nemáš náhodou P6000. Napadá mě, jestli to nemůže být gumama. Na více místech se lze dočíst, že jsou měkké.
EE, zimne Matadorky. Gumami to nebude.
Napsal: 06 dub 2008, 12:50
od vlastaFR
gumy se maj sjizdet rovnomerne nezavisle na smesi teda s MALEJMA odchylkama. no a co ti na ty gumy rekly na ty geometrii?? to ti preci musej nejak vysvetlyt proc se to deje. a nemas treba vule na napravach?
neco je spatne takovy sjizdeni gumy u novyho autaku je blbost
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 23 říj 2008, 08:26
od David C3
ty vnitřky se mě taky dost sjíždějí.. geometrie včera prý upravena tak uvidíme jan sem platil 713,- prý na to není zaruka že sem trefil díru....
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 21 dub 2009, 08:23
od rokolo
Smital Petr píše:Dne 30.3.2007 jsem koupil nový Accent Elegance 1,5 Crdi Gold-beige. Z nového auta jsem sice nadšen, ale radost mi kazí následující fakt!
Během prvních 5-ti měsíců jsem zjistil, že př. pneu z vnitřní strany na obou kolech ubývá rychleji.
Dne 30.8.2007 v Hyundai - Karviná provedli po mé reklamaci kontrolu geometrie. V naprostém pořadku!
Dne 14.11.2007 po ujetí 15 000 km garanční prohlídce (3 996,-) a museli to vidět ticho po pěšině. Měl jsem za to že je vše v pořádku když s př. nápravou nic nedělali.
Dne 27.3.2008 skoro přesně po jednom roce provozu (20 652 km) jsem se náhodou ohnul před autem a uviděl že vnitřní strany obiu př. kol jsou bez vzorku, tedy sjeté. Vější strany mají asi 40% vzorku po reklamaci opět přeměřena geometrie zase s bezvadným výsledkem. Měřili prý dokonce na tisíciny,geometrie O.K. ale pneu K.O.
V současné době reklamace podstoupena na Hot-line šéfům nahoře.
Prosím poraďte co dál.
[/b]
Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky. Všimnul jsem si toho teď, když jsem připravoval na výměnu letní gumy. Hned jsem provedl kontrolu zimních a na nich je to také, takže to nebude vada pneumatik. No, v pondělí jedu na garančku, tak jsem zvědavej, co mi na to řeknou....
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 21 dub 2009, 08:35
od David C3
to co mě... pane asi velka díra. jinak ve zlíně ma hyundai geometrii asi na hovno protože mě ji udělalí za 700,- a pořád se mě to sjíždělo tak jedu na geo do barumu a že pry je to pořád nastavené aby se sjížděli vnitřky. od té doby v poho a stálo to jen 650,-
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 21 dub 2009, 15:02
od ZdeněkSvoboda
A to ti dělali geometrii laserovou??
Co volant, máš už ho rovně při rovné jízdě??
Taky se mám více ojeté, ale pro změni vnitřky...pojedu s tím v Jihlavě do Auto Štangl na laserovou geo, tak jsem zvědavý. V Hondě mi dělali taky geo, ale jenom těma "tyčema" a výsledek žádný...300Kč v prd....
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 21 dub 2009, 18:49
od Mexican
ZdeněkSvoboda ja som daval klasicku geometriu robit uz 3x... vzdy okay, pneu su okay a ze som uz trafil peknych par jam
asi zalezi kus od kusu
rozhodne je to ale vec na reklamaciu, nove auto toto nemoze robit
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 21 dub 2009, 21:37
od Hardcam
Mexican: ale muze, dozvedel jsem se z dobrych zdroju, ze fabie (nove i stare) jsou do vyroby sisate a tak se jim sjizdi vnitrky pneu. A na sjizeni pneu se spatne uplatnuje reklamace. Ja mam pneu foukane od 2,5-2,8 (predpisove 2,2)...a nemuzu si na jejich vydrz ani trosku stezovat, at uz na kleber nebo hankook. Radeji prehustene, nez podhustene.
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 24 dub 2009, 16:02
od ZdeněkSvoboda
Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola
Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 24 dub 2009, 17:11
od jandaxx
rokolo píše:
Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody.
Zubatý pneumatiky, znamenají špatné tlumiče. Rozhodně to nejsou pneu, jako takové
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 29 dub 2009, 19:51
od Matejsl
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola
Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava
keby si mal 4 stupne na kolo zbiehavost alebo rozbiehavost tak by si sa ani s autom nepohol.......ked uz tak 4 minuty
celkova zbiehavost prednej napravy je 0 stupnov a 00 minut................10 minut je 1 mm.
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 03 kvě 2009, 10:23
od CzechJoker
rokolo píše:
Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky...
Měl jsem stejný problém na zimních gumách, co mi dodali k autu. Za šest měsíců ježdění vypadaly jako šestihran, navíc ty plošky nebyly evidentně od probrždění (to by byly kolmé ke směru jízdy) - byly šikmé. Kola jsem zahodil a koupil nová, zbyla jen pachuť.
Tlumiče jsou v pořádku, byla to skutečně vada pneumatik. Na jiných to nedělá.
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 04 kvě 2009, 07:44
od rokolo
Tak jsem se na 1. garančce zmínil o sjíždění vnitřních stran pneu a bylo mi řečeno, že to bude určitě geometrií (na zubatost nereagovali). Návrh byl následující: čekací doba se prodlouží o 2hod. (tedy 2+2) a předpokládáná cena 1700,-Kč. Chvíli jsem lapal podechu než jsem tuto službu odmítl. Při cestě domů jsem si řekl, že se vrátím do starých kolejí a udělám si geometrii sám, tak jsem to dělával doposud po špatných zkušenostech z dřívějška........a nikdy jsem neměl problémy se sjížděním pneu ani jiné patálie.
V pátek jsem na do toho pustil a povedlo se. Největší problém jsem měl s povolením pojistných matic, které Turci snad dotahují na krev a to naprosto zbytečně. Geometrie byla nastavena opravdu na sjíždění vnitřku pneumatik..... Používám k tomu takovou tu klasickou rozpěrnou tyč, kterou jsem zdědil po otci. No a výsledek: srovnal se mi volant, který byl při přímé jízdě mírně natočen, řízení jde o něco lehčeji, zdá se mi, že se zvětšil i dojezd a hlavně jsem prozatím nezaznamenal takový ten mrtvý bod řízení (plavání) v rychlosti okolo 110km/h.........
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 04 kvě 2009, 08:48
od Mexican
rokolo dobra praca.. a navyse si usetril tak cca 600 az 1000 kc
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Napsal: 04 kvě 2009, 10:45
od David C3
geometrie digitální stojí 650,- a trvá 20min tak sem nepochopil ty 2hodiny a tu cenu