Stránka 2 z 2

Napsal: 13 úno 2006, 23:10
od marko
zdravim, mam accenta 96 1.3 nabehane 110 000km....spotreba oleja cca 1,25l za 5000km...myslite je uz je cas z tym nieco robit...alebo mozem byt este v klude...vdaka

Napsal: 13 úno 2006, 23:44
od black_sheep
marko píše:zdravim, mam accenta 96 1.3 nabehane 110 000km....spotreba oleja cca 1,25l za 5000km...myslite je uz je cas z tym nieco robit...alebo mozem byt este v klude...vdaka

cau, no je to uz asi jednou tolik co je hyundai norma (1l na 10tis myslim), takze se priprav na to ze to bude horsi a horsi a bude to chtit pretesnit. neboj, neni to zase tak draha zalezitost, vetsinou stacej jen gufera na ventilech, jedno na scoupe stoji 80,- takze odhaduju ze na accenta to bude hodne podobna cena, ne-li stejna! ;) mrkni jestli ti ubejva voda a nebo jestli se ti to nahodou nemicha, to by pak chtelo i tesneni pod hlavou..... na STK si rikam ze to je asi podle nalady, ja prosel s rozbitym termostatem bez zavad!! takze nechapu ze studenej motor mel ty emise co mel mit... a to jsem proste sedl do auta, zkontroloval zarovky a vyrazil na technickou, zadny uplatky a myslel jsem jak se dozvim neco a vono prdlajs.. :wink:

Napsal: 06 dub 2006, 12:02
od kokroff
Cau lantraci,no me se ztraci taky ted olej, za 2600km se mi z pulky dostal olej az mirne nad spodni rysku.Ale v zadnem pripade to neni levna zalezitost, jak nekteri pisi ze stoji gufero par korun ale tesneni pod hlavou se musi menit automaticky tez! A co psal Ivan tak nejen to musi se menit jeste dalsi simeringy a tusim jedno tesneni, mechanici vedi o cem je rec.
Ja mam na svem aute najeto ted priblizne 136.000 tak myslim ze pokud nikdo nemenil tesneni tak by to uz asi chtelo vymenit...

Napsal: 06 dub 2006, 12:14
od black_sheep
no ja uz se pomalu chystam na ty simerinky, pac to basti uz asi 1l na 10tis, mozna pri tyhle vymene to sezere zase o chlup vic :cry: bude me to stat 12 x 80kc za silerinky, + 500 za tesneni pod viko ventilu a naka ta prace (2-3tis), ale je to spis jen orientacni cena na scoupe! :wink:

Napsal: 06 dub 2006, 14:32
od soto
Caute,
no ja mam na svojom Hyundaiku uz 105 tis. SKK (bud. tyzden idem menit olej). Za poslednych 15 tis. km ho mam stale pri hornej riske. Mam v nom teraz Castrol - plnu syntetiku. Teraz neviem ci sa mam tesit, ze mam dobry kus a zerie mi to podstatne menej (resp. nic) nez udava manual, alebo to ujo mechanik pred rokom prelial a ja som zacvakal viac :-((. Na tom accente je pomerne tazko rozpoznat skutocnu hladinu oleja, hlavne ak je este novy- ciri - ohnuta tycka na meranie, ktora sa strka cez buzirku (to mohli len korejci vymysliet). Na Peugeote to bola normalna rovna tycka, ktora bola neomylna.
Ozaj kedy je dobre prejst na polosyntetiku, ak to nezerie olej ani po 105 tis. km ???