Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 srp 2007, 15:47
Škubání motoru
Díky za rady,obzvláštěSHELSIGOVI,jeho rady sou k nezaplacení.Spojka je HYDRAULICKÁ,jaké lanko?Krokový motorek,PROBOHA KDE? A tak dále.Díky,ještě jednou se spletu a zeptám se tady.
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 srp 2007, 15:47
Nikdo tě nenutí Zkus se zeptat www.tuning-forum.org , jak uspěješjmformanek píše:Díky,ještě jednou se spletu a zeptám se tady.
Je pravda, že tady nejsou špičkoví odborníci - jako v servise, kde si za to berou 468 Kč/hod bez DPH a někdy mám pocit, že tam jsou odborníci na baterky.
Ovšem jsou tady lidi, kteří s těmahle autama jezdí a se spoustou věcí už se taky setkali nebo je řešili. A tak možná ví, jak na ten který problém. A pokud to neví, mají aspoň snahu poradit.... Doufám, že tu poznámku jsi myslel opravdu ironicky.....
Selshig se s tím lankem seknul, u Accenta je opravdu hydraulika (ovšem nikdo nejsme neomylný, že...), ale jak říkám - jestli chceš kvalifikovanou radu, zajeď si do servisu Hyundai - ovšem přeju hodně štěstí obsahu tvé peněženky, pokud tam budeš jezdit s každou blbostí
Nicméně:
Problém, který popisuješ, patří do kategorie "může to být cokoliv". Pakliže je to něco, co by zaregistrovala čidla, pomůže diagnostika, kde se bohužel originál servisu nevyhneš - pokud tedy nemáš známé s diagnostikou pro Hyundaie (jako já ).
A jen malá rada na závěr - zkus resetovat řídící jednotku (pokud už jsi to tedy neprovedl). Jestliže není totiž chyba ve svíčkách, kabelech ani filtrech, přichází v úvahu špatné míchání směsi - za což může buď sama ŘJ, nebo chybné údaje některého z čidel, které jí dodávají informace (což nemusí diagnostika odhalit, pokud čidlo funguje, ale dodává zkreslené hodnoty, diagnostika motoru to nepozná, muselo by se proměřit konkrétní čidlo). Mohlo taky poslat špatné hodnoty jen jednou a zase se vrátit do normálu - ŘJ se učí celou dobu provozu a stává se, že občas prostě "zblbne". Velice podobný problém mi její reset už jednou vyřešil.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 srp 2007, 15:47
Cukání motoru a nižší výkon v nízkých otáčkách.
Pokud to ještě někoho zajímá,závadu je třeba hledat v okolí palivového Čerpadla.To má dávat tlak nejméně 3(nevím jednotku,měřil automechanik) a moje čerpadlo dávalo 0,8 tedy málo.Závada byla v praskklé hadičce v NÁDŽI.Po výměně změřen tlak,4,2 a bylo po problému. To je moje rada všem,co s tím mají potíže.Dále bych chtěl dodat Že žádný KROKOVÝ MOTOR v palivovém systému není,říkají tak lajci podtlakovému regulátoru sytosti směsi. AHOJ
-
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21 srp 2007, 15:47
Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
Ahoj jak to čtu tak je to zporný já měl ten problém vyřešil em to tak že em koupil nové svíčky benzínový filtr a je po cukaní. třeba zkus i katalizátor muže být špinavý po případě mám universal kdyžtak napiš eurolik@seznam.cz
Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
Voda v nádrži to muže byt ale to se většinou projevuje jen při studeném autě při zahřáti se cukaní skoro neoběvuje.
Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
Formanek ma pravdu je to tak Accent 1.5 12v 64kw
- Kengi
- *
- Příspěvky: 10
- Registrován: 27 říj 2009, 19:26
- Bydliště: Ostrava-....tam někde...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
Ja umim na tom to voze uplně cokoli ....mam 1.5 12V 64kw zelená metal 5-ti dveř
Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.
ahoj mel jsem tenhle problem take menil jsem vse od svicek az po palivove cerpadlo,vse co pisete v tomto foru a prisel jsem na to ze je spatny zapalovaci modul.(vedou od neho kabely ke svickam)