Stránka 2 z 3

Napsal: 19 kvě 2008, 07:59
od Lazo
ještě k tomu motorku kdyby byl posranej tak by mě nedržel volnoběh ne?on to je vlastně sytič takže by to lítalo dost ale mě otáčky držej co vy nato?

Napsal: 19 kvě 2008, 09:25
od Selshig
no popravdě pokud bys jel na neutral zhasl by ti motor..ještě to muže byt ta klapa jiank nevim co to muže byt...co palivovy filtr???než špekulovat tak raději servis....

Škubání motoru

Napsal: 22 kvě 2008, 22:35
od jmformanek
Díky za rady,obzvláštěSHELSIGOVI,jeho rady sou k nezaplacení.Spojka je HYDRAULICKÁ,jaké lanko?Krokový motorek,PROBOHA KDE? A tak dále.Díky,ještě jednou se spletu a zeptám se tady.

Napsal: 23 kvě 2008, 05:09
od Selshig
to ma být ironie jo???

Napsal: 23 kvě 2008, 07:52
od jmformanek
Milý Selshigu,mrkni co máš pod kapotou,možná budeš překvapenej,nebo si vyzkoušej naředit benzin vodou,ono se to totiž nespojí,voda zůstane na dně nádržea jestli máš nějaký lanko u spojkz,tak vlastníš TRABANTA. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23 kvě 2008, 07:59
od Selshig
tak s tim lankem sory...spletl jsme si jinej hyundai...ale nechapu co nechapeš na krokovym motorku ..... nebo ten tam snad nemaš ,???

Napsal: 23 kvě 2008, 09:31
od draceq
jmformanek píše:Díky,ještě jednou se spletu a zeptám se tady.
Nikdo tě nenutí :) Zkus se zeptat www.tuning-forum.org , jak uspěješ :lol: :lol:
Je pravda, že tady nejsou špičkoví odborníci - jako v servise, kde si za to berou 468 Kč/hod bez DPH a někdy mám pocit, že tam jsou odborníci na baterky.
Ovšem jsou tady lidi, kteří s těmahle autama jezdí a se spoustou věcí už se taky setkali nebo je řešili. A tak možná ví, jak na ten který problém. A pokud to neví, mají aspoň snahu poradit.... Doufám, že tu poznámku jsi myslel opravdu ironicky.....

Selshig se s tím lankem seknul, u Accenta je opravdu hydraulika (ovšem nikdo nejsme neomylný, že...), ale jak říkám - jestli chceš kvalifikovanou radu, zajeď si do servisu Hyundai - ovšem přeju hodně štěstí obsahu tvé peněženky, pokud tam budeš jezdit s každou blbostí :wink:

Nicméně:
Problém, který popisuješ, patří do kategorie "může to být cokoliv". Pakliže je to něco, co by zaregistrovala čidla, pomůže diagnostika, kde se bohužel originál servisu nevyhneš - pokud tedy nemáš známé s diagnostikou pro Hyundaie (jako já :lol: ).

A jen malá rada na závěr - zkus resetovat řídící jednotku (pokud už jsi to tedy neprovedl). Jestliže není totiž chyba ve svíčkách, kabelech ani filtrech, přichází v úvahu špatné míchání směsi - za což může buď sama ŘJ, nebo chybné údaje některého z čidel, které jí dodávají informace (což nemusí diagnostika odhalit, pokud čidlo funguje, ale dodává zkreslené hodnoty, diagnostika motoru to nepozná, muselo by se proměřit konkrétní čidlo). Mohlo taky poslat špatné hodnoty jen jednou a zase se vrátit do normálu - ŘJ se učí celou dobu provozu a stává se, že občas prostě "zblbne". Velice podobný problém mi její reset už jednou vyřešil.

Cukání motoru a nižší výkon v nízkých otáčkách.

Napsal: 13 čer 2008, 16:17
od jmformanek
Pokud to ještě někoho zajímá,závadu je třeba hledat v okolí palivového Čerpadla.To má dávat tlak nejméně 3(nevím jednotku,měřil automechanik) a moje čerpadlo dávalo 0,8 tedy málo.Závada byla v praskklé hadičce v NÁDŽI.Po výměně změřen tlak,4,2 a bylo po problému. To je moje rada všem,co s tím mají potíže.Dále bych chtěl dodat Že žádný KROKOVÝ MOTOR v palivovém systému není,říkají tak lajci podtlakovému regulátoru sytosti směsi. :lol: :lol: :lol: AHOJ

Napsal: 13 čer 2008, 23:11
od Lazo
pockej to ti ale musel nekde uchcavat benzin ne?ja takovy problem nemam,ten krokovej motorek je sytic to je jasnacka,co se tyce toho cerpadla mohl oby byt nacle to sem jeste nemeril zkusim diky

Napsal: 15 čer 2008, 06:06
od jmformanek
Ta hadička je v nádrži,benzín stříkal uvnitř nádrže,proto se ta závada těžko hledala,zdravím všechnyHYUNDAJÁKY,moje autí teď opět jezdí jako ďábel.SELSHIGU ahojki :lol: :lol: :lol:

Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.

Napsal: 04 bře 2009, 12:17
od Eurol1k
Ahoj jak to čtu tak je to zporný já měl ten problém vyřešil em to tak že em koupil nové svíčky benzínový filtr a je po cukaní. třeba zkus i katalizátor muže být špinavý ;) po případě mám universal kdyžtak napiš eurolik@seznam.cz

Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.

Napsal: 22 říj 2009, 10:51
od mir4907
Voda v nádrži to muže byt ale to se většinou projevuje jen při studeném autě při zahřáti se cukaní skoro neoběvuje.

Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.

Napsal: 27 říj 2009, 19:56
od Kengi01
Formanek ma pravdu je to tak Accent 1.5 12v 64kw

Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.

Napsal: 06 lis 2009, 10:41
od Kengi
Ja umim na tom to voze uplně cokoli ....mam 1.5 12V 64kw zelená metal 5-ti dveř

Re: Motor cuká při rozjezdu,Acent 1,3 r.v96,62kw třídveřák.

Napsal: 17 bře 2010, 19:51
od mira.susa
ahoj mel jsem tenhle problem take menil jsem vse od svicek az po palivove cerpadlo,vse co pisete v tomto foru a prisel jsem na to ze je spatny zapalovaci modul.(vedou od neho kabely ke svickam)