Zrychlení z 0-100
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
jandaxx: tak, tak... zas to treba vidiet realne... ono aj 81kW octavka tych 62kW s lahkostou prekona.. je vzdy otazne ze ak chcem pretekat ci preteka aj ten druhy
mne sa na dialnici stalo ze sa borec na 1,6 octavke lepil, takze som zrychloval z cca 50 na 190.. a uz pri 160 citelne zaostaval, po prejdeni cca kilometru 190 to vzdal uplne.. a potom ked som mal pauzu sa zrazu objavil a prisiel si pokecat ze co to kurna do Accentov davaju
mne sa na dialnici stalo ze sa borec na 1,6 octavke lepil, takze som zrychloval z cca 50 na 190.. a uz pri 160 citelne zaostaval, po prejdeni cca kilometru 190 to vzdal uplne.. a potom ked som mal pauzu sa zrazu objavil a prisiel si pokecat ze co to kurna do Accentov davaju
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Jandaxx: diky za to upresneni .
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase silnice dost siroka max nebezpeci srnka atd.....)
mexikan: ty jezdis po dalnici 50km/h??
Selsing: jo mas recht dost pravdy je vtom prepoctu kone/kw pak je pravda ze u dieselu musis radit jak kokos. je pravda ze na rozjezd sem to neskousel,ale vyjezd od nas z velkomesta cca60km/h a pred nama je siroka tak 10km dlouha silnice a tam sem danou oktavku TDI (Icko v cervenym) predjel na vytocenou trojku, a po cca 7km byl zamnou tak 200m- rychlost oba prez dveste.......
(:oops: snad me tu nekdo neprohlasi za prase silnice dost siroka max nebezpeci srnka atd.....)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Ono to chce opravdu posuzovat s nadhledem. Obšas mi připadá, že někteří přispěvatelé/majitelé Hyundíků mají nějaké komplexy a chtějí dokazovat, že dokáží natřít s Hyundíkem i Octávku nebo Passata. Raději by se viděli v něčem lepším a tak trochu závidí. Já bych také raději jezdil v Porsche. Bohužel na to nemám. Nebudu tedy ze sebe dělat troubu a vykládat, komu všemu to natřu a že vlastně ty Passaty a podobně jsou plečky.
jooo jeste sem zapomnel....
Draceq: kdyby mel kamion se 450konma (coz je dneska naprostej normal) podobnou prevodovku (co se do rychlosti tyce) jako ty. tak nemyslim ze by ho kdo znas predjel do dvoustovky-samo ze bez navesu...
Draceq: kdyby mel kamion se 450konma (coz je dneska naprostej normal) podobnou prevodovku (co se do rychlosti tyce) jako ty. tak nemyslim ze by ho kdo znas predjel do dvoustovky-samo ze bez navesu...
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Předpokládám, že toto tvrzení můžeš doložit Protože já ti osobně řeknu, že to nevím, které z nich je rychlejší.....jandaxx píše:U ostatních koncernových značek je to podobné, na dotaz mohu specifikovat. Věř tomu, že Passat se 103kw Tě utře, kdy si vzpomene.
Až tyhle dvě auta postavím na lajnu na letišti, pak ti řeknu, kdo je na tom lépe....
Ano, Passat má 103 Kw a je to diesel, tzn. max. krouťák (konkrétně 320 Nm), má při 1800 až 2500 otáčkách... ale veze 20,7 kg na 1 Kw..... Accent má tuhle hodnotu na 16,2 kg..... ovšem krouťák díky absenci turba zase nedosahuje na více než 120 Nm, a to ještě při otáčkách nad 3500....
Hele, já nechci tvrdit, že Accent je formule, řídil jsem dost svižnějších a rychlejších aut.....
Ale dokud to nevyzkouším na place, tak to vždycky může být dost zkreslená představa.... A taky sakra záleží na tom, kdo to auto řídí....
Naposledy upravil(a) draceq dne 20 kvě 2008, 10:45, celkem upraveno 1 x.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Správně..... kdyby.... já tím chtěl naznačit, že počet Kw není určující pro to, jak rychle jejich majitel vystartuje..... záleží totiž na autě jako celku, ne na tom, jaký číslo je v papírech.....vlastaFR píše:jooo jeste sem zapomnel....
Draceq: kdyby mel kamion se 450konma (coz je dneska naprostej normal) podobnou prevodovku (co se do rychlosti tyce) jako ty. tak nemyslim ze by ho kdo znas predjel do dvoustovky-samo ze bez navesu...
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
jandaxx píše:Ono to chce opravdu posuzovat s nadhledem. Obšas mi připadá, že někteří přispěvatelé/majitelé Hyundíků mají nějaké komplexy a chtějí dokazovat, že dokáží natřít s Hyundíkem i Octávku nebo Passata. Raději by se viděli v něčem lepším a tak trochu závidí. Já bych také raději jezdil v Porsche. Bohužel na to nemám. Nebudu tedy ze sebe dělat troubu a vykládat, komu všemu to natřu a že vlastně ty Passaty a podobně jsou plečky.
aha takže když jsem na rozjezdu dal passata tak jsem hned trouba co trpi komplexem...hmm ještě něco bys mi rad řekl???třeba trpím ještě něčím o čem nevím ale víš to ty.
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Draceq: jasan
ted neco ktvymu predposlednimu prizpevku:
http://youtube.com/watch?v=841AYo8vih4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=miAj3iQyR7A&feature=related
ted neco ktvymu predposlednimu prizpevku:
http://youtube.com/watch?v=841AYo8vih4&feature=related
http://youtube.com/watch?v=miAj3iQyR7A&feature=related
Naposledy upravil(a) vlastaFR dne 20 kvě 2008, 10:53, celkem upraveno 1 x.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
S tím maximálně souhlasím.jandaxx píše:Ono to chce opravdu posuzovat s nadhledem.
A nejen Hyudaiků, svým způsobem tohle dělá každý příznivce značkyjandaxx píše:Obšas mi připadá, že někteří přispěvatelé/majitelé Hyundíků mají nějaké komplexy a chtějí dokazovat, že dokáží natřít s Hyundíkem i Octávku nebo Passata.
A kdo ne, že.....jandaxx píše:Raději by se viděli v něčem lepším a tak trochu závidí.
Tohle nemá smysl rozebírat.... Na posledním srazu bylo Coupe taky pomalejší než Accent..... tohle není vždycky o autě, výkony jsou papírová věc, a myslím si, kdyby se vedle na dráhu do stejného auta posadil děda Lauda, tak utřeme pysk [/quote]jandaxx píše:Nebudu tedy ze sebe dělat troubu a vykládat, komu všemu to natřu a že vlastně ty Passaty a podobně jsou plečky.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
ja to napišu jinak....soused ma passata s červenym I a sam řekl at si to dáme na rozjezdu...do 120ti jsem byl ve předu netvrdim o dvacet metru ale byl vpředu pak samozřejmě to ma svižnějšíchod....nemám auto dělae na maximalku zase....sam uznal že na prvnich 120km/h čuměl jak to jede ale taky tam rval už nějaky čvrty kvalt....ja 120 měl pořad na trojce...a podruhe jsme stal na křižovatce přijel mladej kluk ja nevim cca 20 let apořad hrn hrn hrn dival se na mě a ukazal rukou jeslti si to rozdame ( jako rozjezd = aby mi pak někdo neřekl že sjem .... ) a taky do 130ti se divil....pak sme spolu pokecali u tesc a ařžikal že i když to toči do červena tak i tak musi rychle řadit a že s dieslem se nevyplati jed do červena bo pak nemaš vubec kroutak....
neřekl jsme že když vidim passata nebo octavku hyjeee porazimtě ...
neřekl jsme že když vidim passata nebo octavku hyjeee porazimtě ...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Zrovna minulý týden jsem sledoval souboj tohohle Passata a Swifta 1.3.draceq píše:Předpokládám, že toto tvrzení můžeš doložit Protože já ti osobně řeknu, že to nevím, které z nich je rychlejší.....jandaxx píše:U ostatních koncernových značek je to podobné, na dotaz mohu specifikovat. Věř tomu, že Passat se 103kw Tě utře, kdy si vzpomene.
Až tyhle dvě auta postavím na lajnu na letišti, pak ti řeknu, kdo je na tom lépe....
Ano, Passat má 103 Kw a je to diesel, tzn. max. krouťák (konkrétně 320 Nm), má při 1800 až 2500 otáčkách... ale veze 20,7 kg na 1 Kw..... Accent má tuhle hodnotu na 16,2 kg..... ovšem krouťák díky absenci turba zase nedosahuje na více než 120 Nm, a to ještě při otáčkách nad 3500....
Hele, já nechci tvrdit, že Accent je formule, řídil jsem dost svižnějších a rychlejších aut.....
Ale dokud to nevyzkouším na place, tak to vždycky může být dost zkreslená představa.... A taky sakra záleží na tom, kdo to auto řídí....
Swift má 69kw a jedná se o jeden z nejlepších motorů téhle třídy. Oba se rozjeli hodně ostře, prvních 50 metrů to bylo +- vyrovnané a pak se ten passat začal poměrně rychle vzdalovat. Takže to je jeden nedávný postřeh z praxe.
Jen se zeptám. Jak je ten Passat toho souseda starý/kolik to má kilowat.Selshig píše:ja to napišu jinak....soused ma passata s červenym I a sam řekl at si to dáme na rozjezdu...do 120ti jsem byl ve předu netvrdim o dvacet metru ale byl vpředu pak samozřejmě to ma svižnějšíchod....nemám auto dělae na maximalku zase....sam uznal že na prvnich 120km/h čuměl jak to jede ale taky tam rval už nějaky čvrty kvalt....ja 120 měl pořad na trojce...a podruhe jsme stal na křižovatce přijel mladej kluk ja nevim cca 20 let apořad hrn hrn hrn dival se na mě a ukazal rukou jeslti si to rozdame ( jako rozjezd = aby mi pak někdo neřekl že sjem .... ) a taky do 130ti se divil....pak sme spolu pokecali u tesc a ařžikal že i když to toči do červena tak i tak musi rychle řadit a že s dieslem se nevyplati jed do červena bo pak nemaš vubec kroutak....
neřekl jsme že když vidim passata nebo octavku hyjeee porazimtě ...
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=cOA3reFhN8k ale kdyby nas takhle rozmetla baba tak mame komplexi všeci a neřikejte že ne:D:D:D:D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010