Stránka 2 z 4

Napsal: 29 kvě 2008, 15:25
od Yurii
Ale to zase nebudeš mít turbo :)

Napsal: 29 kvě 2008, 15:39
od dragunov87
:cry:

Napsal: 29 kvě 2008, 15:49
od mirpie
třeba počká na genesis, tam bude tuším "dvačtyřka" na turbu... Nebo novej superb 1,4TSI, dat tam blow off, tak je to snad nejpištivější velká kára na světě :D :D :D . Fakt někteří v tý škodovce nepřemýšlejí... Proti samotnýmu motoru nic nemám, ono 1,4T s 92kW je pěkné, ale 1,4 v superbu??? Sorry, že to sem pletu, nějak mě to napadlo...

Napsal: 08 čer 2008, 11:34
od dragunov87
a co je toto? http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=688 nejako tomu nerozumiem, tej anglictine? funguje to len s turbom, alebo inak ???

Napsal: 08 čer 2008, 11:53
od Limitz
dragunov87 píše:a co je toto? http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=688 nejako tomu nerozumiem, tej anglictine? funguje to len s turbom, alebo inak ???
to je blow off ventil :) takže jen s turbem :D

Napsal: 08 čer 2008, 12:01
od dragunov87
no to mi neslo do hlavy, lebo coupe nema turbo. skoda.

Napsal: 19 čer 2008, 01:18
od dantasik
Tak jsem se dneska stal dalsim majitelem coupe GK:) Vzhledem k tomu ze jsem auto kupoval u Hyundai prodejce protoze tam jezdim se sonatou na servis. Tak sem se samozrejme zeptal na turbo. A to v tom smyslu ze bych koupil cely kit (v prepoctu cca 60k i se spojkou a novou jednotkou)celkem realne nad tim uvazuji protoze si myslim ze i klesne spotreba protoze se auto bude moct pohybovat i v jinak "mrtvych" otackach. Pride mi ze mezi 3-5t je takove line nebo mozna se jen zda jsem zvykli na 2.0CRDi. Nicmene zkousel tento kit uz nekdo namontovat?Oni se prislibili ze to namontouji. Ale zajimalo by me jestli uz to nekdo zkousel nebo jeslti stim nekdo prijede rovnou na sraz ted o vikendu:) Jo a jeste neco, auto je starsi 2004 a 23t najeto :)A je to 2.0

Napsal: 19 čer 2008, 07:55
od jandaxx
mirpie píše:třeba počká na genesis, tam bude tuším "dvačtyřka" na turbu... Nebo novej superb 1,4TSI, dat tam blow off, tak je to snad nejpištivější velká kára na světě :D :D :D . Fakt někteří v tý škodovce nepřemýšlejí... Proti samotnýmu motoru nic nemám, ono 1,4T s 92kW je pěkné, ale 1,4 v superbu??? Sorry, že to sem pletu, nějak mě to napadlo...
Já teda nevím, proč má někdo neustále problém s obsahem motoru. Určitě to pojede lépe, než starý Superb s motorem 2.0 85kw/170Nm. To je asi nějaký psychický blok či co :D Vždyť se i do Passatu nebo A4 dává 1,6 s nějakými 74/77kw. Určitě to není přemotorovaný, na druhou stranu nikdo nikoho nenutí auto s takovým motorem koupit.

Napsal: 19 čer 2008, 08:06
od jandaxx
Teďka jsem ještě koukal do konfigurátoru VW. I do aktuální verze Passata se dává 1,6 77kw a asi se prodává. Takže ještě slabší/výkonově než Superb.

Napsal: 19 čer 2008, 10:13
od mirpie
s motorem 1,6 byť výkonově slabším problém nemám. Má to zas příznivý točivý moment od nejnižších otáček bez nějakých turbokopanců. Zato 1,4 TSI, má pokud vím, "jen" turbodmychadlo (ostřejší verze v polu GTi má kompresor + turbodmychadlo). Takže někde pod 2000ot/min to auto bude totálně mrtvý. U Fábie by to nevadilo, ale v plně obsazeném superbu v kopci, kde ho zpomaní nákladak, který náhle odbočí a líný řidič nebude chtít podřadit s domněním, že 1800ot stačí na rozjetí, se bude hodně divit. Motor 1,8T má aspon nějaký točivý moment i pod otáčkami plného tlaku turbodmychadla, ale v případě motoru 1,4 to na rozjetí těžkého vozu stačit nebude.

Napsal: 19 čer 2008, 12:20
od black_sheep
me tyhle slabsi objemy, byt s vyssim vykonem na litr, proste do takovych aut nejdou.. zaprve to s tim jede neskutecne spatne, zadruhy aby to jelo, je potreba tomu nalozit a ten motor proste nemuze dlouho vydrzet takovy zachazeni.. :roll: 92kW uz je solidni vykon, to jo.. ale nechtel bych to auto kupovat po 200.000tis.. protoze opravy takovyho auta, to bude des! to auto bude v riti daleko driv nez kdyby tam dali nejakej drevni 2.0 s 92kW jak je treba v sonate.

pokud nekdo namita, 200.000 to bude mit takovy auto po dvaceti letech.... mno myslim ze ma pravdu, protoze tyhle auta se budou stacet uz z 50.000 na deset :lol:

Napsal: 19 čer 2008, 22:56
od Borek
Dantasík-nechápu,proč si koupíš auto a hned chceš zvyšovat výkon,když si můžeš koupit stejný typ GK Tiburona s větším výkonem přímo z fabriky a rovnou 6V s lahodným zvukem a klidným chodem,než dělat v garáži nějaké pokusy s nejistým výsledkem a ukňučeným turbem :roll: .Dovedl bych snad pochopit člověka,který chce GK Tiburona,koupí ho v 2,7l 6V a chce ještě větší výkon.....(i když na silnici v běžném provozu nevím k čemu).
Jsi zvyklý na CRDi a tam je jako u každého turba "pocit"tahu,když se turbo roztočí,ale po pár stech otáčkách je nafťák mrtvý.Viz třeba srovnání tvých dvou aut-poslední model Sonáty 2,0CRDi (103kW) versus Tiburon 2,0l (nevím zda máš 102kW verzi nebo s CVVT 105kW-výkon udávaný při provozu na 91 okt.benzín).U Sonáty se ti bude zdát,jak "nakopává"a táhne(chvilku),u benzínu v Tiburonu cítíš stálé zrychlování a tah až do omezovače.A výsledek-zrychlení z 0-100km/h Tiburon 9,1s/9,2s(podle typu 2,0l motoru) a Sonáta se stejně výkonným turbo dieslem o více jak 1,5s později-za 10,7s. :wink:
Změníš styl jízdy a rychle si zvykneš :lol: .

Napsal: 20 čer 2008, 00:35
od dantasik
Borek píše:Dantasík-nechápu,proč si koupíš auto a hned chceš zvyšovat výkon,když si můžeš koupit stejný typ GK Tiburona s větším výkonem přímo z fabriky a rovnou 6V s lahodným zvukem a klidným chodem,než dělat v garáži nějaké pokusy s nejistým výsledkem a ukňučeným turbem :roll: .Dovedl bych snad pochopit člověka,který chce GK Tiburona,koupí ho v 2,7l 6V a chce ještě větší výkon.....(i když na silnici v běžném provozu nevím k čemu).
Jsi zvyklý na CRDi a tam je jako u každého turba "pocit"tahu,když se turbo roztočí,ale po pár stech otáčkách je nafťák mrtvý.Viz třeba srovnání tvých dvou aut-poslední model Sonáty 2,0CRDi (103kW) versus Tiburon 2,0l (nevím zda máš 102kW verzi nebo s CVVT 105kW-výkon udávaný při provozu na 91 okt.benzín).U Sonáty se ti bude zdát,jak "nakopává"a táhne(chvilku),u benzínu v Tiburonu cítíš stálé zrychlování a tah až do omezovače.A výsledek-zrychlení z 0-100km/h Tiburon 9,1s/9,2s(podle typu 2,0l motoru) a Sonáta se stejně výkonným turbo dieslem o více jak 1,5s později-za 10,7s. :wink:
Změníš styl jízdy a rychle si zvykneš :lol: .
Tak sonatu jsem mel ochipovanou takze tahla mnohem vic. Duvod proc jsem si nekoupil hned V6 je ten ze jsem kupoval auto ojete, a zrovna se naskytla prilezitost za dobrou cenu + jsem v tu dobu schanel auto sice v jiny cenovy relaci ale nakonec mi todle prislo lepsi. Dalsi duvod je ten ze predtim nez jsem si koupil todle, jsem obihal autosalony a svezl jsem se 308 s 1.6THP 150k. Nebyl zamer kupovat toto auto ale jine s timto motorem. A musim rict ze ta 1.6tka jela jak das. Hlavne ma rychlejsi nabeh v tech strednich otackach a je rychle nahore u tech poslednich (6000+). Celkove je motor dynamictejsi. Proto chci dat "unkuceny" turbo do auta:)Ne jen teda turbo ale koupit celej ten kit. Stejne tyto upravi vidim az za dlouho protoze jeste musim nakoupit gumy nejaky jinaci elektrony na leto pristi jeste jsem platil havarko + zakonou takze ono je toho dost a dost :)Nicmene prave to "pokus" v garazi se mi delat nechce proto sem se tu ptal jestli to nekdo nema :)A namontovat na motor bych si to urcite nechaval v H servise kam jezdim se sonatou. Na to abych si neco takoveho delal doma nemam garaz ani vedomosti:)Je to mozna jak rikas ty otazka casu. Ono se celkove stim autem jezdi naprosto jinak. Takze buh vi ale tesim se na tebe na srazu zitra:)Privezu ty "kuzely" :)rano pro ne jdu:)Mimochodem prijedu sonatou tak muzem pak zkusit sprinty :)

Napsal: 20 čer 2008, 01:53
od Borek
Člověče,teď nebudeš vědět,do kterého auta posadit zadek,když už máš dvě. :lol:
Jsem v klubu od začátku a nikdy nikdo se tady s oturbenou 2,0l neukázal,i když hlavně v Americe je to podle videí běžná věc-jak Tiburon 2,0l i 2,7l 6V v turbu.To garážové předělávání jsem napsal trochu nadneseně,ale vzhledem k tomu,že to určitě :!: nikdo v tom značkovém servisu nedělal(a když si někdy nedovedou poradit ani s běžnou závadou origo motoru),tak to bude stejná výzkumná montáž jako v té garáži. :lol: Sám bych byl na to auto zvědavý :shock: -tak třeba se do toho pustíš. :wink:
Spousta lidí tady si koupí auto se slabším motorem,aby ušetřili a potom vymýšlejí přestavby,čipy...a vyhazují tisíce na zvýšení o pár kW,když se stejné auto vyrábí i se silnějšími motory.Proto jsem to psal. :wink: Na srazu dáme řeč. :P Čau.

Napsal: 23 čer 2008, 16:32
od Borek
dantasik píše:Mimochodem prijedu sonatou tak muzem pak zkusit sprinty :)
Tak naše teoretická diskuse byla prověřena praktickými testy na letišti v rámci srazu(Dantasík-Sonata 2,0CRDI,tovární výkon 103kW-čip dle Dantasíka na 125kW,můj Tiburon-2,0l 102kW,sériové provedení bez úprav,Víťa-Tiburon 2,0l CVVT-105kW(úpravy-neznámé).Výsledky dosažené max.rychlosti na 400m -můj seriový Tiburon dosáhl opakovaně nejvyšší rychlosti na radaru,i přes množství jízd kolegů,kteří se snažili a snažili ....a ne a ne:D
Tak vsadili na sprinty-neskromně :oops: :lol: se přiznám,že mě můj Tiburon(jako vždy na srazech-že Martasz :wink: ),udělal radost a když jsem po 250m viděl oba soupeře v zrcátku,v dáli za mnou,začal jsem je povzbuzovat máváním z okénka.. :lol: (jsem to ale potvora,já vím,ale neudělejte si radost,když ten můj rudý drak tak pěkně jede :oops: :lol: ),ale ani tím jsem jim nepomohl a dojeli o několik délek auta za mnou. 8) :wink:
A protože Víťa dojel druhý a naftový načipovaný Dantasík třetí-závěr je jasný a potvrzený i praxí.Ani čipovaná 2,0Crdi nemá nárok konkurovat v rychlosti,zrychlení...sériovému Tiburonu 2,0l.Pocit z tahu turbonafty je oprávněný,ale pouze jako bezvýznamný (pocitový)krátkodobý kopanec v rozsahu pár set otáček,oproti stálému tahu v rozsahu několika tisíc otáček u benzínového Tiburonu.