Stránka 2 z 3

Napsal: 04 čer 2008, 06:42
od mannice
no ja taky uz premejslel kde tankovat,jenze clovek je nekdy rad kdyz nataknuje pulku nebo plnou..Ale snazim se co nejcastejc tankovat na OMW,Shell a tak nejak..Zatim celkem fajn,hlavne mam ten pocit ze kdyz mas kvalitnejsi benzin na ty normalni urovni jak by mel byt,dostanes se taky na jinou spotrebu.Takze rada je jedina,radi natankovat o 3 haleru drazsi benzin nez mi t problemy s levnejsim..Hele ale ja v ty sile motoru mam taky problem se mi zda,nebo od nej ocekavam asi az moc :lol: ..Kdyz slapnu na plyn,tak to ma dobrej zaber v 1000-3000 otackach a od 3000-3800 cca to nema skoro zadnej tah,no a pak kdyz taham dal a blaznim tah se najednou rozjede a taha me to hooodne solidne..Nevim cim to muze byt,ze by to treba melo malo vzuduchu pri 3000,nebo ja fakt nevim.Co vy?

Napsal: 04 čer 2008, 08:42
od vlastaFR
treba to je jak u felicie, sou to sporivy otacky

Napsal: 04 čer 2008, 09:12
od mannice
No a vam to nekomu taky tak dela?Ne ze by to nak vadilo,ale nekdy to je takovy neprijemny.Koupim jeste ten cistic na vstrikovani a uvidime.

Napsal: 04 čer 2008, 12:05
od Burža
Co udelala spotreba po vymene toho palivoveho filtru?

Kvalitu benzinu a nafty merenou COI najdes zde http://www.coi.cz/?page=3
Odkaz kontroly jakosti PHM
Ovsem to ze nekoho odhali ze se nevejde do normy uz je na soud - to musi byt vylozene sracka a musi to byt udelano zamerne.
Jde spis o to, ze nektere firmy zamerne panchuji benzin tak, aby se jeste vesel do normy, ale jen okrajove (nikdo na ne nemuze) - i to uz ale zpusobi vyssi spotrebu a poznate to na zatahu. Zrovna nase motory jsou na kvalitu paliva hodne citlive.
Co se tyce zkusenosti z pumpama - krom OMW a shelu, ktere jsou bez pochyby oik, jsou dobre pumpy, ktere maji na stojanu ceduli dodavatele CEPRO nbeo jineho velkododavatele- muzete byt v klidu - ti si kvalitu drzi. Jestlize tam ale najdete nejakou neznamou firmu XXXX z Kotehulek tak jedte radsi dal.

Napsal: 04 čer 2008, 12:10
od mannice
PO vymene palivoveho filtru,je zmena v tahu pri nizsich otackach a spotreba ktera taky klesne..Alespon u me se to tak stalo..Parada no,a od ty chvile kdyz mam vymeneno tak radsi jezdim nekam kde maj neco kvalitniho,pak si to nechci zas zasvinit a menit..

Napsal: 04 čer 2008, 12:20
od vlastaFR
Burža píše:Co udelala spotreba po vymene toho palivoveho filtru?

Kvalitu benzinu a nafty merenou COI najdes zde http://www.coi.cz/?page=3
Odkaz kontroly jakosti PHM
Ovsem to ze nekoho odhali ze se nevejde do normy uz je na soud - to musi byt vylozene sracka a musi to byt udelano zamerne.
Jde spis o to, ze nektere firmy zamerne panchuji benzin tak, aby se jeste vesel do normy, ale jen okrajove (nikdo na ne nemuze) - i to uz ale zpusobi vyssi spotrebu a poznate to na zatahu. Zrovna nase motory jsou na kvalitu paliva hodne citlive.
Co se tyce zkusenosti z pumpama - krom OMW a shelu, ktere jsou bez pochyby oik, jsou dobre pumpy, ktere maji na stojanu ceduli dodavatele CEPRO nbeo jineho velkododavatele- muzete byt v klidu - ti si kvalitu drzi. Jestlize tam ale najdete nejakou neznamou firmu XXXX z Kotehulek tak jedte radsi dal.
dodavatel neruci za palivo u jednotlivych benzinek.

Napsal: 04 čer 2008, 13:13
od Burža
Nevim jestli ruci nebo neruci, ale rozhodne do toho nema kdo zasahovat, takze krome promichani se zbytky predchoziho paliva v tanku na benzince nema provozovatel benzinky moznost kvalitu ovlivnit. Kdezto pokud je to michano mensi firmou, tak by jste se divili co se s tim deje - jedna takova byvala (mozna jeste je) ve Slusovicich u Zlina :-)

Napsal: 04 čer 2008, 14:01
od Zamo
Burža píše:Kvalitu benzinu a nafty merenou COI najdes zde http://www.coi.cz/?page=3
Odkaz kontroly jakosti PHM ................
at hledám jak hledám, není tam nic.

je tam doslova:

V současné době se v oblasti 'KONTROLY JAKOSTI PHM' žádné informace nenacházejí ...

http://www.coi.cz/internet/(qs5zj4453fu ... aspx?m1=91

jo a jinak podle sdělení mého známeho - provozujícího čerpací stanici: na každou zavezenou cisternu má papír - atest kvality. Bez atestu posílá cisterny pryč.
Vím to od doby, kdy jsem čelil snaze servisu vykroutit se ze záruční opravy motoru O2 2,0 TDI PD - prý důsledek špatné kvality paliva a on byl ochoten mi podle data tankování dohledat atesty jednotlivých závozů PHM.
Proto čerpám jen u jedné stanice, nebo u ren. značek.

Napsal: 04 čer 2008, 17:23
od Burža
Mas pravdu, uz je tam jen celkovy prehled, ale konkretni benzinove stanice, kde byly kontroly provedeny tam nejsou. Jeste nekdy loni to tam bylo - dival jsem se na to. Je to skoda :-(
Taky doporucuji sledovat chod motoru a spotrebu (pripadne kourivost u dieslu) u jednotlivych cerpacich stanic a podle toho si zvolit svou oblibenou.

Napsal: 04 čer 2008, 23:45
od Zamo
Taky si vybavuji, jak jsem jel před pár lety Felicií na delší cestu. Tankoval jsem tenkrát levnější benzín někde u Řevničova. Ventily klepaly jak v posledním tažení, plynový pedál jsem málem protlačil podlahou a motor netáhl. Chtěl jsem po návratu zajet do servisu. Na zpáteční cestě jsem ve Varech dotankoval u značkové benzínky a ejhle, po ujetí krátké vzdálenosti vůz najednou vyrazil hezky vpřed za plynem a po klepání ventilů ani stopy. Proto od té doby zachovávám přízeň pouze vybraným čerpacím stanicím. K čemu úspora několik haléřů na litru, když si pak motor ve finále s nekvalitním palivem veme víc a u benzínu jsou ty chybějící oktany obzvlášť znát.

ČOIka asi dělala na stránkách - ten předchozí link je již nefunkční.

U mě ta samá...

Napsal: 08 čer 2008, 08:23
od Khejmll
mannice píše:no ja taky uz premejslel kde tankovat,jenze clovek je nekdy rad kdyz nataknuje pulku nebo plnou..Ale snazim se co nejcastejc tankovat na OMW,Shell a tak nejak..Zatim celkem fajn,hlavne mam ten pocit ze kdyz mas kvalitnejsi benzin na ty normalni urovni jak by mel byt,dostanes se taky na jinou spotrebu.Takze rada je jedina,radi natankovat o 3 haleru drazsi benzin nez mi t problemy s levnejsim..Hele ale ja v ty sile motoru mam taky problem se mi zda,nebo od nej ocekavam asi az moc :lol: ..Kdyz slapnu na plyn,tak to ma dobrej zaber v 1000-3000 otackach a od 3000-3800 cca to nema skoro zadnej tah,no a pak kdyz taham dal a blaznim tah se najednou rozjede a taha me to hooodne solidne..Nevim cim to muze byt,ze by to treba melo malo vzuduchu pri 3000,nebo ja fakt nevim.Co vy?
U mě to tahá naprosto stejně.Taky cca. do těch 3000 (jakoby na rozjezd) pak cca. do 4000 klid, a pak to taky začne tahat. Nejlíp je to vidět třeba na dálnicici,kdy tam mám (neukamenujte mě) 140/4700,a trošku mu popustím,a už se sype dopředu.Jinak jsem zatím stihnul jen vyměnu toho vzducháče,to se trochu zmátořil,ale rozhodně to má daleko do někdejší slávy.Plzeňáci, co byste řekli tomu někde se jednou potkat,a porovnat,jak to komu jede.Já bych se rád svezl v jiném accentu,abych věděl,k čemu se mám vůbec přibližovat.

Napsal: 08 čer 2008, 16:41
od Tomáš Z.
Nazdar vsichni,
ja mam takove zkusenosti s Accentem, ze pokud mu doprejes pri vymene oleje, filtru a svicek trochu kvalitky, odvdeci se Ti za to skvelym vykonem a spolehlivosti motoru. Vymenit olej, davam polosyntetiku od Texaca, ted uvazuju o Mogulu, olej. a vzduchovy filtr ( dobry je treba Filtron, nemam nejmensi negat. zkusenosti), svicky davam Bosch Super 4 a muzu jen doporucit, oproti predchozim svickam je rozdil jak nebe a dudy.. :wink: . No a na zaver vymeny resetovat ridici jednotku, at si pak hezky zvykne na novy chod motoru... 8) . Jo, a obcas dopreju autku pochutnani na Shell power 95, je to poznat a cistici aditiva tam obsazene trosku pomuzou vstrikovacum...to je spis prevence motoru pred nejakymi nemocemi, za 3 roky, co ho mam me NIKDY nenechal ve stychu, startuje a jezdi skvele, a to ma nalitane uz 210 000 km... 8) .

Re: U mě ta samá...

Napsal: 08 čer 2008, 18:51
od mannice
Khejmll píše:
mannice píše:no ja taky uz premejslel kde tankovat,jenze clovek je nekdy rad kdyz nataknuje pulku nebo plnou..Ale snazim se co nejcastejc tankovat na OMW,Shell a tak nejak..Zatim celkem fajn,hlavne mam ten pocit ze kdyz mas kvalitnejsi benzin na ty normalni urovni jak by mel byt,dostanes se taky na jinou spotrebu.Takze rada je jedina,radi natankovat o 3 haleru drazsi benzin nez mi t problemy s levnejsim..Hele ale ja v ty sile motoru mam taky problem se mi zda,nebo od nej ocekavam asi az moc :lol: ..Kdyz slapnu na plyn,tak to ma dobrej zaber v 1000-3000 otackach a od 3000-3800 cca to nema skoro zadnej tah,no a pak kdyz taham dal a blaznim tah se najednou rozjede a taha me to hooodne solidne..Nevim cim to muze byt,ze by to treba melo malo vzuduchu pri 3000,nebo ja fakt nevim.Co vy?
U mě to tahá naprosto stejně.Taky cca. do těch 3000 (jakoby na rozjezd) pak cca. do 4000 klid, a pak to taky začne tahat. Nejlíp je to vidět třeba na dálnicici,kdy tam mám (neukamenujte mě) 140/4700,a trošku mu popustím,a už se sype dopředu.Jinak jsem zatím stihnul jen vyměnu toho vzducháče,to se trochu zmátořil,ale rozhodně to má daleko do někdejší slávy.Plzeňáci, co byste řekli tomu někde se jednou potkat,a porovnat,jak to komu jede.Já bych se rád svezl v jiném accentu,abych věděl,k čemu se mám vůbec přibližovat.

Kdyz jsi zatim vymenil jen vzduchac nemuzes cekat ze to bude uplne nejaka rapidni zmena,co jsi ocekaval?Az vymenis vse tak ucitis sam zmenu,..Jinak vymen vse najednou a z prvniho rozjezdu budes mit pocit jak kdybys sedel uplne v necem jinem :lol: ,pokud jsi teda na tom tak spatne jak rikas

Re: U mě ta samá...

Napsal: 10 čer 2008, 10:39
od Khejmll
mannice píše:
Khejmll píše:
mannice píše:no ja taky uz premejslel kde tankovat,jenze clovek je nekdy rad kdyz nataknuje pulku nebo plnou..Ale snazim se co nejcastejc tankovat na OMW,Shell a tak nejak..Zatim celkem fajn,hlavne mam ten pocit ze kdyz mas kvalitnejsi benzin na ty normalni urovni jak by mel byt,dostanes se taky na jinou spotrebu.Takze rada je jedina,radi natankovat o 3 haleru drazsi benzin nez mi t problemy s levnejsim..Hele ale ja v ty sile motoru mam taky problem se mi zda,nebo od nej ocekavam asi az moc :lol: ..Kdyz slapnu na plyn,tak to ma dobrej zaber v 1000-3000 otackach a od 3000-3800 cca to nema skoro zadnej tah,no a pak kdyz taham dal a blaznim tah se najednou rozjede a taha me to hooodne solidne..Nevim cim to muze byt,ze by to treba melo malo vzuduchu pri 3000,nebo ja fakt nevim.Co vy?
U mě to tahá naprosto stejně.Taky cca. do těch 3000 (jakoby na rozjezd) pak cca. do 4000 klid, a pak to taky začne tahat. Nejlíp je to vidět třeba na dálnicici,kdy tam mám (neukamenujte mě) 140/4700,a trošku mu popustím,a už se sype dopředu.Jinak jsem zatím stihnul jen vyměnu toho vzducháče,to se trochu zmátořil,ale rozhodně to má daleko do někdejší slávy.Plzeňáci, co byste řekli tomu někde se jednou potkat,a porovnat,jak to komu jede.Já bych se rád svezl v jiném accentu,abych věděl,k čemu se mám vůbec přibližovat.

Kdyz jsi zatim vymenil jen vzduchac nemuzes cekat ze to bude uplne nejaka rapidni zmena,co jsi ocekaval?Az vymenis vse tak ucitis sam zmenu,..Jinak vymen vse najednou a z prvniho rozjezdu budes mit pocit jak kdybys sedel uplne v necem jinem :lol: ,pokud jsi teda na tom tak spatne jak rikas
To je jasný,že nečekám po výměně vzducháče formuli :)

Napsal: 10 čer 2008, 11:28
od mannice
Ja kdyz jsem vymenil,vzduchac..teda ja tam dal sportovni filtr,tak to zmena trosku byla,ale moc ne..Az kdyz jsem vymenil palivovej filtr asi..Tim se to hodne zlepsilo,alespon u me