Spíš si myslím, že to bude někde v rozvodech, než uvnitř motoru na klice. Kdyby klepalo něco na klikovce, tak to bude mít stejnou frekvenci jako otáčky motoru. Z té nahrávky se mi zdá, že to klepe pomaleji a rozvody se točí poloviční frekvencí než klikovka.
Nejdřív bych se je asi snažil donutit, aby poslechli, odkud ten zvuk jde a pokud je to z místa, kde je ten rozvodový řetízek spojující vačkový hřídele (na opačné straně motoru než rozvodový řemen), požadoval bych výměnu. Je to podstatně jednodušší a levnější oprava než rozdělávat motor, takže bych asi začal tam.
V motoru zvuk dieslu ???
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Podobný zvuk jsem slišel na mé bývalé Lantře,když její nynější majitel nějak pozapoměl na olej a ještě ji chuderu držel pod otáčkama a zůstaly viset ventlyly na 2.a3. válci.Taky to bylo nejhlasitější za studena,ale jak už bylo napsámo-takhle na dálku se to těžko určuje.(jo a na Lantře stačilo po zahřátí motor párkrát prohnat do omezovače a uklidnil se)
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
No k těm rozvodům, nedělalo by to trvale? A ty ventily ty se snad vyloučily tím, že mi je kontrolovali a měřili vůli, byla u všech v normě. No a to místo zvuku, to moc poznat nejde, snad spíš z horní části motoru. Já vím, jak jsem psal babo raď. Prostě tam zajedu znova a pokusím se je donutit, aby se přiznali do nějakého protokolu, že tam opravdu něco klepe. Pak už by to bylo na nich. Obávám se jen, abych nemusel používat služeb soudního znalce, který má dobrý sluch a rozumí tomu
Hyundai Coupe 1.6 16V
Hyundai Coupe 2.0 16V 2000 (4 očko) ne vl.vinou KO - (škoda)
Hyundai Sonata 2.0 GLS 16V 12/97
už je: Hyundai Coupe 2.0 06/07
Spotřeba: min. 8,23 l/100km; prům.9,97l/100km; max.11,81l/100km. (dlouhodobé měření)
Hyundai Coupe 2.0 16V 2000 (4 očko) ne vl.vinou KO - (škoda)
Hyundai Sonata 2.0 GLS 16V 12/97
už je: Hyundai Coupe 2.0 06/07
Spotřeba: min. 8,23 l/100km; prům.9,97l/100km; max.11,81l/100km. (dlouhodobé měření)