Stránka 2 z 7

Napsal: 03 říj 2008, 15:00
od vlado1979
Keď porovnávam i30 oproti opel corsa tak sa to nedá ani porovnať. Na i30 ide spiatočka občas na 2-krát, ale v corse to škrípe aj na 3-krát.

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 07 črc 2009, 17:47
od land001
se zpátečkou máme asi problémy všichni, ale když dáš za pět a pak zpátečku tak ji máš na poprvé.....malá finta.. :D

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 09 črc 2009, 14:29
od laufas
land001 píše:se zpátečkou máme asi problémy všichni, ale když dáš za pět a pak zpátečku tak ji máš na poprvé.....malá finta.. :D
:D se trochu ukroutim :D

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 09 črc 2009, 21:11
od JOFO
hm... ja som zatial s radenim spiatocky nemal problemy... mozno v nejakej specifickej situacii to neskoci majlahsie, ale ja som zatila vzdy na prvykrat zaradil... ale je to tiez o zvyku urcite.. predtym som mal favoritku a tam sa clovek nakyval pakou kym zaradil :)

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 12 črc 2009, 23:29
od Radim Brožek
Tak to já mám problém zase jiný. Mě tam skočí zpátečka i když nechci a netuším
proč. Co je na tom divné je, že ani nezapípají parkovací čidla (vždy, když zařadím
zpátečku tak kontrolně zapípaj).
Už se mi to povedlo jednou i na křižovatce a čidla nic, i když za mnou stálo auto.
Naštěstí se rozjíždím pomalu a že to zabírá na druhou stranu jsem zjistil hned.
:evil:
Čidla jsou napojený na couvací světla, takže ani ony se nemohly sepnout.
Co je vlastně spíná? Že bych to zařadil nějak mezi? :?:

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 08:00
od tatchwud
Radim Brožek píše:Tak to já mám problém zase jiný. Mě tam skočí zpátečka i když nechci a netuším
proč. Co je na tom divné je, že ani nezapípají parkovací čidla (vždy, když zařadím
zpátečku tak kontrolně zapípaj).
Už se mi to povedlo jednou i na křižovatce a čidla nic, i když za mnou stálo auto.
Naštěstí se rozjíždím pomalu a že to zabírá na druhou stranu jsem zjistil hned.
:evil:
Čidla jsou napojený na couvací světla, takže ani ony se nemohly sepnout.
Co je vlastně spíná? Že bych to zařadil nějak mezi? :?:
Jak to tak může jít samo?Vždyť se zpátečka řadí pomocí zvednutí kroužku?To máštedy nějak celkově "pojašené". :-k Abys nedopad jak ta Mongolka s S coupé. :roll:

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 10:17
od Radim Brožek
A jak dopadla mongolka s S coupé?

Řazení mi jde normálně (i když z 3 na 2 to vyjimečně zadrhne, už jsem 2x slyšel i zoubky - a to byla spojka na podlaze).
Když se na to zaměřím, tak to jde zase hladce a žádný problém. Takže pravidelné to není.
Zpátečku bez zvednutí kroužku nezařadím, a to jsem zkoušel různě velkou silou i úhlem.
Takže jak se mi to stalo netuším. Prostě se rozjíždím a táhne to dozadu. Za 1,5 měsíce už asi 4x.
Snad se to jednou stane v situaci, kdy budu moct zůstat stát a prozkoumat to (světla, přeřazení dolů na 2
a zpět 1 apod). Zlatá Felda se zpátečkou pod 5tkou :D

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 12:52
od oKo
Já se už párkrát přistihnul při nudění na červenou, že jsem kroužek přizvednul a už tam byla. Zpátečka. Naštěstí jsem si to včas uvědomil. Podvědomí je potvora.
A nejlepší byla na 2101: dolů, doprava, dozadu.

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 13:03
od matysekul
Přesně tak,taky mně ten kroužek láká,dělám to už nevědomky ](*,) :- bez něj to opravdu nejde.

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 14:30
od bimbo
Mám najeto 1100km. Řazení jde naprosto lehce, dráhy sou přesné. :D Spátečka jde řadit bez jakýkoliv problémů. :D Na ten kroužek který se musí přizdvihnout, sem si už zvikl- oproti Fábii, kde se fofr klacek musel při spátečce zamáčknout. :D :hyu:

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 13 črc 2009, 16:08
od tatchwud
Radim Brožek píše:A jak dopadla mongolka s S coupé?

Řazení mi jde normálně (i když z 3 na 2 to vyjimečně zadrhne, už jsem 2x slyšel i zoubky - a to byla spojka na podlaze).
Když se na to zaměřím, tak to jde zase hladce a žádný problém. Takže pravidelné to není.
Zpátečku bez zvednutí kroužku nezařadím, a to jsem zkoušel různě velkou silou i úhlem.
Takže jak se mi to stalo netuším. Prostě se rozjíždím a táhne to dozadu. Za 1,5 měsíce už asi 4x.
Snad se to jednou stane v situaci, kdy budu moct zůstat stát a prozkoumat to (světla, přeřazení dolů na 2
a zpět 1 apod). Zlatá Felda se zpátečkou pod 5tkou :D
Mongolka dopadla takto: http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/ ... golka.html

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 15 črc 2009, 09:03
od Dire
Ta zpiatocka ma pekne stve, ide zaradit blbo, u ziadneho ineho auta az tak velke problemy som nemal. A ako nadava manzelka ...
Pomoze cuknut na jednicku dopredu, ale v garazi, ked mam pred sebou 3cm miesta ?!
A pri rychlom otacani niekde na ceste, ked potrebujem rychlo dopredu, cuvnut a znovu dopredu, tak obcas mam problem zaradit zo zpiatocky jednicku. Myslim, ze tam uz jednicka je a pritom sa kruzok nevratil a je tam stale zpiatocka. Kto toto vymyslel ? Zlaty system so zatlacenim paky dole, pri vyradovani bolo v ruke citit, ze sa paka vratila hore.

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 15 črc 2009, 14:54
od laufas
Mne se stava, ze ji tam podle meho nazoru mam, ale neni tam uplne zaskocena a pri pousteni spojky to zacne chrcet. A to i kdyz radim pomalinku a s citem.
edit: Mam na mysli zpatecku

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 15 črc 2009, 15:30
od Dire
Laufas: To je prave to, co ma stve. Podla citu poznam, ze spiatocka nezapadla, ale dostat tam nejde. Obcas si pripadam ako zaciatocnik, ked drncia zuby o seba, ludia sa obzeraju ](*,) Skusim niekedy tu fintu s 5-kou. Stava sa to obcas u kazdeho auta, ale u i30 extremne casto :(

Re: Tuhost řazení i30

Napsal: 15 črc 2009, 19:20
od JOFO
ja som tento problem zatial nezaregistroval... zatal vzdy skocla bez problemov a bez drncania zubov.. *klop*klop*
dufam ze to tak aj ostane, som s tymto autickom velmi spokojny :)
ale mozno ze je to problem korejcov alebo CW-cok..