Stránka 2 z 7
Napsal: 03 říj 2008, 15:00
od vlado1979
Keď porovnávam i30 oproti opel corsa tak sa to nedá ani porovnať. Na i30 ide spiatočka občas na 2-krát, ale v corse to škrípe aj na 3-krát.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 07 črc 2009, 17:47
od land001
se zpátečkou máme asi problémy všichni, ale když dáš za pět a pak zpátečku tak ji máš na poprvé.....malá finta..
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 09 črc 2009, 14:29
od laufas
land001 píše:se zpátečkou máme asi problémy všichni, ale když dáš za pět a pak zpátečku tak ji máš na poprvé.....malá finta..
se trochu ukroutim
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 09 črc 2009, 21:11
od JOFO
hm... ja som zatial s radenim spiatocky nemal problemy... mozno v nejakej specifickej situacii to neskoci majlahsie, ale ja som zatila vzdy na prvykrat zaradil... ale je to tiez o zvyku urcite.. predtym som mal favoritku a tam sa clovek nakyval pakou kym zaradil
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 12 črc 2009, 23:29
od Radim Brožek
Tak to já mám problém zase jiný. Mě tam skočí zpátečka i když nechci a netuším
proč. Co je na tom divné je, že ani nezapípají parkovací čidla (vždy, když zařadím
zpátečku tak kontrolně zapípaj).
Už se mi to povedlo jednou i na křižovatce a čidla nic, i když za mnou stálo auto.
Naštěstí se rozjíždím pomalu a že to zabírá na druhou stranu jsem zjistil hned.
Čidla jsou napojený na couvací světla, takže ani ony se nemohly sepnout.
Co je vlastně spíná? Že bych to zařadil nějak mezi?
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 08:00
od tatchwud
Radim Brožek píše:Tak to já mám problém zase jiný. Mě tam skočí zpátečka i když nechci a netuším
proč. Co je na tom divné je, že ani nezapípají parkovací čidla (vždy, když zařadím
zpátečku tak kontrolně zapípaj).
Už se mi to povedlo jednou i na křižovatce a čidla nic, i když za mnou stálo auto.
Naštěstí se rozjíždím pomalu a že to zabírá na druhou stranu jsem zjistil hned.
Čidla jsou napojený na couvací světla, takže ani ony se nemohly sepnout.
Co je vlastně spíná? Že bych to zařadil nějak mezi?
Jak to tak může jít samo?Vždyť se zpátečka řadí pomocí zvednutí kroužku?To máštedy nějak celkově "pojašené".
Abys nedopad jak ta Mongolka s S coupé.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 10:17
od Radim Brožek
A jak dopadla mongolka s S coupé?
Řazení mi jde normálně (i když z 3 na 2 to vyjimečně zadrhne, už jsem 2x slyšel i zoubky - a to byla spojka na podlaze).
Když se na to zaměřím, tak to jde zase hladce a žádný problém. Takže pravidelné to není.
Zpátečku bez zvednutí kroužku nezařadím, a to jsem zkoušel různě velkou silou i úhlem.
Takže jak se mi to stalo netuším. Prostě se rozjíždím a táhne to dozadu. Za 1,5 měsíce už asi 4x.
Snad se to jednou stane v situaci, kdy budu moct zůstat stát a prozkoumat to (světla, přeřazení dolů na 2
a zpět 1 apod). Zlatá Felda se zpátečkou pod 5tkou
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 12:52
od oKo
Já se už párkrát přistihnul při nudění na červenou, že jsem kroužek přizvednul a už tam byla. Zpátečka. Naštěstí jsem si to včas uvědomil. Podvědomí je potvora.
A nejlepší byla na 2101: dolů, doprava, dozadu.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 13:03
od matysekul
Přesně tak,taky mně ten kroužek láká,dělám to už nevědomky
bez něj to opravdu nejde.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 14:30
od bimbo
Mám najeto 1100km. Řazení jde naprosto lehce, dráhy sou přesné.
Spátečka jde řadit bez jakýkoliv problémů.
Na ten kroužek který se musí přizdvihnout, sem si už zvikl- oproti Fábii, kde se fofr klacek musel při spátečce zamáčknout.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 13 črc 2009, 16:08
od tatchwud
Radim Brožek píše:A jak dopadla mongolka s S coupé?
Řazení mi jde normálně (i když z 3 na 2 to vyjimečně zadrhne, už jsem 2x slyšel i zoubky - a to byla spojka na podlaze).
Když se na to zaměřím, tak to jde zase hladce a žádný problém. Takže pravidelné to není.
Zpátečku bez zvednutí kroužku nezařadím, a to jsem zkoušel různě velkou silou i úhlem.
Takže jak se mi to stalo netuším. Prostě se rozjíždím a táhne to dozadu. Za 1,5 měsíce už asi 4x.
Snad se to jednou stane v situaci, kdy budu moct zůstat stát a prozkoumat to (světla, přeřazení dolů na 2
a zpět 1 apod). Zlatá Felda se zpátečkou pod 5tkou
Mongolka dopadla takto:
http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/ ... golka.html
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 15 črc 2009, 09:03
od Dire
Ta zpiatocka ma pekne stve, ide zaradit blbo, u ziadneho ineho auta az tak velke problemy som nemal. A ako nadava manzelka ...
Pomoze cuknut na jednicku dopredu, ale v garazi, ked mam pred sebou 3cm miesta ?!
A pri rychlom otacani niekde na ceste, ked potrebujem rychlo dopredu, cuvnut a znovu dopredu, tak obcas mam problem zaradit zo zpiatocky jednicku. Myslim, ze tam uz jednicka je a pritom sa kruzok nevratil a je tam stale zpiatocka. Kto toto vymyslel ? Zlaty system so zatlacenim paky dole, pri vyradovani bolo v ruke citit, ze sa paka vratila hore.
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 15 črc 2009, 14:54
od laufas
Mne se stava, ze ji tam podle meho nazoru mam, ale neni tam uplne zaskocena a pri pousteni spojky to zacne chrcet. A to i kdyz radim pomalinku a s citem.
edit: Mam na mysli zpatecku
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 15 črc 2009, 15:30
od Dire
Laufas: To je prave to, co ma stve. Podla citu poznam, ze spiatocka nezapadla, ale dostat tam nejde. Obcas si pripadam ako zaciatocnik, ked drncia zuby o seba, ludia sa obzeraju
Skusim niekedy tu fintu s 5-kou. Stava sa to obcas u kazdeho auta, ale u i30 extremne casto
Re: Tuhost řazení i30
Napsal: 15 črc 2009, 19:20
od JOFO
ja som tento problem zatial nezaregistroval... zatal vzdy skocla bez problemov a bez drncania zubov.. *klop*klop*
dufam ze to tak aj ostane, som s tymto autickom velmi spokojny
ale mozno ze je to problem korejcov alebo CW-cok..