Stránka 2 z 2

Napsal: 17 črc 2008, 19:33
od Bruno
Já si myslím, že radio by mělo být zapojené přes spínací skříňku pokud to máš jinak, tak je to asi předělávka např. tvého předchůdce. Proud 0,12 bude pravděpodobně 0,12A, tj. 120mA tj. 1,44W /cca 1,5 watová žárovka/ to bude to radio a nějaká malá žárovečka k tomu. Rozpoj ten konektor od radia a změř jestli poteče obvodem baterie nějaký proud. V každém případě zkus toho pana Tomáška je to autoelektrikář z Hyundai servisu. Mám takový pocit, že konektoru u radia je + 2x, jednou vypínané klíčkem a podruhé stálé + ,které se klíčkem nevypíná.

Napsal: 17 črc 2008, 22:18
od antek
Mám takový pocit, že konektoru u radia je + 2x, jednou vypínané klíčkem a podruhé stálé + ,které se klíčkem nevypíná.[/quote]

Velice správně,pod napětím je paměť rádia.

Napsal: 18 črc 2008, 14:45
od vaisman
Bruno píše:Já si myslím, že radio by mělo být zapojené přes spínací skříňku pokud to máš jinak, tak je to asi předělávka např. tvého předchůdce. Proud 0,12 bude pravděpodobně 0,12A, tj. 120mA tj. 1,44W /cca 1,5 watová žárovka/ to bude to radio a nějaká malá žárovečka k tomu. Rozpoj ten konektor od radia a změř jestli poteče obvodem baterie nějaký proud. V každém případě zkus toho pana Tomáška je to autoelektrikář z Hyundai servisu. Mám takový pocit, že konektoru u radia je + 2x, jednou vypínané klíčkem a podruhé stálé + ,které se klíčkem nevypíná.
To je sice pěkný ale když to nechám dělat u pana tomáška nechám tam i trenky ne?jako finance :roll:
A bez rádia sem to skoušel a ukazuje to pořád 0,1A

Napsal: 18 črc 2008, 17:11
od Bruno
Psal jsem ti abys požádal Víťu o kontakt na pana T./SZ/ a dozvěděl by ses víc.

Napsal: 18 črc 2008, 17:46
od Jirka186
zkus skontrolovat jestli memáš zaoxdovaný kostry mezi motorem a kasli a mezi kaslí a baterkou moch by to bejt přechodvej odpor

Napsal: 18 črc 2008, 17:51
od Bruno
opravdu jsi vypojil radio i z ISO konektoru???? A co anténa nemáš ji vysouvací/el/