Napsal: 30 čer 2008, 18:42
to tringi: takže si mam ještě domontovat turbo do auta jo pokud pojedu s tebou ???:D ale bylo by zase fajn jed v koloně mimo obec třeba 60 :D:D
No s Dacií , to tam bude veselo a o obdivovatele máš postaráno, takový háčko ještě nikdo z přítomných neviděl . Nic ve zlým, vadit to asi nebude, když si náš (farář Otík taky nemusel, když jeli jezedáci z Hoštic do Itálie ).Espero píše:Dorazím taky, asi sám nebo zas jen snejstarším klukem, ale tentokrát uvažuju, že nepřijedu H1, ale Dacií, abych se odlišoval co se vozidla týče ještě více než obvykle. Tedy jestli by Vás to nepopouzelo nebo neuráželo....
Když já vzhledem k velikosti rodiny musím i to malý auto mít spíš velký a žadný hyundai mi v litráži mezi 1,4 a 1,6 to co jsem hledal nenabízel... Auťák je to do jisté míry zajímavý. Poháněcí soustava je originál Renault - původně prý z Megana. No jezdím v tom přes půl roku - 13 tis. km a záruční poruchy jsou takové jako zvláštní: Nové stěrače, přední sklo a palubní deska. Trošku to žere olej - tak 1 litr na 9000 km. Ostatní zatím funguje v původním stavu.black_sheep píše:o boze, dacii jsem jednu mel kdysi.. a vtipnejsi autak jsem jeste nezazil, tak bych se treba nechal povozit v tom novym loganu,.. by me zajimalo, jestli to je porad stejny krap, nebo jestli jim, teda, zrovna renault, pomohl.. ale nastesti uz to vypada jinak..
Copak se prosim te stalo, zes vymenoval na tom aute zrovna takove veci?Espero píše:Když já vzhledem k velikosti rodiny musím i to malý auto mít spíš velký a žadný hyundai mi v litráži mezi 1,4 a 1,6 to co jsem hledal nenabízel... Auťák je to do jisté míry zajímavý. Poháněcí soustava je originál Renault - původně prý z Megana. No jezdím v tom přes půl roku - 13 tis. km a záruční poruchy jsou takové jako zvláštní: Nové stěrače, přední sklo a palubní deska. Trošku to žere olej - tak 1 litr na 9000 km. Ostatní zatím funguje v původním stavu.black_sheep píše:o boze, dacii jsem jednu mel kdysi.. a vtipnejsi autak jsem jeste nezazil, tak bych se treba nechal povozit v tom novym loganu,.. by me zajimalo, jestli to je porad stejny krap, nebo jestli jim, teda, zrovna renault, pomohl.. ale nastesti uz to vypada jinak..
No celekm nic, stěrače byly nějaké divné, raménka stěračů se úchyty pro gumičky dřela po skle až v něm byla rýha (po cca 1000 km - bylo to v zimě). Takže sklo museli vyměnit. No a u palubní desky se rozlomil umělohmotný zámek deklu kastlíku, jenže ten je nedemontovatelný, jako díl se to vůbec objednat nedá, zalisovává se to rovnou do palubky ve výrobě. Tak kvůli tomu dávali minulý týden celou novou palubku. Halt moderní produkt zesoukromělého rumuského průmyslu. Netrpělivě čekám, kdy celé auto bude jednou monolitním umělohmotným výliskem a v záruce to budou měnit celé - kus za kus.mireceks píše: Copak se prosim te stalo, zes vymenoval na tom aute zrovna takove veci?
ty brdo to sou mi věci už neni accent?jakto??21peter píše:Vadilo by niekomu keby som prišiel na Renaulte? Predtým som mal Acentíka, ale z vážnych technických dôvodov som ho musel bohužiaľ dať preč...