Stránka 2 z 3

to Vyki

Napsal: 11 led 2006, 12:47
od zaludnikrs
vidis vidis,sice jsem ti to nerikal ale premejslel jsem nad tim ze se to stane proto jsem se ptal na ten nadech na kapote :wink: pak posli jak si to promyslel,ja se nechaval inspirovat na internetu a v NFS undergorunde :)

Re: to rade622

Napsal: 11 led 2006, 14:33
od Vyki
zaludnikrs píše:lantricka J2 aspon co vim tak ma dva privody do airboxu od serie jeden je kdyz otevres kapotu tak to malinky vysavatko a jeden je umisten zespodu airboxu a vede dolu k podvozku a tama to nasava urcite cerstvejsi a studenejsi vzduch nez od toho co vede od kapoty smerem k airku ;)...porad premejslim co udelat s tim motorem ale nevim nevim :)
jooooo, to mas pravdu ale to sem vsechno vyhazel pryc... hned je tam vic mista:) a na tu hadici 75mm sem nasadil primo filtr novy

filtr

Napsal: 11 led 2006, 17:17
od zaludnikrs
nějak bych to ještě vykoumal ale je to těžké jen si to představovat,nějak bych zespodu třeba u podběhu u kola připevnil novodurovou trubku kterou bych potáhl třeba celofánem nebo teflonem jestli máš k dispozici(ja mám :) ) a natáhl bych ji těsně před houbičku ;) ať to papá čerstvej vzduch..nezapomeň!!!čím studenější vzduch který je přiveden do sání než je klasická teplota(20C) tak každý stupeň teploty dolů znamená nárust celkového výkonu motoru o 1,6% !!! to je hodně dobré číslo!!! jak všichni víme,důležitá jsou čísla ne věci na papíře v hospodě u stolu ;)

Teplota vzduchu

Napsal: 12 led 2006, 10:57
od rade622
A není to náhodou tak, že vstupující vzduch do motoru má mít určitou teplotu a odchylky + i - jsou nežádoucí? Vždyť k vůli tomu je tam termostatická klapka na míchání teploty - přímé sání, + od výfukového potrubí přisávání teplého. Ale nevím to uplně 100 pro. Ale u Fav. to tak bylo.
Zdar
Rade622

Napsal: 12 led 2006, 11:20
od frantaxy
Nezda se mi,ze bych pocitoval narust vykonu o 20%,kdyz je ted -20°C.

to frantaxy:

Napsal: 12 led 2006, 14:26
od zaludnikrs
JEJDA :D sorry kluci to je o 0,3 :D ne o 1,6 ;) diky za opravu psal sem to hnedky poranu tak se omlouvam jinak to zkus kdyz mas studeny motor a myslím že to tak bude,každopadně bych to nedoporučoval :D vyčetl jsem to v knihách,myslím že ty knížky píšou lidi chytřejší než jsem já tak tomu věřím ;)

ale bejt to o 1,6 tak by to bylo taky dobry ne :D ?

Napsal: 12 led 2006, 15:53
od HJugo
s tym chladnejsim vzduchom to je pravda (ved preco inak by sa pri turbo motoroch pouzivali medzichladice stlaceneho vzduchu(pri stlaceni vzduchu dochadz k jeho zohriatiu a naopak(princip klimatizacie))), ale problem je, ze ten narast vykonu eliminuje hustejsi studeny vzduch, ktory pri vacsich rychlostiach sposobuje vacsi narast odporu ako ako narast vykonu. Este k tej klapke na regulaciu privodu tepleho vzduchu od vyfukoveho potrubia. Mala by sluzit na rychlejsie zohriatie motora a nie na regulaciu teploty nasavaneho vzduchu. V lete je privod nastaveny len na studeny vzduch (aspon tak som to spozoroval na Felde, kde sa to da polahky sledovat) a v zime je najprv naplno na teply vzduch a potom sa postupne prepne na studeny vzduch.

Napsal: 12 led 2006, 18:27
od TIR
Jakej filtr jsi kupoval, myslím vyrobce? Dik.

Napsal: 13 led 2006, 08:29
od Vyki
tak veci se pohnuli, dnes jedu za kamaradem ma zlaty ruce kdyz drzi svarecku, zavari mi zamek patych dveri a udela dva poradny nadechy do kapoty... wooow, celej postup nafotim a pak to sem dam:) myslim ze to bude dost originalni, a vim ze je se na co tesit... tak zatim zdar

Napsal: 13 led 2006, 16:33
od sagvan82
Zdary,
měl jsem na své první Lantře vzduchový filtr tzv. Green, chtěl bych si ho dát i na
tu svou současnou, jenže mi cvakají zdvihátka, tak mám strach aby se s tím filtrem
neozvali ještě víc :(
Auto mělo při akceleraci fakt pěknej zvuk a od 4 tis. otáček to bylo ještě dravější :twisted:
Aby tam šlo aspoň o trošku víc vzduchu, tak jsem tam měl vyříznutej pření nárazník
Vypadalo to opravdu pěkně, tak tady je foto pro inspiraci 8)

Obrázek

Chtěl jsem si to nechat vyříznout i na té současné, ale musel bych pak asi nechat ten
nárazník stříknout a vzhledem k tomu, že tam teď mám mlhovky, tak jsem si to rozmyslel :shock:

naraznik

Napsal: 13 led 2006, 21:07
od zaludnikrs
nevim no s tim vyriznutym naraznikem bych se mozna vice krotil,na me je to az moc brutalni,mam rad spise decentni veci ale uvidim jak to vsechno zvladnu ,delam si vsechno sam takze vite jak jen v ramci moznosti ;)

Napsal: 16 led 2006, 17:09
od Vyki
fakt hustej naraznik... dik za inspiraci

Napsal: 12 bře 2006, 09:59
od Karlos
Čau Vyki tak jak to dopadlo? Pustil ses do úpravy kapoty? Už dlouho se tu nic neobjevilo tak se ptám. Docela mě to zajímá :wink:

Napsal: 12 bře 2006, 15:22
od sagvan82
Zdary, taky by mě docela zajímalo jak jsi to vyřešil... :D

Re: vzduch

Napsal: 30 bře 2010, 18:34
od czechair
pomuze mi nekdo nevim kde mam hledat pilove filtry jestli je vubec mam lantra 2000.?dekuji