radio, zosik, repro, atd.
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- Reklama
Uz si presne nepamatuji, kolik watt melo repro v mem getzovi, ale moc jsem to neresil. protoze jsem uz predtim dost casto hral na plno (asi 3 mesice, nez jsem nainstaloval zesik) a to vcetne bassu za autoradia. Kdybych mel nekomu poradit (mozna se to nekomu bude zdat smesne) tak bych radil Teslacke repraky 165mm, ty basaky. To je opravdu stale vynikajici a trvanlivy reprak (neporovnavejme s reprama za 2000kc). A k tomu (auto)vyskace do dveri.ondra.rs píše:Co se debaty ohledně výkonů píše, je mi to jasné, plně souhlasím Ale přeci jenom repro s 20W (bavme se v rovině toho co je kde napsane, tzn. rovině těžkých iluzí ) mi přijde dost málo, navíc papírák...
Jinak si moc pochvaluji takovou výměnu informací, mít čas a chuť, hned z Tebe začnu tahat info o tom Tvém subwooferu v kufru - musí to být paráda.
Subwoofry mam 3, vse vlastni vyroby. v jednom mam 2x 8palcovy basak tesla. To je takovy cestovni, kdyz potrebuju misto v kufru. Druhej obsahuje 10palcovy basak s 2 civkama a poradnym magnetem a jeste poradnejsim zavesem. Ve tretim woofru mam 12palcovy basak. Poradny kus bedny je to. zabere temer cely kufr, ale hraje. Kdybych vedel, jak se sem davaji fotky, tak bych je sem dal.
Co se tyce tlumeni dveri, nemam zkusenosti. Zatim (mam ho 2 roky) mi nic vyrazne nerezonuje a repra ve dverich nemam na basy, jak uz jsem jednou napsal.
Jinak s woofrem v kufru mam nejlepsi zkusenosti. Mam odklopenou jednu sedacku (vetsinou tu mensi) a ta mala skvira staci, aby bassy pronikli ven a zaplnili cele auto. Zesik je pod sedackou. Nikdo nic nevidi, nemam zadne folie ani obavy z kradeze. Na pohled mam uplne prazdne auto, jako duchodce.
Jojo, taky mám rád tyto debaty Já mám zase velice dobrou zkušenost s reproduktory značky Magnat. Osobně si myslím, že poměr cena/výkon je vcelku velmi příznívá. Navíc když člověk objeví někde nějakou slevu...
Zesilovač pod sedadlem je dobrá věc, ovšem do chvíle než člověk jede na zadním sedadle a mermomocí si chce podstrčit nohy pod sedák splujezdce... Ale v autech rozměru "Getz" bohužel těžko hledat jiné místo. Nelze nic než závidět mnohem větším vozidlům, která obrovskou "tubu" v kufru ani nepocítí
Zesilovač pod sedadlem je dobrá věc, ovšem do chvíle než člověk jede na zadním sedadle a mermomocí si chce podstrčit nohy pod sedák splujezdce... Ale v autech rozměru "Getz" bohužel těžko hledat jiné místo. Nelze nic než závidět mnohem větším vozidlům, která obrovskou "tubu" v kufru ani nepocítí
Getz 1,3 MAX
Ja mam v Lantre taky zesik (Blaupunkt GTA250) pod svou sedackou a woofery (25cm Tesla, Magnat jsem prodal-svete div se, nehralo to) v prostoru pro nohy na zadnich sedadlech, jezdime maximalne dva, takze mi to plne vyhovuje:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Zdravim vsechny. Kdyz bych se rozhodl pro vymenu repro, tak bych to asi resil tak, ze bych si neco "lepsiho" koupil a nechal bych si to treba u prilezitosti garancni prohlidky zamontovat. Docela mam strach ze sundavani neceho, kde nejsou srouby .Mam tedy drobnou otazku. Vite nekdo s trochou jistoty, jaky jsou standartne repro v novem Getzu? Ted tam 4x neco, co hraje. Ale nikde jsem nevycetl, jake parametry bych mel dodrzet, kdybych chtel sam koupit nejake jine repraky. Diky moc za pripadnou radu!
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: tady neco ye
Kdepa vozíte rezervu ???ROOOM píše:Ahoj,
sam jsem to zatim nemenil .... krome radia... ale tady je to pekne nafocene.... ty 16" repro byly hodne znat uz ve Felde.
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 567&Page=5
Nezapomen to taky fotit ... usetri to vsem ostatnim zbytecne dotazy...
Hodne stesti....
Hyundai Getz 1,3/63kw cvvt Elegance 5HB Tundra Green
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
věc druhá je ta, že musíte taky koukat na talk těch repráku, aby byl co nejvyšší a také sohlasil s vístupen na radiu nebo zesilovači. Pokud chcete udělat kvalitní audiozástavbu do jakéhokoliv auta, tak si připravte hodně peněz a pevný nervi. Pokud to dělají profesionálové, tak ty si i měří jaké frekvence v tom autě nehrajou a postupně je zesilujou, tím dosáhnou nádherného čistého a kvalitního zvuku.
A né jako poblázněnej škodovkář řady 120 kterej má blaupunkta rádio, vepředu ve dveřích ground zera, vzadu magnáty a woofer např raveland poháněnej zesilovačem vietnamské výroby ...
Pokud máte v okolí nějakou dílnu která se podobnejma věcma zabívá, běžte se poradit než začnete nakupovat.
A né jako poblázněnej škodovkář řady 120 kterej má blaupunkta rádio, vepředu ve dveřích ground zera, vzadu magnáty a woofer např raveland poháněnej zesilovačem vietnamské výroby ...
Pokud máte v okolí nějakou dílnu která se podobnejma věcma zabívá, běžte se poradit než začnete nakupovat.
Hyundai Getz 1,3/63kw cvvt Elegance 5HB Tundra Green
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
nebo jkao camaro, v zadnim blatniku ...XMira píše:Rezervu maj zrejme ve dverich
Nebo jako nektere supersporty z Rumunska primo v motoru
Hyundai Getz 1,3/63kw cvvt Elegance 5HB Tundra Green
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Uprimne receno, spis nez dosahnout nejakyho supersqelyho zvuku jsem doufal, ze trochu zlepsim celkovy dojem. Myslim, ze tam budou maximalne nejaky dual-cone papirovy korejsky vyfukovace prachu. Konec koncu na nejaky velky zmeny nemam ani staveny autoradio, takze fakt slo jen o slaby pokus o mirne vylepseni. Vzhledem k tomu, ze treba na www.autohifi.cz jsem nasel dvoupasmove repro za celkem zajimavy peniz, tak jsem doufal, ze by to mohlo byt znat. Pokud ale mate nekdo pocit, ze by to byly spis vyhozene penize, dam si rad poradit. Konec koncu, jsem ve fazi uvah
PS: radio neni nic moc, ale Vectra, kterou jsem mival mela ponekud vic a ponekud lepsi repro, a vim, ze by to tedy melo umet mozna trochu lip hrat
PS: radio neni nic moc, ale Vectra, kterou jsem mival mela ponekud vic a ponekud lepsi repro, a vim, ze by to tedy melo umet mozna trochu lip hrat
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
xMira : no ono to nejni jednoduche poradit, pokud to nema nikdo vyzkoušené. Protože jedny a ty samé repráky se stejním autorádiem v jednom autě budou hrát super a v druhém to bude nic moc. To chce zkoušet a nebo si najít na netu někoho kdo už má nějakou zástavbu provedenou a vyzpovídat ho. Pokud máš rádio které nechceš měnit, tak si zjisti jeho výstupní hodnoty. Hlavně ty co končí db (decibelama) podle toho pak koukej na repro. Pokud má rádio 98db koukej po repro které má také 98db, Obecně platí čím větší tlak tím dražší a lepé hrajou. pokuď dáš k rádiu 98db repro se 105db tak zbytečně vyhazuješ peníze.
Pozor, taky je velice mlhavý výrok čím větší výkon repra ve watech tím to lépe hraje. Je to trohcem jinak a tyky o penězích. Pokud sežeš 2000w reprák a bude mít 90db tak stím moc neuděláš, sice za něj dáš jen př 2000,- ale hrát nebude. Pokud ale koupíš např 200w s talkem 115db např za 1000,- tak ti to bude hrát několikrát lépe než ten levnej.
poměry tlaku platí i mezi radiem a zesikem a zesikem a reprem. Pozor, zesilovač může mýt jinej vstupní tlak a zase jinej výstupní. Někteří také zaměňují tlak s intenzitou. Ve finále je to stejné.
Pozor, taky je velice mlhavý výrok čím větší výkon repra ve watech tím to lépe hraje. Je to trohcem jinak a tyky o penězích. Pokud sežeš 2000w reprák a bude mít 90db tak stím moc neuděláš, sice za něj dáš jen př 2000,- ale hrát nebude. Pokud ale koupíš např 200w s talkem 115db např za 1000,- tak ti to bude hrát několikrát lépe než ten levnej.
poměry tlaku platí i mezi radiem a zesikem a zesikem a reprem. Pozor, zesilovač může mýt jinej vstupní tlak a zase jinej výstupní. Někteří také zaměňují tlak s intenzitou. Ve finále je to stejné.
Hyundai Getz 1,3/63kw cvvt Elegance 5HB Tundra Green
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Diky moc za rady. Na me je to az moc odborny. Muj plan byl jenom vymenit repro za dvoupasmovy. Radio ma stejnak maximalne 15 nebo 20W x 4. Takze jediny, co ocekavam, je zlepseni vysek a trochu lepsi dynamika zvuku. Ted to sice taky hraje, ale zvuk mi prijde dost placatej. Proto bych potreboval vedet, jakou impendanci maj repro od vyroby, jakej je jejich prumer a roztec montaznich der, popr. jak muzou byt hluboky/vysoky
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
BTW, Koukal jsem treba na tohle:
http://www.autohifi.cz./shop_goods.php3?g_id=1949
http://www.autohifi.cz./shop_goods.php3?g_id=1949
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
zesák,repro atd.
[quote="xmrak"]xMira : no ono to nejni jednoduche poradit, pokud to nema nikdo vyzkoušené. Protože jedny a ty samé repráky se stejním autorádiem v jednom autě budou hrát super a v druhém to bude nic moc.
-jj přesně-bohužel většinou nikdo nemá k dispozici tolik komponentů
a času aby to mohl prakticky vyzkoušet metodou pokus omyl.Já například
dosáhl ve Fiatu Punto s rádiem Panasonic za cca 4000+repro Dexon
basák za cca 2500 na zadním platu takový super zvuk,který mnozí
po poslechu tipovali na sestavu za min 15000...
Bohužel podobná sestava u kamaráda v Renaultu už hrála o poznání
hůře A v Getzíku zatím upgrade nechystám - není to sice žádný
zázrak ale účel to zatím plní a když něco tak max. dva výškáče někam
na palubku...
Pokud máš rádio které nechceš měnit, tak si zjisti jeho výstupní hodnoty. Hlavně ty co končí db (decibelama) podle toho pak koukej na repro. Pokud má rádio 98db koukej po repro které má také 98db, Obecně platí čím větší tlak tím dražší a lepé hrajou. pokuď dáš k rádiu 98db repro se 105db tak zbytečně vyhazuješ peníze.
- řekl bych že hodnoty které se udávají u zesáků popř.rádií v db
jsou většinou poměry signál/šum... Že by se někde udávala nějaká
citlivost výstupu v db jsem ještě neviděl Moc si ani nedokážu
představit jak to měřit,popřípadě vůči čemu?
Ad originál repro - taky bych rád viděl ty origošky ve dveřích ale
sundávat ty plasty nebudu.Jestli to někdo při nějaké příležitosti
upgrade popřípadě opravy nafotí a dá sem tak moc díky...
-jj přesně-bohužel většinou nikdo nemá k dispozici tolik komponentů
a času aby to mohl prakticky vyzkoušet metodou pokus omyl.Já například
dosáhl ve Fiatu Punto s rádiem Panasonic za cca 4000+repro Dexon
basák za cca 2500 na zadním platu takový super zvuk,který mnozí
po poslechu tipovali na sestavu za min 15000...
Bohužel podobná sestava u kamaráda v Renaultu už hrála o poznání
hůře A v Getzíku zatím upgrade nechystám - není to sice žádný
zázrak ale účel to zatím plní a když něco tak max. dva výškáče někam
na palubku...
Pokud máš rádio které nechceš měnit, tak si zjisti jeho výstupní hodnoty. Hlavně ty co končí db (decibelama) podle toho pak koukej na repro. Pokud má rádio 98db koukej po repro které má také 98db, Obecně platí čím větší tlak tím dražší a lepé hrajou. pokuď dáš k rádiu 98db repro se 105db tak zbytečně vyhazuješ peníze.
- řekl bych že hodnoty které se udávají u zesáků popř.rádií v db
jsou většinou poměry signál/šum... Že by se někde udávala nějaká
citlivost výstupu v db jsem ještě neviděl Moc si ani nedokážu
představit jak to měřit,popřípadě vůči čemu?
Ad originál repro - taky bych rád viděl ty origošky ve dveřích ale
sundávat ty plasty nebudu.Jestli to někdo při nějaké příležitosti
upgrade popřípadě opravy nafotí a dá sem tak moc díky...
2006 GETZík 1,4+klima+el.okna a centrál+TZ