Stránka 2 z 2

Napsal: 31 črc 2008, 02:05
od Borek
Rasty píše:Borek: Shell Helix Ultra kupuju v Hyundaii za 150Kč/litr :wink: proto ho tam leju. Jinak už se mi to blíží abych pokořil hranici 100000km :roll: Ještě mi zbejvá 90km :lol:
Tak za tu cenu se ti už nedivím.To kupuješ u těch šmejdů v Korecaru v Hradci Králové,co mě stejný olej ze sudu počtali 560,-Kč/l a mám sakra velké pochybnosti,že mě ho v rámci garančky vůbec měnili. :evil: Spíše věřím,že jsem ho zaplatil,aby jiní měli můj olej lacino. :lol:

Napsal: 31 črc 2008, 12:08
od Rasty
No je to přímo ze sudu to máš pravdu :lol: Za 560Kč? To je cena na benzině :roll:

Napsal: 31 črc 2008, 14:34
od Borek
Právě,že tolik nestojí ani v nejdražším litrovém balení na benzince.Tak mě tou přemrštěnou cenou ti šmejdi v Korecaru HK pěkně vytočili :evil: .Dnes už bych byl chytřejší a přinesl si svůj.

Napsal: 31 črc 2008, 18:06
od luckyn7
Lidičkové, jsem trošku dřívko co se týče střev v autech.. Mohl by mi někdo říct, možná to tu už někde bylo, kolik cca je potřeba na výměnu oleje u Coupátka rv. 1997? Děkuji moc. Právě mám najeto kolem 123.000 km a čeká mě výměna:-/ Budu rád za každou radu, jak se nenechat oškubat. :roll:

Napsal: 31 črc 2008, 20:05
od Rasty
luckyn7: Rozhodně ne víc jak 5 litrů oleje. Mě osobně výměna oleje i s prací stojí 1200Kč

Napsal: 01 srp 2008, 09:58
od mirpie
nevim jak u GK, ale 2,0 RD je objem olejové náplně přesně 4l včetně oleje ve filtru. Myslim že to je 3,7l motor + 0,3l filtr

Napsal: 01 srp 2008, 23:28
od Borek
Rasty-5l oleje :shock: .No pokud použiješ litr na namazání pantů u vrat a nějakou deci ještě cestou k autu vycvrndáš,tak pět,ale když naleješ do motoru 4l,tak je viditelně už nad horní max.ryskou(samozřejmě i s naplněním filtru). :wink:

Napsal: 03 srp 2008, 17:37
od Rasty
Borek: Já nemyslel coupe že má 5 litrů oleje. Jen jsem psal že víc jak 5 litrů by mu počítat neměli (krom silnejch motorl BMW a Audi atd jsem neslyšel aby mělo něco víc jak 5 litrů nádržku)

Napsal: 03 srp 2008, 18:49
od Dr Meduza
Jenom takova otazka ohledne spotreby oleje
Jakej maj tak vliv na spotrebu gufera ventilu a daj se menit bez toho, aby se sundavala hlava?

A zase ten olej

Napsal: 07 srp 2008, 22:38
od Coupe 102
Zdar dlouho sem tady nebyl,auto mě dost sralo,ale už je to ok.Ted sem si hlídal olej,nechal jsem ho klesnout nad min rysku a dolil do půlky (0,4l) shell typ přesně nevím,zjistím napíšu kdyby to někoho zajmalo a vyresetoval tach.Najel jsem 600 km mojí jízdou .) (žádný sraní s mladou paní) je to dost,ale co nadělám a jinak auto má na tach. 56670km to že to má víc je mi jasný r.v 99 zejtra měřím spotřebu benzínu tak pak napíšu to je možná lepší nevědět a jenom tankovat a dolívat....

Napsal: 08 srp 2008, 12:59
od Hujer
Dr Meduza píše:Jenom takova otazka ohledne spotreby oleje
Jakej maj tak vliv na spotrebu gufera ventilu a daj se menit bez toho, aby se sundavala hlava?

Mam dost skusenosti s timto problemem,ja osobne radim pokud to jde dat zakladni krouzky a dat novy sim. na voditka.Nejvic oleje de pres krouzky.Tech zakazniku kterejm sme to rikali a neposlechli a nechali si nekde jinde udelat jen simerinky(tohle nedelam) a pak prijeli a stezovali si ze je to stalo 5000,- a motor bere stejne dal olej bych na ruce nespocital.Mimo jene kdyz dycky odjizdeli tak sem podlouchal reci ze sem drahej a ze jinde mu blablabla rikali a ze proc menit krouzky.

Napsal: 08 srp 2008, 15:29
od Dr Meduza
Hujer píše:
Dr Meduza píše:Jenom takova otazka ohledne spotreby oleje
Jakej maj tak vliv na spotrebu gufera ventilu a daj se menit bez toho, aby se sundavala hlava?

Mam dost skusenosti s timto problemem,ja osobne radim pokud to jde dat zakladni krouzky a dat novy sim. na voditka.Nejvic oleje de pres krouzky.Tech zakazniku kterejm sme to rikali a neposlechli a nechali si nekde jinde udelat jen simerinky(tohle nedelam) a pak prijeli a stezovali si ze je to stalo 5000,- a motor bere stejne dal olej bych na ruce nespocital.Mimo jene kdyz dycky odjizdeli tak sem podlouchal reci ze sem drahej a ze jinde mu blablabla rikali a ze proc menit krouzky.
Predpokladam ze mluvis o pisnich krouzkach?
A pisty se tahaj pak normalne spodem z motoru, co vsechno se na to musi rozdelavat?

Napsal: 08 srp 2008, 15:34
od Hujer
Ne sundas hlavu a vyndas je horem.jo pistni krouzky.

Napsal: 09 srp 2008, 09:11
od Dr Meduza
Hujer píše:Ne sundas hlavu a vyndas je horem.jo pistni krouzky.
Takze dole jenom povolim ojnice z kliky a pak je vystouchnu nahoru?
A nevelezou ven pak i s vlozkama, nebo ty tam sou udelany jak ?