Tak a je to tady zase. Po výměně palivové soustavy a ujetých 650 km auto zase nejede a kovové piliny jsou tam zase. A teď diskutujme, jak se tam vzaly. Podle servisu bylo vyměněno vše.autotiptop píše:Nazdar kolegové. Dnes je to měsíc, co stojí auto v servise a ledy se hnuly. Už ve čtvrtek minulý týden jsem dostal informaci, že Praha povolila výměnu !!celé!! palivové soustavy. Dnes přišly díly a už se na tom dělá. Musím souhlasit s názorem, že kdyby došlo na nejhorší, tak to hodí na nekvalitní naftu a já bych se tak max.mohl soudit (oprava jde hodně přes 100 000 Kč). Takže chci poděkovat všem zůčastněným, kteří se na mém problému podíleli - zejména fa REPREcar s.r.o. Opava a Importu Hyundai. I když jsem byl měsíc bez auta a platil jsem leasing, tak jsem dopadl dobře. V prvním okamžiku vidí člověk rudě, ale mám další poučení, že nic není tak horké. Přeji všem hodně zdaru a přemýšlím, co bude s autem dál.autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. [/b]
Pro případné zájemce o Santa Fe: Moje auto je asi opravdu "páteční přesčas" protože nikdo v okolí tolik problémů s autem neměl. Pokud tady čteme o drobných závadách, tak samozřejmě se u auta vyskytují a je to "možná" zapříčiněno i cenou auta, i když ....... Jinak auto jezdí dobře a vše záleží na tom, jak se autu věnujete.
O pro Vás ostatní: Aditiva do nafty mají opravdu svůj význam. Dokud v se v ČR bude prodávat stávající nafta (která samozřejmě vyhovuje normám, které jsou na ní nadhodnoceny), tak jsou aditiva zvyšující maznost opravdu pro CommonRail nutná.
Tak hodně zdaru a šťastných km. Michal
2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- autotiptop
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23 úno 2007, 20:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné
- Reklama
Mrkni na papír o opravě, co vše bylo skutečně vyměněno. Jestli třeba nevyměnili jen komplet palivovou soustavu bez vstřiků. Musí jít každopádně nový vše, kde palivo teče do válců.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné
ahoj jak to dopadlo?????????
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- autotiptop
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 23 úno 2007, 20:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné
Ahoj. Dopadlo to takhle. Ty piliny se tam znova objevily z víčka pal.filtru, které bylo špatně očištěné - ale samozřejmě auto zlobilo dál. Po dalším měsíci stání v servise bylo vypátráno: vada řídící jednotky - vyměnili ji a auto už měsíc zase normálně jezdí.David C3 píše:ahoj jak to dopadlo?????????
Nicméně jsem si dal tu práci a spočítal jsem celkovou délku stáni v servise u všech reklamací, které jsem měl - 101 (!!!!!!) dnů za rok a půl co ho mám.
ix35 1,7 CRDi - bílá
Coupe GK 2,0i Aut. - černá
i30 CW 1,6 LPG - bílá
Sonata NF 2,4i - stříbrná
iX55 3,0 V6 CRDI - šedomodrá
Santa Fe 2,2 CRDI - zelená
Coupe 2,0i RD - žlutá
Coupe GK 2,0i Aut. - černá
i30 CW 1,6 LPG - bílá
Sonata NF 2,4i - stříbrná
iX55 3,0 V6 CRDI - šedomodrá
Santa Fe 2,2 CRDI - zelená
Coupe 2,0i RD - žlutá