Stránka 2 z 2

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 26 srp 2008, 21:02
od autotiptop
autotiptop píše:
autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. :cry: [/b]
Nazdar kolegové. Dnes je to měsíc, co stojí auto v servise a ledy se hnuly. Už ve čtvrtek minulý týden jsem dostal informaci, že Praha povolila výměnu !!celé!! palivové soustavy. Dnes přišly díly a už se na tom dělá. Musím souhlasit s názorem, že kdyby došlo na nejhorší, tak to hodí na nekvalitní naftu a já bych se tak max.mohl soudit (oprava jde hodně přes 100 000 Kč). Takže chci poděkovat všem zůčastněným, kteří se na mém problému podíleli - zejména fa REPREcar s.r.o. Opava a Importu Hyundai. I když jsem byl měsíc bez auta a platil jsem leasing, tak jsem dopadl dobře. V prvním okamžiku vidí člověk rudě, ale mám další poučení, že nic není tak horké. Přeji všem hodně zdaru a přemýšlím, co bude s autem dál.
Pro případné zájemce o Santa Fe: Moje auto je asi opravdu "páteční přesčas" protože nikdo v okolí tolik problémů s autem neměl. Pokud tady čteme o drobných závadách, tak samozřejmě se u auta vyskytují a je to "možná" zapříčiněno i cenou auta, i když ....... Jinak auto jezdí dobře a vše záleží na tom, jak se autu věnujete.
O pro Vás ostatní: Aditiva do nafty mají opravdu svůj význam. Dokud v se v ČR bude prodávat stávající nafta (která samozřejmě vyhovuje normám, které jsou na ní nadhodnoceny), tak jsou aditiva zvyšující maznost opravdu pro CommonRail nutná.
Tak hodně zdaru a šťastných km. Michal
Tak a je to tady zase. Po výměně palivové soustavy a ujetých 650 km auto zase nejede a kovové piliny jsou tam zase. A teď diskutujme, jak se tam vzaly. Podle servisu bylo vyměněno vše. :cry:

Napsal: 26 srp 2008, 22:30
od zdenek76
Mrkni na papír o opravě, co vše bylo skutečně vyměněno. Jestli třeba nevyměnili jen komplet palivovou soustavu bez vstřiků. Musí jít každopádně nový vše, kde palivo teče do válců.

Napsal: 27 srp 2008, 13:36
od David C3
tak to bych se asi zbláznil..... :evil:

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 21 říj 2008, 10:03
od David C3
ahoj jak to dopadlo?????????

Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné

Napsal: 06 lis 2008, 20:51
od autotiptop
David C3 píše:ahoj jak to dopadlo?????????
Ahoj. Dopadlo to takhle. Ty piliny se tam znova objevily z víčka pal.filtru, které bylo špatně očištěné - ale samozřejmě auto zlobilo dál. Po dalším měsíci stání v servise bylo vypátráno: vada řídící jednotky - vyměnili ji a auto už měsíc zase normálně jezdí.
Nicméně jsem si dal tu práci a spočítal jsem celkovou délku stáni v servise u všech reklamací, které jsem měl - 101 (!!!!!!) dnů za rok a půl co ho mám. :(