Re: 2,2 CRDi - 68 000 km - nepojízdné
Napsal: 26 srp 2008, 21:02
Tak a je to tady zase. Po výměně palivové soustavy a ujetých 650 km auto zase nejede a kovové piliny jsou tam zase. A teď diskutujme, jak se tam vzaly. Podle servisu bylo vyměněno vše.autotiptop píše:Nazdar kolegové. Dnes je to měsíc, co stojí auto v servise a ledy se hnuly. Už ve čtvrtek minulý týden jsem dostal informaci, že Praha povolila výměnu !!celé!! palivové soustavy. Dnes přišly díly a už se na tom dělá. Musím souhlasit s názorem, že kdyby došlo na nejhorší, tak to hodí na nekvalitní naftu a já bych se tak max.mohl soudit (oprava jde hodně přes 100 000 Kč). Takže chci poděkovat všem zůčastněným, kteří se na mém problému podíleli - zejména fa REPREcar s.r.o. Opava a Importu Hyundai. I když jsem byl měsíc bez auta a platil jsem leasing, tak jsem dopadl dobře. V prvním okamžiku vidí člověk rudě, ale mám další poučení, že nic není tak horké. Přeji všem hodně zdaru a přemýšlím, co bude s autem dál.autotiptop píše:kovové piliny v naftě - auto nemá výkon. Nafta tankována pouze Globus-Opava, Shell-Německo. 14 dní stojí v servise (reklamace) a ticho po pěšině. Prý se mění importér. Servis chce vyměnit komplet palivový systém vč. nádrže. Praha mlčí. Prostě jsem natrfil na Korejský přesčas. Pánové, závidím Vám, že jezdíte. [/b]
Pro případné zájemce o Santa Fe: Moje auto je asi opravdu "páteční přesčas" protože nikdo v okolí tolik problémů s autem neměl. Pokud tady čteme o drobných závadách, tak samozřejmě se u auta vyskytují a je to "možná" zapříčiněno i cenou auta, i když ....... Jinak auto jezdí dobře a vše záleží na tom, jak se autu věnujete.
O pro Vás ostatní: Aditiva do nafty mají opravdu svůj význam. Dokud v se v ČR bude prodávat stávající nafta (která samozřejmě vyhovuje normám, které jsou na ní nadhodnoceny), tak jsou aditiva zvyšující maznost opravdu pro CommonRail nutná.
Tak hodně zdaru a šťastných km. Michal