Stránka 2 z 2
Napsal: 02 srp 2008, 13:29
od laxo18
a ty si tie otackz zdvihol o kolko lebo cisto teoreticky ja ak by som to zdvhihol tak len o 1oo to si mzslim ye by nebolo velke stelovanie ?
Napsal: 02 srp 2008, 13:40
od karlosino
Ze 750 na 900 ot/min. A dával sem to po půl otáčkách na tom šroubku.
Napsal: 02 srp 2008, 16:22
od laxo18
no tak presne toto by som potreboval aj ja spravit ako ty len som to kukal aj som nasiel ten srob ale je tak na neprijemnom mieste ze ho poriadne ani nevidno zaclana mi tam nejaka vec
Napsal: 02 srp 2008, 17:17
od karlosino
Když se podíváš na tu první fotku,zak tam je ten šroubek pěkně vidět.Jenže ten šroubek je zakrytý takovým špuntem.ten musíš prvni vytáhnout a pak tepre se dostaneš k tomu šroubku.
Napsal: 02 srp 2008, 17:29
od laxo18
hej hej ale u coupe GK je predtym taky velky plast takze sa to ani neda vidiet cloni mi tak nejaka cast sacieho potrubia uz od air boxu dam sem jednu adresu coupecka a na fotkach motora ked prejdes tak to zbadas je to taka akobi kocka zaclana na tu skrtiacu klapku
http://www.ecarlist.com/showroom/1079/p ... 435#62.jpg
Napsal: 02 srp 2008, 17:36
od mirpie
si ten plast odšroubuj, drží to 4 šroubky, tedy aspon co vidim na fotkách...
Napsal: 02 srp 2008, 17:45
od karlosino
Vidim vidim. Klasika,čím sou ty auto novější ,tim je tam miň místa. Tady ten ročník sem pod kapotou nikdy na živo neviděl.Ale určitě se tam dá dostat. Ale pokud máš ty otáčky v rozmezí,jak mají být,tak bych je fakt nechal tak,jak sou.Já si je zvednout musel.Mi totiž perfektně jeden maník navařil nový pletenec na vyfuk tak,že je o 5 čísel níž a o 5 čísel kratší a při zapnutí hodně spotřebičů mi klesly otáčky na těch 750 a šíleně se mi rozbrněl volant,tak že se na něm nedaly udržet ruce.
Napsal: 02 srp 2008, 18:46
od laxo18
no aj ja som menil pletenec
takze to moze byt to iste ja mam pocit ked mi montovali zabezpecovacie zariadenie a ked som tam isiel tak mi auto islo ako drak a ked som odchadzal tak som mal pocit ze sa mu uz tak nechce ale vtedy som mal auto 2tyzdne tak som si nemyslel ze by to mohlo byt ono ale potom som nasiel povolene lanko na skrtiacej klapke tak mam pocit ze mi to tam cele rozladili no ked pojdem najblizsie na vymenu oleja tak to poviem servisakom nech sa na to pozru, inak mam pocit ze ten plast sa neda dat dole myslim odsrobovat lebo to akoby bolo pritavene na to sacie potrubie
Napsal: 02 srp 2008, 19:46
od mirpie
ale ale..Vše jde sundat
Napsal: 03 srp 2008, 10:43
od laxo18
tak urcite ze sa to da dat dole ale vypada to tak ze to musi ist so sacim potrubim
Napsal: 03 srp 2008, 12:16
od mirpie
to bych se hodně divil...Navíc, jak by ses k tomu sacímu potrubí dostal, když je zakrytý z části tím deklem.. Přestaň bazírovat, vem si nářadí a sundej ten dekl . Drží to dle fotky 4 šroubky...Možná jich je tam víc, co na fotce není vidět.
I když, na tvém místě bych na to nesahal, 750ot/min je dostatečná hodnota. Jinak nevim, zda jsi to byl ty nebo kdo, že po puštění plynu z vyšších otáčkek motor spadne na 500ot/min a pak vyletí zpět na volnoběh těch 750-900ot/min, tak to dělá váha vzduchu. Včera jsem ji preventivně čistil a jak jsem ji měl odpojenou, zkusil jsem to natočit, jak si s tím ECU poradí... Dělalo to přesně tohle, dal jsem plyn, pustil a spadl na 500ot/min div nechcípnul a volnoběh byl dost nestabilní..
Napsal: 03 srp 2008, 13:24
od laxo18
ten dekel drzia 5 srobou ten som uz daval dole aby som ho trosku vicistil a s tymi otackami to robi len pri starte ze tak tak padnu dole a potom sa hned zdvihnu ale potom sa uz stale drzia na tej hodnote uz nekolisu na toto sa ja uz neodvazim davat dole to uz radsej necham profesionalov tak im poviem co ste mi pisali a nech sa na to kuknu
Re: video a otacky
Napsal: 30 pro 2008, 17:48
od black_sheep
ja jsem si podobnym zpusobem upravil otacky na scoupe cernym.. zlobil tam volnobeh taky, a tohle to poresilo.
na coupe premejslim jestli to neudelat taky - kvuli trepajicimu se volnobehu. mam to v jinem tematu.