Stránka 2 z 3

Napsal: 11 srp 2008, 22:00
od Pikolik
Podle mého názoru je cougar zbytečně moc mohutnej. Párkrát jsem s ním jel, ale nějak moc mne nenadchnul. myslim tím výkonem. Nepamatuju se co tam byl za motor. A ten vnitřek mi nepřijde moc povedený. Coupe má podle mne hezčí tvary.. Toť můj názor... :)

Napsal: 19 srp 2008, 14:43
od iceSee
to ja mam jine dilema..

Hyundai Coupe nebo Toyota Celica? uz mi jde z toho hlava kolem :)

Napsal: 19 srp 2008, 14:47
od Jerry159
když celicu tak novější 2.0gti a nebo carlos sainz :lol: 4x4 turbo

Co třeba taky Mitshubishi eclips nebo toyota MR2 či Supra nebo :lol: :lol: :lol:

Napsal: 19 srp 2008, 15:06
od mirpie
iceSee píše:to ja mam jine dilema..

Hyundai Coupe nebo Toyota Celica? uz mi jde z toho hlava kolem :)
kamarád má Celicu T20, motor 1.8 16V, motoricky slabé, jen 85kW. Ale Celica má výborný podvozek a má to dost snížený, takže do zatáček je rychlejší. Na sprintu je Coupé rychlejší prakticky o celé auto (na 200m). Ale už i ta 1.8 s nicmoc výkonem 85kw má olejový chladič, o kterém si Coupé může nechat zdát... Zato pak dvoulitry od Toyoty už jsou jiné kafe, tady se Coupé absolutně nehrabe. 2.0 16V 129kW a verze GT-F na turbu něco kolem 165kW.. To už je svezení a motory na úrovni :-).
Jednoznačně bych volil Celicu s motorem 2.0, stačí i ta verze bez turba :-).

Napsal: 19 srp 2008, 15:16
od black_sheep
mirpie píše:
iceSee píše:to ja mam jine dilema..

Hyundai Coupe nebo Toyota Celica? uz mi jde z toho hlava kolem :)
kamarád má Celicu T20, motor 1.8 16V, motoricky slabé, jen 85kW. Ale Celica má výborný podvozek a má to dost snížený, takže do zatáček je rychlejší. Na sprintu je Coupé rychlejší prakticky o celé auto (na 200m). Ale už i ta 1.8 s nicmoc výkonem 85kw má olejový chladič, o kterém si Coupé může nechat zdát... Zato pak dvoulitry od Toyoty už jsou jiné kafe, tady se Coupé absolutně nehrabe. 2.0 16V 129kW a verze GT-F na turbu něco kolem 165kW.. To už je svezení a motory na úrovni :-).
Jednoznačně bych volil Celicu s motorem 2.0, stačí i ta verze bez turba :-).
tak proc mas coupe a ne celicu?? :-)

celicu jedine jak rikas v dvoulitru, mensi kubatury byli moc slaby... jenze ta generace co se mi libi uz je stara a bez vybavy.. coz by mi vadilo dost, ikdyz nekdo muze namitnout ze je to u sportaka jedno, ja ho pouzivam denne... jinak koupit tuzsi pruziny na coupeso neni zase takovy problem, ja to mel na scoupe a sedelo neskutecne, lip jak coupe! :lol:

Napsal: 19 srp 2008, 15:53
od mirpie
black_sheep píše:
mirpie píše:
iceSee píše:to ja mam jine dilema..

Hyundai Coupe nebo Toyota Celica? uz mi jde z toho hlava kolem :)
kamarád má Celicu T20, motor 1.8 16V, motoricky slabé, jen 85kW. Ale Celica má výborný podvozek a má to dost snížený, takže do zatáček je rychlejší. Na sprintu je Coupé rychlejší prakticky o celé auto (na 200m). Ale už i ta 1.8 s nicmoc výkonem 85kw má olejový chladič, o kterém si Coupé může nechat zdát... Zato pak dvoulitry od Toyoty už jsou jiné kafe, tady se Coupé absolutně nehrabe. 2.0 16V 129kW a verze GT-F na turbu něco kolem 165kW.. To už je svezení a motory na úrovni :-).
Jednoznačně bych volil Celicu s motorem 2.0, stačí i ta verze bez turba :-).
tak proc mas coupe a ne celicu?? :-)

celicu jedine jak rikas v dvoulitru, mensi kubatury byli moc slaby... jenze ta generace co se mi libi uz je stara a bez vybavy.. coz by mi vadilo dost, ikdyz nekdo muze namitnout ze je to u sportaka jedno, ja ho pouzivam denne... jinak koupit tuzsi pruziny na coupeso neni zase takovy problem, ja to mel na scoupe a sedelo neskutecne, lip jak coupe! :lol:


protože se mi Coupé líbilo vzhledově a 139PS mi tehdy stačilo, nehledě na to, že to kočíruje i přítelkyně..
Ale kupovat kupé znova....No, asi bych psal příspěvky na jiném fóru... :)

Napsal: 19 srp 2008, 16:29
od laxo18
clovek si vedsinou kupi to co sa jemu paci podla mna je vzhlad vzdy prvoradi

Napsal: 19 srp 2008, 16:32
od mirpie
u mně ani ne..Coupé chtěla hlavně přítelkyně, já se díval na motor. Papírových 139PS a ne moc velká hmotnost říkaly, že to pojede skoro jak můj předchozí vůz, Renault 19 16V. Ten byl na stovku dokonce o 1s rychlejší a se 136PS by mu tak neujelo ani Coupé V6, myslim do 100km/h. Tam byl dobrej motor, 1764ccm a 99kW při 6500ot/min, taky ručička na 7000ot/min byla často, supr zvuk....Ale už byl starej a chtělo to omladit no..

Napsal: 19 srp 2008, 16:46
od laxo18
tak ako ja som si kupil coupe preto lebo to bol moj davny sen v roku 96 ked sme kupovali accenta tak som zbadal v predajni na papieroch nie na zivo coupe a proste som ostal z neho hotovy vtedy som sa do aut ani nerozumel vlastne som nemal este ani obcianku a nie to este vodicak :) do roku 2003 som ho stale chcel ale potom vysiel GK a to ma dostalo este viac a stacilo mi ked som sa na autosalone do neho posadil uz som hladal kde by som vedel nan zarobit ale maarne :( no a pred rokom som uvazoval ze predam accenta a ze si kupim coupe RD ani by ma to nejak vela nevyslo potom prisla jedna ponuka na GK odskusal som pojazdil som a nakoniec kupil zatial som spokojny dufam ze aj dalej budem mal som tam vecy ktore som vedel co treba vymenit niektore som si zlikvidoval sam kupil som ho minuly rok v septembri mal 150 tis km teraz ma 200tis menil som pletenec , ulozenie zadnych a prednych stabilizatorou , prasknutu tlakovu hadicu od serva baterku a sviecky nedavno rozvodak a klinove remene , na moju smolu a sproste slovenske cesty som musel vymenit zadny naboj a predny brzdovy krit a brzdove trmene je toho dost ale myslim tych veci co som musel neboli vela a preto som aj spokojny

Napsal: 19 srp 2008, 17:04
od mirpie
brzdové kryty jsem měl po obvodu rezavé, tak jsem je sundal úplně...Jsou tam k ničemu, akorát to tam hnije. No, k ničemu, ted namítnete, proč by je tam hyundai teda dával? Maj za úkol krýt věnec a čidla ABS. Nevýhoda je ta, že když už se tam nějaký bordel dostane, jde těžko ven. Kdyžj e to odkryté, snáz se tam dostane, ale většinou ten bordel sám pak spadne, nebo na tlakovce se to omyje raz dva.. Auta co jsem měl předtím měly ABS a podobný kryty neměly....a taky vše fungovalo.

Já těch věcí měnil už spoustu. Všechny čepy, všechny táhla stabilizátoru, svíčky, kabely, všechny filtry, všechny řemeny, přední ložiska, všechny brzdové desky, čistil jsem vedení plovoucí části třmenu, nové náplně vč. převodového oleje..Krom rozvodů a ložisek jsem si vše měnil sám, do servisu když nemusim, nejedu.

Napsal: 19 srp 2008, 20:22
od Poliss
Právě prodávám kupé 2.0i a mám vyhlídlého Cougara V6. je mi ho trochu líto protože mně nikdy nesklamal le zmněna je život

Napsal: 20 srp 2008, 07:59
od DEDe
Celika je pekna ale kdyz sem se koukal po aute typu coupe tak me par veci odradilo , hlavne to ze za stejnou cenu by clovek poridil starsi vic jetou a hlavne ten vzhled a okoukamost je jich proste vic a vic lidi ji zna ja chtel neco vic nevsedniho . Coupe GK me zaujalo hned jak vyslo pamatuju si tehdy ze sem mel na plose obrazek asi me nikdy nenapadlo ze si koupim presne to i v barve :D Takze pro me u Celiky + motor ale skoro vse ostatni - . Nehlede na to ze kdyz clovek jde treba na tuning tak celiky tam najde casto a treba hned dve a coupe GK zadny.

Motoru je skona ten vykon i u V6 by proste vetsi mohl byt podstatne hold clovek nemuze mit vse ze :)

Napsal: 20 srp 2008, 09:07
od iceSee
me se vzhledove vic libi Celica , takze jsem se rozhodnul , ze pujdu do ni :) on ani ten Ford Cougar nevypada spatne.. ale jak sem uz tady nekde cet.. osvedcene "porekadlo" : kdo odjizdi ve fordu , prijizdi vlakem :D

edit : proc se nezdravi ridici fordu na silnicich? protoze se rano zdravili v servisu :D

Napsal: 20 srp 2008, 09:29
od DEDe
ono si to jeste mozna rozmyslis az uvidis ze misto 2003 se 70 tis najeto muzes mit celicu 2001 se 130 tis najeto to si to pak clovek jeste rozmysli do ceho jit :) Ale zase chapu ze kdyz se cloveku libi tam musi obetovat hodne :)

Edit:Ted sem si vsiml ze se bavite o starsich modelech tak tam je to mozna jine , tohle sem zjistil kdyz sem vybiral z novejsich rad.

Napsal: 20 srp 2008, 11:55
od mirpie
spolehlivosti Fordu bych se nebál. To pořekladlo možná platilo dřív, pro auta z 80let a diesly 90.let...ALe fordy od roku 98 výš, tam bych se fakt nebál. hlavně, pokud jde o motro Duratec, rozvod řetězem je supr. A i ty řemenový Zetec vydržely hodně. Kamarád má mondeo z roku 97, motor Zetec 1.8 16V, najeto tuším kolem 255tis km a ten motor pořád vrní, jak "za mlada"