Mám asi 4 měsíce i30cw, jezdil jsem s ní v podstatě akorát na nákupy (cca 300km celkem), ale teď jsme jeli 4 lidi a plnej kufr do tyrolských Alp (za Innsbruck), takže během cesty tam a zpět to najelo na celý záběh. 600 km tam, 200 km po místní hodně kopcovité krajině a 650 km zpět. V ČR a Německu hlavně po dálnici, po příjezdu tam psal PP 6.8l. Popojížděním v horách to vylezlo na 7.2 (přepočítal jsem to a vychází cca 15-20l v těch kopcích). Cestou zpět to spadlo na 6.7.
Nevím, jak moc si PP přilepšuje, ale celkem to jde, auto bylo fakt v kufru plné, vzadu se rozvalovaly ženy (nějaká taška by se jim tam jistě vešla

).
Poznatky:
V kopcích to zrovna moc netahá, na 3 se tam skoro nedalo jet (už jen ve 4 lidech bez kufru).
Bohužel fabie 1.2HTP asi tahá líp, koukal sem teď na křivky a přijde mi, že mezi 2000-3000 to má skoro stejný výkon a moje i30cw je o 300 kg těžší. Koukám dobře na grafy?
Včera jsem to byl projet po okolí, když se to roztočí nad 3000, tak to frčí krásně, ale já jsem zvyklý jezdit mezi 2000-3000...
Byl jsem zvědav na německé dálnice. No musím říct, že jsou taky záplatované, ale když jsem při zpáteční cestě přijel do ČR, tak jsem si hned všiml, že v Německu byli nějaké rovnější silnice, protože autíčko se občas tak jako začlo houpat/naklánět na stranu (jestli vyjetý koleje nebo co nevím, jsem začátečník

), no hned sem musel zpomalit. V Německu jsem jel 140 a celkem mi to nepřišlo, ale už byl docela kravál z motoru, u nás jsem jel do 120.