Stránka 11 z 17
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 08:02
od tombas
Asi není citroen jako citroen, Xantia je limuzína střední třídy a navíc ještě poctivě postavená (asi opravdu poslední poctivé a bytelné auto). S berlingem se to nedá úplně srovnávat.
Přesto bych si dneska koupil třeba novou C4 nebo C5, ale ta je na mě už moc drahá (s hydraulickým podvozkem).
Přesto jsem přesvědčený, že tyhle rozdíly mezi modely jsou u všech značek a proto se to nedá paušalizovat.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 09:41
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Citroen ani zadarmo
to mi pripomina vyroky "Rejzu len za trest" // "Hnuujdaj jenom do kompostu" // a tak dalej. Az raz zacne robit
SUVstvorkolku s dvojlitrom, ktory nema prevodovku z cast krala klacka a nezere v beznom rezime 10 litrov na 100 (co je o liter viac ako sestvalec 2.8 od BMW z roku 1998) tak sa budem pozerat v domacich vodach
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 10:14
od Espero
Já jsem citroeny poznal jenom na autosalonech, když jsem si do nich sedl. Nikdy, ať se už jednalo o jakýkoli typ, jsem se tam neuvelebil za volantem natolik, aby mi něco nescházelo, většinou jsem při šlapání na pedály narážel nohama do volantu. Proto jse se rozhodl, že citroen nikdy už asi před 10 lety.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 11:00
od Vilda
Mám takový pocit, že když si tady někdo chce koupit nové auto a není náhodou zase Hyundai, tak se mu dostane málem slovní Lynch
skoro mám strach s toho, že až nastane doba a já si půjdu koupit další vůz, tak to sem radši ani nebudu psát .... protože to Hyundai už nejspíš nebude.
Ať sem kdokoliv napíše nějakou jinou značku auta než
tak to jsou všechno sračky
Citron, Opel, Renault, Ford a další ... všechno jsou to šunty
takže mi prosím poraďte, co si můžu koupit za auto, abych tady někoho nenas....l a pokud možno, tak aby mi ho hned někdo nepohanil
díky ....
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 11:09
od Espero
Nechtěl jsem Tě urazit. Pokuď jsi to takhle cítil, promiň, neuvědomil jsem si to, než jsem to napsal. Asi bych si měl těď asi useknout oba ukazováčky, neboť více prsty psát na počítači neumím. A nejezdím jenom s H. Mám mimo H vůz francouzské konstrukce a co se týká poháněcí soustavy a podvozku i francouzské výroby (v mé verzi vozu).
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 11:15
od Chasnik
Vildo, máš moje slovo, že když si koupíš Forda, tak ti ho schválím
Ale dej si bacha na jednu věc. V rodině mého známého jsou za 10 let 4 ukradení fordi
1xMondeo Combi, předtím 1x vykradenej), 1x Focus (taky předtím vykradenej) a 2x Focus kombi...
Nejlepší je auto, který není nějak extra rozšířený, potom není mezi zloději zájem. Bojím se, že až třeba ítřícy trošku zestárnou a rozvine se poptávka po dílech, tak se taky budou krást hodně
Hlavně si přátelé uvědomme, že jsme sami často byli terčem kritiky za to, že jsme si koupili "blbýho korejce" a nadávali jsme na předsudky těchto hodnotitelů. Takže i my bychom ty předsudky měli hodit za hlavu. Bohužel s*rou se všechny auta a když má člověk smolíka, tak mu značka nebo region výroby jsou prd platný...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 11:40
od Vilda
Espero v klidu
žádný urážky v tom nejsou .... mě jen pobavilo, jak se tady okamžitě zvedne vlna odporu, když se tu objeví jiná značna než Hyundai
ale co by člověk čekal na
foru, že ...
Chasníku, díky aspoň za Forda
i když toho zrovna v hledáčku nemám
Accentíka si ještě pár let nechám a pak se nejspíš vrátim zase k Renaultům ...
A s těma kecama na korejce máš velkou pravdu ..... v práci, jsem si užil svý, když jsem prohlásil, že si koupim Hyundaie
Páni ... to jsem byl za blbce ...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 14:20
od tombas
Každý z nás, co jezdíme už pár let a máme něco naježdědo s různými modely a značkami, máme lepší nebo horší zkušenosti s tou kterou značkou/modelem a z toho plynou naše preference. Ale upřímně si přiznejme, že všechno se vyvíjí a dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Auto vyrobené před 10ti -15ti lety je o něčem jiném, než nové auto z r. 2010 nebo 2011.
Neříkám, že lepší nebo horší, ale rozhodně se nedá na zkušenosti z před x let posuzovat současná produkce.
Nikdy bych si nedovolil soudit někoho podle toho, co si koupil za auto (kromě škodofkářů
), ale ne to byl vtip.
Až budu kupovat novou drožku, bude to masakr! Sám jsem zvědavý, co všechno mi padne do oka.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 14:56
od Espero
Přiznám se, že asi hodně dlouho kupovat auto nebudu. Jednak proto, že s H1 jsem maximálně spokojený i přes to, že má motor D4BH, což není bůhví co a navíc je to snad nejpříjemnější auto, jaké jsem kdy měl. (Zjišťoval jsem si konkrétní prodejní cenu a dnes by byla reálná u toho mého 190 tis. Kč, řekl bych, že jsem s autem ve fázi, kdy finanční hodnota je nižší než užitná hodnota vzhledem ke skutečnému stavu vozu). A co se týká Dacie, tak tam jsem se rozhodl auto ojezdit až na samou podstatu kovu a pak sešrotovat. Souvisí to s tím, že bylo 5x násilně poškozeno - opravy za nějakých 196 tisíc (pokaždé při tom auto stálo, nikdy to nebylo za jízdy a tedy mojí vinou), z toho jednou bouračka na zadek za 110 tisíc po které museli měnit vařením části skeletu a ten rovnat na stolici, takže takové auto by se špatně prodávalo a když tak s nízkou cenou. Počítám že ho budu odírat tak 260-300 tisíc km (13-15 let, zatím má za sebou 4), tedy jestli to vydrží. Možná koupím ještě jedno malé auto pro ženu, ale jen až jak se jí začne dařit výdělečně, začala minulý měsíc po 7 letech mateřské. Rozhodnutí o 3. vozu v domácnosti bude pomalé a důkladné. Škodovka to asi nebude, hyundai možná nebo možná něco od renaultů. Rozhodně ne Japonec nebo americký Korejec, rozhodně ne FW, SEAT ani Fiat ani žádný Rus.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 15:39
od David C3
Jezdím ted Fabkou kombi DSG viz podpis a výhoda škody servisu např garančka 2000,- oproti H docela rozdíl a v přídadě reklamace okamžitá výměna bez schválení a čekání jestli se to uzna. Hlavně H nemá automatické pževodovky moc dobré když to srovnám se 7st DSG.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 15:44
od Espero
No jo, jenže mám 3 děti a to prostě Fabie nestačí, i kdyby jí vyměňovali zadarmo 2x ročně. Jinak u Renaultů také nejsou nijak drakonické ceny servisu. Za práci tak kolem 2,5 tisíce + olej, akorát že v záruce zákazníky dřou cenou oleje. Ceny dílů podstatně nižší než u Hyundaje. Přiznám se, že servisní politika hyundaje, i přes 5 letou záruku mě taky trošku odrazuje.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 16:48
od Gandalf
Já plánuju koupi nového tak za 1,5-2,5 roku. Protože jsem single a přírůstek zatím neplánuju, od nového vozítka budu chtít pouze levný provoz do/z práce, stanovil jsem jednoduché požadavky - cena cca 200T a spotřeba kolem 4 l benzínu. V současné době bych asi zkoumal novou trojičku od VW Group (Up, Citigo, Mii) nebo nástupce kolínských trojčat. Pokud do té doby vyběhne zajímavá i10, rozhodně ji otestuju, ale např. Kia Picanto se mi moc nelíbí. Ale třeba nastane průlom v elektromobilech
K tomu si zatím nechám svou Almerku, která úspěšně zraje na veterána, protože se na ní takřka nemá co pokazit a máme se za ta léta opravdu rádi. Accenta mám upřímně řečeno taky rád, protože splnil vše, co jsem od něj očekával - slouží zatím spolehlivě, byl relativně levný a přitom je po všech stránkách praktický. Jen asi půjde z domu jako první, event. půjdou společně. Ale času dost...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 17:42
od Mexican
David C3 tak tych 2000 by som chcel vidiet. uz len 4 litre LL oleja je v maloobchode tisicka. A ak aj servis nezarobi na oleji, tak ten filter klimy a olejovy filter tam dat proste musia. A zeby to stihli do hodiny za bratru 500kc co sa tyka prace ... ehm... na to si odpovie kazdy sam
ci zaplatim za garancku 2 alebo 3 tisic ma nezrujnuje. Je ale fakt, ze platit trojnasobok by bola hlupost. Porovnanie A/T - mno mozno to bol ten osudovy problematicky pasat, ale 6st DSG kopala pri radeni skutocne neprijemne. To boli vsak prve DSG, teraz by to malo byt o niecom inom. Myslim vsak ze ten novy 6st Aisin ktory je u
nebude zly
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 20:15
od tombas
Podle zkušeností se škoda servisy, když tam ještě jezdil táta s feldou, garančky omezují skutečně pouze na výměnu oleje a to se říká ještě kdo ví jestli.
U škodovky se taky tátovi poprvé v životě stalo, že mu selhaly brzdy. Naštěstí jel pomalu a hned pak do servisu, kde mu řekli, že všechno je v pořádku a nic nenašli!!!
Pokud jde o garančky, snad ještě pořád platí, že se nemusí dělat ve značkovém servise ne? Je na to nějaký zákon nebo vyhláška, tím pádem se nemusím vůbec strachovat o vysoké částky, protože můj servis to zvládne kolem 2,5-3 tis. s přehledem.
A pokud jde o převodovky, hyundai neusnul na vavřínech, ale vyvíjí vlastní automaty, pro genesis dokonce desetistupňový.
Já kromě hyundai právě zvažuji ještě francouze (citroen, renault) nebo fiata a forda.
No zatím je to ve hvězdách, celkem se mi líbí Bravo, ale to je takřka na konci životního cyklu, Ford Focus II už určitě bude v době, kdy budu kupovat auto, doprodaný a trojka se mi moc nelíbí, C4 je pěkná, ale moc mi nesedí interiér a od renaultu se mi líbí jen Laguna a ta je jako nová celkem mimo možnosti (spíše mimo toho, co bych byl ochoten za auto dát).
Ještě uvidíme co nová i30 a Kia Cee'd, ale u novinek je to vždycky na štíru s náhradními díly a po pěti letech se sotva objevují první náhrady.
Kdyby vás něco napadlo, co by stálo za shlédnutí, klidně dejte tip.
Edit: pravopis
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 03 říj 2011, 20:27
od Hardcam
David C3 píše:výhoda škody servisu např garančka 2000,-
tak to bych chtel videt fakturu, jestli je to za klasickou prohlidku a ne jen olej servis..