Stránka 11 z 52
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 18:42
od laufas
ok, v necem mas pravdu. ale: ja jako konecnej zakaznik, kterej zaplatil a ocekava za to neco, jsem zklamanej. nic vic, nic min. dlouho jsem hyundai respektoval a presvedcoval sebe, ze uz to neni ta rejze smradlava a vrzajici. opak je pravdou
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 18:51
od alarm
Kvôli tomuto jeden známy kedysi značkoval diely, ktoré sa mali vymeniť a pri preberaní to v servise otvoril pred technikom. To bolo prekvápko
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 18:58
od Hardcam
Ja si vzdycky nechavam vratit stare dily. Jaky si to clovek udela, takovy to ma. Na nasich starickych autech nic nevrze, ani spojka nesmrdi...a taky dostavaji potrebnou peci. Neni to televize, ktera se povesi na zed a sunda az to bude potreba.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 19:57
od laufas
a jakou peci mam davat novemu autu aby mu spojka nesmrdela a sedacka nevrzala?
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 20:03
od Hardcam
V sedacce vrze neco o neco - urcite resitelne. To same spojka. Kdyz jinym to nedela, tak to spravit pujde. Ale to je na servis, pokud za to skutecne nemuzete vy. A ja si dodnes myslel, ze lidi na svem aute hodnoti hlavne pouzitou techniku v motoru, ale ze nasledkem vrzajici sedacky a hure dostupneho kvalitniho servisu, do ktereho cestuji jednou rocne, se z auta stava sracka, to je hodne dobra recese...btw, kdyz bych mel Skodu a musel do servisu, Slany a Kladno si rozhodne nevyberu. Ono to mas dneska skutecne jedno, jakou nakupni tasku za 300tisic koupis.Jen vic vnimas problemy u i30 tady na foru. A lidi, ty jsou vsude stejny....vsichni to prece delaji pro penize, ne pro dobry skutek a pocit.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 20:21
od laufas
jasny. ty jsi fanda do hyundaie, ja uz ne, takze se neshodnem.
mel jsem naprosto cisty stit, zadne predsudky vuci hnujdajovi ani kii... jenze vlastni uzivani + zkusenosti jinych majitelu me k tem predsudkum donutily. jak muzu byt spokojenej, kdyz, jak vidim, me snad kazdej servis ojebe? jak muzu byt spokojenej, kdyz vrze vnitrek a ted uz i ta sedacka. a je snad ma chyba, ze houby najezdime a obtezuje nas hledat po republice servis, kterej neojebava?
uznavam, ze mam ted pohled na i30, kterou jezdim co to jde a vnimam, co se kde kazi, prisnejsi nez na ostatni auta.
moudrejsi vuci tomuto budu za 30 let snad
az vystridam par znacek. nebo taky ne a zjistim, ze co dela hyundai fakt neni normalni. zatim je to pro me nepochopitelne, a proto hyundai ztraci moji duveru. tot vse. jak jednoduche
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 21:02
od alarm
laufas:
nebudem ťa presviedčať, ale kúp si iné auto a uvidíš.Kolegovi na peugeot 406 vrzgali veci po dvoch mesiacoch, a to bolo auto za 800 000Sk
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 21:15
od laufas
ja nez si koupim auto
proste jen prezentuju svoje postrehy a nazory
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 02 led 2010, 21:27
od Hardcam
Mi asi zmizel jeden post
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 11:22
od kowalski1410
nebudem ťa presviedčať, ale kúp si iné auto a uvidíš
já osobně jsem byl s garančkou v
spokojen...udělali jen to co bylo nutné...vzhledem k ujetým kilometrům uznali,že geometrie a výměna pylového filtru by byla zbytečná,takže mi ušetřili pár korun...
co se týče garanček u jiných značek ,tak mám docela negativní zkušenost u citroenu;
mám saxo 1,1,r.v.2001,které jsem bral jako nové na leasing za 280 000,tudíž jsem byl po dobu spláceni(3 roky) donucen jezdit na garančky do zn.servisu,ikdyž záruka na auto byla 1 rok.
zde jsou mé zkušenosti;
- když jsem odjížděl ze servisu tak mi volali do auta ,abych se vrátil,že u motoru zapoměli nastrčkový klíč....naštěstí ležel u motorku stěračů(jěště ,že nepršelo) a ne někde na motoru,kde by se mi mohl zamotat nějakých pohyblivých části.
- s technikem jsem dělali obhlídku auta ,z důvodu jeho potenciálního prodeje a zrovna na něm dělali nějací
učni garanční prohlídku ,kterým jsem musel ukázat kde a jak se otvírá kapota...hlavně ,že pak měli naučtovánou prohlídku manžet,kontrolu těsnosti výfuku atd. ikdyž auto zespodu ani neviděli ....
po těchto třech letech jsem se zn.servisem rozloučil a auto si servisují sám v garáži...olej a filtry není pro mne problém vyměnit a kontrola stavu manžet a výfuku mi také nedělé problém a stav dat v ECU neřeším
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 15:17
od SKV
To, že si servisy účtují neprovedené činnosti a výměnu nevyměněných dílů je problém asi většiny značek. Švagr měnil olej u Forda, ze kterého už ten olej nechtěl ani vytéct. Na Oplu Calibra se mělo měnit těsnění pod víkem ventilů - také nevyměněno, pouze naúčtováno. Ve značkovém to chce obezřetnost a co jde, to si poznačit. Spolupracovníkovi u Škodovky naúčtovali kontrolu brzd a přitom si zapomněli vyzvednout klíč od pojišťovacího šroubu disků - a to je jen špička ledovce. Proto, jakmile to půjde, dám "značkovému" servisu kopanec a budu jezdit tam, kde vím, že jsou poctiví a navíc mnohem levnější.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 15:19
od Hardcam
Vidim, ze s Fordem a Skodou mame stejne zkusenosti.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 21:02
od laufas
Takze co mam jit udelat do garaze abych mel klidne spani? Filtry, olej, dotahnout sedacky.... Co bezne kontrolujete po origo servisech?
Sileny totok
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 23:14
od Hardcam
Jednoduche - to, co jsi platil. Pred odevzdanim auta zkontrolovat kastli, v dilne se to odre ani nevis. A nechat si vratit pouzite dily - vzdyt jsi si je zaplatil pri minulem servisu nebo pri koupi auta.
Z tohoto pak vznikaji neprijemnosti a nasranost...sileny je to, kolik je duverivejch lidi.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Napsal: 03 led 2010, 23:54
od Borek
Musím souhlasit s kluky-za nějaké tupce a zloděje v servisu nemůže
,ale majitel(vezme na gar.prohlídky kluka po vyučení-dá mu minimum peněz a schrábne maximum za prohlídku-no a klučina si plat dorovná tvým ušetřeným olejem,filtrem....
) .Také jsem byl hrubě nespokojený při garančce v HK,tak tě chápu.
Ale když si myslí,že tě můžou odrbávat-----tak jdi jinam-bez kšeftů tihle podvodníci můžou jen zírat skrze výlohu
.Také jsem tam už nešel a v jiném značk.servisu(v Č.Třebové) při další gar.prohlídce jsem byl max.spokojený(a i další,co jsem tam poslal).Není tak velký a naleštěný a nepracuje tam 10 otrávených blbců(přij.techniků)jako v HK,ale o to jsou vstřícnější,ochotnější,šikovnější.....a dokonce levnější.
Věř,že i v servisech ostatních značek je to naprosto stejné!
Kam asi myslíš,že půjde ten ňouma vyhozený servisák(až na něho dojde) od
,co ti dělal garančku????Vedle do Škodovky,po čase až si koupíš Forda---bude ti ho dělat stejný šikula(servisák-cestovatel)
Jen si vybrat dobrý servis se stabilními lidmi.A síť
servisů,je myslím dost hustá na výběr.Jednou za rok,snad rozdíl ujetých +-10km navíc nevadí
.
Jinak k značce
.Tiburon je můj první Hyundai a nedám na něho se spolehlivostí dopustit
Nic nevrže,vše funguje na 100% po celou dobu,co ho mám....jen jezdím
.Maximální spokojenost
Máš-li problém(sedačka..)-od toho je garančka(i v továrně při montáži se může najít nějaký "méně" zdatný montážník
a proto využij záruku,garančky).Ať se hoši starají,k tvé spokojenosti.