Tak Jiřik dneska zase věnoval celej den hrabání v Modrákovi...
Proběhla výměna bovdenů řazení... teda jestli je nějáká práce na autě voser tak je to tohle
Vymontovat spodní část palubky, poradit si s nepřístupnejma sponama na držáku v motorovym prostoru a nakonec je protáhnout zevnitř do motoru, humus... a nejhorší je, že to všechno asi bylo zbytečný
Původní černý táhlo sice trošku dřelo ale nebylo to nic hroznýho... nicméně se asi budu muset pustit do obnovy spojkový hydrauliky pořád to řazení nejni uplně podle mýho gusta
výměna servopumpy Tohle je taky ten správnej voser, damozřejmě mi z ní půl litru dexronu vyteklo rovnou na zem a výsledek je ten, že po dojezdu 40km zpět do prahy sem přišel na to že je ta servopumpa asi v prdeli
Sice napřed makala ochotnějc než původní ale po ceste po dálnici kde měl motor běžně 5000 ot. se v Praze ozvalo načatý ložisko... super
Dál sem koumal nad tim, proč mi nefunguje zadní brzdový světlo na pojleru a osvětlení v kufru... a vypadá to, že to je tim jak kdysi zaúřadoval Ryšák a vyšmikal z auta všechny "přebytečný kabely"
Kabel od světla kufru sem nenašel vůbec (lampičku sem musel dodat sám) a kabely od brzdovky končej slepě u levýho zadního světla za tapecem.
Jinak sem se zapomněl ozvat Seemannovi aby mi z Prahy přivez nějáký další díly takže zase nemam co dělat
Mam tu jeden zbytek centrálu a nějáký drobosti tak ho tam asi loupnu až seženu potřebný věci.
Mjoo a málem bych zapomněl
Na tohle sem obzvlášť hrdej, udělal sem si uplně extralevnej držák na budík tlaku turba na docela dobrym místě, no posuďte sami... stačila mi k tomu akorát stará duše z kola, nůžky a křížovaj šroubovák.. vypadá to až nečekaně dobře a 100% líp než když byl budík na místě rádia.