Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Patriote ty díry by se dali zvetšit
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- Reklama
- PatriotTHX
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 zář 2010, 20:30
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
kdybych se hodně snažil tak centimetr navíc tam někde dořežu ale víc určitě ne kolik má ta tvoje koncovka průměr?
Hyundai coupe 2.0 GK (2002)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
To tam vůbec nevleze tyjo, problém je hlavně ten, že ta koncovka má snad 1cm a pak je hned tlumič. Já mám koncovku snad 15 čísel dlouhou Průměr 4 palce, stejný jak ta origo.
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Patriot ještě by tam šel dát tento tlumič
Koncovka ná průměr 125mm
Délka koncovky je 110mm
Je to stejné a taky by tam šel dát "Fake Turbo Efekt"
Koncovka ná průměr 125mm
Délka koncovky je 110mm
Je to stejné a taky by tam šel dát "Fake Turbo Efekt"
- Přílohy
-
- 18789.jpg (53.95 KiB) Zobrazeno 1466 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Viki: Zdravím. Prosím tě chci se se tě zeptat, jelikož vidím jak si na tu výrobu výfuků šikovný, jak by si prosímtě řešil duplex na autě, které má sériově jen jeden výfuk? To co mě na tom zajímá je právě to, že tam mám rezervu a nevím jestli to řešit jak ty, se dvěma stejnýma tlumičema, nebo jen jeden tlumič a z něj vyvést dvě trubky na levo a napravo a dát na ně koncovky, jestli chápeš co tím myslím?! Co bys radil?
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
violr já bych použil nový tlumič z dvěma vývody a za ním to rozvětvil. Podobně jak na obrázku. Ale záleží jestli je tam na novou trubku místo
- Přílohy
-
- nm-342.jpg (10.12 KiB) Zobrazeno 1419 x
-
- nm-453.jpg (11.31 KiB) Zobrazeno 1419 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
doplňuji foto zbytku výfukové soustavy.
Do laděných svodu jsem musel udělat díry a vložku se závitem pro řídící a kontrolní lambdasondu a navařit sportovní katalizátor který má 3x menším odpor než klasický kat. a tudíš navýší výkon při stejném účinku odstranění emisí.
Do laděných svodu jsem musel udělat díry a vložku se závitem pro řídící a kontrolní lambdasondu a navařit sportovní katalizátor který má 3x menším odpor než klasický kat. a tudíš navýší výkon při stejném účinku odstranění emisí.
- Přílohy
-
- IMAG0406.jpg (195.51 KiB) Zobrazeno 1414 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 30 dub 2011, 22:32, celkem upraveno 3 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
- Přílohy
-
- DSC07271.JPG (97.05 KiB) Zobrazeno 1327 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 30 dub 2011, 22:43, celkem upraveno 1 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Viki: velkej šikula - palec nahoru.....už to máš na autě? Pokud jo, jaký registruješ změny? Na srazu bych rád s tebou i o tomhle pokecal. Doufám, že vyjde počasí, tak jako v Hustopečích.
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
viki: Nemáš náhodou na nějaký takový kvalitní tlumič tip?
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
bych asi vynechal ten kat a tu jednu lambdu ale jinač smekám
Prodej levných autodílů.
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
bez katalizátoru se jezdit nedá. Markus tak jednu chvíli jezdil než tam dal sport. kat. a říkal že je to hrozné. Takže sporotovní kat. je dobrá volba. má menší odpor než klasický kat. a tudíž zlepšuje výplach potrubí.
Jinak změny jsem pocítíl po montáži ihned při přidáním plynu. Motor jde ostřeji do otáček. Myslíl si že i Markus na svém Coupé to také tak pocítil.
Ale každopádně ještě budu dělat úpravu řídící jednotky a odladění na brzdě
Jinak změny jsem pocítíl po montáži ihned při přidáním plynu. Motor jde ostřeji do otáček. Myslíl si že i Markus na svém Coupé to také tak pocítil.
Ale každopádně ještě budu dělat úpravu řídící jednotky a odladění na brzdě
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
seva, si si vyrabal tie zvody sam ?Viki píše:bez katalizátoru se jezdit nedá. Markus tak jednu chvíli jezdil než tam dal sport. kat. a říkal že je to hrozné. Takže sporotovní kat. je dobrá volba. má menší odpor než klasický kat. a tudíž zlepšuje výplach potrubí.
Jinak změny jsem pocítíl po montáži ihned při přidáním plynu. Motor jde ostřeji do otáček. Myslíl si že i Markus na svém Coupé to také tak pocítil.
Ale každopádně ještě budu dělat úpravu řídící jednotky a odladění na brzdě
ja uz rozmyslam dlhsiu dobu ze objednam z ebay.
Daj vediet
diky
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Peterko, ty svody máme z ebaye přes Stanleyho.
Dále, bez katu se nedá jezdit ani omylem Nejen, že to samozřejmě brutálně smrdí, ale řve to hrozným způsobem, na to rvonou zapomeň, jezdil jsem tak měsíc z donucení a již nikdy více...
Dále, bez katu se nedá jezdit ani omylem Nejen, že to samozřejmě brutálně smrdí, ale řve to hrozným způsobem, na to rvonou zapomeň, jezdil jsem tak měsíc z donucení a již nikdy více...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
pohled na celé potrubí
- Přílohy
-
- DSC07284.JPG (104.63 KiB) Zobrazeno 1327 x
-
- DSC07287.JPG (111.21 KiB) Zobrazeno 1327 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)