Palubní počítač
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
přesnost
Ano právě proto jsem napsal, že tachometr při přesnosti 10% bude
jinde než počítač. " Dále pak je u obou řešení které jsou
zde předkládána zcela opomíjena hodnota - přesnost tachometru. V 10 % přesnosti budíku
- všimněte si napsal jsem budíku - což je optický výstup náhonu z převodovky, se nedá
o přesnosti vůbec mluvit. To by musel být i počet celkově ujetých km. zobrazován na počítači."
Souhlasím s tebou.
Rade622
jinde než počítač. " Dále pak je u obou řešení které jsou
zde předkládána zcela opomíjena hodnota - přesnost tachometru. V 10 % přesnosti budíku
- všimněte si napsal jsem budíku - což je optický výstup náhonu z převodovky, se nedá
o přesnosti vůbec mluvit. To by musel být i počet celkově ujetých km. zobrazován na počítači."
Souhlasím s tebou.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: počítač
Povznesu se nad tvůj negativní tón a pokusím se odpovědět, byť jednat s lidmi s rétorikou tvého stylu je těžké. Avšak risknu to.
Ano, údaj je totožný s údajem produkovaným jakýmkoli jiným palubním počítačem. Jde o výpočet založený na zbývajícím palivu a průměrné spotřeby od posledního resetu (typicky od posledního tankování).rade622 píše:Faktická poznámka - měřit dojezd je na nic, protože nevím, v jakém režimu danou trasu pojedu.
Blahopřeji k projasnění jinak smutného života. Přesnost mohu kdykoli demonstrovat. Závidím ti neochvějnou jistotu v oblasti, o které máš jen neobyčejně chabé povědomí .rade622 píše:A názor, že po jedné vyjeté nádrži dosáhnu přesnosti 1,3 % ve mě vyvolal bouřlivý záchvat smíchu. Takovou přesnost nemají ani profesionální palubní počítače.
Tachometr jako vizualizace okamžité rychlosti je k fci palubního počítače naprosto irelevantní. V řešené úloze jde o to, aby palubák ukazoval stejnou ujetou vzdálenost jako počítadlo tachometru. KEL to umí. Odchylka je cca 0,2% (zhruba 1km na každých 500 ujetých)rade622 píše:Dále pak je u obou řešení které jsou
zde předkládána zcela opomíjena hodnota - přesnost tachometru. V 10 % přesnosti budíku
- všimněte si napsal jsem budíku - což je optický výstup náhonu z převodovky, se nedá
o přesnosti vůbec mluvit
Okamžitá spotřeba je vždy diskutabilní údaj. Jedná se vždy o hodnotu teoretickou. Ukazuje kolik palivy by(!) ubylo z nádrže při zachování naprosto stejných podmínek jako v okamžiku zobrazení hodnoty po ujetí 100km. Jedná se o fundamentální problém jakéhokoli řešení fuel economy.rade622 píše:Dále z těch hodnot, které ukazuje ten KEL -
Okamžitá spotřeba - no možná, znásobí si nějakou pofiderní hodnotu čtyřmi, moc neznámých
asi by se o tom dalo uvažovat jako o orientačním nic neříkajícím údaji.
Odchylka bude na úrovni přesnosti kalibrace. To jakým stylem pojedu od okamžiku "nyní" je zcela irelevantní. Jde o to, kolik je v nádrži teď. Dojezd je věc jiná. Viz. výše.rade622 píše:Zbývající palivo - ještě horší, pokud motor poženu půl hodiny na jedničku, jaká asi bude odchylka?
viz. výše. Předešlá chyba je zanedbatelná vzhledem k potenciálnímu rozdílu ve stylu jízdy do okamžiku zobrazení hodnoty do vyjetí nádrže.rade622 píše:Dojezd - předešlá chyba se násobí
Špatný předpoklad. Palubák ví, kolik se skutečně prostříkalo. V rámci odchylky 1.3%.rade622 píše:Průměrná spotřeba když nevím, kolik se tam nastříkalo skutečně, jak tomu mám věřit.Nějaká chyba x4.
Anorade622 píše:Průměrná rychlost tomuto bych věřil, podělit dvě hodnoty to by mohl zvládnout
Nikoli. U dojezdu se jedná o kvalifikovaný odhad (na základě vypočtených hodnot a "zkušenosti"). Zde jde o exaktní měření. Je tedy přesnější.rade622 píše:Spálené palivo - to samé co u dojezdu.
KEL má několik nezávislých čítačů. Může se jednat o čas od tankování, na čas absolutní atd. Všechny uvedé možnosti jsou správně. Podrobnosti jsou v dostupném manuálu k zařízení.rade622 píše:Čas jízdy - odkdy, od posledního nastartování, nebo natankování, nebo zmáčknutí hentamtoho bazmeku?
Hledáš složitost kde není. Jedná se o prostý čítač km, který se nenuluje při resetu (typicky tankování). Po ujetí zadaného počtu km, zobrazí alarm. Více viz. manuál k zařízení.rade622 píše:Servisní intervaly - toto je vskutku údaj jak noha, co slouží za podklad, zadám, že za 10000 mám
jet vyměnit olej, nebo je schopný mě vypočítat - jels 600 minut pod plným plynem, olej degradoval
o 40% začnu blikat o 30% dříve než v 10000? Jaké má data, kdo to zpracovával, s jakou konstantou
počítá? Je snad jednotka intervalu jedna nádrž? Nevěřím ve správnost.
Velmi špatně. Jedná se o počet vstřiků x 2. Vstřik probíhá jednou za 2 otáčky. Alespoň u mého 4 taktního motoru.rade622 píše:Otáčky motoru - jo tomuto bych věřil na 100%. Čítač pulzů x 4.
přesnost
Jsem rád, že jsem tě tak pobavil a trochu ti projasnil život, musíš ho mít skutečně při obhajování takových aušusů velmi velmi ponurý.
Jen jeden údaj mi upřesni, VSTŘIK. Toto je základní měřená hodnota.
Jeho rozdíl mezi volnoběhem a plnou akcelerací je podle tebe 1,3 procenta?
Jinak si nedovedu tu fantastickou přesnost vysvětlit. Nebo jezdíš stejnou trasu stejným způsobem.
Pokud bych chtěl této přesnosti dosáhnout, musím měřit nejen počet ale i
délku vstřiku. K tachometru, který je irelevantní, a jak si ty údaje ověříš, zeptáš se na nádraží? S čím porovnáváš, nebo máš snad počitadlo km. v tachometru elektronické? Tos měl napsat že u tebe odpadá nepřesnost převodu z lanka převodovky do tachometru a dále na kolečka počítače. Jinak nemáš pravdu.
Okamžitá spotřeba není vždy diskutabilní údaj. Pokud na základě přesných údajů a INTELIGENTNÍHO výpočtu spáleného paliva jsem schopen
spočítat KOLIK PROTEKLO DO VÁLCŮ je tento údaj akceptovatelný.
Jenže přesné údaje nejsou průměr za nádrž. Pokud bys napsal, že
program v počítači spočítá, že při délce vstřiku "x", jeho četnosti "y",( otáčky)
je spotřebované množství paliva "z" mm3, pak jo. To bych pochopil že máš ÚDAJ se kterýn se dá počítat. Jinak na mě s touto flintou nechoď.
A ty další údaje to je to samé furt dokola.
Máš jen jeden údaj na který se můžeš jakž takž spolehnout, a to jen
tehdy, když si nedáš jiná kola. A to bych ještě rád věděl
jaký počet pulzů na otáčku má ten drek, co se montuje na převodovku
jako snímač otáček bovdenu.
Shrnutí - chybí ti údaje a přesto jsi v 1,3 % přesnosti.
Gratuluji.
Opomíjím další funkce které jsou jen okrajové a kromě ceny
nemají na nic vliv - třeba ten interval.
Rade622
Jen jeden údaj mi upřesni, VSTŘIK. Toto je základní měřená hodnota.
Jeho rozdíl mezi volnoběhem a plnou akcelerací je podle tebe 1,3 procenta?
Jinak si nedovedu tu fantastickou přesnost vysvětlit. Nebo jezdíš stejnou trasu stejným způsobem.
Pokud bych chtěl této přesnosti dosáhnout, musím měřit nejen počet ale i
délku vstřiku. K tachometru, který je irelevantní, a jak si ty údaje ověříš, zeptáš se na nádraží? S čím porovnáváš, nebo máš snad počitadlo km. v tachometru elektronické? Tos měl napsat že u tebe odpadá nepřesnost převodu z lanka převodovky do tachometru a dále na kolečka počítače. Jinak nemáš pravdu.
Okamžitá spotřeba není vždy diskutabilní údaj. Pokud na základě přesných údajů a INTELIGENTNÍHO výpočtu spáleného paliva jsem schopen
spočítat KOLIK PROTEKLO DO VÁLCŮ je tento údaj akceptovatelný.
Jenže přesné údaje nejsou průměr za nádrž. Pokud bys napsal, že
program v počítači spočítá, že při délce vstřiku "x", jeho četnosti "y",( otáčky)
je spotřebované množství paliva "z" mm3, pak jo. To bych pochopil že máš ÚDAJ se kterýn se dá počítat. Jinak na mě s touto flintou nechoď.
A ty další údaje to je to samé furt dokola.
Máš jen jeden údaj na který se můžeš jakž takž spolehnout, a to jen
tehdy, když si nedáš jiná kola. A to bych ještě rád věděl
jaký počet pulzů na otáčku má ten drek, co se montuje na převodovku
jako snímač otáček bovdenu.
Shrnutí - chybí ti údaje a přesto jsi v 1,3 % přesnosti.
Gratuluji.
Opomíjím další funkce které jsou jen okrajové a kromě ceny
nemají na nic vliv - třeba ten interval.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přesnost
Předně nejedná se o obhajování, toliko o vysvětlení. Sobě nemusím obhajovat nic a ostatním také ne, neb je mi absolutné lhostejné, co kdo užije. Očividně jsi nepochopil narážku na projasnění života. Jedná se reakci na tvůj bouřilý záchvat smíchu. Ale k věci...
Tuším naprosté nepochopení problematiky na tvé straně. Jaký rozdíl mezi volnoběhem a plnou akcelerací? A proč to mají být 1.3%? Údaj 1.3% je odchylka mezi hodnotami naměřenými a údaji o spotřebě vozidla zjištěnými konvenčním způsobem. Vstřik jako základní měřená hodnota je dán svou délkou. Tu měří palubák a spolu s načítáním pulzů VSS je z této schopen vypočíst ostatní údaje.rade622 píše:Jen jeden údaj mi upřesni, VSTŘIK. Toto je základní měřená hodnota.
Jeho rozdíl mezi volnoběhem a plnou akcelerací je podle tebe 1,3 procenta?
Ano, pochopitelně se měří délka. Jak jsi si mohl myslet něco jiného? Přečti si můj první post v tomto thradu, kde vysvětluji princip kalibrace.rade622 píše:Jinak si nedovedu tu fantastickou přesnost vysvětlit. Nebo jezdíš stejnou trasu stejným způsobem.
Pokud bych chtěl této přesnosti dosáhnout, musím měřit nejen počet ale i
délku vstřiku.
Můj tachometr je elektronický. Proč bych jinak psal o pulzech z VSS, co?rade622 píše:K tachometru, který je irelevantní, a jak si ty údaje ověříš, zeptáš se na nádraží? S čím porovnáváš, nebo máš snad počitadlo km. v tachometru elektronické? Tos měl napsat že u tebe odpadá nepřesnost převodu z lanka převodovky do tachometru a dále na kolečka počítače. Jinak nemáš pravdu.
Ano a dostáváme se k jádru věci. Při kalibraci se načítají délky vstřiků, jak jsem psal. Načtená celková délka je kvantifikována množstvím benzínu, které vstřiky proteklo. Přesnost změření závisí na uživateli. Já se spokojil s měřením od "vypnutí do vypnutí". Pečlivější uživatel může zvolit od "hrdla do hrdla". I přes méně přesnou metodu měření dosahuji uvedené odchylky. Veškeré relevantní (jak ty píšeš inteligentní) údaje jsou k dispozici.rade622 píše:Okamžitá spotřeba není vždy diskutabilní údaj. Pokud na základě přesných údajů a INTELIGENTNÍHO výpočtu spáleného paliva jsem schopen
spočítat KOLIK PROTEKLO DO VÁLCŮ je tento údaj akceptovatelný.
Jenže přesné údaje nejsou průměr za nádrž. Pokud bys napsal, že
program v počítači spočítá, že při délce vstřiku "x", jeho četnosti "y",( otáčky)
je spotřebované množství paliva "z" mm2, pak jo. To bych pochopil že máš ÚDAJ se kterýn se dá počítat. Jinak na mě s touto flintou nechoď.
A ty další údaje to je to samé furt dokola.
Opět viz výše. A pokud mi jde jen o to, abych měl počet najetých km shodný s tím co vidím na tachu, tak dokonce nezáleží na velikosti kol. Oba údaje budou shodné, byť oba stejně nepřesné.rade622 píše:Máš jen jeden údaj na který se můžeš jakž takž spolehnout, a to jen
tehdy, když si nedáš jiná kola. A to bych ještě rád věděl
jaký počet pulzů na otáčku má ten drek, co se montuje na převodovku
jako snímač otáček bovdenu.
Jak vidíš nechybírade622 píše:Shrnutí - chybí ti údaje a přesto jsi v 1,3 % přesnosti.
Přijímám. Děkuji.rade622 píše:Gratuluji.
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
přesnost
Ano napsal jsi:
"Velmi prosté. Pro obě vstupní veličiny má palubák kalibrační / učící se režim. Prinicip je ten, že v kalibračním režimu palubák jen načítá počet impulsů příp. kumulativně měří jejich délku. Na konci kalibrace se daný údaj kvantifikuje. V případě kalibrace rychlostního čidla zadáním počtu ujetých km v kalibračním režimu, v případě kalibrace vstřiku zadáním množství paliva, které vstřikem proteklo (zjistí se např. způsobem od plné do plné). Jelikož je palubák připojen na jeden vstřik, tak se výpočet interně zjednodušuje, jako by všechno palivo proteklo jedním vstřikem. Na fčnost to vliv nemá a přesnost přístroje jsem přiblížil výše."
Co je to výraz případně, měří ji nebo neměří. Pokud ne má jako vstupní údaj jen POČET vstřiků. Mějme za to, že ji měří, čemuž já nevěřím.
V KALIBRAČNÍM REŽIMU něco spočítá a dále s touto nějakou hodnotou pracuje. Takže zase se směji. PC ví, že na vyjetí nádrže má "x" vstřiků "v" při celkové délce "y". Spočítá, že na jeden vstřik je "z" mm3. S touto hodnotou dále s přesností 1,3% pracuje pro všechny další výpočty. Dobře.
Jenže změní se podmínky a průměrný vstřik není o délce "v" ale "v + 5%".
Pozná toto? Asi ne, když není v režimu kalibrace. A tak místo
600 km ujedu 570 km, a sem na suchu. Samo jen pokud jsem přesvědčen o přesnosti.
Poslední můj příspěvek k tomuto tématu.
Podle mě je to předražený aušus, kdo chce ať si ho koupí, při známé polské kvalitě bude jistě spokojen.
Rade622
"Velmi prosté. Pro obě vstupní veličiny má palubák kalibrační / učící se režim. Prinicip je ten, že v kalibračním režimu palubák jen načítá počet impulsů příp. kumulativně měří jejich délku. Na konci kalibrace se daný údaj kvantifikuje. V případě kalibrace rychlostního čidla zadáním počtu ujetých km v kalibračním režimu, v případě kalibrace vstřiku zadáním množství paliva, které vstřikem proteklo (zjistí se např. způsobem od plné do plné). Jelikož je palubák připojen na jeden vstřik, tak se výpočet interně zjednodušuje, jako by všechno palivo proteklo jedním vstřikem. Na fčnost to vliv nemá a přesnost přístroje jsem přiblížil výše."
Co je to výraz případně, měří ji nebo neměří. Pokud ne má jako vstupní údaj jen POČET vstřiků. Mějme za to, že ji měří, čemuž já nevěřím.
V KALIBRAČNÍM REŽIMU něco spočítá a dále s touto nějakou hodnotou pracuje. Takže zase se směji. PC ví, že na vyjetí nádrže má "x" vstřiků "v" při celkové délce "y". Spočítá, že na jeden vstřik je "z" mm3. S touto hodnotou dále s přesností 1,3% pracuje pro všechny další výpočty. Dobře.
Jenže změní se podmínky a průměrný vstřik není o délce "v" ale "v + 5%".
Pozná toto? Asi ne, když není v režimu kalibrace. A tak místo
600 km ujedu 570 km, a sem na suchu. Samo jen pokud jsem přesvědčen o přesnosti.
Poslední můj příspěvek k tomuto tématu.
Podle mě je to předražený aušus, kdo chce ať si ho koupí, při známé polské kvalitě bude jistě spokojen.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Ano chybi ... Napsal jsem, ze je potreba si umistit tlacitko do ergonomicky prijemneho mista ... ja jsem to vyresil tak, ze jsem navrtal prihradku na mince (nebo co to je) a umistil tam ... prihradka se nachazi v levo v urovni volantu ... vedle stmivace pristrojovky a naklapeni svetel ...Morpheus11 píše:to Vita:
A jak mas vyresene to tlacitko? chybi foto
M
Ale uvidis na sraze ... predvedu ...
Ale ze jsi to ty, tak mozna nejaky foto spacham a jeste dodam ...
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přesnost
"příp." je napsáno špatně, mělo být spíše "resp.". Má chyba. Prostě a jasně měří se délka. Počet vstřiků za čas je údaj pro otáčkoměr. Nevěř si tomu, nemusím tě přesvědčovat. Jen zde prezentuješ svou omezenost a negaci za každou cenu.rade622 píše:Co je to výraz případně, měří ji nebo neměří. Pokud ne má jako vstupní údaj jen POČET vstřiků. Mějme za to, že ji měří, čemuž já nevěřím.
Tvá domněnka je opět nesprávná. Délka vstřiku je nosný údaj jak v kalibračním tak měřícím režimu. Po kalibraci vím, že hypotetický nontstop vstřik o délce "t" odpovídá zadanému množství paliva. Při měření se pak zmeří délka aktuálního vstřiku a mohu vypočíst množství paliva, které právě vlétlo do sacího traktu.rade622 píše:V KALIBRAČNÍM REŽIMU něco spočítá a dále s touto nějakou hodnotou pracuje. Takže zase se směji. PC ví, že na vyjetí nádrže má "x" vstřiků "v" při celkové délce "y". Spočítá, že na jeden vstřik je "z" mm3. S touto hodnotou dále s přesností 1,3% pracuje pro všechny další výpočty. Dobře.
Jenže změní se podmínky a průměrný vstřik není o délce "v" ale "v + 5%".
Pozná toto? Asi ne, když není v režimu kalibrace. A tak místo
600 km ujedu 570 km, a sem na suchu. Samo jen pokud jsem přesvědčen o přesnost.
Ano, díky známé polské kvalitě mi přístroj funguje bez problémů v druhém autě třetí rok. Pokud by to byl takový šmejd jak píšeš, asi těžko by výrobce dodával fuel economy řešení pro výrobce ultralightů po celé Evropě.rade622 píše:Poslední můj příspěvek k tomuto tématu.
Podle mě je to předražený aušus, kdo chce ať si ho koupí, při známé polské kvalitě bude jistě spokojen.
Rade622
- Hovorys
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 lis 2006, 19:26
- Bydliště: Smíchov - Pivovar Staropramen
- Kontaktovat uživatele:
Hele, když si teda vedeš údaje o tankování atd. atd. Tak nám je poskytni, ať si každej může ověřit těch 1.3% Protože já si taky klidně můžu napsat, že nějakej můj počítač HAL9000, co sem koupil ve stánku u Vetnamců má odchylku +/- 0.63195% Ukaž důkaz, ať držim hubu a můži jít spát... Jinak teda pokud nemáš zkušenost ještě s nějakym jiným palubákem, tak nám necpi, že tohle je prostě nejlepší s čím ses setkal. Možná, že až budu mít ultralight, tak si to koupim...
*R.I.P* 1994 Hyundai Pony 1.3 LS 43kW/58k
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
to Ondras: Tak jak to tu ctu tak z tveho prohlasovani sem pochopil, ze to polske udelatko je presnejsi nez origo palubni pocitac? Pokud vim tak vsechny hodnoty co jsou na palubnim pocitaci (primo od vyrobce auta) budou s odchylkou cca. 3%. Takze tvuj super Kel napichnuty na dva poly+/- a jedno cidlo je lepsi nez integrovany palubni pocitac? Tak to ti Gratuluju.
jo a k dojezdu a tomu ujeti...takze ja porad musim tankovat do plne?? wow uzas to je vec kua a pak je to extremne presene je to presne asi tak jak kdyz ti indianska babicka rekne ze za tyden umres budes ji verit?? slo by to pokud bys pi kalibraci vyjel nadrz totalne do sucha a na benzinku se nechal dotahnout
Jo a dal je to napojeny na +/- pol vstriku takze jedine co to vi je tak akorat jak dlouho trval vstrik..je tak? takze vi hoby kolik protece benzinu vstrikem..jinak bys musel tu hodnotu zadat napr xxxccm/1 ms nebo jak se to ted meri a to teda ty vis u sveho auta a kam to zadavas?? jinak to vi velke kulove bo toto je docela podstatna velicina..jo jinak samo musis zadat pocet vsriku ze?? tzn. ze kdyz budu mit dve vstrikovaci jehly bude to rozdil nez kdyz mam jednu ze?? tak a ted mi rekni dle ceho to vypocita kolik teda protece valcem paliva?? nebo jak to vi??
diky za odpoved
KMBlendi: super prace jako informativni je to spica
Vita: at slouzi na morave se kuknu
jo a k dojezdu a tomu ujeti...takze ja porad musim tankovat do plne?? wow uzas to je vec kua a pak je to extremne presene je to presne asi tak jak kdyz ti indianska babicka rekne ze za tyden umres budes ji verit?? slo by to pokud bys pi kalibraci vyjel nadrz totalne do sucha a na benzinku se nechal dotahnout
Jo a dal je to napojeny na +/- pol vstriku takze jedine co to vi je tak akorat jak dlouho trval vstrik..je tak? takze vi hoby kolik protece benzinu vstrikem..jinak bys musel tu hodnotu zadat napr xxxccm/1 ms nebo jak se to ted meri a to teda ty vis u sveho auta a kam to zadavas?? jinak to vi velke kulove bo toto je docela podstatna velicina..jo jinak samo musis zadat pocet vsriku ze?? tzn. ze kdyz budu mit dve vstrikovaci jehly bude to rozdil nez kdyz mam jednu ze?? tak a ted mi rekni dle ceho to vypocita kolik teda protece valcem paliva?? nebo jak to vi??
diky za odpoved
KMBlendi: super prace jako informativni je to spica
Vita: at slouzi na morave se kuknu
přesnost
Tak mě známému svou omezeností jasně napiš. "Aby se tento počítač vešel
do deklarované přesnosti měří při každém vstřiku jeho délku."
Slůvko respektive bohužel technická mluva nezná. Buď to vydrží nebo nevydrží, buď je údaj měřen nebo není. Nemlž.
Pak je to ale novum, protože o délce jsi začal mluvit až po mých připomínkách. Takže co?
Přesnost bych byl ochotný připustit v údaji KMblendi - optimisticky 5%.
Ale teď už na to skutečně kašlu a je mi celý ten tvůj KEL u mého taktéž omezeného zadku.
Rade622
do deklarované přesnosti měří při každém vstřiku jeho délku."
Slůvko respektive bohužel technická mluva nezná. Buď to vydrží nebo nevydrží, buď je údaj měřen nebo není. Nemlž.
Pak je to ale novum, protože o délce jsi začal mluvit až po mých připomínkách. Takže co?
Přesnost bych byl ochotný připustit v údaji KMblendi - optimisticky 5%.
Ale teď už na to skutečně kašlu a je mi celý ten tvůj KEL u mého taktéž omezeného zadku.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, že je přesnější. Integrované palubáky totiž kvůli velkosériové výrobě pracují s nominálními parametry vstřikovačů. KEL je díky kalibrabraci tak přesný, jak přesně kalibraci provedeš. Jak nakalibruješ integrovaný palubák?Nightmare píše:to Ondras: Tak jak to tu ctu tak z tveho prohlasovani sem pochopil, ze to polske udelatko je presnejsi nez origo palubni pocitac? Pokud vim tak vsechny hodnoty co jsou na palubnim pocitaci (primo od vyrobce auta) budou s odchylkou cca. 3%. Takze tvuj super Kel napichnuty na dva poly+/- a jedno cidlo je lepsi nez integrovany palubni pocitac? Tak to ti Gratuluju.
Bohužel jsi princip nepochopil a poněkolikáté ho popisovat nebudu. Odkážu tě na manuál na stránkách výrobce.jo a k dojezdu a tomu ujeti...takze ja porad musim tankovat do plne?? wow uzas to je vec kua a pak je to extremne presene je to presne asi tak jak kdyz ti indianska babicka rekne ze za tyden umres budes ji verit?? slo by to pokud bys pi kalibraci vyjel nadrz totalne do sucha a na benzinku se nechal dotahnout
Postup kalibrace je velice přesně popsán v dřívějších příspěvcích. Najdeš tam odpovědi na všechny své otázky. Velmi zjednodušeně ještě jednou pro tebe - po kalibraci palubák zná kumulovanou délku všech vstřiků a ty zadáš kolik paliva vstřikovačem (vstřikovači) proteklo. Pak zná X ccm/1ms.Jo a dal je to napojeny na +/- pol vstriku takze jedine co to vi je tak akorat jak dlouho trval vstrik..je tak? takze vi hoby kolik protece benzinu vstrikem..jinak bys musel tu hodnotu zadat napr xxxccm/1 ms nebo jak se to ted meri a to teda ty vis u sveho auta a kam to zadavas?? jinak to vi velke kulove bo toto je docela podstatna velicina..jo jinak samo musis zadat pocet vsriku ze?? tzn. ze kdyz budu mit dve vstrikovaci jehly bude to rozdil nez kdyz mam jednu ze?? tak a ted mi rekni dle ceho to vypocita kolik teda protece valcem paliva?? nebo jak to vi??
Počet vstřikovačů je irelevantní. Logika palubáku předpokládá, že všechny mají stejné parametry a výpočet se příslušným způsobem zjednodušil. V motorech s dodatečnými vstřikovači (N/A -> turbo konverze apod.) systém nefunguje. Ale bavíme se o běžných produkčních N/A, že.
- Hovorys
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 lis 2006, 19:26
- Bydliště: Smíchov - Pivovar Staropramen
- Kontaktovat uživatele:
To víš, už blbě vidim, to mám z toho chlastu...Ondras píše:Nikomu nic necpu. Nepíšu že je to nejlepší. Nesrovnávám s ničím. Patrně už špatně vidíš. Je mi totálně jedno co si kdo pořídí. Jediné, co jsem zde psal byly odpovědi na dotazy a vyvracení fabulací některých méně chápavých jedinců. Evidenci spotřeby obou aut zpracuji a ASAP zveřejním.
*R.I.P* 1994 Hyundai Pony 1.3 LS 43kW/58k
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail