koupě santa fe
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Re: Santa 2004 kolem 100 000 najde se?
no jetou naftu jedině TDI od VW. Nechci se opakovat, ale tam hrozí nejmenší zlo na motoru. Naopak např. na Passatovi se prohne na přední nápravě. kde ty hliníková ramena jsou hodně drahá, ale dělaj se už ocelové náhrady.
Mondeo ano, ale ne v TDDi nebo TDCi, jen benzin, podobné je to napříč všemi automobilkami. Pokud zarputile trvá na naftě, doporučil bych jen Fiaty JTD nebo ten VW TDI, eventuelně BMW, ale to nesežene 04ku za kilo. A jako vždy, je to individuální kus od kusu.
Mondeo ano, ale ne v TDDi nebo TDCi, jen benzin, podobné je to napříč všemi automobilkami. Pokud zarputile trvá na naftě, doporučil bych jen Fiaty JTD nebo ten VW TDI, eventuelně BMW, ale to nesežene 04ku za kilo. A jako vždy, je to individuální kus od kusu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Santa 2004 kolem 100 000 najde se?
tak. pokud prostorný kočár rok 2004; kolem kila; tak mondeo!
ale naftu néé. bohužel je to jak píše mirpie, pokud smradlavou naftu, tak TDi. sice sám uvažuji o JTD, ale jen protože za to nechci dát moc peněz.
ale naftu néé. bohužel je to jak píše mirpie, pokud smradlavou naftu, tak TDi. sice sám uvažuji o JTD, ale jen protože za to nechci dát moc peněz.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
Ahoj,
jsem na tomto foru nový. Mám zájem koupit Santu s benzínovým motorem a předělat na plyn. V rodině jsme už měli Fečko s motorem VGT, takže asi mám představu jaké to auto je.
V benzínu jsem ale jel jenom jednou a to navíc s automatem. Já chci ale manuál.
Teď ale k mému dotazu.... máte někdo zkušenost i s motorem 2,0 benzin? Je už na Santu slabý? Jezdím klidně a pohon 4x4 stejně nevyužiji, tak by mně snad stačil... Jakou může mít spotřebu a servisní náročnost v porovnání s 2,4?
Co říkáte třeba na tohoto Santu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... fe/9209598
už tam pár měsíců je, ale přičítám to tomu, že je to neobvyklá motorizace a jen 4x2, jinak z fotek vypadá dobře.
Díky všem předem za odpověď a přeji, ať vám to dobře jezdí...
jsem na tomto foru nový. Mám zájem koupit Santu s benzínovým motorem a předělat na plyn. V rodině jsme už měli Fečko s motorem VGT, takže asi mám představu jaké to auto je.
V benzínu jsem ale jel jenom jednou a to navíc s automatem. Já chci ale manuál.
Teď ale k mému dotazu.... máte někdo zkušenost i s motorem 2,0 benzin? Je už na Santu slabý? Jezdím klidně a pohon 4x4 stejně nevyužiji, tak by mně snad stačil... Jakou může mít spotřebu a servisní náročnost v porovnání s 2,4?
Co říkáte třeba na tohoto Santu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... fe/9209598
už tam pár měsíců je, ale přičítám to tomu, že je to neobvyklá motorizace a jen 4x2, jinak z fotek vypadá dobře.
Díky všem předem za odpověď a přeji, ať vám to dobře jezdí...
Re: Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
Nevyzera zle, ale na tvojom mieste hladam nieco novsie.Od rv 2005 presiel santa omladzovcou kurou (krajsia pristrojovka, ine zadne svetla...) Co sa tyka motora, tak si myslim ze tych cca 100kw ti bude stacit. Skor by som sa obaval dostupnosti nahradnych dielov (resp. pouzitych origo. dielov). Predsa len 2,4 je viac. Prerobenie na LPG bude cenovo rovnake. Tiez mam 4x2 (benzin 2,4i) a teraz v tom snehu trosku lutujem ze nemam 4x4. Keby som sa mohol rozhodnut teraz tak by som si priplatil co ja viem 1000Eur aby malo moje auto 4x4.To by ale muselo byt v takom stave ako je moje
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
Na tom co napsal quako je mnoho mouder. Dostupnost dilu na dvoulitr je o neco slabsi, facelift je "koukatelnejsi", do SUV patri 4x4 a spotreba u obou motoru bude velmi podobna, ten dvoulitr s tim bude zapasit a logicky na to potrebuje vic paliva.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
...vo výkone nieje veľký rozdiel, v krútiacom momente ale áno. Spotreba bude asi plus/minus rovnaka. 2,4ka je naozaj minimálne optimum, predsa to ťahá min.1750kg.
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
Teda, vy jste ale rychlíci, to jsem nečekal tak rychlé odpovědi... díky moc.
Jsem myslel, že ta 2,0 je stejný motor co je třeba v coupe, ten 2,0 CVVT, takže proto jsem si říkal, že s díly by neměl být vůbec problém.
Tu čtyřkolku jsem nechtěl ze třech důvodů....
1. jezdím v zimě dost, a ještě nikdy jsem čtyřkolku nepotřeboval. Když jsem zapadl, odkopalo se to a jelo se dál... a když jsem stál, tak kvůli zapadlému kamionu, a tam neprojeli ani se čtyřkolkama..
2. říkám si, že jakákoliv další věc v autě se jednou pokazí... a nechtěl bych pak u auta za 100 000 řešit třeba repas kardanu... vám se čtyřkolka vůbec nekazí? Jen měníte náplňě?
3. logicky čtyřkolka spotřebovává více palivo, i je kvůli tomu auto těžší, takže spotřeba opět vyšší. Máte někdo zkušenost kolik je třeba rozdíl u 2,4l mezi 4X2 a 4x4?
To jsem se zase rozepsal.... těším se na vaše odpovědi, vypadá to na pěkně fungující klub, tak snad brzy rozšířím vaše řady majitelů.
Díky a ahoj
Jsem myslel, že ta 2,0 je stejný motor co je třeba v coupe, ten 2,0 CVVT, takže proto jsem si říkal, že s díly by neměl být vůbec problém.
Tu čtyřkolku jsem nechtěl ze třech důvodů....
1. jezdím v zimě dost, a ještě nikdy jsem čtyřkolku nepotřeboval. Když jsem zapadl, odkopalo se to a jelo se dál... a když jsem stál, tak kvůli zapadlému kamionu, a tam neprojeli ani se čtyřkolkama..
2. říkám si, že jakákoliv další věc v autě se jednou pokazí... a nechtěl bych pak u auta za 100 000 řešit třeba repas kardanu... vám se čtyřkolka vůbec nekazí? Jen měníte náplňě?
3. logicky čtyřkolka spotřebovává více palivo, i je kvůli tomu auto těžší, takže spotřeba opět vyšší. Máte někdo zkušenost kolik je třeba rozdíl u 2,4l mezi 4X2 a 4x4?
To jsem se zase rozepsal.... těším se na vaše odpovědi, vypadá to na pěkně fungující klub, tak snad brzy rozšířím vaše řady majitelů.
Díky a ahoj
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Santa Fe 2,0 nebo 2,4 benzin?
s motory zkušenosti nemám, pouze párkrát jsem se svezl v čipnutém 2.0crdi. Ale za sebe bych vzal nejsilnější benzin a šel do lpg
Co se týče čtyřkolky, u santíka bych jí dal určitě přednost. Jednak k SUV svým způsobem patří a jestli jezdíš v zimě dost, oceníš to. Zatím jsem měl vždy předohrab a taky jsem vyjel vše (občas to jistila zpátečka ) občas vyhrabávání, ale to si díky čtyřkolce můžeš mnohdy ušetřit, o srandě na sněhu nemluvě. V létě si necháš jenom 2WD a spotřeba vyšší nebude. Ta hmotnost navíc nijak zvlášť nevadí, to bys pak musel přemýšlet, jestli tankovat 20 nebo 50l, protože víc paliva udělá větší zátěž. Čtyřkolka má vyšší spotřebu né kvůli třeba 40kg navíc, ale kvůli tomu co všechno se ti navíc točí, to dělá značný odpor.
hlavně vyber zdravý kus, to je podstatnější než 2WD vs 4WD.. k čemu mít něco, co nefunguje
Co se týče čtyřkolky, u santíka bych jí dal určitě přednost. Jednak k SUV svým způsobem patří a jestli jezdíš v zimě dost, oceníš to. Zatím jsem měl vždy předohrab a taky jsem vyjel vše (občas to jistila zpátečka ) občas vyhrabávání, ale to si díky čtyřkolce můžeš mnohdy ušetřit, o srandě na sněhu nemluvě. V létě si necháš jenom 2WD a spotřeba vyšší nebude. Ta hmotnost navíc nijak zvlášť nevadí, to bys pak musel přemýšlet, jestli tankovat 20 nebo 50l, protože víc paliva udělá větší zátěž. Čtyřkolka má vyšší spotřebu né kvůli třeba 40kg navíc, ale kvůli tomu co všechno se ti navíc točí, to dělá značný odpor.
hlavně vyber zdravý kus, to je podstatnější než 2WD vs 4WD.. k čemu mít něco, co nefunguje
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, 110 kW, 2006 - koupě
Ahoj všem,
jsem tu nový a přišel jsem si pro radu. Uvažuju nad koupí nového vozu a tento model mi padnul do oka. Našel jsem zde na fóru mnoho problému s tímto autem ale i chvály, proto bych Vás rád požádal o radu, zda-li je auto z tohoto odkazu něčím zvláštní, proč bych jej neměl koupit. Určitě jakožto vlastníci Santa Fe poznáte, zda-li je něco špatně. Vím, že jsou to jen fotky a popis, ale třeba...
Budu rád za každý názor.
Díky moc.
http://www.aaaauto.cz/cz/hyundai-santa- ... &model=993
jsem tu nový a přišel jsem si pro radu. Uvažuju nad koupí nového vozu a tento model mi padnul do oka. Našel jsem zde na fóru mnoho problému s tímto autem ale i chvály, proto bych Vás rád požádal o radu, zda-li je auto z tohoto odkazu něčím zvláštní, proč bych jej neměl koupit. Určitě jakožto vlastníci Santa Fe poznáte, zda-li je něco špatně. Vím, že jsou to jen fotky a popis, ale třeba...
Budu rád za každý názor.
Díky moc.
http://www.aaaauto.cz/cz/hyundai-santa- ... &model=993
Re: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, 110 kW, 2006 - koupě
Vazny problem jsou akorat dvouhmotovy setrvaky (predevsim modely 06/07), nejde ani ne tak o cenu, ale o dostupnost. Ale jinak bych nerekl, ze "mnoho problemu". Skoro bych vsadil boty, ze jsem na tohle SF pred rokem dodaval nejake dily (spotrebky), bylo do detailu stejne vcetne te nalepky na zadnich dverich a bylo z Prahy. Desil by me nakup v AAA, na fotkach jejich aut nepoznas nikdy nic, jsou naprosto ciste a kazde auto vypada jak kdyby sjelo z linky. Chce to urcite videt na zivo.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, 110 kW, 2006 - koupě
Mnoo, když si do něj dodával díly, koukal si na něj nějak hlouběji? Teď bych opravdu potřeboval rady jakože tento rok je dobrý/špatný... tohle na něm je na nic... tohle by tam nemělo být apod... vím, že z těch fotek to moc říct nejde a taky vím, že aaačka nejsou žádná sláva ale mám dost známých, kteří mají poměrně pozitivní zkušenosti.
Takže takový strach zase nemám pokud auto samo o sobě není špatné...
Takže takový strach zase nemám pokud auto samo o sobě není špatné...
Re: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, 110 kW, 2006 - koupě
Revamix: zakaznikum auta neprolezam, videl jsem ho tak zbezne, byla to vicemene nahoda, nekterym clenum obcas dily privezu, kdyz mam danym smerem cestu.
Pozitiva jaka vidim na Sante v inzeratu jsou: puvodni pneu a temer netknuta sedacka ridice (ano, leva strana ma vrasky velmi brzo, je to vyssi auto a tak pri nasedani temer vzdy jdes pres pravou levou bocnici), cili najezd velmi pravdepodobne odpovida, na motoru se zda, ze plasty nechybi, u takovyhle obludy bys mohl snadneji poznat, ze byla bourana. Volant je puvodni a pravdepodobne znovu nepotazeny, plasty (stribrenka na ovladacich) taky OK, exterier najezdu dle fotek taky odpovida. To ovsem zdaleka neni tak dulezity, jako stav motoru, haldexu a podvozku. Co si ale budem namlouvat, tyhle auta si spis kupujou ldii do mesta nez do terenu, takova je moda, nemuselo by to byt zhuntovane.
Bude to jedno z prvnich CeeMek, co se vyrobilo a podle kW bylo to melo byt jeste EURO3, ve svy podstate to ale neni na zavadu.
Pozitiva jaka vidim na Sante v inzeratu jsou: puvodni pneu a temer netknuta sedacka ridice (ano, leva strana ma vrasky velmi brzo, je to vyssi auto a tak pri nasedani temer vzdy jdes pres pravou levou bocnici), cili najezd velmi pravdepodobne odpovida, na motoru se zda, ze plasty nechybi, u takovyhle obludy bys mohl snadneji poznat, ze byla bourana. Volant je puvodni a pravdepodobne znovu nepotazeny, plasty (stribrenka na ovladacich) taky OK, exterier najezdu dle fotek taky odpovida. To ovsem zdaleka neni tak dulezity, jako stav motoru, haldexu a podvozku. Co si ale budem namlouvat, tyhle auta si spis kupujou ldii do mesta nez do terenu, takova je moda, nemuselo by to byt zhuntovane.
Bude to jedno z prvnich CeeMek, co se vyrobilo a podle kW bylo to melo byt jeste EURO3, ve svy podstate to ale neni na zavadu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: koupě santa fe
Ahoj, chtěl bych si splnit sen a pořídít SUV. Santa mi připadá jako minimálně jedna z nejlepších možností. Dnes už najezdím tak 6.000 km ročně a většinou po městě. Pročítám fóra a snažím se získat přehled. Doteď jsem jezdil 2litrovou Vectrou (10/97)v naftě a na opravách jsem zaplatil možná to samý, co jsem v bazaru v roce 2004 zaplatil (170k). Nemám zatím zkušenost s automatem (strach z potenciálního zdroje problémů) a šilhám po 2.7 V6 v LPG, protože benzínem bych ho asi nenakrmil Plyn jsem taky nikdy neměl a tak neznám všechna pro a proti. Třeba za jak dlouho po nastartování je možné na plyn přepnout, kde je nádrž na plyn a kolik prostoru případně ukousne z kufru. Uvítám každou praktickou radu či postřeh, na co se soustředit při výběru. Díky.
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: koupě santa fe
keby si si prešiel fórum sekciu SANTA FE tak by si zistil že na toto sa tu písalo už vééééélmi veľa....
stačí občas sa aj trochu potrápiť ako čakať na to že sa tu budu donekonečna omielať tie isté veci...
stačí občas sa aj trochu potrápiť ako čakať na to že sa tu budu donekonečna omielať tie isté veci...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Starší Snata Fe?!
To se jenom zdá, Mám Santa Fe 2001 2.4 WD4 benzin najeto 218000km.Kupované starší 2006. Super auťák za celou dobu jen výměna oleju a filtrů , spojka komplet oprava v 213000 km,nyní čepy dolních ramen přední nápravy a silent bloky stabilizátoru mě čekají.Před 5ti lety jsem přešel na LPG a jezdím denně i v těch největších mrazech,skvěle chytá ,super topí prostě je to o tom kdo jaký auto chytil.Jezdím na LPG 1km=2.-Kč trošku papá olej na 1000km doleju něco okolo 3dc.Ale je to u všech aut,není to specifické jen u Santy.Mám mnoho známých a je to hodně podobné ty poruchy i u daleko dražších aut Mercedes ML ,Audi allroad, a pod.Pavel M píše:Právě,že sem píše málo a problémů hodně.