ELANTRA 2011
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: ELANTRA 2011
Já jsem otevírání víka kufru vyřešil odskokem na dálkovém ovládání (tak jak to má nová ela) a naprosto mi to vyhovuje. Nikdo mi nemůže na křižovatce nebo u obchoďáku vlézt do kufru a něco sebrat, otevřu si jej cestou k autu (stejně ten klíč musím vylovit z kapsy abych odemkl auto), jedním prstem otevřu víko a ani se nezašpiním... prostě pohoda.
edit: a ještě jednu obrovskou výhodu má sedan, v zimě při otevření kufru nefučí do auta a posádce nemrznou hlavy, zvlášť na delších cestách, když jsou oblečeni polehku.
edit: a ještě jednu obrovskou výhodu má sedan, v zimě při otevření kufru nefučí do auta a posádce nemrznou hlavy, zvlášť na delších cestách, když jsou oblečeni polehku.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Reklama
Re: ELANTRA 2011
tak jsem byl na Elantru kouknout na autosalonu v Ostrave,prijemne posezeni, takze interier se povedl,co me ale zarazilo tak podvozek,zase dali na zadni napravu typicke H takze pocitam ze budou stejne problemy jako u nasich Aciku kdy zadek bude met snahu uskakovat, otazka z ceho pouzili dily zda nove(vyvoj) nebo jak u Acentaku z sesterske Kia rio (pouzite). to asi bude nesvar Hyu, jinak celkovy dojem parada, hned bych do toho sel, mozna kdyby tam byla viceprvkova zadni naprava tak konkurence by jen tise zavidela a mlcela by a nechtela by srovnavaci testy nebot by na to ani v nejmensim nedosahla cenove at uz vybavou ci desingem viz test ve SM,kam se hrabe renault ci das auto,
dalsi vec co mi chybi je motorizace v dieslu, k nam se zatim dovazi jen 1.6 benzin,urcite by tomu pasoval 1.7Crdi coz by bylo pekne delo. snad se rozhodnou a zacnou tady davat i diesly.
jak jsem psal nemet acika tak uz je moje.
dalsi vec co mi chybi je motorizace v dieslu, k nam se zatim dovazi jen 1.6 benzin,urcite by tomu pasoval 1.7Crdi coz by bylo pekne delo. snad se rozhodnou a zacnou tady davat i diesly.
jak jsem psal nemet acika tak uz je moje.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: ELANTRA 2011
Co jsem se bavil s prodejcem, tak podvozek by měl být na platformě i30Cw
Osobně se mi nelíbí ty táhla v kufru....myslím si, že se budou rády utrhávat
Interier a vzhled celkově se mi líbí a to moc.
Osobně se mi nelíbí ty táhla v kufru....myslím si, že se budou rády utrhávat
Interier a vzhled celkově se mi líbí a to moc.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: ELANTRA 2011
Nene ... vzadu je vlečná náprava tvaru H ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: ELANTRA 2011
elantra je americko-asijsky model a tomu zodpoveda aj nastavenie podvozka, predpokladam, ze origo setup pre EU sa nerobil. podvozok skutocne vychadza z i30, ale namiesto multilinku, je vzadu pouzita jednoducha vlecena naprava (rovnaky podvozok ma aj veloster) a prave tam je najvacsi problem co sa tyka podvozka, pre rovne cesty ok, akonahle pridu nerovnosti, treba pocitat s nervozitou zadnej casti (aj ked tragedia to urcite nebude), podla testov je elantra naladena skor na komfort, takze na nejake zavodenie to aj tak nebude
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: ELANTRA 2011
Tuhá zadní náprava na kvalitní cestě není velký problém (kromě trochu horší směrové stability při vyšších dálničních rychlostech), ale problémem jsou naše tankodromy místo silnic, to je opravdová hrůza.
Nemůžeme proto vinit relativně levný sedan nižší střední třídy z nekvality nebo přehnaného šetření a tvrdit: Korejci to zase nezvládli, zadní náprava stojí za h*vno, když bychom si měli především zamést před vlastním prahem a postarat se o kvalitu našich silnic.
Nemůžeme proto vinit relativně levný sedan nižší střední třídy z nekvality nebo přehnaného šetření a tvrdit: Korejci to zase nezvládli, zadní náprava stojí za h*vno, když bychom si měli především zamést před vlastním prahem a postarat se o kvalitu našich silnic.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELANTRA 2011
presne tak a suhlas. navyse ani akcent s napravou a origo tlmicmi z doby krala Klacka je jazditelny. Ela ma o 20cm dlhsi razvor, takze v dlhych zakrutach bude super, do krasich to pojde horsie. Co moc smola nie je, iba stratim par sekund na horskej premii na Makove. Hypoteticky. Zeby to ludi vyhadzovalo zo zakrut na okolorastuce stromy je povera. Ono aj v tom ameru sa najdu dost zle cesty a jazdi ich tam mraky uz nejaky piatok
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: ELANTRA 2011
keby sa do toho obuli sudruhovia z nemeckeho centra, urcite by to poladili lepsie, ale vzhladom na to, ze je eliska iba doplnkovy model pre EU, by sa to H-acku neoplatilo, aj tak ponuka na svoju cenu slusny priemer v ramci svojej triedy
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: ELANTRA 2011
mam za sebou {asi tri tyzdne spat} staticku prehliadku elantry a musim povedat, ze asi ako nastupca mojho accenta to nebude
zatial je horucim kandidatom renault fluence. elantra ma pre mna jednoznacne krajsi dizajn, ale to je asi vsetko cim ma zaujala...
a cena 16 000€? mne sa to zda vela za to co ponuka... kebyze je to v cene 12 - 13 000eur, tak poviem adekvatna cena a odpustil by som jej minimalne chybajuci bluetooth, jeden motor {mne vyhovujuci}, neosvetlenu schranku a aj tie tiahla v bat. priestore. co ale elantre neodpustim je radio bez rds . ved sa dodavaju na ine trhy elantry, kt. maju "normalne" radia s bluetooth, tak preco to nejde aj tu?
zatial je horucim kandidatom renault fluence. elantra ma pre mna jednoznacne krajsi dizajn, ale to je asi vsetko cim ma zaujala...
a cena 16 000€? mne sa to zda vela za to co ponuka... kebyze je to v cene 12 - 13 000eur, tak poviem adekvatna cena a odpustil by som jej minimalne chybajuci bluetooth, jeden motor {mne vyhovujuci}, neosvetlenu schranku a aj tie tiahla v bat. priestore. co ale elantre neodpustim je radio bez rds . ved sa dodavaju na ine trhy elantry, kt. maju "normalne" radia s bluetooth, tak preco to nejde aj tu?
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: ELANTRA 2011
Radio s RDS a BT bude.
Asi necekali takovy zajem v Evrope o Elu, jenze ten neni jen velky, ale az rekl bych enormni.
Asi necekali takovy zajem v Evrope o Elu, jenze ten neni jen velky, ale az rekl bych enormni.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ELANTRA 2011
hmmm, kde v europe, mame k dispozicii nejake cisla? zatial som videl elantru predavat v sk/cz, polsku, madarsku, spanielku... nemecko, francuzsko, rakusko, anglicko a taliansko nemaju na svojich strankach elantru zatial uverejnenu. a to su tie najvacsie trhy v europe.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: ELANTRA 2011
na konkretne cisla je podla mna este skoro, ela sa zacala len nedavno predavat
joko@
nekupovat auto kvoli radiu? neprehanas? chapem, ze kazdy mame ine priority, ale toto by ma ani nenapadlo; neosvetlena schranka - pokial sa nemylim, tak je tam vpredu dostatocne vykonne stropne osvetlenie, ktore by tu otvorenu schranku malo osvetlit; jedine co mi tiez vadi su tie tiahla vzadu, ktory sudruh to vymyslel?
joko@
nekupovat auto kvoli radiu? neprehanas? chapem, ze kazdy mame ine priority, ale toto by ma ani nenapadlo; neosvetlena schranka - pokial sa nemylim, tak je tam vpredu dostatocne vykonne stropne osvetlenie, ktore by tu otvorenu schranku malo osvetlit; jedine co mi tiez vadi su tie tiahla vzadu, ktory sudruh to vymyslel?
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: ELANTRA 2011
ja viem, ze je este skoro, preto sa hardcama pytam na nejake cisla. najlepsie, ze aky je plan a aka skutocnost...
no to radio je dovod si to auto nekupit. ak jazdis len po meste, tak potom ti to nemusi vadit, ale potom podla mna ani nepotrebujes auto kategorie elantra. ale ak jazdis mimo mesta a dlhsie trasy, tak stale preladovat radio a hladat najlepsi signal... ku komfortu a bezpecnosti jazdy to urcite neprospieva
a bluetooth je u mna standard pri radiu. bt mam na telefone stale zapnuty a nemusim riesit dalsie hluposti ako je hf sada do ucha {maximalne nekomfortne, stale sa starat o nabitie baterky}...
osvetlena schranka je drobnost, ale ak za jazdy spolujazdec vybera nieco zo skrinky, tak nemusi osvetlovat cele auto. su to drobnosti, ale vsetky tieto drobnosti mam uz teraz v accente a preco ist do niecoho horsieho? ak nove, tak lepsie aj co sa tyka drobnosti, kt. sprijemnuju cestovanie v aute.
nevycitam elantre, ze do europy sa nenosi s park asistom, pretoze ten by bol urcite za priplatok, kt. by som ja asi neakceptoval, nevycitam elantre, ze nema xenony {za ktore by som si asi tiez nepriplatil}... skor jej vycitam pre mna neadekvatnu cenu a kopec chybajucich drobnosti v europe... zial, tu ma hyundai s ponukou sklamal a zatial mi neponukol nastupcu accenta
tym nehovorim, ze elantra je zle auto, niekomu tieto veci nemusia vadit, ale pre mna to zatial nie je. aspon nie za 16 000€. ako som predtym pisal, ak by to bolo za rozumnejsiu cenu, tak okrem radia by som jej tie veci vedel odpustit {z lojality k }, ale za aktualnu cenu ani tie drobnosti...
no to radio je dovod si to auto nekupit. ak jazdis len po meste, tak potom ti to nemusi vadit, ale potom podla mna ani nepotrebujes auto kategorie elantra. ale ak jazdis mimo mesta a dlhsie trasy, tak stale preladovat radio a hladat najlepsi signal... ku komfortu a bezpecnosti jazdy to urcite neprospieva
a bluetooth je u mna standard pri radiu. bt mam na telefone stale zapnuty a nemusim riesit dalsie hluposti ako je hf sada do ucha {maximalne nekomfortne, stale sa starat o nabitie baterky}...
osvetlena schranka je drobnost, ale ak za jazdy spolujazdec vybera nieco zo skrinky, tak nemusi osvetlovat cele auto. su to drobnosti, ale vsetky tieto drobnosti mam uz teraz v accente a preco ist do niecoho horsieho? ak nove, tak lepsie aj co sa tyka drobnosti, kt. sprijemnuju cestovanie v aute.
nevycitam elantre, ze do europy sa nenosi s park asistom, pretoze ten by bol urcite za priplatok, kt. by som ja asi neakceptoval, nevycitam elantre, ze nema xenony {za ktore by som si asi tiez nepriplatil}... skor jej vycitam pre mna neadekvatnu cenu a kopec chybajucich drobnosti v europe... zial, tu ma hyundai s ponukou sklamal a zatial mi neponukol nastupcu accenta
tym nehovorim, ze elantra je zle auto, niekomu tieto veci nemusia vadit, ale pre mna to zatial nie je. aspon nie za 16 000€. ako som predtym pisal, ak by to bolo za rozumnejsiu cenu, tak okrem radia by som jej tie veci vedel odpustit {z lojality k }, ale za aktualnu cenu ani tie drobnosti...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: ELANTRA 2011
cena je aka je, je to novy model, treba pockat, nejake zlavy by sa mali objavit
na novy accent necakaj, pre EU sa neplanuje (zatial)
na novy accent necakaj, pre EU sa neplanuje (zatial)
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: ELANTRA 2011
zdravim vsechny. Nikdy by me nenapadlo, ze budu mit zajem o hyundai a je to tady. jsem v podstate na 95% rozhodnut, ze koncem prstiho jara to bude prave Elantra, do ceho pujdu.
Ze budu menit sve staricke Fiat TIPO za nove auto jsem se rozhodl zacatkem tohoto roku, jednak se pomalu nasbiraly finance a za druhe jsem unaven chronickymi problemy 20 let staryho auta (navic miluju dovoleny autem, podotykam, ze roadtripy, ne ze dojedu do hotelu a tam zustanu cely 2 tydny)
vazne jsem uvazoval nad Yetim, rikal jsem si, ze v kategorii 350-400k bych se dostal na nejakyho levnejsiho predvadeciho nebo lehce ojeteho, ale moc jsem stejne nepocital s tim, ze sezenu v tehle cene ctyrkolku, taze by to tak jakotak byl jen predohrab.
Kolega si koupil Fluence, projel jsem se v tom, jezdi to pekne, je to take spis komfortni projeti nez nejakej sportak, ale u Fluence me proste hrozne irituje design predku.
Minuly tyden jsem uvidel novou Elantru a bylo rozhodnuto. Jak u me, tak u me zeny. a to z nasledujicich duvodu:
Neni tam zadny idiotsky maloobjemovy turbo preplnovany motor, ale poctiva 1,6
Nejsem fanaticky zastupce dieslu. Tvrdim, ze nafta patri do traktoru. Spotreba tehle 1,6 je dle meho nazoru velmi rozumna, navic benzinak sice kapku vic zere, ale zase se na nem prakticky nema co podelat.
Objem kufru je dostatecny.
Zaruka hyundaie je proste super
Korejci se prakticky nekradou
Design je super
Cena mi prijde na rozumne hladine
vzdy je neco za neco, takze jsem si i zvazil minusy (jak subjektivni, tak ty, ktere se prezentovaly v recenzich)
Radio - ja osobne na tom zavislej nejsem, vetsinou si stejne poustim svoje vybery, kazdopadne v konfiguratoru na strankach Hyundaie stredni vybava ma napsano "Radio s RDS a MP3"
Kufr - vzhledem k tomu, ze ted mam asi polovicni proti tomu, co ma Elantra, neresim
pouze 1,6 motor na vyber - vzhledem k tomu, ze to je presne motor, ktery bych si stejne vybral, je mi to ukradeny
tahla v kufru - pouze drobnost
neosvetlena prihradka u spolujezdce - sice nerozumim tomu, proc tam to svetlo neni, ale ja tam nemam bordel, takze co hledam, najdu nejspis i poslepu
zadni naprava - mno vzhledem k tomu, v cem jezdim ted ... ale ted vazne - (uz) nejsem zadny strelec, jezdim v ramci rychlostnich limitu a v souladu se stavem vozovky (smyk a nasledna totalni devastace meho predchoziho auta me naucila respektu) a osobne si myslim, ze pri normalnim provozu to nebude zadny problem
co je z meho pohledu zajimave je propastny rozdil ve vybave mezi comfort a style. Za 20k navic dostanete tempomat, destovej senzor, tonovani skel, automaticka klima s ionizerem, parkovaci senzory, kozenej volant, to mi hlava nebere. doufam, ze to neosekaj, priplatek za nejvyssi vybavu mi prijde jako velmi dobra investice.
Ze budu menit sve staricke Fiat TIPO za nove auto jsem se rozhodl zacatkem tohoto roku, jednak se pomalu nasbiraly finance a za druhe jsem unaven chronickymi problemy 20 let staryho auta (navic miluju dovoleny autem, podotykam, ze roadtripy, ne ze dojedu do hotelu a tam zustanu cely 2 tydny)
vazne jsem uvazoval nad Yetim, rikal jsem si, ze v kategorii 350-400k bych se dostal na nejakyho levnejsiho predvadeciho nebo lehce ojeteho, ale moc jsem stejne nepocital s tim, ze sezenu v tehle cene ctyrkolku, taze by to tak jakotak byl jen predohrab.
Kolega si koupil Fluence, projel jsem se v tom, jezdi to pekne, je to take spis komfortni projeti nez nejakej sportak, ale u Fluence me proste hrozne irituje design predku.
Minuly tyden jsem uvidel novou Elantru a bylo rozhodnuto. Jak u me, tak u me zeny. a to z nasledujicich duvodu:
Neni tam zadny idiotsky maloobjemovy turbo preplnovany motor, ale poctiva 1,6
Nejsem fanaticky zastupce dieslu. Tvrdim, ze nafta patri do traktoru. Spotreba tehle 1,6 je dle meho nazoru velmi rozumna, navic benzinak sice kapku vic zere, ale zase se na nem prakticky nema co podelat.
Objem kufru je dostatecny.
Zaruka hyundaie je proste super
Korejci se prakticky nekradou
Design je super
Cena mi prijde na rozumne hladine
vzdy je neco za neco, takze jsem si i zvazil minusy (jak subjektivni, tak ty, ktere se prezentovaly v recenzich)
Radio - ja osobne na tom zavislej nejsem, vetsinou si stejne poustim svoje vybery, kazdopadne v konfiguratoru na strankach Hyundaie stredni vybava ma napsano "Radio s RDS a MP3"
Kufr - vzhledem k tomu, ze ted mam asi polovicni proti tomu, co ma Elantra, neresim
pouze 1,6 motor na vyber - vzhledem k tomu, ze to je presne motor, ktery bych si stejne vybral, je mi to ukradeny
tahla v kufru - pouze drobnost
neosvetlena prihradka u spolujezdce - sice nerozumim tomu, proc tam to svetlo neni, ale ja tam nemam bordel, takze co hledam, najdu nejspis i poslepu
zadni naprava - mno vzhledem k tomu, v cem jezdim ted ... ale ted vazne - (uz) nejsem zadny strelec, jezdim v ramci rychlostnich limitu a v souladu se stavem vozovky (smyk a nasledna totalni devastace meho predchoziho auta me naucila respektu) a osobne si myslim, ze pri normalnim provozu to nebude zadny problem
co je z meho pohledu zajimave je propastny rozdil ve vybave mezi comfort a style. Za 20k navic dostanete tempomat, destovej senzor, tonovani skel, automaticka klima s ionizerem, parkovaci senzory, kozenej volant, to mi hlava nebere. doufam, ze to neosekaj, priplatek za nejvyssi vybavu mi prijde jako velmi dobra investice.
Naposledy upravil(a) jeremiasz dne 15 zář 2011, 10:27, celkem upraveno 4 x.
i30 2012 1,6 MPI DOHC CVVT
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action