Stránka 11 z 12

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 17:25
od FISHkaa
právě že záleží na úhlu pohledu a prioritách kupujícího. Právě proto je tu takovej bordel :mrgreen: :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 17:42
od kubad
zajímavé jak smysl 4x2 obhajují 4kolkáři :mrgreen: a za 4x4 se perou ti s předohrabem

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 23:05
od Skyline
Nekde jsem tu cetl ze IX35 4x2 se kupuje kvuli image :lol: ale :hyu: image nema, spis bych napsal ze je to pro chude bohate asi jako Superb.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 25 čer 2011, 09:04
od schmidke
Este nikto neuviedol jeden argument, ze 4x2 si moze kupit niekto ako druhe auto do rodiny. To prve je 4x4. Na tych 99% ciest mozem ist ktorymkolvek, ale na na tu 1-2 cesty v roku si predsalen zoberiem tu 4x4 (pre istotu).
Mimochodom, jazdim niekolko rokov stvorkolkami a nestalo sa mi ani raz, ze by som mal problem, ktory by nezvladla dvojkolka. Ani na lyzovackach. Apropo, do terenu ja nejazdim. 8)

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 25 čer 2011, 11:32
od FISHkaa
máš pravdu, se dvojkolkou sem nikdy nezapadnul, ale teď si alespoň nemusím tahat řetězy a uklízet parkoviště :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 25 čer 2011, 23:29
od Véna
Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem. Stejným, jako byla před lety zbytečná klimatizace, nějaké divné airbagy, svýho času nesmyslné bezpečnostní pásy, náhrady karburátorů jakýmisy vstřiky, ústup od osvědčených pevných náprav ke kyvadlovým, náhon na přední kola, proč? ... no, vše tohle už jsem zažil. Vše tohle se považovalo za zbytečné a drahé, že.
A to je případ čtyřkolek. Jízdní vlastnosti jsou jednoduše lepší a problémem už je jen cena a dostatečná účinnost. Řešení ale je a čtyřkolka už není luxus. Za mých mladých let se nabízela na trhu jediná čtyřkolka fy Jensen se systémem Massey - Ferguson. A dnes, která firma to nenabízí, že.
A že systémy co známe dokonalé zatím nejsou, to je jisté. Ale budou.
A HOWG.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 26 čer 2011, 12:07
od potki
Véna píše:Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem.
Nikdy som netvrdil, ze pohon 4x4 nie je lepsi ako 4x2, ale to, ze v drvivej vacsine pripadov uplne postacuje a nema vyrazny vplyv na bezpecnost auta pri jeho beznom rozumnom pouzivani.
O tom, ze v buducnosti sa bude vyrabat 4x4 si myslim, ze asi ano s tym, ze sa bude jednat o auta na elektricky pohon s vlastnym elektromotorom pre kazde koleso zvlast a tak sa nebude zbytocne stracat energia na mechanicky prevod energie z motora.
Inak minule som rozmyslal nad tym, ze preco niekto nevyrobi motocykel 2x2 s tym, ze da do predneho naboja kolesa elektromotor, kedze mechanicky prevod nepripada do uvahy. :idea:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 26 čer 2011, 12:17
od xkrchnav

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 26 čer 2011, 23:56
od Véna
potki píše:
Véna píše:Víte, debata je celkem zbytečná. Pohon 4 x 4 bude za pár let standardem.
Nikdy som netvrdil, ze pohon 4x4 nie je lepsi ako 4x2, ale to, ze v drvivej vacsine pripadov uplne postacuje a nema vyrazny vplyv na bezpecnost auta pri jeho beznom rozumnom pouzivani.
O tom, ze v buducnosti sa bude vyrabat 4x4 si myslim, ze asi ano s tym, ze sa bude jednat o auta na elektricky pohon s vlastnym elektromotorom pre kazde koleso zvlast a tak sa nebude zbytocne stracat energia na mechanicky prevod energie z motora.
Inak minule som rozmyslal nad tym, ze preco niekto nevyrobi motocykel 2x2 s tym, ze da do predneho naboja kolesa elektromotor, kedze mechanicky prevod nepripada do uvahy. :idea:
No, elektropohon umíme dobře už drahně let. Ale najít něco tak laciného a přitom vysokoenergetického jako benzín nebo nafta se furt nedaří.
Mimochodem, mě svýho času stará Škoda 110 L taky dost bohatě stačila. Na to moje jezdění, že. Člověk je ale holt tvor nenažranej a v tom to je. Já tedy nenažranej občas jsem. Zrovna u aut a motorek. :D

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 27 čer 2011, 00:33
od potki
Ty kokso, mechanicky prevod pohonu na predne koleso motocykla - toto by ma nenapadlo - nie preto, ze by to bolo technicky absolutne nemozne, ale preto, lebo tam musia byt straty ako prasa.
Dik za info - skusim odsledovat dalsi vyvoj. Technicky je to velmi narocna vec na vyrobu - presnost, pouzite materialy a takisto som zvedavy na spolahlivost a zivotnost.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 27 čer 2011, 09:43
od FISHkaa
tohle je ještě větší masírka http://www.youtube.com/watch?v=55zV99mz4w4 :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 27 čer 2011, 13:12
od xkrchnav
Kurnik tak to je iný masaker ten bicykel!! Len by ma zaujímalo či ťa to viac nebrzdí ako pomáha... :D

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 27 čer 2011, 13:54
od FISHkaa
tak je to odpojitelné. Vidím v tom jediný problém = váha. Jinak to takovéto pojiždění v mokrém technickém terénu super a chtěl bych to :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 27 čer 2011, 13:56
od Hardcam
TO CHCI :shock:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 29 čer 2011, 08:31
od xkrchnav
Presne také reakcie aj pod videom - kde sa dá zohnať, to chcem a pod :D. To mi teda fakt nenapadlo ten terén! To môže byť fakt super. A váha - predpokladám, že na takej mašine použili brutálne materiály, takže to bude koľko 2-3 kg max navyše? A v takom teréne ti to je jedno viac menej. Keď to porovnám s mojím oceľovým staríčkom, tak toto bude isto ľahšie aj s 2x2 aj s pomocnými kolieskami keby mal poháňané :mrgreen: .