Stránka 11 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 12 črc 2016, 00:45
od copper5252
užádného auto ani značky jsem neviděl že by PP ukazoval přesně sportřebu paliva :) jak už jsem psal jinde , korekci spotřeby lze provést přez diagnostiku ,např jak škodovky audi :hyu: atd

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 12 črc 2016, 08:04
od only_one
lool sám Hyundai se prezentuje jako nejlepší na světě :-D :-)))

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 12 črc 2016, 08:09
od Mr. HYUNDAI
Tak se neprezentuje :hyu: , tak ho prezentuje debil v čele importérské organizace. To jen pro pořádek.
Sklouzávání k onomu neustálému srovnávání :hyu: a VAG není ani tak únavné jako trapné :!: Pokud někdo tu potřebu má, nechť si k tomu založí vlákno.
Žádám admina, aby všechny nesmysly, které jsou OT buď smazal nebo přesunul do vlákna určenému/vytvořenému k těmto plkům.
Předem děkuji.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 15 črc 2016, 18:50
od kecka
Tak sem dnes poprvé otestoval své gdi.... Cesta Ostrava Rakousko Slovinsko Istrie.... Celkem 850km spotřeba podle PP 6.3 jízda predpisove tempomat na 135.... Ale v táhlých kopcích jde poznat že mu chybí kroutak... ( přešel jsem z TDi)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 15 črc 2016, 21:18
od Martinsp
V neděli si taky zajedu na Istrii. Zelená laguna. Konečně to protáhnu a já se natáhnu.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 16 črc 2016, 15:59
od Axel.Foley
kecka píše:Tak sem dnes poprvé otestoval své gdi.... Cesta Ostrava Rakousko Slovinsko Istrie.... Celkem 850km spotřeba podle PP 6.3 jízda predpisove tempomat na 135.... Ale v táhlých kopcích jde poznat že mu chybí kroutak... ( přešel jsem z TDi)
Zvláštní, v mé prvogenerační i30 tohle nepociťuji a to jezdím všechny dálnice na tempomat.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 16 črc 2016, 18:32
od kecka
Na tempomat toje v pohodě rychlost v kopcích drží.... Asi jsem to blbě napsal...
Když sem chtěl v kopci předjet nebo mně někdo zbrzdil tak to prostě moc netáhne i když jsem podřadil... Prostě jsem si nezvykl že to není diesel :-D :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 16 črc 2016, 23:07
od idam.i
No hej,keď stratíš rýchlosť v stúpaní,vtedy by sa Nm hodili. :-k
Na druhej strane tiché kĺzanie po meste ,alebo len tak po vidieku je k nezaplateniu. :D/

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 17 črc 2016, 07:40
od vorlajz
hele, jezdím pravidelně naloženej na chalupu v kopcích a ten krouťák tam opravdu chybí... když jedu sám, je to znát...

když jsem jel s koly na střeše, tak na tempomat na 6 v rychlosti kolem 120 km/h auto ztrácelo v kopcích rychlost... je to logicky, protože točil třebas 3200 ot. a tam chybí krouťák i kW... ;)

nebudu si tu mazat med kolem huby, že mi auto neztratí na tempomat nikde rychlost, vím, že ztratí...

samozřejmě, že když pojedu v jiných otáčkách, tak to bude o něčem jiném... ;) viva GDI!!! :D :D :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 17 črc 2016, 15:05
od Alf6
Viva MPI :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 17 črc 2016, 17:21
od kitrab
Přispěji do tohoto vlákna kdo dál dočůrá také :).
1,6 MPI a musím jej pochválit :).
Celkem 1 910 km, cesta tam a zpět, popoiížďky výškově od 1000 do 1600 mnm, průjezd GrossGlockner HochAlpinstrasse, návštěva Orlího hnízda apod.
Všechny cesty v rychlostních limitech, ve 3 osobách ve voze.
Celková průměrná spotřeba 6,2 L/100 km.
A nikde jsem neměl pocit, že by autí nejelo, včetně GrossGlockneru a to i cesta dolů, na 2q a bez problémů vše sjeto bez zastávek a vaření brzd. Co se týče výjezdu na 2q a 3q a hezky to jelo.

Porovnání s GDI ale nemám :), ale osobně bych čekal o kousek lepší výsledek, třeba u spotřeby :o).

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 17 črc 2016, 19:23
od Zavinator
GDI stoji jen o 10000 vic. Papirova spotreba je oproti CVVT nizsi o 0.4l na 100 km ~ 12 Kc. Takze nakup se vraci po cca 80000 najetych km. Tolik teorie :)

Kdyz se ale clovek podiva treba na spritmonitor zjisti, ze naopak GDI zere o 0.4l vice :)
GDI si ale asi vice kupuji lide, co jezdi po dalnici a asi je tam vice zavodniku, kteri spotrebu neresi...

At si kazdy vybere, nejlepsi je si oba motory vyzkouset...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 17 črc 2016, 19:46
od harvi
ta spotreba stejne zavisi ovela viac na style jazdy... v skutocnosti moze byt na GDI vyssia, pretoze je s nim pri vyssich otackach 'stale zabava' i ked si pri tom viac cucne :mrgreen: pri jazde po dialnici (najma v D) tu spotrebu asi naozaj nikto neriesi... bezne sa chodi okolo 150kmh, niektori i viac

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 06:26
od only_one
No užívejme si tyhle 1,6tky.. Gdi i Cvvt.. už to nebude dlouho trvat a obyčejné atmostéry, jednoduché, nepřetechnizované budou minulostí...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 07:31
od vorlajz
naši mladí, co si koupili ve čtvrtek GDI kombi mi včera říkali, že z Liberce jeli za 5,3 l... tak jsem se včera z chalupy taky "snažil" a 6,3 l... samozřejmě, že je to diametrálně odlišný profil cesty... ale když si vezmu, že to jezdím obvykle o litr víc :D :D :D