Stránka 11 z 31
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 08 dub 2018, 21:48
od Axel.Foley
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů. Za barvu budeš rád, hlavně na podzim
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 09 dub 2018, 06:15
od Magnun
Dakujem.
Facelift nie je podla môjho vkusu, tak som riesil este sucasnu verziu. Aj ked chapem, ze je to cisto o pocite a vnimani dizajnu a velmi individualne.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 13 dub 2018, 12:56
od Axel.Foley
Oficiální zpráva ze stránky importéra
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy ... tovy-debut Mluví se tam o použité motorizaci a také o výbavě.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 13 dub 2018, 16:35
od vorlajz
zajímavé, že v nabídce zůstává 1.6 GDI - 97 kW... asi se jim ten motor v Tucsonu dobře prodává... jinak ten FL se mi vážně líbí...
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 13 dub 2018, 18:37
od saldy
Tak je to jasný, kdo chce benzin bez filtru, musí se poohlídnout po starší verzi. Dýzly dostanou ještě močovinu.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 13 dub 2018, 18:48
od milan74ma
saldy píše:Tak je to jasný, kdo chce benzin bez filtru, musí se poohlídnout po starší verzi. Dýzly dostanou ještě močovinu.
to vazne
?
ja som skor cakal ze daju nejaky 200HP hybrid, alebo 2,0 t-gdi, to by mohol byt moj dalsi Tucson o rok mozno, aj by som prekusol tu skaredu FL masku.
Ale diesel s mocovinou ? A start-stop dufam tiez ze vsade ... No nech teda Tucson aktualny vydzi co najdlhsie, kym pridu k rozumu ...
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 14 dub 2018, 04:35
od peter 48
nebude filter pevnych castic v motoroch 1,6 gdi motor dusit bude slabsi
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 14 dub 2018, 17:45
od idam.i
Určite bude.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 04:51
od peter 48
chcel som kupit noveho tucsona s motorom gdi ale teraz vaham koli filtru pevnych castic
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 09:36
od Axel.Foley
Motory budou plnit emisní normu EURO6c. Stejně, jako idam, obávám se, že všechny motory už budou mít DPF. Jak benzínové, tak naftové. Plus přívstřik močoviny u nafty.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 11:22
od tomasko007
1.7 crdi "U" nahradi novy 1.6crdi "U3" SCR- teda mal by splnat normu euro 6d s pristrekom AdBlue.
DPF filter (Diesel Particulate Filters) je uz standard v naftovych motoroch.
K beninovym som nasiel taketo nieco:"
Zástavba časticového filtra pritom nie je tak jednoduchá, ako by sa mohlo zdať. „Okrem nákladov zvýši GPF tiež spätný tlak,“ pripomínajú motorári. Zvýšený spätný tlak vo výfukovom potrubí má za následok vyšší sklon zážihového motora k detonačnému spaľovaniu. Napríklad kórejský výrobcovia Hyundai a Kia sa chcú zamerať predovšetkým na elimináciu vzniku sadzí priamo v spaľovacom priestore. Napomôcť tomu má zlepšená cirkulácie vzduchu vo valci, časovanie ventilov, ale tiež riadenie vstrekovania paliva. Hlavným kľúčom k vyriešeniu by predovšetkým mali byť vyššie tlaky, s ktorými vstrekovače pracujú.
Zeby teda
isiel inou cestou ?
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 11:28
od Axel.Foley
Necháme se překvapit, co korejští soudruzi vymysleli.
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 11:47
od peter 48
tak neviem ci mam kupit sucastny model alebo pockat na novy
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 11:47
od peter 48
tak neviem ci mam kupit sucastny model alebo pockat na novy
Re: Tucson TLE - facelift současné generace
Napsal: 15 dub 2018, 12:54
od shawt
Soucasny, ten vystrceny tablet a ta predni smejici se maska jsou hnu