Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše:To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkciLongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk
Nový projekt a nové S-ko
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše:To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkciLongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
kdyz si odfouknu tak me to velice tešííííííí:DVladislav Bureš píše:Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše: To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkci
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Když si odfouknu tak jsem na sprintu o 0,3s rychlejší třebaLongStar píše:kdyz si odfouknu tak me to velice tešííííííí:DVladislav Bureš píše:Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle máš na svůj projekt a ne na dohadování o BOV ale je to tvoje vlákno tak jak myslíšMichaelS píše:Pánové v klidu jen do tohoVladislav Bureš píše:Asi bychom měli požádat admina aby smazal OT toto je už mimo téma tak ať to tu Michaelovi nezasíráme
Na SX klubu máme v hlavní nabýdce sekci Členové a tam má každý své vlákno o svém autě a projektu asi by bylo vhodné i něco takového tady u lidí jako ty by to mělo význam ale to nahoře do toho nepatří
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
No vždyť je to jen fyzika a mechanika - když máš malinkou vrtulku a malou sací část tak aby jsi dostal nějaké množství vzduchu tak se musí zaprvé víc točit a za druhé vytvořit nějaký tlak, když máš větší turbo nemusíš ho tolik roztáčet aby ti dalo stejné množství vzduchu jako to malé ve vysokých otáčkách. Tudíž šetříš turbo a máš plno rezerv a možností kam jít.LongStar píše:ale porad je mi nak divny ze mas vice power pri mensim tlaku:( naky rozbor by to chtelo:)
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Počkat to tu mluvíme o dvou věcech jedna je nutnost otáček turba pro určitý tlak v sáníMichaelS píše:No vždyť je to jen fyzika a mechanika - když máš malinkou vrtulku a malou sací část tak aby jsi dostal nějaké množství vzduchu tak se musí zaprvé víc točit a za druhé vytvořit nějaký tlak, když máš větší turbo nemusíš ho tolik roztáčet aby ti dalo stejné množství vzduchu jako to malé ve vysokých otáčkách. Tudíž šetříš turbo a máš plno rezerv a možností kam jít.LongStar píše:ale porad je mi nak divny ze mas vice power pri mensim tlaku:( naky rozbor by to chtelo:)
A druhá věc je tlak a ten má bez ohledu na otáčky turba stejné množství
0,3 baru je méňe vzduchu než 0,7 bez ohledu na turbo (to že se T25 méně namáhá je věcí druhou) ale na 0,3tlaku to nemúme jed lépe jak na 0,7 (bylo by tam méně vzduchu)
Další věcí je nástup turba který může být lepší a to je ten subjektivní pocit že to jede lépe s nižší tlakem
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
nejsem vedec ani fyzik:) ale logicky mi to prijde jako blbost:( sry ,ale sice mas veci saci cast veci vrtulku ale pak to co so se natlakuje musi byt stejna hodnota!!!! je jasne ze mas big rezervu atd ale tady v tom je to nake divne
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tlak je úměrný množství vzduchu takže je to nemožné aby to na 0,3 jelo lépe jak na 0,7 pokud není problém elektronice snímání.LongStar píše:nejsem vedec ani fyzik:) ale logicky mi to prijde jako blbost:( sry ,ale sice mas veci saci cast veci vrtulku ale pak to co so se natlakuje musi byt stejna hodnota!!!! je jasne ze mas big rezervu atd ale tady v tom je to nake divne
Jinak zase takonou rezernu nemá výkonostní strop je pro T25 1,1 baru kdy zvládá a žije pak je to životnosti nebo o hybridovi
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Nemůže být problém v elektronice proč mi westgate otvírá? důvod! westgate je jen a jen mechanická část. jediné co jsem vyřadil je solenoid který v základu je to je vše. Subjektivní pocit? Neřekl bych najezdil jsem se seriovým turbem dost a tohle je změna nádherná. Vůbec neberu v potaz nástup či to že mu nedochází dech ale v tom jak to jede. Pro mě spokojenost.
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka