Napsal: 10 dub 2008, 12:22
Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše:To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkciLongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše:To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkciLongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk
Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše:To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkciLongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk
kdyz si odfouknu tak me to velice tešííííííí:DVladislav Bureš píše:Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.Vladislav Bureš píše: To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkci
Když si odfouknu tak jsem na sprintu o 0,3s rychlejší třebaLongStar píše:kdyz si odfouknu tak me to velice tešííííííí:DVladislav Bureš píše:Je drsnej (píšťala)MichaelS píše:Na druhou stranu když slyšim HKS tak mám husí kůži.
Pánové v klidu jen do tohoVladislav Bureš píše:Asi bychom měli požádat admina aby smazal OT toto je už mimo téma tak ať to tu Michaelovi nezasíráme
Tohle máš na svůj projekt a ne na dohadování o BOV ale je to tvoje vlákno tak jak myslíšMichaelS píše:Pánové v klidu jen do tohoVladislav Bureš píše:Asi bychom měli požádat admina aby smazal OT toto je už mimo téma tak ať to tu Michaelovi nezasíráme
No vždyť je to jen fyzika a mechanika - když máš malinkou vrtulku a malou sací část tak aby jsi dostal nějaké množství vzduchu tak se musí zaprvé víc točit a za druhé vytvořit nějaký tlak, když máš větší turbo nemusíš ho tolik roztáčet aby ti dalo stejné množství vzduchu jako to malé ve vysokých otáčkách. Tudíž šetříš turbo a máš plno rezerv a možností kam jít.LongStar píše:ale porad je mi nak divny ze mas vice power pri mensim tlaku:( naky rozbor by to chtelo:)
Počkat to tu mluvíme o dvou věcech jedna je nutnost otáček turba pro určitý tlak v sáníMichaelS píše:No vždyť je to jen fyzika a mechanika - když máš malinkou vrtulku a malou sací část tak aby jsi dostal nějaké množství vzduchu tak se musí zaprvé víc točit a za druhé vytvořit nějaký tlak, když máš větší turbo nemusíš ho tolik roztáčet aby ti dalo stejné množství vzduchu jako to malé ve vysokých otáčkách. Tudíž šetříš turbo a máš plno rezerv a možností kam jít.LongStar píše:ale porad je mi nak divny ze mas vice power pri mensim tlaku:( naky rozbor by to chtelo:)
Tlak je úměrný množství vzduchu takže je to nemožné aby to na 0,3 jelo lépe jak na 0,7 pokud není problém elektronice snímání.LongStar píše:nejsem vedec ani fyzik:) ale logicky mi to prijde jako blbost:( sry ,ale sice mas veci saci cast veci vrtulku ale pak to co so se natlakuje musi byt stejna hodnota!!!! je jasne ze mas big rezervu atd ale tady v tom je to nake divne