Stránka 11 z 38

Napsal: 16 čer 2008, 15:40
od Mexican
David C3 píše:ve 2000 nebo 2200 řadím asi nejčastěj. otáčky spadnou tak na 1650-1700 a je to bez problemu. hlavně při klidné jízdě ani moc nepřidávám jen to lechtám.. proto jezdím někdy delší trasy se 4L spotřebou...
u mna je to na rovinke cca 2300 otacok, padnu na 1700-1800.. ine veci su kopce a mesto, ta radim cca 2500-2700

BTW prvykrat sa mi crta dojazd na nadrz viac ako 1000km (pecka).. a prosim pekne, ziadna zazracna nafta tam nie je :D

Napsal: 19 čer 2008, 10:16
od llubos
dnes rano som spravil 400 km "sportovejsej jazdy" :D, co znamena, ze som odhalil limity accenta. asi budem musiet v kufri nosit nejake zavazie, aby ma to nevynasalo v zakrutach :lol: okrem toho som si to dost uzival.
spotreba 5,4l - max. spokojnost :)

Napsal: 19 čer 2008, 11:03
od Mexican
llubos píše:dnes rano som spravil 400 km "sportovejsej jazdy" :D, co znamena, ze som odhalil limity accenta. asi budem musiet v kufri nosit nejake zavazie, aby ma to nevynasalo v zakrutach :lol: okrem toho som si to dost uzival.
spotreba 5,4l - max. spokojnost :)
jj, ten kufor sa v ostrych zakrutach zvykne dost rychlo odlepovat od vozovky.. ja uz spotrovu jazdu poznam len na horskcyh priechodoch, inak jazdim ako dochodca - teraz to je po 500 km od posledneho tankovania 4,6l

Napsal: 19 čer 2008, 19:28
od adam221
Aj ja jazdim kludne, kvoly zadnej naprave... Rozmyslal som nad takymto niecim.. Tieferlegungssatz, für Dieselmodelle (Eintragungspflichtig) http://www.hyundai.at/neuwagen/153_846. ... E54601E100

Len neviem, ci to pasuje na sedan..

Napsal: 20 čer 2008, 09:22
od Mexican
adam221 píše:Aj ja jazdim kludne, kvoly zadnej naprave... Rozmyslal som nad takymto niecim.. Tieferlegungssatz, für Dieselmodelle (Eintragungspflichtig) http://www.hyundai.at/neuwagen/153_846. ... E54601E100

Len neviem, ci to pasuje na sedan..
pasovat to bude... to ze je accent makky je skor v tlmicoch, tieto pruziny na znizenie skor znizia maximalnu a minimalnu vysku hupania, nneodstranis tym ale podstatu toho hupania - ale kombinacia tie pruziny co pises a ine tlmice by mohli jazdym vlastnostiam paradne pomoct... chcelo by to vediet o kolko tie pruziny to auto znizia (kvoli praktickym veciam ako su spomalovace a tak)

pohodlie

Napsal: 20 čer 2008, 09:48
od _miv_
podla mna znizenim a tuhsim pruzenim by sa docielilo jedine tak menej pohodlne cestovanie na tych nasich vymakanyich komunikaciach... aj na dialnici ked ides z NR do BA tak tesne za pumpou slovnaft hned za NR po pravej ruke je v lavom jazdnom rychlom pruhu kanal a ked ho trafis tak celkom fajn to zahrkoce fobijkou :-) ktora ma tvrdsi podvozok ako accent... tak na co tvrdsie tlmenie? podla mna aj toto maksie pruzenie ma svoje vyhody - je lepsie na pohodovu jazdu ako na korabe lodi :-) ... a uz kolko z nas jazdi sposobom rally do zakrut...

Napsal: 01 črc 2008, 16:07
od DEXTER
llubos píše:dnes rano som spravil 400 km "sportovejsej jazdy" :D, co znamena, ze som odhalil limity accenta. asi budem musiet v kufri nosit nejake zavazie, aby ma to nevynasalo v zakrutach :lol: okrem toho som si to dost uzival.
spotreba 5,4l - max. spokojnost :)
no tak 5,4 L pri sportovej jazde a este si to uzivat to uz co je , ja som presiel 400 KM a mal som spotrebu 4,5L ale to som isiel ako truhlik 110-120KM tak fakt neviem ci v kazdom accente je iny motor

Napsal: 01 črc 2008, 16:12
od ZdeněkSvoboda
Asi záleží, jak se motor zajede, kvalita nafty... jináč si to nedovedu vysvětlit :cry:

Napsal: 01 črc 2008, 22:05
od igor-PK
Pridam moju spotrebu pri ceste do chorvatska :
spolu som presiel cca 1900 km - plne nalozene auto, v podstate 90% cesty po dialnici s rychlostou 140-150 tachometrovych (alebo posuvanim v zapche :roll: ), klima pustena stale.

vysledok je 5,9 l - co beriem ako vynikajucu spotrebu, pretoze som vobec na nu nebral ohlad a isiel naplno ...

:-(

Napsal: 01 črc 2008, 22:06
od 1162
Já jezdím za 6l a to jezdím jak důchodce podle příručky. :cry:

Napsal: 01 črc 2008, 22:09
od igor-PK
Ked jazdim "normalne" - t.j. do/z prace, tak mam v pohode spotrebu niekde okolo 4,9 - 5.0
najazdenych mam 28.000 km

Napsal: 01 črc 2008, 22:54
od Mexican
igor-PK: velmi solidne.. nalozene auto, klima... navyse je fakt, ze pri posuvani sa zapche zvykne spotreba poriadne naskakovat... ale mam pocit, ze len na PP v reale to tak hrozne nie je

Skus napisat svoj postreh, ale mne sa zda ze prave tych 140 tacho je najpohodlnejsia dialnicna rychlost pre accenta (moc to nezere, nehuci a cesta rychlo ubieha)

BTW snad mas nejake Accent fotky, pridaj ich do vlakna "S Accentom na cestach ...

Napsal: 02 črc 2008, 09:35
od igor-PK
Ano, 140 tacho je cca 129 podla GPS - standardne je pri takej rychlosti spotreba niekde na 5,5 - 5,8.
Navyse je to v oblasti 3000 otacok, takze este ma clovek 1000 otacok k dobru na pohotove zrychlovanie a pod.
Hluk je pri tej rychlosti v pohode - nie je rozdiel ci ides 120 alebo 140, az niekde nad 150 to uz zacina byt hlucnejsie (mam original gumy Pirelli)

Napsal: 02 črc 2008, 21:02
od David C3
2dny pouze po Zlíně spotřeba 7.8L dnes po okolí zlína najeto to něžná jizda + předjíždění žadná defenziva spotřeba 4.8L

Napsal: 07 črc 2008, 21:29
od adam221
spotreba na dovolenke cesta z BA do IT za 4,6l traja v aute a full kufor rychlost cca 100 - 120km/h :D cesta domov 4,9l traja v aute a full kufor aj zadne sedacky rychlost cca 110 - 140km/h 8)