Stránka 11 z 85

Re: Zatekanie vody

Napsal: 21 kvě 2008, 15:04
od Mexican
Bobík píše:Nazdar chalani,
prosím vás o radu...vždy po dlhšom daždi sa po otvorení ľavých predných aj zadných dverí na Accente vyleje spoza tesnenia dosť vody. Pokúšal som sa to reklamovať pri prvej garančke, ale v servise samozrejme "nič nezistili". Nejedná sa o pár kvapiek, to by mi nevadilo. To množstvo vody je také, že to človeku po otvorení dverí poriadne obleje topánky. Mám z toho urobené aj video, kto by mal záujem, pošlem mu to na mail.
Ešte pred tým, ako to začnem so servisom poriadne riešiť, chcel by som vedieť, či máte niekto podobný problém.
Ďakujem
mne sa to stalo teraz.. po tej hroznej burke.. je ale fakt ze dovnutra sa nic nedostalo, takze to neriesim... moze byt ze mas tesnenie este nepruzne (nesadlo si) alebo casto nosis nosic na strechu.. toz po dazdi s tym treba pocitat

Re: Zatekanie vody

Napsal: 21 kvě 2008, 15:54
od jaara
Bobík píše:Nazdar chalani,
prosím vás o radu...vždy po dlhšom daždi sa po otvorení ľavých predných aj zadných dverí na Accente vyleje spoza tesnenia dosť vody. Pokúšal som sa to reklamovať pri prvej garančke, ale v servise samozrejme "nič nezistili". Nejedná sa o pár kvapiek, to by mi nevadilo. To množstvo vody je také, že to človeku po otvorení dverí poriadne obleje topánky. Mám z toho urobené aj video, kto by mal záujem, pošlem mu to na mail.
Ešte pred tým, ako to začnem so servisom poriadne riešiť, chcel by som vedieť, či máte niekto podobný problém.
Ďakujem
Mně se to stalo jednou u levých zadních dveří, od té doby to kontroluju a po dešti vždycky otevírám dveře, ale zatím nic... Takže nevím, s čím to souvisí, asi nějaká nedomyšlenost typu "voda se tam drží jen když auto stojí pod určitým úhlem" nebo něco podobnýho. Bohužel už si nepamatuju, jak auto stálo, když tam voda byla, ale myslím si, že čumákem dolů z kopce.

Napsal: 21 kvě 2008, 16:21
od CzechJoker
David C3 píše:jezdím stovky km denně co mám dělat !!!!! kdo poradí?
Neměls prodávat Citroena, co's chtěl slyšet? Pokazit se to může a v dnešní době není snadné odhalit závadu.

Napsal: 21 kvě 2008, 17:33
od David C3
CzechJoker píše:
David C3 píše:jezdím stovky km denně co mám dělat !!!!! kdo poradí?
Neměls prodávat Citroena, co's chtěl slyšet? Pokazit se to může a v dnešní době není snadné odhalit závadu.
C3 sem neprodal.. Hdi jezdí najeto přes 160tis.. dal sem ji mamce. ted ji mam zas ja na tyden.. je to neschopnost navíc neřeknu zakazníkovy ža na to nemůžu přijít. Prostě špatný servis ani se nedivím že kamarad co má Santa Fe jezdí jinam.. Vista car..

Obrázek

Napsal: 21 kvě 2008, 18:23
od leachimflow
Tusim som to tu niekde cital ale neviem kde. Jedna sa o problem uniku paliva.
1. Vo february 2008 som na pumpe zistil, ze mi tecie nadrz. Po natankovani sa podo mnou vytvorila mlaka. V servise na Vajnorskej v BA mi povedali, ze to je klasicka vyrobna vada accentov a vymenili mi nejake tesnenie na nadrzi. Sem tam som si este po noci na parkovisku vsimol kvapky. Len som nevedel urcit ci kvapkalo moje auto, alebo niekto predo mnou.
2. Pred mesiacom som bol na garancke v Dunajskej Strede (vid moj prispevok https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=105 ) a ked zdvihol auto... cely spodok bol premoceny naftou. Ti hajzlici v Bratislave to po sebe neskontrolovali. Aj som sa cudoval, ze mam vyssiu spotrebu (o 0.5l/100km viac), ale pricital som to zime, studenym startom, agresivnej jazde atd. Proste museli mi vymenit tesnenie palivoveho verpadla plavaku. Moj technik tento tyzden robil uz treti taky accent. Vraj to je tiez seriova vada accentov.
Ak niekto mate podobny problem, upozornite ich aby sa pozreli hned na obe veci. usetrite cas a naftu.
Vyzera, ze Hyundaiu tecie do topanok kade sa len da.
Btw. preco Hyundai na Slovensku nerobi zvolavacky, ked sa jedna o seriovu zavadu?

Napsal: 21 kvě 2008, 18:24
od ZdeněkSvoboda
Hmm, koukám, že každý máme jiné problémy...někdo s prodejcem, jiný se servisem...jojo, to je Hyundai :twisted: :wink: :roll: :lol: 8)

Napsal: 21 kvě 2008, 19:19
od David C3
modely 2008 už tento problém s naftou nemají... Zdeno doufam že to zvládnou a jinak hlavně zdraví vše ostatní jsou blbosti :-) ale nasere to.. když koupím auto a najedu 10tis a už sem byl 3x v servisu :-(

Napsal: 21 kvě 2008, 21:07
od Schwarzie
Po natankovani sa podo mnou vytvorila mlaka. Co je to mlaka? Skvrna? Já jsem si ničeho u svýho auta nevšiml. Snad je to tak, jak píše David, že u 2008 už tento problém není.

mlaka

Napsal: 21 kvě 2008, 21:21
od leachimflow
Skoro rok od kupy som s autom nic nemal, ale potom zrazu pri jednom tankovani ostala podo mnou kaluz, lebo to bolo tak vela, ze skvrna je slabe slovo.
Neviem, ci od 2008 to uz opravili. Ale v servisoch sa tvarili, ze to tam je na dennom poriadku.

Napsal: 21 kvě 2008, 21:37
od David C3
ja stím problém nemám prodejce o tom ví a že nové auta jsou ok. po 3 měsících vše ok. Ted mě sere ten Airbag.. :roll:

Napsal: 21 kvě 2008, 21:57
od leachimflow
Tak fajn. Asi sa sudruhovia v korei ozaj snazia nieco vylepsit.
S tym tvojim airbagom som to cital. ja mam zasa problemy s kostrbatou prevodovkou. Auto nema ani 15000km a bol som s nim v servise uz pat krat (3x prevodovka, 2xnadrz). A furt to podla mna zle radi. Uz som na to ale rezignoval. Tebe zelam menej problemov a viac uspechov s autickom.

Viem, ze ta prevodovka je kostrbata este aj na novej vlajkovej I30. A aj ostatne hyundaje to maju. Zial slovenske (ani ceske) pravo neumoznuje reklamovat to. Este, ze som sa na to pytal, lebo by som ich poslal na sud a prehral. Ak sa totiz jedna o vyrobnu vadu je vyrobca zodpovedny. Ak sa vsak jedna o vlastnost daneho modelu (o vsetkych modeloch jedneho vyrobcu nehovoriac) povazuje sa to za charakteristiku vyrobku a nie je mozne zalovat nahradu/odstrananie. Pravo to vidi tak, ze 1. vyrobca to nie je schopny vyrobit lepsie, takze opravit to tiez nemoze, 2.nebolo by spravodlive pozadovat od vyrobcu opravu vsetkych jeho aut, 3. ak je to vseobcna vlastnost, povazuje sa za vseobecne znamu, nezavisle ci som bol informovany.

Viem, ze hyundai je poruchove vozidlo a toto vsetko tu pisem aby sa nahodou niekto nepustal sporu, ktory iba tazko vyhra. Zial vsetci sme si tu kupili korejca a nie japonca. Tak s tym musime zit a trapit.
Aj tak si myslim, ze hyundai nie je zla volba. Ale iba kvoli cene. Ak by boli o 15% drahsi ako su teraz, uz by som si ho nekupil. A po max styroch rokoch, alebo 100000km sa ho treba zbavit, lebo opravy budu drahe.

Davide, este sa ta spytam aku mas tu opierku vpredu? je pripojena na podstavec rucnej brzdy, alebo je to ta tenka pripevnena na sedadlo vodica? Ako si s nou spokojny?

Napsal: 22 kvě 2008, 00:15
od Borek
Leachimflow-ty jsi to nějak zjednodušil.Možná nemáš ideální kus,ale nemluv za ostatní modely.Já i po 5 letech můžu s čistým svědomím napsat,že řazení jde jako hodinky-klidně všechny rychlosti jedním prstem,bez nějakého hledání,kvedlání,jak je to u jiných značek.I na sprintech tam rychlosti ťukám jedna radost.A poruchovost?Co to je :?: To neznám :!: Vše funguje na 100%,bez oprav a výměn,takže já můžu fabriku v Korei(kde se Tiburon vyrábí/Accent-Turecko) jen chválit :!:

Napsal: 22 kvě 2008, 01:00
od Mexican
20 000km a bez jedineho vyrobneho problemu

menil som sice tlahovu hadicku k turbu, prehryzla to vsak krysa. Vo Viste v Hodonine mi urobili zvolavacku na nadrz, ani predtym to vsak nebolo extra badatelne (pol litra urcite nie, ziadna mlaka=louze nebola)

ono to zas chce trochu tolerancie, je to predsa len auto za 350 000.. a za tie prachy je to minimalne u mna perfektna kupa.. dufam, ze mi to vydrzi :P a vam co najmenej problemov

poruchovost

Napsal: 22 kvě 2008, 08:30
od leachimflow
samozrejme, ze kazdy vychadza zo svojich skusenosti. Ja viem, ze mam auto ktore bolo pet krat v servise behom prveho roka. a ako to tu citam, nie som jediny, kto ma problemy, ci s radenim, alebo ineho druhu. Inak pytam sa obcas aj neznamych ludi v servise ako sa im jazdi. Na to vsetci povedia, ze dobre. Potom sa ich ale spytam na prevodovku. Jeden povedal, ze to ma muchy, dalsi ze je to kostrbate atd. Takze to vychadza z mojej osobnej skusenosti. To o unikoch paliva ako vyrobnej vade viem od technikov, ktory mi to povedali v dvoch nezavislych servisoch.
Viem, ze moj Accent bol vyrobeny v Turecku. Maloktora znacka vyraba auta v krajine povodu znacky: Chevrolet sa vyraba v Azii, WV sa vyrabaju na Slovensku, Rusku, Kia na Slovensku, Hyundai v Turecku, Cechach atd. Ale pre mna WV bude Nemec, Hyundai Korejec, Kia Korejec, Jaguar Anglican. Snad som objasnil co mam na mysli.
Vsetkym co maju auto ktore chodi do servisu iba na garancne prehliadky gratulujem. :) Mate super auto za super cenu. Niekto take stastie nema. Kazda fabrika vyrobi perfektne auto a obcas aj zmetky. Akurat, ze hyundai vyraba tych zmetkov viac ako toyota. O tom to je. Podla mna. Nie som tak optimisticky aby som Hyundai staval kvalitou na uroven Toyoty, Suzuki, Subaru, Mazdy, Hondy... Podla mna kvalitativne najlepsie auta vyrabaju Japonci, potom Nemci, potom Europa a potom Azia.
S vozidlom som spokojny kvoli pomeru cena/kvalita. Za rovnaku cenu som si minuly rok mohol kupit bud Peugeot 206 1.4HDi alebo Accenta 1.5CRDi. Zatial svoju volbu nelutujem, a myslim, ze ani nebudem.

zvláštny zvuk

Napsal: 24 kvě 2008, 00:11
od Radar
V stredu ma zastavil jeden pán a opýtal sa ma či sa mi tiež zmení zvuk motoru pri prudšej akcelerácii plynového pedálu. Tak som to hneď vyskúšal a ejhle. Pri cca 3800 otáčkach sa zamiešal do obvykle znejúceho zvuku motoru akýsi rezonujúci zvuk otáčavej súčiastky. Je ho počuť lepšie ak si otvoríte okno a vykloníte sa. Chcem sa spýtať stretli ste sa s tým už niekto? Ten starší pán mi tvrdil že už takto zastavil jedného accenta a tiež mu to rezonovalo.