Elektromobilita pokec komplexně...
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
palec nieje v kurze, iba tlapkanie
- Reklama
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Sakra, kde je ten smajlik "tin foil hat"?
Aha, tunak je, myslim ze ten sem k oltcitakovi momentalne sadne uplne najlepsie!!
Aha, tunak je, myslim ze ten sem k oltcitakovi momentalne sadne uplne najlepsie!!
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Že by zesměšňování názorových oponentů
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Fakt si nemyslim, ze je nutne zosmiesnovat dakoho, kto v elektromobiloch vidi spinknutie a "new world order"... A teraz utekam poziadat na HR, nech mi zacnu vyplacat vyplatu na drevo, abych nemusel pouzivat platobnu kartu...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Ved hovorim, "tľapkanie"
Pre menej chapavych, jo, ale sme mu to dali konspiratorovi, to je ale blbec a pod. Mi to pripomína situaciu, kedy ovca s hlavou zastrcenou do plného valova vidi len ten valcov a žrádlo v nom a pri tom nevidi ako si bača vzadu brúsi nôž..... no nič, uvidime sa na jeseň, či poniektorí nezmenia názor...
Pre menej chapavych, jo, ale sme mu to dali konspiratorovi, to je ale blbec a pod. Mi to pripomína situaciu, kedy ovca s hlavou zastrcenou do plného valova vidi len ten valcov a žrádlo v nom a pri tom nevidi ako si bača vzadu brúsi nôž..... no nič, uvidime sa na jeseň, či poniektorí nezmenia názor...
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Můžeš mít názor, ale pokud se neshoduje ideově, tak je označen jako konspirační atd.. Kurva soudruzi my si tu demokracii nenecháme rozvracet.
- Přílohy
-
- C0FD142C-92FF-4138-ADBD-AA08EE8432E8.jpeg (75.37 KiB) Zobrazeno 328 x
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Lenze problem je ze taketo spiknutia ty a tebe podobni privolavate od roku 2000 a doteraz sa nic take nestalo. Podobne reci mali aj v stredoveku pri ciernom more aj pri spanielskej chripke a ako inak, mylili sa. To ze ty nechces vidiet historicke suvislosti a radsej veris konspiratorom to uz je tvoja vec. Problem nadtava ked tieto nezmysly siris dalej lebo niekto to moze zobrat vazne a sposobit mu to problemy. Rovnako ako "savopičov ci osoby co udajne vykadili svoju rakovinu atd... silne mi to pripomina prepnutych jehovistov ktorym ked nevysli predchadzajuce predpovede konca sveta, rychlo si vymysleli zdovodnenie ze ich iba ludia nepochopili.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
A je to tady, něco napíšu a automaticky jsem ve škatulce věří konspiracim no to mě poser na moje holé záda. Chtelo by to tady trochu promazat, odbočení od tématu je příliš velké.
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
[/quote]
To jsou bláboly, mající umlčet hlupáky. Celkový instalovaný výkon elektráren v ČR je cca 21000 MW, tj. výkon všech elektráren za plného provozu. A všichni víme, že slunce nesvítí celý den ani vítr nefouká stále. Takže reálný výkon bude vždy o dost nižší. Ale i tak budu počítat s maximem. Pokud bych najednou chtěl nabíjet všech 6 mil aut, tak je budu nabíjet výkonem 3,5 kW!!!, protože 21000000 kW/6000000 aut=3,5 kW/auto !!! A kde je energie na zbytek? Když uvážím jen desetinu výkonu, kterou bych dal autům (tj. počítám s navýšením o 10 %, což je více než tebou uváděných 6 %), tak bych mohl těmi 3,5 kW nabíjet jen 600 tis. aut. Při 35 kW už jen 60 tis. aut. A když vezmu spotřebu BEV kolem 18 kWh/100 km, tak to znamená, že za 1 hodinu s takovým příkonem umožním jízdu jen 120 tis. aut a žádné další auto navíc už se nabíjet nebude.
Takže abychom tu mohli mít miliony elektrických aut, museli bychom ten instalovaný příkon několikanásobně znásobit. A teď se zamysli, jak by jsi chtěl uregulovat takovou dynamickou soustavu, kde by se požadavky na příkon měnili v takovém rozsahu. Už teď je regulační soustava složitá a to se bavíme o regulaci řádově maximálně v desítkách procent, ale tady by to bylo ve stovkách procent, tj. násobcích požadovaných výkonů.
[/quote]
Ty ale počítáš, že všechny auta se budou na ráz nabíjet....to je přece blbost ani já Ioniqa nenabíjím každý den. Další věc kterou jsi zapomněl zmínit, je ta, že když by což se stejně nestane všech těch 6 mio přešlo na EV, tak co bude s odběrem EL do těch všech stávajících pump a rafinérii? No a poslední info já jsem za 2 měsíce najezdil 4000km s BEV to je tedy 800kw které to auto sežralo, jenže já ze sítě...té veřejné nabil jenom 300kw, ten zbytek jsem nabil ze své FVE, pak už ty počty prostě nevychází a za další, 50% obyvatel co žijí v RD budou nabíjet přes noc kdy jsou momentálně přebytky EL a to ještě pouze ti co na své střeše nebudou mít FVE jako třeba já.
Nikomu EV nenutím, klidně si každej může jezdit za 3kč/km
To jsou bláboly, mající umlčet hlupáky. Celkový instalovaný výkon elektráren v ČR je cca 21000 MW, tj. výkon všech elektráren za plného provozu. A všichni víme, že slunce nesvítí celý den ani vítr nefouká stále. Takže reálný výkon bude vždy o dost nižší. Ale i tak budu počítat s maximem. Pokud bych najednou chtěl nabíjet všech 6 mil aut, tak je budu nabíjet výkonem 3,5 kW!!!, protože 21000000 kW/6000000 aut=3,5 kW/auto !!! A kde je energie na zbytek? Když uvážím jen desetinu výkonu, kterou bych dal autům (tj. počítám s navýšením o 10 %, což je více než tebou uváděných 6 %), tak bych mohl těmi 3,5 kW nabíjet jen 600 tis. aut. Při 35 kW už jen 60 tis. aut. A když vezmu spotřebu BEV kolem 18 kWh/100 km, tak to znamená, že za 1 hodinu s takovým příkonem umožním jízdu jen 120 tis. aut a žádné další auto navíc už se nabíjet nebude.
Takže abychom tu mohli mít miliony elektrických aut, museli bychom ten instalovaný příkon několikanásobně znásobit. A teď se zamysli, jak by jsi chtěl uregulovat takovou dynamickou soustavu, kde by se požadavky na příkon měnili v takovém rozsahu. Už teď je regulační soustava složitá a to se bavíme o regulaci řádově maximálně v desítkách procent, ale tady by to bylo ve stovkách procent, tj. násobcích požadovaných výkonů.
[/quote]
Ty ale počítáš, že všechny auta se budou na ráz nabíjet....to je přece blbost ani já Ioniqa nenabíjím každý den. Další věc kterou jsi zapomněl zmínit, je ta, že když by což se stejně nestane všech těch 6 mio přešlo na EV, tak co bude s odběrem EL do těch všech stávajících pump a rafinérii? No a poslední info já jsem za 2 měsíce najezdil 4000km s BEV to je tedy 800kw které to auto sežralo, jenže já ze sítě...té veřejné nabil jenom 300kw, ten zbytek jsem nabil ze své FVE, pak už ty počty prostě nevychází a za další, 50% obyvatel co žijí v RD budou nabíjet přes noc kdy jsou momentálně přebytky EL a to ještě pouze ti co na své střeše nebudou mít FVE jako třeba já.
Nikomu EV nenutím, klidně si každej může jezdit za 3kč/km
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8136
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
so stonicom (drahe palivo od zaciatku: 2,11kc/km (palivo), Accent:1,58kc/km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Já s i30 Fastback jezdím momentálně kolem 2,- Kč/km, s Tucsonem tak za 3,- Kč, dálky za míň, ale taky jsem za FB dal 350 tis. a za Tucsona 800, což je řádově o stovky tisíc míň než za EV auta v dané třídě. Takže tu řešit kolik stojí km je naprosto zbytečný, protože než projezdim ten rozdíl, tak se stávajícím autem jezdím vlastně oproti EV zadarmo a ještě dlouho budu .
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Nikto ta skatulkovat nechce prispevok bol prioritne o.i. smerovany Oltcitakovi a sam si si nan nabehol lebo to co si pridal "akoze vtipny" obrazok bol vtipny mozno tak za socializmu. Dnes (myslim tym poslednych 20-30 rokov) sloboda slova SK/CZ je siroka ako nikdy nebola. Keby tomu tak nebolo nemali by taky priestor aj nazory co v demokratickej spolocnosti nemaju co hladat. Takze napr. tvrdit ze vypinanie konspiracnych webov (na co ten obrazok napr. naraza) prepojenych na ruske tajne sluzby a vladne spicky ktorych jedinym cielom je destabilizacia situacie v EU je obmedzovanim slobody slova je sprosty a obycajny drist a zaradovanie sa sam svojim konanim medzi konspiratorov.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Čo tak skúsiť niečo o Elektromobilite....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Nejvtipnější na tom je, že ti nejzarytější odpůrci elektromobility se rekrutují často z těch generací, kterých se už pravděpodobně ani nikdy týkat nebude. Mám dost příkladů ve svém okolí.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: Elektromobilita pokec komplexně...
Štefan pilot, ak narážaš na mňa, tak si skus vyhľadať moje príspevky v tomto vlákno a dozvieš sa aky mam na to názor. To, ze sa časom.ten nazor vyvíja, pripadne mení, je úplne v.poriadku. Odráža to totiž meniacu sa situáciu vo verejnosti, priemysle, aj v politike. Okrem toho názov vlákna je "Elektromobilita pokec komplexne" jednoducho si tu niekto žije v nejakej bublinke a mysli si, ze sa ho nic z toho, co sa deje netýka. Omyl, to ze sa niekto nezaujíma o politiku neznamená, ze sa politika nezaujíma o neho. Aby som parafrazoval jedno "řčení"