dle čeho takto usuzuješ??Venca74 píše:měli by to udělat v každým autorizovaným servisu
LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
se obávám, že přikapávání nějakejch sraček do sání nebude všelék, viz uživatel tudy a jeho VAP Saver
z ramy máslo neuděláš
ten email sem asi klidně prskni veřejně
z ramy máslo neuděláš
ten email sem asi klidně prskni veřejně
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
nechám si tam namontovat rozvedení do každého válce zvlášť a mělo by to být na 100%
http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/
http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/
Re: LPG
pořád se nemůžu zbavit myšlenky, že VAP SAVER a podobný intrikářský záležitosti už jsou vyřešeny, a že tím že nám to tam chlejstá ten benzín tak proč nenastrouhat do nádrže trochu draslíku, pak se už samo nabízí hledání v googlu a co s tim...
tak nastrouhat to nepude, je to moc měkký
tak proč tam nenalejt to co se tam leje např u škody 120 ??? při 20ti % benzínu to tam nalejt 4x koncentrovaný ??? aditiv typu VSRPA proti nadměrnému opotřebení ventilových sedel (VSRPA-Valve Seat Recession Protection Aditive).
například
http://www.kmoch.cz/kmoch/eshop/8-1-Aut ... acem-250ml
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/wyn ... -ml/wynns/
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/vif ... 00-ml/vif/
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/she ... /sheron-1/
nebo toto: to už zní více reklamně
http://www.ochranamotoru.cz/motorova-ad ... -fluid.php
(od čehož se odvijí systém, buď to nalejt do benzínu, nebo to nechat kapat do sání
a z tohoto ta reklama přímo ukapává ale zase tam jsou zmíněny i naše motory
http://www.gaslube.cz/vozidlo/
tak nastrouhat to nepude, je to moc měkký
tak proč tam nenalejt to co se tam leje např u škody 120 ??? při 20ti % benzínu to tam nalejt 4x koncentrovaný ??? aditiv typu VSRPA proti nadměrnému opotřebení ventilových sedel (VSRPA-Valve Seat Recession Protection Aditive).
například
http://www.kmoch.cz/kmoch/eshop/8-1-Aut ... acem-250ml
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/wyn ... -ml/wynns/
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/vif ... 00-ml/vif/
http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/she ... /sheron-1/
nebo toto: to už zní více reklamně
http://www.ochranamotoru.cz/motorova-ad ... -fluid.php
(od čehož se odvijí systém, buď to nalejt do benzínu, nebo to nechat kapat do sání
a z tohoto ta reklama přímo ukapává ale zase tam jsou zmíněny i naše motory
http://www.gaslube.cz/vozidlo/
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
No to je zajimavý článek. Teď babo raď
http://www.gaslube.cz/vozidlo/
http://www.gaslube.cz/vozidlo/
Hyundai i30 1,6 93kw, 2011
Re: LPG
Tu ztrátu záruky mi prosím vysvětli, jediné úpravy které považuji "na hraně" jsou následující:mmv píše: takže já okolo vlastní výměny tlumičů chodím zeširoka, s F adaptéry počítám jenom mezi garančkami a podobně jak psal někdo výše, "taky se v tom rejpám, ale jenom na hraně co se týče případné záruky", já věřím tomu, že u tvé zástavby, a tím jak to tu prezentuješ, že na auto už záruku nemáš a když ti odejde motor (páteční kus), že to prostě vyřešíš tím, že si koupíš jiný nový (auto) . Přeju ti hodně štěstí , teď když vím co je firma za šméčko, tak ho budeš potřebovat
1. Výměna origo rádia za 2 din zástavbu bez zásahu do elektroinstalace - změna z5 cca 15 minut
2. Výměna látkových sedaček za originální kožené s vyhříváním s minimálním zásahem do elektroinstalace (přitáhnutí kabelů a dopinování konektoru; vše podle originálních elektroschémat) - změna z5 cca 60 minut
3. Výměna sufitek v interiéru za LED žárovky - změna z5 snad ani netřeba
4. Výměna odrazek v předních dveřích za čiré + LED podsvětlení s minimálním zásahem do elektroinstalace (kabeláž je natažená přes sloupek do stropnice na konektor interiérového osvětlení) - změna z5 cca 30 minut
5. LPG
6. Ještě jsem zapomněl na foliemi tónovaná skla (zadní část 20% propustnost, přední 72,5%; pro hnidopichy kteří by tvrdili, že okna jsou tónovaná již z výroby na 70% a přidáním fólie se propustnost sníží pod zákonem stanovenou hranici doporučuji zajet si nechat někam skla přeměřit
A teď prosím o vysvětlení, která/é z úprav by měla vést ke ztrátě záruky??
Naposledy upravil(a) lukis01 dne 13 dub 2013, 07:57, celkem upraveno 1 x.
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: LPG
Krásný příspěvek, co se týče tvého stavu.mmv píše:servertome, ale to je jasný někdo holt ten podfuck s 5tiletou zárukou prokoukl hned (ty) a na záruku jim z vysoka sere, a jiní (třeba já) se nechal utáhnout na formulce cituji : ....
takže já okolo vlastní výměny tlumičů chodím zeširoka, s F adaptéry počítám jenom mezi garančkami a podobně jak psal někdo výše, "taky se v tom rejpám, ale jenom na hraně co se týče případné záruky",
Nebudu, za prvé kdyby se něco vysr.. na motoru, tak se to vysr.. během prvních 5000 km, za druhé už mi zbývají jen necelé 2 roky skvělé 5 leté záruky a za třetí, obavy o motor při jízdě na LPG jsem nerozvířil já - čti hodně dozadu a uvidíš, že to je Hardcamovo řešení - "kdyby něco, už je dostupné hafo motorů k případné výměně".mmv píše:já věřím tomu, že u tvé zástavby, a tím jak to tu prezentuješ, že na auto už záruku nemáš a když ti odejde motor (páteční kus), že to prostě vyřešíš tím, že si koupíš jiný nový (auto) . Přeju ti hodně štěstí , teď když vím co je firma za šméčko, tak ho budeš potřebovat
To TY komentuješ fy H jako sméčko, já si myslím, že to šméčka nejsou a auta jsou za dumpingové ceny a vydělává se na servisu.
Nikdo nikdy nepotvrdí ani nevyvrátí, zda kus s omletými vačkami náhodou nedostával Hyper Super Mega Ultra olej dle nálepky na sudu v autorizáku, ale ve skutečnosti jiný... nebo jen poloviční výměnu náplně... to se nesměju, jen vím, že mému motoru se tohle nemůže stát.
Nebo se taky může ukázat, že jsem měl pravdu s tím, že korejské H manuály požadují olej pouze ACEA A3/B3, a kdo dává Hyper Super Mega Ultra řídké oleje s pětkou ve specifikaci, dělá prostě chybu.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Ty jsi neodpověděl, jaký jsi odborník-psychiatr - tedy si každý může doplnit, že žádný. Dokázat opak jsi měl možnost.Hardcam píše:Nemam na ty toje zvasty cas ani naladu a predevsim nemam ve zvyku diskutovat stylem, ktery predvadis ty. Otravujes lidi, podsouvas jim neco, ceho se diskuse vubec netyka a jeste na to chces odpovedi. Jsi typickym pripadem sociopata, coz mas nejen napsany v podpisu, ale jeste to krasne demonstrujes.
Číst populární knížky nestačí, vyhrožovat rozbitím huby (což jsi zkusil a hubu nerozbil) taky nestačí, napadat druhého, že někde předseduje, taky nestačí. To ty máš problém, když se snažíš odvést diskusi stranou.
To ty máš těžký život, když ti nic z toho nejde. Ne já.
Když vložím fotku kampaně H, nemáš odpověď. Když na plakátu leží šroubek, který jsem v pohodě dostal jako náhradní v autorizáku H, opět nemáš odpověď, nemůžeš už napsat, že jsem si plakát vymyslel nebo stáhl z netu - a tak jen meleš o psychopatii - kdybys měl pravdu, to bych pak nedokázal s lidmi jednat tak, jak jednám, hochu.
Když vyfotím svíčku, což umožňuje každému posoudit stav motoru - opravdu, kdyby byla utavená, bílá, tak se můžeme bavit o tom, že se něco děje, jenže ono se neděje - spolehni se, že všechny 4 vypadají stejně a také už jsem napsal, že s podpáleným ventilem by motor neudělal stejnou maximálku na stejném úseku...
Tato diskuse je o LPG, lezeš do ní dobrovolně, tys byl velkým odpůrcem a pak tě okolnosti donutily si LPG instalovat a na reakci, proč ta změna, jsi do této diskuse napsal, že když bude problém, tak máš možnost snadno vyměnit motor.Hardcam píše:Ze jsem psal o motoru z Polska je prosim te ve vztahu k jake pasazi teto diskuse? Ty uz nevis co driv, vid? Samozrejme, ze pokud by se vyskytl problem, ktery bych neopomijel i na tvem miste, jsem pripraven ho resit i jinym motorem. Ano, to jsem zde psal a vubec nikde to nepopiram, nebot, jak jsem jiz podotkl, zde o tom nebyl zadny naznak diskuse. Nerozumim teto pointe. Vubec ti nerozumim. A ani nechci.
Proto to patří do této diskuse - je to přímo na téma a napsals to do ní. Nerozumíš, protože nechceš, a to je tvůj další problém. Můj ne. Tady jsou lidi, kterým se omlely vačky a ty jsou hoooodně daleko od ventilů. Proto je tvé řešení s výměnou motoru platným názorem v této diskusi.
- -
K poslednímu příspěvku nade mnou na této stránce - všimněte si, že jsem ho nepsal ani sem nevložil, přesto potvrzuje, co píšu od začátku - kdo si koupil 1.4 benzín na rychlé dálniční přesuny, spláče nad výdělkem. Podobně ten, kdo si koupil CRDi na poskakování městem. Ani jedno nijak nesouvisí s LPG.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
lukis01 píše:A teď prosím o vysvětlení, která/é z úprav by měla vést ke ztrátě záruky??=
ale já se s tebou nepřu jen jsem servertomovi chtěl naznačit, že i jiní se v tom rejpou a klidně i na hraně, ale nikoliv za hranou, což si myslím, že on je za tou hranou
to servertomm: já vím když se to nevysere do 5000 Km tak je to v pohodě, kdyby náhodou jo, tak tu ještě máme výmluvu na páteční kus ty bys mě taky rozesmál
a že firma prodává za dumpingové ceny ??? heh nene prodává za reálné nízké, protože ty auta jsou hoodně ošizená
jinak je s podivem, že tu přestáváš vnucovat tu svojí zástavbu a začínáš s osobními útoky noo taky cesta
ale čekal bych od tebe nějakou reakci na ten draslík, nebo ty ho vlastně nepotřebuješ, máš už víc jak 5000km a rozhodně v pátek ti bratia ten motor nesešroubovávali, že
Naposledy upravil(a) mmv dne 13 dub 2013, 16:45, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Domnívám se, že to Flasch Lube co se přidává do benzinu je poněkud jinačí než to co kape k ventilům.
Ten odkaz na test, co sem dal Lux naprosto souhlasí s tím, co mi říkal montážník mého LPG.
Dle něj, je přívstřik u kategorie našich vozů zbytečný, FL stačí k ochraně vent. sedel.
Je fakt, že můj motor je o něco starší než vaše špicaagregáty, můj je rv 2005, takže je tam rozdíl generace.
Pokud by jste si chtěli ověřit to, co tu píšu, stačí zadat do vyhledávače LPG Miškovič,
nebo přímo mu zavolat a zeptat se. Tč je 608741371. Sídlí v Ostrožské nové Vsi u Uherského Hradiště.
Plyn dělá od doby co se začal u nás montovat. Zajímavé jsou i jeho názory na speciální svíčky, které
nedoporučuje.
Tak nějak, když něco nevím, skusím se poptat. Mě se to osvědčilo.
Dnešní aktuální průměr spotřeby plynu je 8,3 + 0,9 benzinu. Měl jsem delší trasy, tak šetřím. Ale ty ranní starty
a město mě dávají požrat, 9,6 + 1 l na 100. Poslední propočty. Ostravu a zpět jsem jel za 7,5. Mám holt motor
který je starší, ale přesto ho mám rád. Přece jen 105 kw je radost krotit.
Rade622
Ten odkaz na test, co sem dal Lux naprosto souhlasí s tím, co mi říkal montážník mého LPG.
Dle něj, je přívstřik u kategorie našich vozů zbytečný, FL stačí k ochraně vent. sedel.
Je fakt, že můj motor je o něco starší než vaše špicaagregáty, můj je rv 2005, takže je tam rozdíl generace.
Pokud by jste si chtěli ověřit to, co tu píšu, stačí zadat do vyhledávače LPG Miškovič,
nebo přímo mu zavolat a zeptat se. Tč je 608741371. Sídlí v Ostrožské nové Vsi u Uherského Hradiště.
Plyn dělá od doby co se začal u nás montovat. Zajímavé jsou i jeho názory na speciální svíčky, které
nedoporučuje.
Tak nějak, když něco nevím, skusím se poptat. Mě se to osvědčilo.
Dnešní aktuální průměr spotřeby plynu je 8,3 + 0,9 benzinu. Měl jsem delší trasy, tak šetřím. Ale ty ranní starty
a město mě dávají požrat, 9,6 + 1 l na 100. Poslední propočty. Ostravu a zpět jsem jel za 7,5. Mám holt motor
který je starší, ale přesto ho mám rád. Přece jen 105 kw je radost krotit.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: LPG
Všichni máme stejný systém ať je montovaný kdekoliv a kýmkoliv. Plynaři celého světa spojte se a nehádejte se!!!! Asi si říkáte, že jsem se zbláznil. Jako tady kolegové co se zde snad 10 stran hádají a asi už ani oni neví o čem. Tak tomuto závěru jsem došel dnes při podrobnějším průzkumu nádrže bělouše. Bělouš (i30,2013)je přestavěn v servisu a má schválenou sadu AGC. Tudíž BRC by řekl náhodný pozorovatel tohoto chaosu tady. Chyba. Já dnes objevil u nádrže štítek AEB. AEB je největší výrobce LPG zařízení z itálie, který asi vyrábí všechno pro všechny podle vlastního nebo dodaného vývoje. Třeba komplet ŘJ a vstřiky pro občas pro masy zesměšňovaný tzv. Polský = nekvalitní Elpigaz. Znalci však vědí své...Takže v jednom autě ix20 mám instalaci ELPIGAZU AEB na vlastní pěst a asi bez záruky na motor a ve druhém autě mám skoro to samé ale schválené a se zárukou. Mě se tato situace nelíbí. Nelíbí se mi, že jeden si z tohoto udělal zlatý důl. Já se před asi měsícem dotazoval ve firmě co už roky montuje systémy BRC, zda bych si mohl do ix20 nechat vyměnit řídící jednotku a vstřiky za BRC abych se dostal zpět do systému záruky. Pan technik mě vysvětlil, že to nejde. Že sady BRC jsou homologované komplet, to znamená že nesou vlastní homologační číslo pro celou sadu včetně multiventilu, nádrže, reduktoru atd. A že kdybych chtěl vyměnit pouze ŘJ a vstřiky, že to nebude fungovat. Já mu nevěřil. No a v systému pokřtěném a dodávaném tajuplně firmou na informace skoupou AGC vidím stejný multiventil a nádrž jako je běžné. Tak se v tom nevyznám, v těch homologacích. Vyznáte se v tom někdo jak to je? Zkouším teď nastavení přístřiku podle Mitsubishi a to 2800ot/10ms/2ms. Uvidím kolik to bude žrát benálu. Přijde mi to jako rozumné nastavení.
- Přílohy
-
- AEB.JPG (167.5 KiB) Zobrazeno 2356 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
severtom: neumis cist a jeste se tim chlubis. Politovanihodne.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Italové jsou průkopníci plynu. Výrobní kapacity přehodili do Polska a tam se teď dělá vše.airwaves píše:Všichni máme stejný systém ať je montovaný kdekoliv a kýmkoliv. Plynaři celého světa spojte se a nehádejte se!!!! Asi si říkáte, že jsem se zbláznil. Jako tady kolegové co se zde snad 10 stran hádají a asi už ani oni neví o čem. Tak tomuto závěru jsem došel dnes při podrobnějším průzkumu nádrže bělouše. Bělouš (i30,2013)je přestavěn v servisu a má schválenou sadu AGC. Tudíž BRC by řekl náhodný pozorovatel tohoto chaosu tady. Chyba. Já dnes objevil u nádrže štítek AEB. AEB je největší výrobce LPG zařízení z itálie, který asi vyrábí všechno pro všechny podle vlastního nebo dodaného vývoje. Třeba komplet ŘJ a vstřiky pro občas pro masy zesměšňovaný tzv. Polský = nekvalitní Elpigaz. Znalci však vědí své...Takže v jednom autě ix20 mám instalaci ELPIGAZU AEB na vlastní pěst a asi bez záruky na motor a ve druhém autě mám skoro to samé ale schválené a se zárukou. Mě se tato situace nelíbí. Nelíbí se mi, že jeden si z tohoto udělal zlatý důl. Já se před asi měsícem dotazoval ve firmě co už roky montuje systémy BRC, zda bych si mohl do ix20 nechat vyměnit řídící jednotku a vstřiky za BRC abych se dostal zpět do systému záruky. Pan technik mě vysvětlil, že to nejde. Že sady BRC jsou homologované komplet, to znamená že nesou vlastní homologační číslo pro celou sadu včetně multiventilu, nádrže, reduktoru atd. A že kdybych chtěl vyměnit pouze ŘJ a vstřiky, že to nebude fungovat. Já mu nevěřil. No a v systému pokřtěném a dodávaném tajuplně firmou na informace skoupou AGC vidím stejný multiventil a nádrž jako je běžné. Tak se v tom nevyznám, v těch homologacích. Vyznáte se v tom někdo jak to je? Zkouším teď nastavení přístřiku podle Mitsubishi a to 2800ot/10ms/2ms. Uvidím kolik to bude žrát benálu. Přijde mi to jako rozumné nastavení.
Stejně jako s ledničkami BXXX ty se dělají v Litvě a co mají navíc prodávají jako Perfekt.
Globalizace v praxi.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: LPG
je třeba to číst a ne se jenom domnívatrade622 píše:Domnívám se, že to Flasch Lube co se přidává do benzinu je poněkud jinačí než to co kape k ventilům.
VALVE SAVER FLUID
(Aditivum na promazávání a ochranu ventilů)
Flashlube Valve Saver Fluid je koncentrovaná přísada (aditivní náhražka olova). Minimalizuje opotřebení ventilových sedel. Jedná se o aditivum do LPG / CNG a zároveň i aditivum do benzinu.
http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-o ... -fluid.php
je třeba to číst celé,
ale moje otázka učiněná výše zněla: jak dostat draslík k ventilům bez použití miliónů hadiček v motoru ??? no přece ho nalejt do benzínu
nějaký drahý flašlube a gaslube a liquilube nebo jak se to jmenuje ale obyčejnej benadit, při spotřebě cca 2l benzínu to vychází na 3 plný nádrže což je cca 6000 km za 80 Kč, katalyzátoru to neuškodí a ničemu jinýmu taky ne
http://www.oleje-kapaliny.cz/vif-benadit-100ml.html
u starých škodovek se doporučovalo jezdit stylem 2 nádrže plynu, jedna benzínu (olova), že to nikdo nedělal a radši měnil po 30kKm hlavy je jiná, ale nám to tam ten benzín chlejstá tak jako tak
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012