Re: LPG
Napsal: 12 dub 2013, 20:46
dle čeho takto usuzuješ??Venca74 píše:měli by to udělat v každým autorizovaným servisu
dle čeho takto usuzuješ??Venca74 píše:měli by to udělat v každým autorizovaným servisu
Tu ztrátu záruky mi prosím vysvětli, jediné úpravy které považuji "na hraně" jsou následující:mmv píše: takže já okolo vlastní výměny tlumičů chodím zeširoka, s F adaptéry počítám jenom mezi garančkami a podobnějak psal někdo výše, "taky se v tom rejpám, ale jenom na hraně co se týče případné záruky", já věřím tomu, že u tvé zástavby, a tím jak to tu prezentuješ, že na auto už záruku nemáš a když ti odejde motor (páteční kus), že to prostě vyřešíš tím, že si koupíš jiný nový (auto) . Přeju ti hodně štěstí , teď když vím co je firma
za šméčko, tak ho budeš potřebovat
Krásný příspěvek, co se týče tvého stavu.mmv píše:servertome, ale to je jasnýněkdo holt ten podfuck s 5tiletou zárukou
prokoukl hned (ty) a na záruku jim z vysoka sere, a jiní (třeba já) se nechal utáhnout na formulce cituji : ....
takže já okolo vlastní výměny tlumičů chodím zeširoka, s F adaptéry počítám jenom mezi garančkami a podobnějak psal někdo výše, "taky se v tom rejpám, ale jenom na hraně co se týče případné záruky",
Nebudu, za prvé kdyby se něco vysr.. na motoru, tak se to vysr.. během prvních 5000 km, za druhé už mi zbývají jen necelé 2 roky skvělé 5 leté záruky a za třetí, obavy o motor při jízdě na LPG jsem nerozvířil já - čti hodně dozadu a uvidíš, že to je Hardcamovo řešení - "kdyby něco, už je dostupné hafo motorů k případné výměně".mmv píše:já věřím tomu, že u tvé zástavby, a tím jak to tu prezentuješ, že na auto už záruku nemáš a když ti odejde motor (páteční kus), že to prostě vyřešíš tím, že si koupíš jiný nový (auto) . Přeju ti hodně štěstí , teď když vím co je firmaza šméčko, tak ho budeš potřebovat
Ty jsi neodpověděl, jaký jsi odborník-psychiatr - tedy si každý může doplnit, že žádný. Dokázat opak jsi měl možnost.Hardcam píše:Nemam na ty toje zvasty cas ani naladu a predevsim nemam ve zvyku diskutovat stylem, ktery predvadis ty. Otravujes lidi, podsouvas jim neco, ceho se diskuse vubec netyka a jeste na to chces odpovedi. Jsi typickym pripadem sociopata, coz mas nejen napsany v podpisu, ale jeste to krasne demonstrujes.
Tato diskuse je o LPG, lezeš do ní dobrovolně, tys byl velkým odpůrcem a pak tě okolnosti donutily si LPG instalovat a na reakci, proč ta změna, jsi do této diskuse napsal, že když bude problém, tak máš možnost snadno vyměnit motor.Hardcam píše:Ze jsem psal o motoru z Polska je prosim te ve vztahu k jake pasazi teto diskuse? Ty uz nevis co driv, vid? Samozrejme, ze pokud by se vyskytl problem, ktery bych neopomijel i na tvem miste, jsem pripraven ho resit i jinym motorem. Ano, to jsem zde psal a vubec nikde to nepopiram, nebot, jak jsem jiz podotkl, zde o tom nebyl zadny naznak diskuse. Nerozumim teto pointe. Vubec ti nerozumim. A ani nechci.
lukis01 píše:A teď prosím o vysvětlení, která/é z úprav by měla vést ke ztrátě záruky??=
Italové jsou průkopníci plynu. Výrobní kapacity přehodili do Polska a tam se teď dělá vše.airwaves píše:Všichni máme stejný systém ať je montovaný kdekoliv a kýmkoliv. Plynaři celého světa spojte se a nehádejte se!!!!Asi si říkáte, že jsem se zbláznil. Jako tady kolegové co se zde snad 10 stran hádají a asi už ani oni neví o čem. Tak tomuto závěru jsem došel dnes při podrobnějším průzkumu nádrže bělouše. Bělouš (i30,2013)je přestavěn v servisu
a má schválenou sadu AGC. Tudíž BRC by řekl náhodný pozorovatel tohoto chaosu tady. Chyba. Já dnes objevil u nádrže štítek AEB. AEB je největší výrobce LPG zařízení z itálie, který asi vyrábí všechno pro všechny podle vlastního nebo dodaného vývoje. Třeba komplet ŘJ a vstřiky pro občas pro masy zesměšňovaný tzv. Polský = nekvalitní Elpigaz. Znalci však vědí své...Takže v jednom autě ix20 mám instalaci ELPIGAZU AEB na vlastní pěst a asi bez záruky na motor a ve druhém autě mám skoro to samé ale schválené a se zárukou. Mě se tato situace nelíbí. Nelíbí se mi, že jeden si z tohoto udělal zlatý důl. Já se před asi měsícem dotazoval ve firmě co už roky montuje systémy BRC, zda bych si mohl do ix20 nechat vyměnit řídící jednotku a vstřiky za BRC abych se dostal zpět do systému záruky. Pan technik mě vysvětlil, že to nejde. Že sady BRC jsou homologované komplet, to znamená že nesou vlastní homologační číslo pro celou sadu včetně multiventilu, nádrže, reduktoru atd. A že kdybych chtěl vyměnit pouze ŘJ a vstřiky, že to nebude fungovat.
Já mu nevěřil. No a v systému pokřtěném
a dodávaném tajuplně firmou na informace skoupou AGC vidím stejný multiventil a nádrž jako je běžné. Tak se v tom nevyznám, v těch homologacích. Vyznáte se v tom někdo jak to je? Zkouším teď nastavení přístřiku podle Mitsubishi a to 2800ot/10ms/2ms. Uvidím kolik to bude žrát benálu. Přijde mi to jako rozumné nastavení.
je třeba to číst a ne se jenom domnívatrade622 píše:Domnívám se, že to Flasch Lube co se přidává do benzinu je poněkud jinačí než to co kape k ventilům.