Stránka 106 z 373
Napsal: 31 říj 2007, 07:39
od tom
David C3 píše:TAK TOHLE VUSÍTE VĚDĚT !!!! V DNEŠNÍM AHA VYŠLA REKLAMA NA HYUNDAI ACCENT OD PRODEJCE HYUNDAI ORBIS PRŮHONICE NA PRODEJ
100 ks STŘÍBRNÝCH ACCENTU VÝBAVY ACTIVE A ELEGANCE MOTOR 1.4 .
CENA VYBAVA ACTIVA 199 000,- A ELEGANCE 219 000,- MASAKR !!!!!!!!!!!
CO VY NA TO? S TAKOVOU TAM ZITRA VOLÁM A NAPÍŠU VÍC CO A JAK! ČAU
Podle mě to není nic tak zvláštního, dneska ti dávají dvacet tisíc slevu všude, je to o dalších dvacet tisíc levnější než kdekoli jinde. A určitě jsi se všimnul že cena platí jen při koupi vozidla na leasing. Takže si myslím že tě nálakaj o dvacet levněji a v konečném důsledku to natáhnou na leasingu...
Napsal: 04 lis 2007, 20:54
od Pepino
Zdravím všechny příznivce značky Hyundai. Chci přispět i se svojí zkušeností. Mám od května 2007 nového Accenta 1,5 CRDI, výbava Dynamic, barva leaf green. Mám najeto 23 000 km (už tedy po první garančce). Jediným problémem bylo vzlínání nafty okolo hrdla nádrže při plné nádrži (odstranil servis). Jinak absolutně bez problémů. Denně jezdím 160 až 200 km. Prům. spotřeba je mezi 5 až 5,5 l/100 km. Při jízdě po okreskách se hravě dostanu pod 5 litrů.Motor bezkonkurenční, výborné brzdy, pohodlí vyhovuje. Jediným mínusem je horší kvalita metalického laku (je měký) a to chtějí příplatek 9 000,- Kč. Takže celkově spokojenost.
Napsal: 04 lis 2007, 22:52
od Mexican
Pepino píše:Zdravím všechny příznivce značky Hyundai. Chci přispět i se svojí zkušeností. Mám od května 2007 nového Accenta 1,5 CRDI, výbava Dynamic, barva leaf green. Mám najeto 23 000 km (už tedy po první garančce). Jediným problémem bylo vzlínání nafty okolo hrdla nádrže při plné nádrži (odstranil servis). Jinak absolutně bez problémů. Denně jezdím 160 až 200 km. Prům. spotřeba je mezi 5 až 5,5 l/100 km. Při jízdě po okreskách se hravě dostanu pod 5 litrů.Motor bezkonkurenční, výborné brzdy, pohodlí vyhovuje. Jediným mínusem je horší kvalita metalického laku (je měký) a to chtějí příplatek 9 000,- Kč. Takže celkově spokojenost.
super.. mam otazku = jak riesili vzlinavost nafty? ja ked natankujem, po prejdeni par km mam okolo nadrze naftovy flak.. mozes tu opravu, resp problem popisat detailnejsie?
Napsal: 05 lis 2007, 15:42
od rodny
zdravim vsechny,tak po nejakem case sem zas neco napisu ohledne mych dojmu z new accenta.Za ten mesic co ho mam tak jsem najel 3100km,nejvetsi trasu co jsem s nim jel tak bylo 800km,odpoledne 400 tam a druhy den rano 400 zpet.jel jsem po D1 pres brno az k olomouci a spotreba se pohybovala kolem 5l.Takze si nemuzu na spotrebu stezovat,kdyz jezdim po okreskach tak se vetsinou dostanu na 4.7l.Kdyz jsem najel 1000km vsimnul jsem si ubytku chlad. kapaliny ,tak jsem to dolil a od ty doby nezmizelo ani trochu.Takze po motoricke strance jsem velmi spokojen.Ale co mi zacina vadit je vrzajici sedadlo ridice,sice to neni porad ale uz se to zacina projevovat.pak mi taky obcas vrze ramecek radia.Jinak interier je prostorny a pohodlny na delsi trasy (jel jsem 5h v kuse a pohoda) a hlavne okoli ridice je prehledne a nemuzu si stezovat ani na umisteni ovl. prvku.Takze zatim spokojenost v ramci financnich moznosti auta
ale co mi ted uplne rozladilo,tak bylo to ze jsem rano prisel k auti a vsimnul jsem si ze mi nejekej de..l promacknul PZ blatnik v ty lince,ale aspon neprasknul lak.a je to docela dost videt i na spinavym aute a kdyz jsem to umyl je to jeste horsi....nechapu jak to mohl nekdo dokazat,fakt dneska si koupit novy auto to je tak ho mit doma v garazi a lestit
Napsal: 05 lis 2007, 16:44
od peaty
Pepino diky za prispevok. Problem s vytekanim nafty okolo hrdla nadrze mam aj ja a tusim nas je viac, takze sa jedna pravdepodobne o znamy problem v servisoch. Mohol by si napisat, ze ako to v servise poriesili. Budem tam musiet skocit aj ja, aj ked ta zastavka bude dlhsia, lebo mam co reklamovat...
Napsal: 05 lis 2007, 18:00
od Pepino
To vzlínání nafty se projevovalo malou mastnou skvrnou na podlaze garáže při natankování plné nádrže v prostoru pod nádrží. Původně jsem myslel, že je to povolená sponka na hadici, nebo něco podobného, a že bych to zvládl sám. Telefonoval jsem do servisu a oni okamžitě věděli o co jde, a že je to práce na 20 min abych přijel. Problém je v tom, že nalévací hrdlo, které má plastové tělo, má prý po celé délce šev, který je vyšší, než průměr hrdla. V tom místě potom i po dotažení pryžové hadice sponkou vznikne malá skulinka, kterou při plné nádrži vzlíná nafta. Oni to sundají, ten šev v tom místě strhnou (jenom tu hranu), a věc je opravená. Tak mě to vysvětlil i servisman. Opravdu za 20 minut byl hotový.
Napsal: 05 lis 2007, 20:41
od Pavel46
Pepino píše:To vzlínání nafty se projevovalo malou mastnou skvrnou na podlaze garáže při natankování plné nádrže v prostoru pod nádrží. Původně jsem myslel, že je to povolená sponka na hadici, nebo něco podobného, a že bych to zvládl sám. Telefonoval jsem do servisu a oni okamžitě věděli o co jde, a že je to práce na 20 min abych přijel. Problém je v tom, že nalévací hrdlo, které má plastové tělo, má prý po celé délce šev, který je vyšší, než průměr hrdla. V tom místě potom i po dotažení pryžové hadice sponkou vznikne malá skulinka, kterou při plné nádrži vzlíná nafta. Oni to sundají, ten šev v tom místě strhnou (jenom tu hranu), a věc je opravená. Tak mě to vysvětlil i servisman. Opravdu za 20 minut byl hotový.
Šikovný a upřímný servis, to se všude nevidí
5000 km
Napsal: 07 lis 2007, 20:13
od Bobík
Čaute,
tak mám odvalených 5000 km a okrem vŕzgajúceho sedadla vodiča a laku náchylného na škrabance, nemôžem Accentíku nič vytknúť. Jazda s týmto motorom je čistá radosť, spotreba 4,9 l. Do kufra som pri sklopených sedadlách narval štyri obuté disky plus ďalšie štyri pneumatiky, čo je na sedan úctyhodný výkon.
Čo sa týka toho sedáka, dá sa vŕzganie nejak odstrániť, robili to už niekomu v servise?
Re: 5000 km
Napsal: 08 lis 2007, 06:49
od tom
Bobík píše:Čaute,
tak mám odvalených 5000 km a okrem vŕzgajúceho sedadla vodiča a laku náchylného na škrabance, nemôžem Accentíku nič vytknúť. Jazda s týmto motorom je čistá radosť, spotreba 4,9 l. Do kufra som pri sklopených sedadlách narval štyri obuté disky plus ďalšie štyri pneumatiky, čo je na sedan úctyhodný výkon.
Čo sa týka toho sedáka, dá sa vŕzganie nejak odstrániť, robili to už niekomu v servise?
Slyšel jsem že mění celou kostru sedadla.
Napsal: 11 lis 2007, 16:37
od Mexican
Dneska som si kupil taku tu kombo skrabko-metlicku za paradnych 45 Kc v Globuse.. a ked som uz chodil pomediz regale - vsimol som si STP Diesel Treatment with Antigel (pouzivam ho kazde 3 tankovania).. zarazila ma cena 129 Kc, vsade inde ho clovek pod 159 nedostane.. a neviem ci je to placebo, ale aj na nule to startuje velmi pekne, nehuci a uz po km to ma prijemny tah. STP sice nevyhralo test aditiv, ale myslim ze vo vsestranosti je jednotka. mozem len odporucat. Z mojej skusenosti staci raz za 3 plne nadrze, obsah rozdelime na 2 casti a po cca 20 l vzdy nalejeme polovicu
http://www.petrol.cz/download/Test_aditiv.pdf
teraz som si bol trochu zablbnut na parkovisku pred VUT. Na palackeho vrchu napadlo tak 10cm smehu, takze som si skusil rozbiehanie sa v kopci, prudke brzdenie, korekciu smyku.. proste supr.. na ceste naspat som si v 60 poriadne dupol na brzdu - ABS ma neprijemny zvuk ale pomaha. a samozrejme, zimne pneu Kleber Krisalp HP ma opat znova nesklamali, su to co si pamatam z fiesty
Pre tych co este neprezuli - sup, rychlo prezuvat.. ono sa ten sneh sice roztopi ale zima ostane
Napsal: 13 lis 2007, 07:11
od David C3
tak jak vám to jezdí????
Napsal: 13 lis 2007, 12:27
od Mexican
David C3 píše:tak jak vám to jezdí????
2.12 cestujem do Hannoveru na sluzobku.. tak som sa rozhodol ze namiesto nejakej plecky z Herzu (nechceli mi dat Santa Fe ani Volvo v70) pojdem svojim.. taks a tesim, na nemeckom Autobahne som este nejazdil
Napsal: 13 lis 2007, 12:53
od tom
David C3 píše:tak jak vám to jezdí????
Dobrý je to, ať je léto nebo zima, furt to jede....
A když tady čtu ty problémy 1,4 se studenym motorem, tak ani na chvilku nelituju že jsem se kdy rozhodl pro diesel.
Až na ty stabilizátory, ale to bude řešeno při garančce snad v záruce.
Napsal: 13 lis 2007, 14:35
od Mexican
tom píše:David C3 píše:tak jak vám to jezdí????
Dobrý je to, ať je léto nebo zima, furt to jede....
A když tady čtu ty problémy 1,4 se studenym motorem, tak ani na chvilku nelituju že jsem se kdy rozhodl pro diesel.
Až na ty stabilizátory, ale to bude řešeno při garančce snad v záruce.
Tome, jak sa vlastne prejavuju problemy so stabilizatormi? ja som si povedal, ze pri kazdej garancke si necham zmerat geometriu, snad sa to vyplati
Napsal: 13 lis 2007, 21:41
od tom
Mexican píše:tom píše:David C3 píše:tak jak vám to jezdí????
Dobrý je to, ať je léto nebo zima, furt to jede....
A když tady čtu ty problémy 1,4 se studenym motorem, tak ani na chvilku nelituju že jsem se kdy rozhodl pro diesel.
Až na ty stabilizátory, ale to bude řešeno při garančce snad v záruce.
Tome, jak sa vlastne prejavuju problemy so stabilizatormi? ja som si povedal, ze pri kazdej garancke si necham zmerat geometriu, snad sa to vyplati
Duté rány od přední nápravy lehce pozorovatelné i ve volantu při přejezdu nerovností...