Jak správně uvádíte, nikde jsem nepoužil slovo lhář a slovo nesmysl je tomu hodně vzdálené. A nevím o jaké špíně mluvíte, můžete mně prosím říci, kde je v mých slovech nějaká špína? A co se týče diakritiky, tak bez ní se to špatně čte a když požádám někoho, aby pokud možno používal diakritiku tak nevím, proč bych se tím měl ponižovat. Domnívám se, že nějaké osobní útoky se nehodí to tohoto odborného fóra. Tady by se mělo hovořit o kladech a nedostatcích aut, o zkušenostech s opravami, a samozřejmě chválit i dobré. Chcete-li mně dělat nějaké výčitky, hovořit o lhářích a špíně, tak mně prosím napište, já Vám odpovím. Tady hovořme o kelpání v přední nápravě, o vadách v posilovači, o spotřebě a pod. Tuším, že jsem jednou četl Váš příspěvek, že již máte třetí stabilizátor přední nápravy. Takováto chlouba zdá se není ve prospěch zn. Hyundai. A také si myslím (nevím to jistě, ale myslím si že jsem to někdy četl), že jste psal, že jste v pracovním kontaktu s nějakou opravnou Hyundai. Tím by se vysvětlovala ta osobní zaujatost. Tak zdar tvrďáku.Hardcam píše:Kdyz uz po nekom chcete, aby to dokazal, dokazte i vy, komu z uzivatelu byl zamezen pristup. Takto to vypada, ze mate tendenci hazet spinu na vse kolem vas. Znovu vas zadam o doplneni teto informace.
V jenom z vascih minulych prispevku jasne davate najevo, ze ten, kdo uvadi spotrebu kolem sesti litru, pise nesmysly pramenici z tabulkovych hodnot. To si lze vykladat i jako neprime oznaceni za lhare.
A narazka na diakritiku? Teď nevím, zda jste tím chtěl ponížit Matýska nebo sebe.
Jak se Vase kauza hybe? Co ten "schmeyd" radeji prodat? Mel byste zarucene klid.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
Re: Spotřeba i30
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
co ma toto spolocne so spotrebou i30 mi hlava neberie.. a ja sem ako idiot vzdy kliknem
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Spotřeba i30
Touto větu jste označil všechny,kteří mají nízkou spotřebu,za lháře.Pokud to bylo myšleno jinak,omlouvám se.A tak se tady ovlivňuje mínění a většina majitelů i30 jezdí za 6l.
Ještě jste mi nevysvětlil,jaké nesmysly píšu.
Co se týče diakritiky,některé příspěvky píšu z mobilu,proto ta chybějící diakritika.
Nepřipadá mi,že se chovám agresivně,dávám Vám pouze doporučení,jak se můžete ve sporu s automobilkou hájit.....Ale to jak se chovám víte zajisté lépe.
Jo a Mexican má opět pravdu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
PV: to jsem, od zari, myslite si, ze to ovlivnuje me nazory 17 let zpetne? To je nesmysl, uznejte. Moje spojitost s Hyundai je pouze uzivatelska a jiz jsem s jednim svym vozem presel k jine znacce a s i30 Buh sud, ale to sem nepatri a nema nic spolecneho s kvalitou. Zaujatost? Ale kdez, to jen ta Vase medialni masaz (mimochodem, šmejd se take cte lepe nez schmeyd) a neustale stezovani si, jak je importer zly.
Co se tyce mych garanci - ano, jste velmi vsimavy, mam uz treti tycky. Pri stavu nasich silnic nic pohorsujiciho, jsou pro nas jako uzivatele zdarma, tudiz nevim jak vam, ale me to problem nedela, naopak. Podobne jako po roce pouzivani mobilu dostat v zaruce novy displej. Hned se to lepe pouziva. Asi lepsi, nez kdyby mi 3x odeslo turbo, to uz se u jinych a mnohem "zvucnejsich" znacek taky stalo. Vase auto na tom muze byt mnohem hur. Pokud zavadu povazujete za nebezpecnou, pak byste vuz nemel pouzivat, nejen ve vasem zajmu.
Do tohoto tematu tato diskuse nepatri, muzeme pokracovat jinde nebo ji ukoncit.
Co se tyce mych garanci - ano, jste velmi vsimavy, mam uz treti tycky. Pri stavu nasich silnic nic pohorsujiciho, jsou pro nas jako uzivatele zdarma, tudiz nevim jak vam, ale me to problem nedela, naopak. Podobne jako po roce pouzivani mobilu dostat v zaruce novy displej. Hned se to lepe pouziva. Asi lepsi, nez kdyby mi 3x odeslo turbo, to uz se u jinych a mnohem "zvucnejsich" znacek taky stalo. Vase auto na tom muze byt mnohem hur. Pokud zavadu povazujete za nebezpecnou, pak byste vuz nemel pouzivat, nejen ve vasem zajmu.
Do tohoto tematu tato diskuse nepatri, muzeme pokracovat jinde nebo ji ukoncit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
+1Mexican píše:co ma toto spolocne so spotrebou i30 mi hlava neberie.. a ja sem ako idiot vzdy kliknem
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Spotřeba i30
JJ, také souhlasím, že by se mělo držet "vlákno"... Na pokec tu jsou jiné vlákna..Mexican píše:co ma toto spolocne so spotrebou i30 mi hlava neberie.. a ja sem ako idiot vzdy kliknem
Jinak k autální spotřebě: 4,4 (šetřím co to dá
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Spotřeba i30
To si teda dovolím zapochybovať, že si tej jazdy aj tak trochu užiješ. To už je trápenie, nie jazdenie.Cvrček píše:...4,4 (šetřím co to dá
Ináč, bol som teraz na Morave a späť, jazdil som vždy ako dovolili predpisy, dopravná situácia a počasie a priemer 6,5 l/km. Som spokojný; na to, že diaľnice som vždy prechádzal 140-tkou tachometrovou, prešiel som celkovo 4× nejaký horský priechod a občas som jazdil v kolónach a v hmle, myslím, že dobré.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
Tak to je hezké, ale tuto spotřebu nemáš "normální" jízdou. Nepíšu to pro to, aby jsme se tu začli dohadovat, co je a co není normální jízda a ani ti tuto hodnotu nezávidím. Taky jsem se v létě snažil jezdit dost úsporně, abych zjistil, jak moc se liší "papírová" spotřeba od té reálné. Nejsem střelec, kterej jezdí plyn - brzda a když jsem si to hoodně hlídal a snažil jsem se jezdit eko rally, tak jsem se dostal na hodnotu 4,7l/100km. Ale byla to nuda, nuda a zase jen nuda. Na dálnici jsem se ploužil 100-kou, když jsem potřeboval předjet ještě většího loudala, tak jsem krátce zrychlil a pak zase zpomalil na 100-ku. Ale vážně mě to nebavilo a motor taky ne. Párkrát se mi ozvaly "nezaměstnaní" koníci z motoru, jestli si můžou vzít neplacené volno a jít makat někam jinam, kde budou mít jistou práci. Já jezdím celoročně (léto, zima, s klimou, bez klimy, na letních či zimních pneu, minimálně 50% dálnice), v průměru za nějakých 5 - 5,5l/100km a deci sem, nebo deci tam, už vážně neřeším. To není podstata motorismu a ježdění.Cvrček píše:...Jinak k autální spotřebě: 4,4 (šetřím co to dá
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
Tak já už se najezdil "rychle" dost, a teď zkouším opačný "pól". Jsem přesvědčený, že hamtat na plyn umí každý, ale obráceně už je to výsada jen králů..
Nemyslím si, že bych "dusil" koníky pod kapotou, spíše mám výhodu, že když jedu, tak vždy dál a mimo město (průměrně 70 km / 1 jízda). Tj. nejezdím JEN po městě.
Kdyby ano, je jasné, že mi to popoleze (stačilo nedávno 2 dny v Praze a už to šlo hned o 2 desetinky nahoru během 2 dnů).
Takže teď momentálně zkouším se dostat na výrobcem avizovanou spotřebu a za tím mi vychází toto:
4,1 l/100 km u 1,6 CRDi: šlo by to, je to dle mě reálné, ale musejí být tzv. IDEÁLNÍ "podmínky" (léto-teplo, malinko nadhuštěná kola, dlouhé rovné úseky, rychlost cca 90 km*hod-1 a permamentně zařazený 6.° nejlépe jízda bez brždění). Jakmile toto porušíte, lezete to vždy o malinko nahoru. To potvrzuje příspěvky v jiném vlákně, kde jsme řešili "laboratorní spotřebu", kdy auto není testováno v reálném provozu (jako v USA), ale v laboratoři na válcích. Potom je z toho problém, kdy se výrobci předhánějí, jak dělají nová "úsporná auta" (a stačí zapátrat, kolik se nyní vyrojilo aut se spotřebou 3,9 l/100 km). Jen už ty automobilky neříkají, že to je výjimečný výsledek v laboratorních podmínkách (např. bez důležitého odporu vzduchu), že při "běžném" ježdění je spotřeba min. o 1-1,5 l na 100 km vyšší.
p.s. zapisuju si i čerpané litry a ujeté km, PP se liší od matematického výpočtu o cca 0,2 l. To jde, Octavia je n tom podobně.
Nemyslím si, že bych "dusil" koníky pod kapotou, spíše mám výhodu, že když jedu, tak vždy dál a mimo město (průměrně 70 km / 1 jízda). Tj. nejezdím JEN po městě.
Kdyby ano, je jasné, že mi to popoleze (stačilo nedávno 2 dny v Praze a už to šlo hned o 2 desetinky nahoru během 2 dnů).
Takže teď momentálně zkouším se dostat na výrobcem avizovanou spotřebu a za tím mi vychází toto:
4,1 l/100 km u 1,6 CRDi: šlo by to, je to dle mě reálné, ale musejí být tzv. IDEÁLNÍ "podmínky" (léto-teplo, malinko nadhuštěná kola, dlouhé rovné úseky, rychlost cca 90 km*hod-1 a permamentně zařazený 6.° nejlépe jízda bez brždění). Jakmile toto porušíte, lezete to vždy o malinko nahoru. To potvrzuje příspěvky v jiném vlákně, kde jsme řešili "laboratorní spotřebu", kdy auto není testováno v reálném provozu (jako v USA), ale v laboratoři na válcích. Potom je z toho problém, kdy se výrobci předhánějí, jak dělají nová "úsporná auta" (a stačí zapátrat, kolik se nyní vyrojilo aut se spotřebou 3,9 l/100 km). Jen už ty automobilky neříkají, že to je výjimečný výsledek v laboratorních podmínkách (např. bez důležitého odporu vzduchu), že při "běžném" ježdění je spotřeba min. o 1-1,5 l na 100 km vyšší.
p.s. zapisuju si i čerpané litry a ujeté km, PP se liší od matematického výpočtu o cca 0,2 l. To jde, Octavia je n tom podobně.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Spotřeba i30
to: lada 71
Myslel som, že podstata motorizmu je dostať sa z bodu A do bodu B predovšetkým čo najbezpečnejšie a s najnižšími nákladmi. Pri naších autách asi nemožno hovoriť o užívaní si jazdy Taktiež som skúšal jazdiť ekorally a dostal som sa s benzínovým motorom na 4,5 l/100 km. Pre mňa je prvoradá spotreba a čo najnižšie náklady na prevádzku, a pri jazde po diaľnici 90 - 100 je výrazne nižšia spotreba ako pri 130 - 140 km/h. Samozrejme občas íčko prebehnem aby nezlenivelo, ale 95 % jazdím na spotrebu.
Myslel som, že podstata motorizmu je dostať sa z bodu A do bodu B predovšetkým čo najbezpečnejšie a s najnižšími nákladmi. Pri naších autách asi nemožno hovoriť o užívaní si jazdy Taktiež som skúšal jazdiť ekorally a dostal som sa s benzínovým motorom na 4,5 l/100 km. Pre mňa je prvoradá spotreba a čo najnižšie náklady na prevádzku, a pri jazde po diaľnici 90 - 100 je výrazne nižšia spotreba ako pri 130 - 140 km/h. Samozrejme občas íčko prebehnem aby nezlenivelo, ale 95 % jazdím na spotrebu.
Naposledy upravil(a) caruser dne 06 pro 2011, 09:30, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
tak, takcaruser píše:to: lada 71
Myslel som, že podstata motorizmu je dostať sa z bodu A do bodu B predovšetkým čo najbezpečnejšie a s najnižšími nákladmi. Pri naších autách asi nemožno hovoriť o užívaní si jazdy Taktiež som skúšal jazdiť ekorally a dostal som sa s benzínovým motorom na 4,5 l/100 km. Pre mňa je prvoradá spotreba a čo najnižšie náklady na prevádzku, a pri jazde po diaľnici 90 - 100 je výrazne nižšia spotreba ako pri 130 - 140 km/h. Samozrejme občas íčko prebehne aby nezlenivelo, ale 95 % jazdím na spotrebu.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
ja vam do toho prispejem, kedze sa uz konecne bavime o spotrebe - suhlasim s carusrom a cvrckom. Ono si treba polozit otazku, ci sa s v by voko 100konovom kombiku nizsej triedy da hovorit o niecom ako o emociach. Osobne si myslim, ze sportovou jazdou sa ohanaju ludia, ktori racionalne nevedia vysvetlit vyssiu spotrebu. Ja asi tiez viem predstavit ze by som celkovo znizil u Accenta spotrebu z 4.99 nizsie, jazdim ale vela dialnic. Ludia co dochadzaju do prace dlhsie vzdialenosti tu super spotrebu mat mozu. A vlastne by aj mali, ak im zalezi na prevadzkovych nakladoch. Ci to cloveka bavi, to je ine. Bud ma bavi jazdit "sportovo" a spotrebu vobec neriesim, alebo jazdim normalne (vtedy cesta nie je ciel). Mackopes je niekde uprostred a tam si clovek neuzije ani jednu ani druhu hodnotu
mne sa ta celkova spotreba u cvrcka 4.4 zda vyborna a ja osobne som ju po odmerani dotankovanim (teda nie PP) dosiahnut na plnej nadrzi tiez, musim sa vsak kontrlolovat a vyhybat sa Brnu a rychlym prejazdom dialnicami (u mna je rychly prejazd 130-150, normal jazdim 120)
mne sa ta celkova spotreba u cvrcka 4.4 zda vyborna a ja osobne som ju po odmerani dotankovanim (teda nie PP) dosiahnut na plnej nadrzi tiez, musim sa vsak kontrlolovat a vyhybat sa Brnu a rychlym prejazdom dialnicami (u mna je rychly prejazd 130-150, normal jazdim 120)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Spotřeba i30
nechcem veľmi provokovať, ale pod pojmom športovej jazdy si predstavujem jazdu s Ariel Atom alebo Caterham R500 na bežných cestách, samozrejme v rukách skúseného vodiča
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
ja som skromnejsi nieco ako Subaru Impreza WRC alebo uz aj len Fiesta ST, Scirocco R a pdoobne. Ja mam radsej taky ten "crusing" teda jazdenim po scenickych cestach. A tam na to netreba bohvieako slapatcaruser píše: nechcem veľmi provokovať, ale pod pojmom športovej jazdy si predstavujem jazdu s Ariel Atom alebo Caterham R500 na bežných cestách, samozrejme v rukách skúseného vodiča
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Spotřeba i30
Tak to ti ještě poradím fígl, který ti sníží průměrnou spotřebu asi tak o další 1l/100km. Na dálnici se hned nalep na prdel nějakému TIRu, dodržuj od něj vzdálenost tak maximálně 1 metr a využívej vzduchového pytle. Ty tím pádem budeš mít výrazně nižší odpor vzduchu a spotřeba se ti ještě víc sníží.caruser píše:....Pre mňa je prvoradá spotreba a čo najnižšie náklady na prevádzku, a pri jazde po diaľnici 90 - 100 je výrazne nižšia spotreba ako pri 130 - 140 km/h....ale 95 % jazdím na spotrebu.
Já se taky samozřejmě snažím jezdit co nejúsporněji, ale mám i jiné priority, než jen tupě pozorovat numera okamžité spotřeby na PP a rvát si vlasy z provinění, že teď do toho kopce jsem zbytečně moc sešlápl akcelerátor a tím pádem se mi průměrná zvýši o jedno deci. Na papírové hodnoty údavané výrobci automobilů se lze dostat, ale jaksi to neodpovídá realitě běžného provozu. Každý výrobce udává hodnoty ve městě, mimo město a průměrnou spotřebu, ale ještě jsem neviděl nikoho, kdo by do toho také zahrnul dalniční, 130-ti kilometrovou rychlost. Někdo najede na dálnici 2x za rok. Já prakticky u nás, kamkoliv se hnu a potřebuji se dostat, tak jedu po dálnici a tam jezdím nějakých 120 - 140km/h. Tím pádem jsem se svým stylem jízdy a tomu odpovídající spotřebou spokojen.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".