Stránka 110 z 373
Napsal: 20 lis 2007, 14:18
od Hardcam
tezko rict, me Lantra ve vysoky rychlosti moc nepapala a byl to dvoulitr, ale co jsem zaznamenal u CRDi: jeden clovek navic pro me znamena pul litru spotreby navic...cim jedu rychleji, tim spotreba stoupa a zhruba ve 200km/h si vezme klidne pres 8 litru.
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 14:37
od Mexican
jaara píše:tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.
ano, ale u 1900 mas uz 235 Nm ... v 2200 otackach 235 Nm a v 2700 otackach tiez 235 Nm ... najvssi vykon je na 4000 otackach.. prepocitaj si to proste na rychlost ... najma to kedy vykon a krutak najviac potrebujes.. otacky 2000 az 4000 potrebujem jedine ked vychadzam na cestu a z tmy sa ruti 30 tonovy kamion. Ak sa nevies pri predbiehani vmestit do 2000 otacok tak ti tragicky chyba vlastnost vodica co sa vola predvidavost
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 14:40
od tom
jaara píše:tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.
Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 14:43
od Mexican
tom píše:jaara píše:tom píše:Já jen nechápu kde berete informace že má diesel menší rozsah otáček?
Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.
Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
o tom samozrejme ziadne pochybnosti
2.0 litrovy 8v mozno ano, ale nie 16v 1,4 litrak
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 14:44
od tom
Mexican píše:tom píše:jaara píše:
Stačí se podívat na charakteristiku obou motorů. Diesel je použitelný od nějakých 1800 do 4000 otáček, benzín od 2000 do 6000. Mimochodem momentová charakteristika benzínu je mnohem vyrovnanější něž dieselu, benzín má ve 2000 ot .nějakých 110 Nm, ve 4000 ot. 120 Nm a v 6000 ot. asi 115 Nm. Momentová charakteritika je plochá, benzín táhne narozdíl od dieselu v celém rozsahu otáček prakticky stejně.
Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
o tom samozrejme ziadne pochybnosti
2.0 litrovy 8v mozno ano, ale nie 16v 1,4 litrak
,
Samozřejmě, bavíme se o motorech v accentu...
Napsal: 20 lis 2007, 15:02
od David C3
téma na dalších 10 stran
že to tady ale žije...
ja se u auta nedívam na 0-100 ale zrychlení z 70 na 130 to mě zajíma.. Benzím v turbu to je jiná. Sam sem měl 2.0 Turbo (Rover 600Ti) 147kW.. ale postupně sem zjistil že na benzinu prodeju leasingovou splatku na nového diesla.. a s Crdi pojedu skoro stejně rychle a skoro zaradmo
2:Mexican.. C3 ještě mam
ale Crdi Zdar.. Hdi už ne ne ..
Napsal: 20 lis 2007, 15:11
od tom
David C3 píše:téma na dalších 10 stran
že to tady ale žije...
ja se u auta nedívam na 0-100 ale zrychlení z 70 na 130 to mě zajíma.. Benzím v turbu to je jiná. Sam sem měl 2.0 Turbo (Rover 600Ti) 147kW.. ale postupně sem zjistil že na benzinu prodeju leasingovou splatku na nového diesla.. a s Crdi pojedu skoro stejně rychle a skoro zaradmo
2:Mexican.. C3 ještě mam
ale Crdi Zdar.. Hdi už ne ne ..
V tý recenzi píšeš že příští auto bude japonec nebo němec...
A tady píšeš accent crdi... Tak kde je pravda
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 15:25
od jaara
tom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
Tohle už mě fakt nebaví, psal jsem někde o předjíždění? To je snad každýmu jasný, že když chce předjíždět s benzínem bez turba, tak musí podřadit. Ale kolik procent času předjíždíte? Tak 5%?. Zbylých 95% času se s benzínem dá v pohodě jezdit kolem 2000 otáček. Normálně tak jezdím, výjezd z obce, 50 km/h, zařazená čtverka, 2000 otáček a bez problému se to rozjede, nemusím podřazovat. Nechce mě doufám někdo přesvědčovat, že to s benzínem není možný?
Napsal: 20 lis 2007, 15:25
od David C3
ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 15:41
od Mexican
jaara píše:tom píše:Já pochybuju že je benzín od 2000 použitelnej do akcí typu předjíždění...
A to diesel od 1800 již je...
Tohle už mě fakt nebaví, psal jsem někde o předjíždění? To je snad každýmu jasný, že když chce předjíždět s benzínem bez turba, tak musí podřadit. Ale kolik procent času předjíždíte? Tak 5%?. Zbylých 95% času se s benzínem dá v pohodě jezdit kolem 2000 otáček. Normálně tak jezdím, výjezd z obce, 50 km/h, zařazená čtverka, 2000 otáček a bez problému se to rozjede, nemusím podřazovat. Nechce mě doufám někdo přesvědčovat, že to s benzínem není možný?
nie je to len o predchadzani, je to o jazde do kopca a udrzanie si rozumneho jazdneho komfortu. To ze dobehnem v 90 tke auto niekde pri ValMeze kde je dost uzka cesta som rad ze mam obe ruky na volante a istotu ze aj ked to padne na 80 kmh tak stale to na 5tke pohodovo predbehnem, zaradim sa a pokracujem dalej (a nie ze po skonceni predbiehania budem mat pri 110-120 km/h stvorku a na benzine 5000 otacok.
Trasu Brno-Vrutky (240km) absolvujem vacsinou priemernou rychkostou okolo 75km/h pri spotrebe okolo 5l. Prejdi si tuto trasu benzinom a povies mi spotrebu. Potom vsetko flameovanie bude zbytocne
BTW 50km/h na 5tke, to ma ten motor co robit
Napsal: 20 lis 2007, 15:48
od Mexican
David C3 píše:ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
mat ja 500 tak idem do Focusu
Napsal: 20 lis 2007, 16:02
od tom
David C3 píše:ta recenze je tak rok stara.. jedna z prvních na moje.auto.cz
To se Accent začínal pomalu prodávat.. Byla to láska na první pohle..
v té ceně je to nej auto a ten motor a výbava prostě super. 100x lepší než Citroen hlavně kvalitou.. (dost věcí sem už na C3 měnil a myslím že Hyundai bude a je lepší)
joooooo mít 500 limit a ne např.330 tak vemu Fabku 1.9 Tdi Spor v Kombi.
Kdyby jsi těd kupoval auto koupil by jsi znovu Accenta??? co jiného jsi měl ještě v merku Tome?? Jinak Doma mam ještě druhé auto. Fabku sedan 1.9 Tdi ale pokud jezdí C3 tak sní jezdí táta... ale Accenz sedan je mnohem hezčíííííí,,,, čaaaaau
Zatím jsem s ním spokojen, takže při limitu do 350 bych ho volil znovu.
Než jsem ho koupil, tak jsem se samozřejmě ještě rozhlídl co se prodává kolem, ale nic mě tam nechytlo jak accent (cana, motor, výbava, vzhled)
Mít limit jak píšeš 500, tak nejšpíš i30 s 2,0CRDi VGT...
Napsal: 20 lis 2007, 16:08
od David C3
2: Mexican.. jo jo každy má své sny, touhy a přaní a jiné hodnoty a hlavně každému se líbí upnlě něco jiného. Mě focus nic neříka ale měl sem půjčenou Fabii II Tdi SPORT a má nej interie.. skoro jako malé Audi.. a ted mě ukamenujte
stejně nejhezčí interier je béžový Elegance v Accentu
)))))
Re: nafta
Napsal: 20 lis 2007, 17:22
od jaara
Mexican píše:
nie je to len o predchadzani, je to o jazde do kopca a udrzanie si rozumneho jazdneho komfortu. To ze dobehnem v 90 tke auto niekde pri ValMeze kde je dost uzka cesta som rad ze mam obe ruky na volante a istotu ze aj ked to padne na 80 kmh tak stale to na 5tke pohodovo predbehnem, zaradim sa a pokracujem dalej (a nie ze po skonceni predbiehania budem mat pri 110-120 km/h stvorku a na benzine 5000 otacok.
Ale to je přece jenom o rozdílném jízdním stylu s benzínem a dieselem, s benzínem podřadím na trojku a taky v pohodě předjedu. Ano, je tam to podřazení navíc. Někomu to přijde jako velká nevýhoda, a proto si koupí diesel, někomu to zase nevadí a preferuje třeba kultivovanější chod benzínu, tak si koupí benzín, je to tak težké pochopit? Nechápu, proč se majitelé dieseláků snaží všechny přesvědčit, že je to to nej, co může existovat. Já nikomu benzín necpu, tak pro oni tak prosazují diesel? Dokonce jim i věřím, že se jim s dieselem dobře jezdí, to je fajn a nikdy by mě nenapadlo přesvědčovat je, že je pro ně benzín lepší.
Mexican píše:
Trasu Brno-Vrutky (240km) absolvujem vacsinou priemernou rychkostou okolo 75km/h pri spotrebe okolo 5l. Prejdi si tuto trasu benzinom a povies mi spotrebu. Potom vsetko flameovanie bude zbytocne
Budu mít dejme tomu 7. A co má být?
Mexican píše:
BTW 50km/h na 5tke, to ma ten motor co robit
Na čtyřku.
Jen tak mimochodem, tady jsou statistiky prodejů Accentu:
http://registrace.periskop.cz/cz/2007-1 ... ai-accent/
Dieselů bylo prodáno 31%. Opravdu si myslíš, že 69% majitelů Accentů, kteří si vybrali benzín, jsou blbci, kteří neví, co je pro ně lepší?
benzín vers. diesel
Napsal: 20 lis 2007, 17:44
od palčo
Skutočne je smiešne čítať, ako niekto vehementne obhajuje kúpu toho, či onoho motora. Veď je to každého slobodné rozhodnutie, s akým motorom si autíčko kúpi. Každý má dosť času si to porátať a prekalkulovať, čo mu bude najlepšie vyhovovať. Ja napríklad chodím do práce cca 3,5-4 km ráno, z práce túto trasu ešte 2-3 krát preruším na nákupy. Tak predsa nebudem kupovať diesla. No a potrebu má každý podľa toho, akú má ťažkú nohu. Keď som išiel do Bratislavy, tak v Žiline som mal 5,5l/100km, do BA stúpla na cca 6,2 , keď som sa vracal, tak mi narástla na asi 6,8l/100km. Ale ja nejazdím po diaľnici 90-kou, a spotrebu pozerám len kedy-tedy
. Keď potrebujem predbehnúť, nuž predbehnem(a tento motor ťahá bez reptania aj pri 130-ke, aj pri 140-ke).