Stránka 12 z 17

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 03 říj 2011, 20:39
od enjoy
S temi nahradamy mas pravdu,ale neni to peti letech,ale konkretne po dvou...

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 03 říj 2011, 20:43
od Hardcam
S temi nahradami je to samozrejme nesmysl, na i30 io Ceeda je jich dost, od filtru pres brzdy az po karosarinu. A to i na facelift modely 2010/2011.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 10:09
od tombas
Třeba i30/Cee'd jsou modely vyráběné v ČR/SR, ale přesto jsem např. nenašel rozvodové sady apod, ale zase tak moc důkladně jsem nepátral. Přesto si myslím, že než se objeví třeba komponenty na nové Rio nebo i40, bude to zase nějakou dobu trvat.
Nemluvím třeba o filtrech, to je základ, ale některé díly podvozku, tyčky stabilizátoru, čepy, apod. jsou spotřebka a ty by měly být k dispozici do několika měsíců od uvedení modelu na trh.

Taky jsem trochu porovnával některé díly na evropská a neevropská auta a asi nejlevněji vychází fiat, pak francouzi, u nás škoda, korejci a japonci jsou na tom hůře.
Poměrně málo dostupné jsou třeba díly na chevrolet, ale zase jak co. Běžné spotřební od druhovýrobců jsou asi na všechny modely.
Nejhorší to je s konstrukčními celky, jak to mají dnes automobilky v oblibě dělat - ložisko kola i s nábojem, tyč řízení s posilovačem apod., tam potom leze cena až závratně nahoru.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 10:20
od Espero
Byl jsem si prohlédnout fabriku v Nošovicích, akce H klubu. Přímo jsem se ptal průvodce, vlastně byla to ženská, jaký podíl produkce dílů podskupin a skupin jde připadá na náhradní díly a bylo mi řečeno, že žádný, všechno co tam vyrobí se tam spotřebuje na nové vozy.
To znamená, že jestli je nějaký Hyndaj dělaný u nás a jiný jinde je asi jedno, náhradní díly se produkují kdesi v modravých dálavách a úplně separátně. Dokonce myslím (a bylo by to logické), že výrobní přípravky (různé formy atd.), když si odslouží své ve výrobní fabrice jdou (možná i po repasi, nevím) někam jinam, kde na nich stloukají ty náhradní díly. Samozřejmě, že už s asi i s většími výrobními tolerancemi, než ve výrobní fabrice.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 11:12
od tombas
To je logické, že do fabriky se dostanou jen díly, ze kterých se postaví nové vozy, ale výrobci dílů přece musí zásobovat značkové servisy a případně velkoobchodníky s díly, proto bývají centrální velkosklady, každá automobilka nějaký v Evropě má, odkud se pak rozvážejí do jednotlivých dílen nebo lokálních skladů.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 11:43
od Espero
No oni tam kastli dělají od začátku, neboli od plechové role, motory a převodovky taky, pak tam mají subdodavatele, kteří jsou přímo v areálu a dodávají skupiny a podskupiny pro montáž. Všechno jen pro výrobu, co tam jde od jinud nevím, to nám neřekli. Není to tak, že by se tam jenom montovalo, obrobny a výroby skupin a podskupin tam jsou.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 13:00
od Mexican
to uz znova pekne odchadzame od temy, hmm

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 13:20
od Hardcam
tombas: na co rozvodove sady, kdyz oba modely maji ve vsech motorizacich retez (ac na 2.0 a 2.0 CRDi, kde v nabidce rozvody jsou)?
Tycky na ne taky jsou a na nove modely budou uz zanedlouho. navic proc se staras oi tycky, kdyz tebou zminovane vozy maji zaruku 5-7 let? Neresis tak trochu nesmysly?
Mexican: Honzo, rekl bych, ze k vyberu nastupce Accenta dostupnost nahradnich dilu patri a i30/Ceed/Rio jsou pro nektere z vas urcite vhodni adepti. Tak, jako jste vy Accentaci resili pomerne brzo dostupnost tlumicu, brzd a filtru. Pokud se tema nejak extremne nerozjede ke skutecnemu OT, pak bys to zachovat mohl. Ale je to samozrejme na tobe.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 13:50
od Mexican
na mne nie, ja nie som moderator :-)

nove auto by som podla dostupnosti ND nevyberal, resp ma to nenapadlo. Som zivotny optimista a nepriznam si zeby sa nieco mohlo vyspypat. Accent ma velku vyhodu v tom, ze je globalny model a tak sa vela veci da objednat z korei / usa. Co je super. Rozsirenost dielov za barakom asi nebude ako u Fordu / Skody ale tak hrozne to nebude

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 14:57
od Martun
Jsem na chalupě v lese, špatnej signál. Tady dávaj lišky dobrou noc :lol: . Jsem rád že si zavolám.. Úpravy kdyžtak příští týden kluci. Ale utíkáte od tématu..

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 15:00
od Hardcam
Martun: kusuj babo, vypni telefon a vlez si zpatky na pec :mrgreen:
Mexican: jaj, ja myslel, ze jsi porad Mod, tak to sry :) zvyk je zelezna kosile
ja abych se priznal, tak u auta ktery hodlam koupit, ceny dilu peclive studuju...ale z ceho jsem teda nekdy pred par dny sednul na zadek je to, ze predni kotouce na vaseho Accenta mi v katalogu pro jednoho zakaznika vyjely za 360Kc kus/Ferodo, :mrgreen:

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 21:46
od David C3
Jinak nemám důvod lhát o ceně garanční prohlídky u Fabie TSI DSG po 15 tis km která stála 2000,- u Accenta 4500,- i když tohle je téma o nástupci Accentu klidně sem dám zitra fakturu. Já měl o nástupci jasno. Kombi kuf rcca 500L, délka auta cca 4.3m, benzin min 110koní, moderní automat, plná výbava (ESP, HHC, ASR, digi klima, tempomat, par.čidla,výhř.sed. atd) cena po slevě 380tis. Jinak Aca stal 350tis a pořád ho mám !!! Takže já sem spokojený a už mám 20tis km za 6 měs. Pro zajímavost foto :-)Obrázek

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 04 říj 2011, 22:39
od enjoy
Ale jo,tuhle škodovku bych zkousnul... sice bych v noci nespal,ale dal bych to.
Akorát,že za cca 400 tisíc můžeš mít takový auta,že výběr škodovky se dá okecat jen stěží :D .až na to DSG,která se tváří málem jak variátor,je to drahý až až..

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 05 říj 2011, 08:02
od Farrael
Souhlas a hlavně je to Fobie. V práci jsem s ní už jel několikrát a upřimně není o co stát. Ani řízení s ní není žádný med, když to porovnám se svým autem přijde mi milionkrát lepší na komfort ovládání než nejnovější Fobie ;-)

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 05 říj 2011, 10:27
od David C3
4enjoj:A jaké auto můžu mít za 380tis v super výbavě ? Napadla mě jestě Ibiza ST Sport DSG ale je menší jak interie a kufr.

4Farrael: jezdíš ve 13 let starém autě a srovnáváš to s novou Fabii? Jel si v ní? Myslím TSI DSG Elegance + Dynamic paket? Možná v práci ze starou HTP. Já to opravdu můžů srovnávat a Accent nemá teda moc přesné řízení oproti Fabce a podvozek je mnohem hlučnější.

Jinak at si každý koupí co chce a taky proto má u nás v ulici každý jiné auto :-)