Stránka 12 z 15
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 11 dub 2011, 09:38
od pietro32i
Slovenčina vie byť niekedy možno kostrbatá, ale je aj ľubozvučnejšia - nič proti češtine
.
Olej mám menený po 20k a nezmenilo sa ohľadom toho absolútne nič. Možnosti sú teda asi tri:
1. Ide u mňa o inú chybu/problém.
2. Olej mi v skutočnosti nevymenili.
3. Problém nijako nesúvisí s olejom.
Neviem teraz tak narýchlo, ktorá z tých prvých dvoch možností je pre mňa horšia
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 05:48
od i30poradna
Cserv píše:pietro32i píše:
Aspoň to heslo na ten rar archív by ste sem niekto mohol dať, keď už i30poradna sem prestal chodiť, pls.
Taky se přidávám, také potřebuju to heslo. Děkuji.
Někdo chtěl heslo? nemám žádnou soukromou zprávu.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 05:53
od i30poradna
Takže mojí milí...
soubor:
http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar
heslo: mojeheslo
cucejte jak je libo
ahoj... BTW chodím sem pravidelně tak nebojte že bych si vzkazy neprečetl.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 12:59
od aude
Vie mi niekto poradit ohladne problemu s EPS (auto je 6 mesiacov po zaruke).
Z nicoho nic som jedno rano nastartoval a EPS kontrolka svietila a posilovac odvtedy neposiluje. Bol som v servise a
po vymazani chybovej hlasky (nieco ako chyba senzora tociveho momentu) sa hlaska objavila znova. V servise sa ani nesnazili to nejako velmi skontrolovat (kedze chybova hlaska zostala) len vraj ze vymena riadenia okolo 4000 eur...
Neviete mi nejako poradit co s tym?
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 14:05
od tatchwud
Už se to tu někde řešilo. Je to snad elektronický posilovač a výměna je teda pěkná darda. Jestli se nějak nedá opravit,tak asi nezbývá,než si zainvestovat.Bohužel v dnešní době se asi neopravuje,ale jen vyměňuje.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 14:15
od Ruska.ruleta
Co čekáš od servisu, že přijdou na chybu???
Že jim zaplatíš "jen" drobnou součástku ???
Proč , cena za "vadnou součástku" je několikrát menší, než cena celého posilovače.
V případě, že by mi nikdo nedokázal poradit (dát 4K můžeš vždycky) tak bych ho vymontoval (posilovač)sám a rozebral ho.
Kdyby si ho náhodou hledal, je v kabině na hřídeli volantu
RR
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 14:27
od karel2
aude: i30 jezdi uz tolik, ze se bude dat najit nejaka rozstrelena. 4000 euro je neuveritelna cena. Tady by mela zasahnout Evropska komise
S takovou bude za chvili kazda prkotina po zaruce stat vic nez ona ojetina samotna.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 09 srp 2011, 14:29
od aude
To je mi jasne ze v servise na nic vacsinou nepridu.
Zistil som ako sa to da rozobrat a pozriet (TSB manual od Hyundai), ale sam by som sa do vymeny a hlavne opravy serva nepustal (zohnat nahradny diel by bolo asi aj tak nemozne)...
Len som dufal ze niekto sa s tymto mozno zaobera a bude to mozne opravit, alebo sa budem musiet poobzerat po nejakej buracke s funkcnym servom. Pravdepodobne ide len o banalitu a za to sa mi nechce vyhodit kopu penazi (este to dam prezriet raz do servisu na kontrolu kontaktov a uvidime).
Dakujem za povzbudenie
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 15:57
od lada 71
Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v
servisu?
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 16:16
od Cvrček
lada 71 píše:Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v
servisu?
Tak to Láďo bohužel nepůjde.. Pro dodržení záruky to znamená jezdit pořád do origo servisu (to už jsem si zjišťoval). Co je dovoleno, snad jen výměna žárovky a pojistky, a to stejně "doporučují" navštívit odborný servis
Ani já, jakožto velký kritik servisů, na nichž často nenechám nit suchou, kontatuji, že bych také (jako oni) nedržel záruku za něco, co může doma někdo osobně neznalostí a nekvalitním nářadím pokazit..
Nicméně ještě jedna technická poznámka: proč přecházet na kratší servisní interval? Není to zbytečné vyhazování peněz? Dnešní konstrukce motorů i oleje zaručují normální funkčnost i po dobu 30 tis. km... Jde jen o dobrý pocit, chápu, ale ruku na srdce: když ti nedovolí být u auta, a ty si např. přineseš vlastní olej, také prd víš, jestli tam máš skutečně ten olej svůj, nebo ten jejich..
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 16:38
od matysekul
Můžu Láďo pouze podpořit Tvoje rozhodnutí.Dělám to podobně,i když letos jsem měl malý nájezd.Osobně bych olej v autě nenechával 30000,za ty kilometry se v něm nastřádá dost bordelu.Olej zase není taková položka,aby se nedal měnit častěji.Rozhodně bych neměnil nic jiného než olej a ol.filtr,pokud nemáš zbytek za slušnou cenu.A rozhodně bych v servisu nic neoznamoval,může jim to být putna,děláš to jen pro tvůj motor a svůj lepší pocit.A hlavně,v servisu prdlačku poznají.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 17:28
od Spajky007
musíš dát origo filtr aby to nepoznali olej zkoumat asi nebudou
osobně taky měnim dříve než je interval
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 17:32
od mirisko2
Lado, samozrejme, ze si vymen olej a filter...nikto si to v servise nema sancu vsimnut...aa ty im nemusis to hned hlasit...je to tvoje auto, tak si nenechaj do toho od nikoho kecat... tiez by som tam nenechal olej 30tisic...
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 17:39
od Spajky007
jestli je to v záruce tak to zase tak jeho věc není bacha abys pak nenarazil něco odejde a je to automaticky olejem a filtrem to je jasný snad ne.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Napsal: 12 pro 2011, 17:45
od Cvrček
Ach chlapci, chlapci
každý nechť si dělá se svým autem co chce.. Ale pro pár ušetřených Kč a lepším pocitu přijít o záruku? Není to hlópé?
Myslíte, že se neoprávněný zásah nedá dokázat? Ale dá, nebuďme naivky.. To přece my (zákazníci) se pak jdeme hádat, a my musíme dokázat,
že jsme nic nezanedbali, chováme se podle dohodnutých pravidel a poté i chceme i tu ZÁRUČNÍ OPRAVU..
Aby nebylo flame: nejde o ten malý podvůdek, ale o tom, až se něco podělá a vy o záruku přijdete, abyste tu pak nekňourali
kdo měl ten blbý nápad.
Nic ve zlém. Já se do auta nemontuju. Jezdím jako uživatel, budu chodit na prohlídky a vše nechám v moci servisu. Na druhou stranu s nimi nebudu diskutovat opravy a záruku,
prostě "jedu podle pravidel, jak jest stanoveno v kupní smlouvě. A tak chci, aby ji dodržovala i druhá strana". Pak mám i dobrý pocit, že jedu do ciziny a vím, že se
postará.