Byť nepřesně, ale od začátku jsem psal o délce a počtu. Přičemž délka je pochopitelně zásadní údaj. Kvalitu příjemce informace neovlivním (viz. stále tytéž už zodpovězené dotazy od jiných diskutujících). Nemlžím, neb nemusím.rade622 píše:Tak mě známému svou omezeností jasně napiš. "Aby se tento počítač vešel
do deklarované přesnosti měří při každém vstřiku jeho délku."
Slůvko respektive bohužel technická mluva nezná. Buď to vydrží nebo nevydrží, buď je údaj měřen nebo není. Nemlž.
Pak je to ale novum, protože o délce jsi začal mluvit až po mých připomínkách. Takže co?
Přesnost bych byl ochotný připustit v údaji KMblendi - optimisticky 5%.
Ale teď už na to skutečně kašlu a je mi celý ten tvůj KEL u mého taktéž omezeného zadku.
Rade622
Palubní počítač
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: přesnost
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá, ještě jednou. Pokusím se volit jiná slova, aby to došlo i tobě. Přesnost je daná principem kalibrace. KEL se kalibrouje na konkrétní vůz, kde bude používán. Tovární palubáky jsou kalibrovány na typ/provedení vozidla/motoru. Přes sériovost výroby je každý vůz (či motor jako komplexní systém) originálem a proto je odchylka větší. Kalibrovat PP pro kadždý konkrétní vyrobený vůz by bylo drahé.Hovorys píše:Proč ten KEL teda nemontujou přímo výrobci? Když je v podstatě mnohem přesnější...
- Hovorys
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 lis 2006, 19:26
- Bydliště: Smíchov - Pivovar Staropramen
- Kontaktovat uživatele:
Proč by mělo bejt drahý každej palubák nakalibrovat? To by si snad udělal ten, co si to auto koupí, nebo myslíš, že by to nedokázal? BTW: promiň mi že sem tak omezenej a ptám se takový pí*oviny...
*R.I.P* 1994 Hyundai Pony 1.3 LS 43kW/58k
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Zpracoval jsem své záznamy:
Daewoo Matiz jsem od 9.1.2004 do 18.6.2006 tankoval 94x. Vždy tankuji do plné (první vypnutí pistole). Celkové množství tankovaného paliva dle údajů ze stojanu je 2661.94 litrů. Celkové množství spáleného paliva naměřené palubákem je 2702.6 litrů. Odchylka +1.5%.
Hondu Civic jsem od 1.6.2007 do 22.7.2007 tankoval 12x. Opět vždy do plné. Celkové množství tankovaného paliva dle údajů ze stojanu je 451.78 litrů. Celkové množství spáleného paliva naměřené palubákem je 451.4 litrů. Odchylka -0.08%.
Chcete to ještě rozepsat po jednotlivých tankováních?
Daewoo Matiz jsem od 9.1.2004 do 18.6.2006 tankoval 94x. Vždy tankuji do plné (první vypnutí pistole). Celkové množství tankovaného paliva dle údajů ze stojanu je 2661.94 litrů. Celkové množství spáleného paliva naměřené palubákem je 2702.6 litrů. Odchylka +1.5%.
Hondu Civic jsem od 1.6.2007 do 22.7.2007 tankoval 12x. Opět vždy do plné. Celkové množství tankovaného paliva dle údajů ze stojanu je 451.78 litrů. Celkové množství spáleného paliva naměřené palubákem je 451.4 litrů. Odchylka -0.08%.
Chcete to ještě rozepsat po jednotlivých tankováních?
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Co by jsi jako zákazník kupující si nové auto řekl na to, kdyby ti prodejce řekl, že ta a ta fce bude k dispozici až poté co ji auto naučíš dělat? Jen část uživatelů aut jsou techničtí hračičkové. Ti by patrně uvítali možnost překalibrovat si PP, ale tomu se zase výrobce bude bránit z důvodu snahy mít vůz co nejvíce blbuvzdorný. Trotl si to rozhasí a už se řeší reklamace atd. atd. Nějakou dobu jsem pracoval jako support pro odborníky v IT. Vím, co všechno jsou lidi schopní zku*vit .Hovorys píše:Proč by mělo bejt drahý každej palubák nakalibrovat? To by si snad udělal ten, co si to auto koupí, nebo myslíš, že by to nedokázal? BTW: promiň mi že sem tak omezenej a ptám se takový pí*oviny...
Analogii můžeš vidět např. v navigacích. Prakticky jakákoli aftermarket navigace je funkčně výrazně lepší než to, co se montuje v prvovýrobě.
- Hovorys
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 lis 2006, 19:26
- Bydliště: Smíchov - Pivovar Staropramen
- Kontaktovat uživatele:
Aspoň by ty lidi měli mít možnost si s tím nějak pohrát a případně to vrátit do původního továrního nastavení. Lidi sou schopný všeho, ale když umí ovládat ostatní věci, tak by se naučili i tohle... Na tohle téma končím, mě by ty palubáky teď byly k ničemu.
*R.I.P* 1994 Hyundai Pony 1.3 LS 43kW/58k
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
*Prodáno* 1994 Hyundai Scoupe GT 85kW/116k (Alias Yuriiho otloukánek )
1996 Hyundai Sonata 102kW/139k - Nebrzdí, ale to je detail
- KMBlendi
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
A od čeho si myslíš že je odvozen VSS??? z radaru asi ne?? samo že od hřídele a kol, takže když dáš jiný kola s jiným obvodem tak ti to ukazuje jinak..!!Ondras píše: Ke kalibraci ujeté vzálenosti (aby bylo měření palubáku v souladu s tím, co naměří tacho) je naprosto lhostejný rozměr pneu. Neměří se od pneu, ale od VSS, kterému je jedno na čem auto jede.
.
Lantra 99 J2 sedan.
-
- *
- Příspěvky: 24
- Registrován: 13 dub 2005, 13:19
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Upozorňuji na tučný text. Pokud chcu, aby byl údaj stejný s tacho, tak auto může být i na špalkách. Nehovořím o přesnosti vůči skutečně ujeté vzdálenosti.KMBlendi píše:A od čeho si myslíš že je odvozen VSS??? z radaru asi ne?? samo že od hřídele a kol, takže když dáš jiný kola s jiným obvodem tak ti to ukazuje jinak..!!Ondras píše: Ke kalibraci ujeté vzálenosti (aby bylo měření palubáku v souladu s tím, co naměří tacho) je naprosto lhostejný rozměr pneu. Neměří se od pneu, ale od VSS, kterému je jedno na čem auto jede.
.
Zdarec vespolek,
Víťo,
čéče hoď neco do placu o tom tvým novým PP, co ti dělal KMBlendi. Nějak to usnulo a možná by i ostatní zajímalo, jak to funguje, co to umí a jak jseš spokojený. Myslím, že je to super věc. Hlavně ta nejnovější verze. Co říkáš??? Ať lidi napružíš a o víkendu to mohou vidět na srazu
in natura!!. Je to ale vymakaná věc!!!! Ten Blendi nemá hlavu jen na čepicu!!!
Víťo,
čéče hoď neco do placu o tom tvým novým PP, co ti dělal KMBlendi. Nějak to usnulo a možná by i ostatní zajímalo, jak to funguje, co to umí a jak jseš spokojený. Myslím, že je to super věc. Hlavně ta nejnovější verze. Co říkáš??? Ať lidi napružíš a o víkendu to mohou vidět na srazu
in natura!!. Je to ale vymakaná věc!!!! Ten Blendi nemá hlavu jen na čepicu!!!
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Mas pravdu, ze to nejak usnulo, ale ono to asi bylo potreba ...
Takze posledni vyvoj se ma nasledovne ...
Po vychytani nejakych SW musek mam posledni verzi SW toho palubaku a jsem s tim nadmiru spokojen ...
Ukazuje nasledujici udaje ...
1. Display
.........S-aktualni spotreba
.........Km/h - aktualni rychlost
2. Display
.........Km-ujeta merena vzdálenost (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
.........L- Spotreba paliva v litrech (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
3. Display
.........V-napeti v siti auta
.........fí-prumerna spotreba na 100 km (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
Jednotlive displaye se prepinaji kratkym stisknutim tlacitka a reset se provadi dlouhym (asi 3 sec) stisknutim tlacitka.
Uf .. .snad je to vycerpavajici ...
PPC funguje perfektne a muzu doporucit ...
Montaz je snadna ...
Navod TADY
Takze posledni vyvoj se ma nasledovne ...
Po vychytani nejakych SW musek mam posledni verzi SW toho palubaku a jsem s tim nadmiru spokojen ...
Ukazuje nasledujici udaje ...
1. Display
.........S-aktualni spotreba
.........Km/h - aktualni rychlost
2. Display
.........Km-ujeta merena vzdálenost (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
.........L- Spotreba paliva v litrech (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
3. Display
.........V-napeti v siti auta
.........fí-prumerna spotreba na 100 km (na trase co me zajima) ((Od resetu PPC))
Jednotlive displaye se prepinaji kratkym stisknutim tlacitka a reset se provadi dlouhym (asi 3 sec) stisknutim tlacitka.
Uf .. .snad je to vycerpavajici ...
PPC funguje perfektne a muzu doporucit ...
Montaz je snadna ...
Navod TADY
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Musím potvrdit, je to opravdu super!!!!! Všechny údaje jsou fakt přesné!!Např. při 150 km mi tachec ukázal 150,6 km a počítadlo PP 150 km, takže diference 600 m tj. 400 m na 100 km tj. 4 metry na 1 km. To jsem nečekal!!! Já tam mám navíc ještě funkci rychlostního alarmu, který mi hlídá mnou přednastavenou rychlost od 40 po desítkách do 140. Např. nastavím 50 a při překročení o 1-2 km alarm píská 8 x nebo pokud uberu zmlkne. Je to super a je škoda, že jsem to neměl v době, kdy mě chytli na radaru a musel jsem zaplatit 2 500 Kč a přišel o 3 body. Investice do tohoto PP se vyplatí a hlavně má přednost v tom, že se dají nastavit potřebné údaje obvodu kola / při jiné velikosti pneu než je standard/ a také údaje o vstřiku podle použité trysky vstřiku. To profi PP co jsou na autech neumí!!! Mám displej na Lantře J2 v levé části přístrojovky a vypadá to jako origoš, tedy žádný dodo. Pro toho komu se stává, že se při jízdě zamyslí a hned tam má o 20 km víc je to ideální pomocník. Zrovna dnes, když jsem to ještě jednou testoval jsem projel místo kde měřili poliši, jel jsem přesně podle pípáku, mě pustili, ale všechny ostatní brali. Fakt je ten PP perfektní věc.
A pridam i nejake foto.
A pridam i nejake foto.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.