Stránka 12 z 14
Re: První dojmy
Napsal: 03 črc 2012, 00:07
od michal-b3
Tak ktěm motorum,1,6 MPI 88 kw a 1,6 GDI 99 kw mě připadnou stejný.Měl jsem tu čest jet z oběma a žádný rozdíl jsem jako laik nepoznal,bohužel
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 08:03
od Haer
Zacina se mi 1.6GDI konecne libit
O prodlouzenem vikendu jsme byli navstivit Blavu. Cesty po dalnici pohoda - 4 dospeli a nalozene auto s klimou (i v tech pekelnych horkach) jelo jako blesk, nikde jsem si nevsiml nedostatku vykonu, dokonce i predjizdeni na okrskach slo jako po masle.
Cestuji vzadu si stezovali na docela znacny hluk, hlavne kdyz jsme prejizdeli pres ruzne dilatacni spary a pod, vpredu to bylo docela v norme. Tohle by asi fakt chtelo u vyrobce poladit.
Spotreba porad docela vysoka, cekal jsem lepsi vysledek. Hybe se kolem 6.8, najeto cca 7500km
PP konecne zacina ukazovat spotrebu zhruba tolik, jako je skutecna.
Mimochodem, nevsimli jste si nekdo, ze by rychlomer mel nejakou korekci? Co mam na mysli - kdyz jedu v obci a drzim na tachaci cca 55km/hod, je merena na radaru a GPS 49-50. Kdyz jsem jel 155 podle tacho po dalnici, ukazovala GPS zhruba 150. Zvolnil jsem na 135 tacho a GPS sla na 130. Jako kdyby ukazatel jel skoro presne s offsetem 5km. Normalne bych cekal, ze bude chyba proporcionalni, tedy real->tacho 50->55 ; 100->110 ; 150->165 atd. Presnost GPS bych celkal nekde do 5km/hod pri rovne, konstantni jizde s dobrym signalem. Mate podobnou zkusenost?
A konecne vedle Bajkalske na Priekopech jsem vidal novou i30, nekdo odtud?
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 08:49
od matysekul
S tachometrem mám obdobnou zkušenost i u staré třicítky.A myslím že nejsem sám...
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 10:21
od Farrael
Tachometr rád přeměřuje. Já měl z Accenta X-3 takovou zkušenost, že do nějakejch 100km/h kecal v průměru o 5 až 7km/h. Od tý stovky nahoru už byl celkem přesný.
U Sonaty je to vtipnější. Tam je totiž téměř přesný ve všech rychlostech. Ze začátku jsem pak měl docela problém, neboť jsem byl navyklý z Accenta na to, že můžu jet hezky o pár kiláků vic a nic se ev. neděje (okolo radaru - jinde je mi to jedno
) No a v Sonatě to tak nějak pak nejde.
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 17:31
od rubicon22
Tiež som to premeriaval GPSkou a ukazovala o cca 5-6 km/hod menej. Takže tacho nie je moc presné, ale pri vyššej rýchlosti som to neskúšal. Do 130 km/h ukazuje stale aspon o tých 5 km viac- myslim tachometer.
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 18:19
od tomason
S tou spotřebou si děláš kozy ne 6,8 to je krása já jezdil s CRDI za 6,4 nevim co byste chtěli u 100kw motoru bez turba
Re: První dojmy
Napsal: 10 črc 2012, 18:33
od Haer
Vycházím z toho, že výrobcem udávaná spotřeba je o litr nižší a u předchozích aut jsem se vždycky pohyboval někde kolem ní...
Re: První dojmy
Napsal: 19 črc 2012, 19:01
od Dix
Včera jsem měl možnost prohlídnout i30 combi Tricolor Style+navigace a
Moje dojmy:
Dnes jsem zkoušel tu parkovací kameru s navigací a obraz je velkej a je tam hodně vidět dozadu.Pak jsem zkoušel Bluetooth a můj telefon to našlo a ten SE je z roku 2008,takže nemusíte mít ten nejnovější mobil.Baterie v motorovém prostoru má dvě uzemnění na kostru a vlastní pojistku.Motor také ještě upevnění ke karosérii,kvůli tlumení.Jinak světla jsou projektory+žárovka na přisvícení do zatáčky.Dole v narázníku LED světla denní svícení a mlhovky.Aut.klima je dvourychlostí-dva režimy-málo a rychle.Ten druhý je na rychlé ochlázení vzduchu v kabině.
Ještě je tam světelný a dešťový senzor,ty když zapnete na AUTO,tak si světla a déšť auto hlídá samo a u světel si to přepíná z LED diod na potkávací světla.Dešťový senzor,ten si stírá podle intenzity deště,takže nemusíte ručně ovládat stěrače.Tempomat má kontrolku-zelenou v rychloměru,omezovač v tom barevném dispeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem-také zelenou.
Jak jsem prohlídl světlomety,tak k žárovkám se jde dostat lehce,jenom odšroubujete víčko světlometu k žárovce.Nic to víčko neblokuje.Ten barevný displej mooc pěkné,navigace přehledná,intuitivní,rádio hraje dobře,
Vím,že tu mají někteří Style i s navi,takže to znají,ale pro případným zákazníkům se to může hodit.
Tato výbava je velmi dobrá.
Re: První dojmy
Napsal: 13 srp 2012, 12:15
od Dix
Čeština zatím není,jak pro navigaci,tak palubák.Info od prodejce.
Pruzenie
Napsal: 16 srp 2012, 11:35
od dm29
Vcera som si urobil celodenny vylet cca 300km z toho 150km dialnice .
auti ma najazdene 6900km
Moje postrehy sa tykaju chovaniu auta pri 4ludoch na palube -bez batoziny.
Motor 1,6Mpi pne postacoval na predpisove rychlosti cela spotreba za tento vylet podla pp vysla na 6,4L co pokladam za
pozitivum.
Co ma prekvapilo negativne a co teraz pokladam za najvacsiu slabinu tohto auta je jednoznacne podvozok-presnejsie povedane pruzenie..
Pri tacho 130km/h ale i na okreskach sa mi niekolko krat stalo ze zadna naprava sla na dorazy-mam tym na mysli to ze ked som na dalnici prisiel na most ktory nebol vyskovo na rovnakej urovni ako dialnica, zadna cast auta sa rozhojdala tak ze pruzenie zad napravy narazilo na doraz a to dost citelne-zmojho pohladu. V zadu sediaci pasazieri nieco mrmlali o nekvalitnych cestach..Ale ja som na tejto dialnici isiel neikolko krat s plne nalozenou oktavkov /plny kufor +posadka/ vyssou rychlostou ale na dorazy sa auto nikdy nedostalo. Tak neviem ci je to moc slabymi pruzinami alebo su vadne tlmice
Je pravdou ze ked idem v aute sam chova se to jinak ale uz sa mi tiez stalo ze doslo k prepruzeniu.
Po tychto skusenostach som upustil od zameru montovat plynovu nadrz a tazne zar. - to by este viac zatizilo zadnu napravu a ta by sa mozno zlomila
Dalsia vec ktoru si na palube vseci niekolko krat vsimli bol smrad zo spojky -ale vazne toto som nezazil v ziadnom aute aby sme museli otvarat po rozbehu v kopci okna...
dufam ze 1,6mpi je uz prevereny a spojka vydrzi i napriek tomu zapachu.
O hlucnosti od kolies sa nani nebudem rozpisovat-znama vec.
Auto stale vedome ci podvedome porovnavam s OII s ktorou som najazdil cez 200tkm co je mozno chyba a OII proste neni pre I30 porovnatelny super.
Aj tak mi vrta v hlave ako je mozne ze vseci toto auto neskutocne chvalia a stavaju na spicku triedy pretoze mne pripada len ako
pokus
dobehnut standard v tejto triede.
Re: První dojmy
Napsal: 16 srp 2012, 12:36
od Deegr
Je otázka, zda auto už nebylo přeložené. Mám už přes 8000 km, jel jsem do Chorvatska, 4 lidi a plný kufr a nikdy se mi nestalo, že by tlumení auta šlo na doraz. Můžu se zeptat, kolik všichni vážíte? To máte všichni přes metrák, nebo co? Smrad ze spojky jsem také nikdy nepocítil a to jsem se v Chorvatsku rozjížděl v koloně i ve 12% stoupání několikrát! Nevím, co s tím děláš, ale asi nejsi tak nějak normální uživatel auta. Já jsem maximálně spokojen a rozhodně bych neměnil. Nezaznamenal jsem jediný problém, až na ten hluk od kol.
Re: První dojmy
Napsal: 16 srp 2012, 14:03
od pietro32i
Že spojka smrdí na staršej verzii i30 je nám, ich majiteľom už dostatočne známe, ale pri novej by som to už neočakával. Uvidíme, či sa časom ozve ešte niekto s tým problémom.
Re: Pruzenie
Napsal: 16 srp 2012, 17:36
od onko
dm29 píše:Vcera som si urobil celodenny vylet cca 300km z toho 150km dialnice .
auti ma najazdene 6900km
Moje postrehy sa tykaju chovaniu auta pri 4ludoch na palube -bez batoziny.
Motor 1,6Mpi pne postacoval na predpisove rychlosti cela spotreba za tento vylet podla pp vysla na 6,4L co pokladam za
pozitivum.
Co ma prekvapilo negativne a co teraz pokladam za najvacsiu slabinu tohto auta je jednoznacne podvozok-presnejsie povedane pruzenie..
Pri tacho 130km/h ale i na okreskach sa mi niekolko krat stalo ze zadna naprava sla na dorazy-mam tym na mysli to ze ked som na dalnici prisiel na most ktory nebol vyskovo na rovnakej urovni ako dialnica, zadna cast auta sa rozhojdala tak ze pruzenie zad napravy narazilo na doraz a to dost citelne-zmojho pohladu. V zadu sediaci pasazieri nieco mrmlali o nekvalitnych cestach..Ale ja som na tejto dialnici isiel neikolko krat s plne nalozenou oktavkov /plny kufor +posadka/ vyssou rychlostou ale na dorazy sa auto nikdy nedostalo. Tak neviem ci je to moc slabymi pruzinami alebo su vadne tlmice
Je pravdou ze ked idem v aute sam chova se to jinak ale uz sa mi tiez stalo ze doslo k prepruzeniu.
Po tychto skusenostach som upustil od zameru montovat plynovu nadrz a tazne zar. - to by este viac zatizilo zadnu napravu a ta by sa mozno zlomila
Dalsia vec ktoru si na palube vseci niekolko krat vsimli bol smrad zo spojky -ale vazne toto som nezazil v ziadnom aute aby sme museli otvarat po rozbehu v kopci okna...
dufam ze 1,6mpi je uz prevereny a spojka vydrzi i napriek tomu zapachu.
O hlucnosti od kolies sa nani nebudem rozpisovat-znama vec.
Auto stale vedome ci podvedome porovnavam s OII s ktorou som najazdil cez 200tkm co je mozno chyba a OII proste neni pre I30 porovnatelny super.
Aj tak mi vrta v hlave ako je mozne ze vseci toto auto neskutocne chvalia a stavaju na spicku triedy pretoze mne pripada len ako
pokus
dobehnut standard v tejto triede.
Co sa tyka tlmicov, mam podobnu skusenost. 4 ludia v aute a ked som prechadzal cez jednu sparu tak to treslo az na doraz. A ludia co vzadu sedeli mali dokopy 120kg. Naopak, mam pocit, ze zadok auta je uz od vyroby nejak nizko. Ked vzadu nikto nesedi tak to vyzera tak na hrane. Ako nahle si dozadu sadne jeden clovek tak auto klesne dost nizko.. Zdalo sa mi to ze je to divne, ale myslel som ze je to bezne. Teraz rozmyslam, ci by nebolo dobre s tym nieco robit...
Re: První dojmy
Napsal: 16 srp 2012, 22:44
od dm29
Deegr píše:Je otázka, zda auto už nebylo přeložené. Mám už přes 8000 km, jel jsem do Chorvatska, 4 lidi a plný kufr a nikdy se mi nestalo, že by tlumení auta šlo na doraz. Můžu se zeptat, kolik všichni vážíte? To máte všichni přes metrák, nebo co? Smrad ze spojky jsem také nikdy nepocítil a to jsem se v Chorvatsku rozjížděl v koloně i ve 12% stoupání několikrát! Nevím, co s tím děláš, ale asi nejsi tak nějak normální uživatel auta. Já jsem maximálně spokojen a rozhodně bych neměnil. Nezaznamenal jsem jediný problém, až na ten hluk od kol.
Auto pretazene byt nemohlo boli sme 2muzi a 2 zeny = dohromady nie viac ako 300kg.
Ako som spomenul tieto problemy so smradom a pruzenim sa prejavili az ked som siel so 4 ludmi na palube dovtedy som sa n dorazy nedostal a na smrad zo spojky si nespominam. Preco aj
do prace jazdim po kvalitnej okreske 1 alebo 2na palube. lenze s OII 4+batozina vyssia rychlost a rovnaky usek dialnice a nebol jediny problem a to som tam siel snad 100krat.
onko
no popravde vobec netusim co by sa stym dalo robit. To by musela prist zmena od vyrobcu a to sa na 100% nestane, a mozno by stacili len ine tlmice
niekto so skusenostami by mozno vedel.
zatial riesenie je nejazdit v 4 na problemovzch usekoch dialnice viac ako 100-110kmh a na okreskach neprekracovat 90ku
pietro32i
tak to som netusil ze smrdela aj v predchadzajucom modely. Bral som tento motor kvoli tomu ze je prevereny.
Ked to ostane len pri tom zapachu ako problem to nevidim a inac stym motorom som velmi spokojny
Re: První dojmy
Napsal: 17 srp 2012, 09:40
od pietro32i
Mne kvôli tomu aj vymenili spojku v rámci záruky, len som ju odvtedy ešte nemal kde vyskúšať, či smrdí alebo už nie. Smrdela len pri pohýnaní do prudšieho kopca, nie pri plynulej jazde v kopci. Ono každá spojka pri pohýnaní v kopci zasmrdí, ale na i30-tke to bolo až prisilné - prvý moment si každý v aute, vrátane mňa myslel, že niečo horí. Po výmene som sa pýtal, ako vyzerala lamela, povedali mi, že nebola badateľná zvýšená alebo nerovnomerná opotrebovateľnosť. Tak som z toho trochu jeleň.