Stránka 12 z 40
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 27 říj 2010, 22:34
od antiexe
Nasiel som takuto tabulku:
http://www.faro.sk/catalog/spojky/hyund ... =2&make=13
V technicaku mam uvedeny motor D4EA. Podla toho to vyzera, ze dvojhmotu asi nemam. Skusim zavolat este do servisu.
Som zvedavy, co mi tam povedia.
rezonance v nižších obrátkách
Napsal: 29 říj 2010, 11:22
od 1268free
Zdravím, mám TUCSONA 2005 CRDI 83KW a v nižších obrátkách slyšim divný zvuky - asi rezonance. Nevíte, co by to mohlo být? Dík 1268free
Re: rezonance v nižších obrátkách
Napsal: 29 říj 2010, 18:38
od antiexe
Riesim to iste:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=150
Moze to byt spojka, alebo zotrvacnik. Dnes som volal do servisu, aby som sa dopatral aky zotrvacnik podla VIN mam,
ale bezvysledne. Podla nich by ale nemal byt dvojhmotovy...
Zistil som, ze pokial pustam spojku velmi, vlemi pomaly, tak auto sa sprava relativne bez rezonancii.
Re: rezonance v nižších obrátkách
Napsal: 02 lis 2010, 00:20
od mboyeduard
Neviem, ci je to podobne, no mne na CRDI 104KW na 2 a 3 prevodovom stupni pri pomalom zrychlovani trhne (ako ked prudko pustite spojku), hoci je uz spojka pustena. V servise si to vraj nevsimli a vraj im to nerobilo. Neviete, co treba dat skontrolovat? Alebo skusit inu naftu, alebo davat aditivum, ktore ste odporucali?
Re: rezonance v nižších obrátkách
Napsal: 03 lis 2010, 19:00
od DusMi
Robievalo mi to, potom som zacal menit palivovy filter castejsie - pomohlo, tiez som odpozoroval,
ze ked tankujem na OMV tak to nerobieva....
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 03 lis 2010, 19:07
od Saimon
DusMi - Kolik máš najeto km a po kolika km jsi měnil ten palivový filtr?
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 04 lis 2010, 20:51
od DusMi
Auto ma 120 000 km, palivovy filter sa meni podla instrukcie vyrobcu kazdych 30 000 km (v EU krajinach),
ale ku koncu to uz sem tam trhne, tak ho menim po 20 000 je to bez problemov...
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 04 lis 2010, 21:00
od Saimon
HM, tak to může být cokoli, třeba váha vzduchu
Jinak píšeš, že máš už 120.000km, tak to jsi už měnil rozvodový řemen, že?
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 08 lis 2010, 18:14
od DusMi
Nie je to vaha vzduchu
, je to batatelne uz skoro od zaciatku vyraznejsie v zime a ked tankujem na Slovnafte,
to je stara znama vec s tymi filtrami nafty, ze 30 000 km je nadoraz....
Ano remen som menil....
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 08 lis 2010, 19:04
od Saimon
Tak jsem slyšel, že u Slovnaftu nic nebrat
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 08 lis 2010, 19:08
od antiexe
Saimon píše:Tak jsem slyšel, že u Slovnaftu nic nebrat
Pekne, a ja inde ani netankujem...
A teraz som dal EVO Diesel
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 08 lis 2010, 19:11
od Saimon
Bavil jsem se z kámošema ze Slovenska a to mi to povídali.
Já tam jezdím taky tankovat ale k Benzině
Trasenie volantu pri brzdeni
Napsal: 10 lis 2010, 14:30
od sasvari
Zdravím,
V poslednom čase pri brzdení mi začalo mierne triasť volantom. Mal už niekto obdobný problém? Ďakujem za cenné rady.
TUCSON 2.0 benzín rv. 2005 4WD
Re: Trasenie volantu pri brzdeni
Napsal: 10 lis 2010, 14:52
od rotor
Na Tucsonu nevím ale měl jsem uplně stejnej problém na Octavii a nejdřív jsem měnil destičky, to nepomohlo a pak kotouče a bylo po třesení. Myslím že to bude ten problém .
Re: Trasenie volantu pri brzdeni
Napsal: 10 lis 2010, 19:16
od Richard555
Když např. ve 120 na dálnici lehce přibrdíš a začne se ti klepat volant jde jednoznačně o zvlněné přední kotouče. Může se i trochu chvět volant ve vyšších rychlostech i když nebrzdíš. Když se klepe jakoby celé auto (takový drnčení - dunění) a ne volant jde o kotouče zadní.....