Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Hyundai se srovnání nebojí
FISHkaa
Môžem zrovnávať, keďže máme v rodine rovnako starú Fabiu II HTP 51 kW ako i20. Dizajn nebudem hodnotiť, každému sa páči niečo iné, fabia je lepšia v odhlučnení, v jazdných vlastnostiach, je priestrannejšia v pozdĺžnom smere (i20ka v priečnom), má väčší batožinový priestor, má lepšie dielenské spracovanie interiéru. i20ka má silnejší motor, spotreba je približne rovnaká, cena v dobe kúpy pri rovnakej výbave bola +- rovnaká. Ale ako som už niekde písal veľkou výhodou i20ky je nezáujem u zlodejov
Môžem zrovnávať, keďže máme v rodine rovnako starú Fabiu II HTP 51 kW ako i20. Dizajn nebudem hodnotiť, každému sa páči niečo iné, fabia je lepšia v odhlučnení, v jazdných vlastnostiach, je priestrannejšia v pozdĺžnom smere (i20ka v priečnom), má väčší batožinový priestor, má lepšie dielenské spracovanie interiéru. i20ka má silnejší motor, spotreba je približne rovnaká, cena v dobe kúpy pri rovnakej výbave bola +- rovnaká. Ale ako som už niekde písal veľkou výhodou i20ky je nezáujem u zlodejov
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Takže jedna z praxe:
Na firmu budeme pořizovat dva nové vozy kombi, pro srovnání jsem si nechal nacenit novou škodu Oktávii, po slevě cca 555tis kč s daní (sleva 14% z katalogu) a dále jsem si nechal udělat cenu na i40 kombi, paket comfort, cena po slevě cca 496tis kč s daní.
Co se týká výbavy, tak celkem porovnatelná, i40 má navíc přední parkovací čidla, plnohodnotnou rezervu, oktávie má pouze dojezdovou sadu.
Dále Hyundai +: záruka 5/12let, program mobility atd.
Škoda +: 0
Podotýkám, že auta jsou naprosto nová, žádná předváděčka.
Rozdíl cca 60tis na jednou autě je myslím dostačující, navíc se dle katalogů nejedná o stejnou třídu.
Navíc co vím, nová škoda oktávie je o něco menší než předchozí verze.
Autosalony máme od firmy stejně daleko, u škodovky navíc máme 2 předchozí auta a děláme tam kompletní servis, stejně nebyla ochotná dát lepší cenu.
Toť moje zkušenost vs. okřídlený šíp...
Na firmu budeme pořizovat dva nové vozy kombi, pro srovnání jsem si nechal nacenit novou škodu Oktávii, po slevě cca 555tis kč s daní (sleva 14% z katalogu) a dále jsem si nechal udělat cenu na i40 kombi, paket comfort, cena po slevě cca 496tis kč s daní.
Co se týká výbavy, tak celkem porovnatelná, i40 má navíc přední parkovací čidla, plnohodnotnou rezervu, oktávie má pouze dojezdovou sadu.
Dále Hyundai +: záruka 5/12let, program mobility atd.
Škoda +: 0
Podotýkám, že auta jsou naprosto nová, žádná předváděčka.
Rozdíl cca 60tis na jednou autě je myslím dostačující, navíc se dle katalogů nejedná o stejnou třídu.
Navíc co vím, nová škoda oktávie je o něco menší než předchozí verze.
Autosalony máme od firmy stejně daleko, u škodovky navíc máme 2 předchozí auta a děláme tam kompletní servis, stejně nebyla ochotná dát lepší cenu.
Toť moje zkušenost vs. okřídlený šíp...
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Že by si koupil i40FISHkaa píše:Hehe
http://www.auto.cz/zemetreseni-skodovce ... m=facebook
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
tak jistě měl služební a tam se na značku nehledí (z pohledu běžného zaměstnance), možná manželka?
nebo na meetingu prohlásil: Mají pravdu a co s tím můžeme udělat?
nebo na meetingu prohlásil: Mají pravdu a co s tím můžeme udělat?
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
A to jsem tu nedávno četl názory že je třeba vyhodit Vošického
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
já se držím svého: Akce se mi líbí, nicméně V někdy jedná přes čáru. Ale má výkonné MKT oddělení, které profil výrazně žehlí...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
A teď si pánové zkusme představit, jaká asi musela být vítězná atmosféra v Praze na company, když si přečetly tento článek o odejitém panu Pečenkovi. Řadovím zaměstnancům to je asi víceméně jedno, ale Vláďa jistě povyrostl minimálně o půl metru. A jestli měli dnes v plánu nějakou poradu, kde se hodnotily prodejní úspěchy a marketing, tak diskuse s Vláďou na téma že je něco nereálné, nebo že "to nebude mít úspěch", tak to si jistě nikdo netroufl ani náznakem pomyslet. Pokud je někdo po 22 letech "odejit" z firmy, tak i když se obě strany "vzájemně dohodli" a jistě dostal něco na cestu, tak jisté nechutenství a osobní pocit hořkosti a ukřivděnosti v panu Pečenkovi je. A vůbec bych se nedivil, kdyby se ho právě pro to, že pracoval u Škody, snažily přetáhnout k a využít jeho dlouholetých zkušeností, kontaktů a momentálního pocitu, že jim to teď může vrátit a ukázat jim, jak špatný krok jeho vyhazovem udělali. Ale nabídek se uplatnit v oboru i u jiných automobilek, bude mít pan Pečenka jistě dost.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Tak malicherní tam nejsou, v globálním měřítku je pro ně český trh malý, s nízkým podílem na celosvětových prodejích a odchod p. Pečenky jim může spíše nepomoci než pomoci. Pro ně by bylo lepší, kdyby tam zůstal.
Je to jako s Hitlerem, když Britové přemýšleli, jestli ho mají odstranit atentátem, rozhodli se, že to neudělají, protože jeho vojenská hloupost vydala za 5 divizi, které by museli jinak porazit v poli.
Je to jako s Hitlerem, když Britové přemýšleli, jestli ho mají odstranit atentátem, rozhodli se, že to neudělají, protože jeho vojenská hloupost vydala za 5 divizi, které by museli jinak porazit v poli.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Espero: Já měl ale na mysli právě CZ a né jejich matku v Korei. A právě v Praze se jich to, co se děje v Boleslavy, setsakra týká. Ono je ale hlavně zařážející to, že více jak 20 let po revoluci a konkurenčním boji ve všem, je stále ještě velké procento našinců tak konzervativních, že při výběru nového auta, pro ně nic jiného než Škodovka, nepřipadá v úvahu. Prostě jen tak. A toho Škoda samozřejmě využívá. Dělal by to každý.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Hyundai se srovnání nebojí
i40 je zbytečně velká, SUV v podobě ix35 nepotřebuji.Mr. HYUNDAI píše:To Hardcam:
Díky za uvítání, nějak jsem včera a dneska neměl moc práce, tak jsem se sem přišel mrknout a tohle vlákno mě "vyprovokovalo" k vyjádření. Znáš mě, nevydržím mlčet k něčemu, k čemu mám pocit, že se vyjádřit potřebuju .
Jak jsem zmínil ty "alternativy". Nejsou seřazeny dle mých aktuálních pocitů. Na prvním místě je trojka. A je fuk jestli BL nebo už ta nová nádhera. Sedany jsou nádherný v obou generacích. A mně by stačila ta 1,6 v BL nebo nová (asi bude BM) s motorem 1,5. Těch cca 100 kobylek mi stačí, stejně jezdím 90% po Praze sám nebo s malou. Bonusem je, že jsem zjistil, že mám na Mazdě na prodeji nových aut kámoše .
Druhý je Auris, tam jenom nevím zda se mi víc líbí hatch nebo kombík - obě verze jsou pecky, tedy na první pohled. A motor 1,6 je jasná volba. A to nemluvím o Corolle, taky nádhera.
Juke je prostě krásně jinej, motor 1,6, výbava Visia je teď nějakých Kč 330.000,--, to je dobrá price.
A je sice 4., ale já nevím co bych si měl vybrat. i20 je mi malá, ix20 je sice krásně praktická, ale kvalita výroby nic moc (naše nejmladší firemka ma 1936 km a palubka mlátí, no děs), zadní náprava je zbytečně tvrdá. i30 GDe v žádném případě - nelíbí se mi, není z ní vidět.Elantra má tragické naladění podvozku - jakoby přední a zadní náprava byly z různých aut, krom toho zadní náprava je hrozně hlučná.
Nicméně teď mám i30cw rok, takže pokud se nestane něco mimořádného (myslím totálku), tak se auto stejně bude kupovat tak za 3 roky, a to se toho může ještě stát.
To: MR ...Na pohodové ježdění v rámci limitů je to velice komfortní vůz a o hlučné zadní nápravě nic nevim. Když pominu fakt, že skoro nikdo v okolí ani neví, že nějaká Elantra existuje ( pokud ano, dělá se jistě v Nošovicích - z pohledu průměrného čecháčka) nebo si Elu lidé pletou s i40.... koho jsem vezl, tak si naopak vše jen chválil. Pokud bych si v té samé cenové relaci měl opět vybrat , znovu bych vybral Elu. Za ty prachy nejlepší koupě...alespon pro mě
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
To Alf6: Je jenom dobře, že jsi se svým autem spokojený a nemáš k němu zásadních výhrad.
Moje zkušenost je prostě jiná. Hned jak začal prodej Elanter MD na českém trhu, což jsou zhruba 2 roky, jsem si půjčil předváděčku a projel svojí testovací trasu na Praze 9 (z ulice Nad Krocínkou přes Klíčov). Je to skutečně výjimečná kombinace popraskaného asfaltu končící navlněnými kostkami. Bohužel tudy musím jezdit do práce . Stopu mám najetou a nesnažím se tu auto "devastovat". Když Ela přišla, tak jsme měli ještě Sonatu a Ela byla prakticky jistým nástupcem. Až do projížďky této trasy. Je samozřejmé, že Ela ani i30 tady nemohou dosáhnout komfortu (jízdního ani akustického) na úrovni Sonaty, ta je prostě o patro výš. Ale stav kdy zadní náprava Ely dokázala vyvinout takovou míru hluku, že "trumfla" i30cw byl velkým zklamáním. I když má Ela na rozdíl od i30 jen vlečenou nápravu, tak ostatní trumfy jsou na její straně - vyšší torzní tuhost karoserie (příčka pod zadním oknem hned za zadními sedadly), absence rezonančního prostoru nad kufrem. Je samozřejmě možné, že došlo za uplynulé 2 roky k posunu na poli naladění nápravy a rozdíl může dělat i obutí (pokud dobře vidím, tak Tvoje auto je na patnáctkách, zkoušené auto bylo na šestnáctkách). Neříkám, že je Ela špatné auto (to není vlastně žádné), ale pro mne to bylo zklamání a považuji to za zbytečnou chybu, která by se dala s minimálními náklady napravit.
Moje zkušenost je prostě jiná. Hned jak začal prodej Elanter MD na českém trhu, což jsou zhruba 2 roky, jsem si půjčil předváděčku a projel svojí testovací trasu na Praze 9 (z ulice Nad Krocínkou přes Klíčov). Je to skutečně výjimečná kombinace popraskaného asfaltu končící navlněnými kostkami. Bohužel tudy musím jezdit do práce . Stopu mám najetou a nesnažím se tu auto "devastovat". Když Ela přišla, tak jsme měli ještě Sonatu a Ela byla prakticky jistým nástupcem. Až do projížďky této trasy. Je samozřejmé, že Ela ani i30 tady nemohou dosáhnout komfortu (jízdního ani akustického) na úrovni Sonaty, ta je prostě o patro výš. Ale stav kdy zadní náprava Ely dokázala vyvinout takovou míru hluku, že "trumfla" i30cw byl velkým zklamáním. I když má Ela na rozdíl od i30 jen vlečenou nápravu, tak ostatní trumfy jsou na její straně - vyšší torzní tuhost karoserie (příčka pod zadním oknem hned za zadními sedadly), absence rezonančního prostoru nad kufrem. Je samozřejmě možné, že došlo za uplynulé 2 roky k posunu na poli naladění nápravy a rozdíl může dělat i obutí (pokud dobře vidím, tak Tvoje auto je na patnáctkách, zkoušené auto bylo na šestnáctkách). Neříkám, že je Ela špatné auto (to není vlastně žádné), ale pro mne to bylo zklamání a považuji to za zbytečnou chybu, která by se dala s minimálními náklady napravit.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Díky za užitečné poznatky. Přesně tak, Elu mám na patnáctkách a už rovnou na zimních. Jezdím 80% okresky po Šumavě kolem Železné Rudy a Kvildy. Vše na pohodu. Nikam nechvátam a jízdu si užívám. Jenom ještě dodám, že kdybych koupil Oktávku vybavenou stejně jako Elu, tak jsem možná na 600 - 700 tisíc. K tomu bych dostal povedenej a supr motor TSI..ne, to fakt ne. Nebo Rapida? To se vážně neda srovnat. Ela je poráží poměrem cena/užitná hodnota na celé čáře. Uvažoval jsem i o I30, ale Ela se mi líbíla víc
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Tak dneska vyšly další články na téma Škoda versus Hyundai, nakonec se ukázalo, že Škoda vyhodila 3 vysoké manažery, nejen jednoho. A k tomu VW vyrazil šéfku prodejů Audi v ČR.
Článek o vyostřeném boji mezi Š a H:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaciekon ... u--1258531
Článek o vyostřeném boji mezi Š a H:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/domaciekon ... u--1258531
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Prodeje Škodovky zachrání Rapid Spaceback (škrabka grátis a prostřední opěrka hlavy vzadu jen za 1000, no neber to), VW zase Golf - ten se prodává už i v řeznictví, jak jsem viděl v televizi.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek