Stránka 12 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 13:43
od only_one
no a já jel teď praha Plzeň s Gdi za 11 :-))) karbonu se nebojíme :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 16:06
od harvi
vorlajz píše:naši mladí, co si koupili ve čtvrtek GDI kombi mi včera říkali, že z Liberce jeli za 5,3 l... tak jsem se včera z chalupy taky "snažil" a 6,3 l...
clovek by zacal zasnut, naco vlastne vytvorili potom diesle :))

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 16:56
od vorlajz
no, říkám si, kurva, to GDI je úsporný, ale taky si říkám, kurva, proč ne to moje??? :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 17:14
od harvi
Aby to DI v GDI nakonec neznamenalo daco s naftou :evil: ako napr HDI :mrgreen:

Vorlajzi nic si z toho nerob, poznam ludi, ktori jazdia aj a naftakoch za 7.5 ako ty #-o

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 19:21
od vorlajz
Ale s SUV, co...? :D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 21:04
od harvi
s P(r)assatem :oops:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 18 črc 2016, 21:15
od vorlajz
já bych taky ani s naftou neměl nízkou spotřebu... ;) hh

Napsal: 18 črc 2016, 23:36
od Neo-Mike
Copak jde mit s naftou vysokou spotrebu? :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 07:17
od vorlajz
jistě...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 12:52
od Axel.Foley
Kluci, nechcete založit téma GDi vs. CRDi? :wink: Nebo GDi proti všem a všichni proti němu? :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 17:41
od JirkaN
Vždyť už to samostatný téma založený je:
GDI vs. CVVT = Přímé vstřikování benzínu proti variabilnímu časování ventilů.
Je to stejný jako napsat zážehový motor vs. benzín nebo vznětový m. vs. nafta ](*,)
To že se do toho zamíchali MPI a nafťaky je vlastně OT.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 18:51
od Mirus30
Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 19:12
od JirkaN
Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Tak jak by bylo nesmysl psát zažehový motor vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 21:08
od idam.i
Takže GDI nie je nafta :?: :shock:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 19 črc 2016, 21:42
od Mirus30
JirkaN píše:
Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Tak jak by bylo nesmysl psát zažehový motor vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.
Ja bych to zas az takhle nepitval, kazdy z toho nazvu poznal o co jde a resit ze u prvni generace se ty neprimovstrikovy motory uvadely jako CVVT a ted je to MPI je uplne bezpredmetny....