Stránka 12 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 13:43
od only_one
no a já jel teď praha Plzeň s Gdi za 11
)) karbonu se nebojíme
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 16:06
od harvi
vorlajz píše:naši mladí, co si koupili ve čtvrtek GDI kombi mi včera říkali, že z Liberce jeli za 5,3 l... tak jsem se včera z chalupy taky "snažil" a 6,3 l...
clovek by zacal zasnut, naco vlastne vytvorili potom diesle
)
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 16:56
od vorlajz
no, říkám si, kurva, to GDI je úsporný, ale taky si říkám, kurva, proč ne to moje???
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 17:14
od harvi
Aby to DI v GDI nakonec neznamenalo daco s naftou
ako napr HDI
Vorlajzi nic si z toho nerob, poznam ludi, ktori jazdia aj a naftakoch za 7.5 ako ty
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 19:21
od vorlajz
Ale s SUV, co...?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 21:04
od harvi
s P(r)assatem
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 18 črc 2016, 21:15
od vorlajz
já bych taky ani s naftou neměl nízkou spotřebu...
hh
Napsal: 18 črc 2016, 23:36
od Neo-Mike
Copak jde mit s naftou vysokou spotrebu?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 07:17
od vorlajz
jistě...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 12:52
od Axel.Foley
Kluci, nechcete založit téma GDi vs. CRDi?
Nebo GDi proti všem a všichni proti němu?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 17:41
od JirkaN
Vždyť už to samostatný téma založený je:
GDI vs. CVVT = Přímé vstřikování benzínu proti variabilnímu časování ventilů.
Je to stejný jako napsat zážehový motor vs. benzín nebo vznětový m. vs. nafta
To že se do toho zamíchali MPI a nafťaky je vlastně OT.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 18:51
od Mirus30
Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu....
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 19:12
od JirkaN
Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu....
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI
proti CVVT ... Mělo to být GDI
vs. MPI
Tak jak by bylo
nesmysl psát zažehový motor
vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 21:08
od idam.i
Takže GDI nie je nafta
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 19 črc 2016, 21:42
od Mirus30
JirkaN píše:Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu....
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI
proti CVVT ... Mělo to být GDI
vs. MPI
Tak jak by bylo
nesmysl psát zažehový motor
vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.
Ja bych to zas az takhle nepitval, kazdy z toho nazvu poznal o co jde a resit ze u prvni generace se ty neprimovstrikovy motory uvadely jako CVVT a ted je to MPI je uplne bezpredmetny....